Trouwen in 2013/2014 deel IX

14-11-2013 11:36 1989 berichten
Alle reacties Link kopieren




Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!







Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, kom lekker binnenvallen en vertel ons je aanzoek verhaal!



wil je in de tabel erbij, eruit of klopt er iets niet laat het even weten via pb of shout out, sorry als ik je nog niet toegevoegd heb, tis niets persoonlijks





naam datum budget Miriammm15 november 2013 Moniekkdecember 2013 Slappekletspraat 14 februari 2014 Elko half april 2014 Prulletje 2 mei 2014 filesofeetje 9 mei 2014 Marloes85 24 mei 2014 Doedel juni 2014 Raggedydoll juni 2014 Mssfiddler juni 2014 Bambam38 22 juni 2014 Lotte_joy 7 juli 2014 missmystique 11juli 2014 Missrabbit juli 2014 Spicy1958 begin juli 2014 Celine* juli 2014 Kippelingetje 1 augustus 2014 ¤4000,-/5000,- Lena91 augustus 2014 Musha augustus 2014 ¤15.000 Wished- 4 september 2014 AnnBritt 5 september 2014 ovb ¤10.000 Rosekapje 5 september 2014 ¤10.000,- EssientialBliss 12 september 2014 < ¤7000,- Zobella 12 september 2014 ± ¤10.000,- LaVerie Oktober 2014 ¤15.000 Groenogig_monster oktober 2014 HelgaC najaar 2014¤5.000,-Lisboa2015¤7.000,- missm83 mei 2015 voetjesinhetzand mei 2015 ¤6000,-/ ¤7000,- Pirel 13 mei 2015 Abigail8315 mei 2015¤10.000,- Sonietsjka 5 juni 2015 ¤20.000,-
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ooit weer een ''nieuw verhaa''l te kunnen vertellen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Ga nu werken maar wilde Miriammm en Bambi een hele fijne dag wensen en een mooi huwelijk!!





Succes Smart met je jurk. Ze zullen je vast goed helpen. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Musha succes met jurk. Snap het dilemma.



Nu ga ik echt weg
Alle reacties Link kopieren
ga ik meteen lekker op mezelf reageren om verder te gaan uit het vorige topic:



@ miriammm succes met je laatste loodjes! je foto locatie klinkt echt fantastisch

en ook voor @bambi! veeeeeel plezier morgen



fingerscrossed hier voor een mooie zonnige dag voor jullie beide!



@smart just keep swimming, ik hoop echt dat je morgen gerustgesteld wordt en helemaal blij terug komt, je ging naar anastasi toch? zo te zien ontzettend veel positieve reacties daar gaat ongetwijfeld lukken!



@ zeeuwsknoopje werkse!
Alle reacties Link kopieren
Jeej een nieuw topic!

Ik heb je een PB gestuurd Musha, wil je me toevoegen in de tabel?



Iemand vroeg in het andere topic naar de ringen.

Wij hadden er ¤ 1500 voor gereserveerd, maar we blijken een erg duren smaak te hebben, dus daar komen we bij lange na niet mee uit. Onze dure smaak zit vooral in de materiaalkeuze, dus we hebben besloten om nu goedkope titanium ringen te nemen en na een aantal jaar bij een mooi jubileum onze droomringen te kopen.



@ jurk boven budget

Ik vind ¤ 500 boven budget prima overheen te komen, zeker als je nog een paar dingen vindt waar je op kunt besparen. Ik zou bang zijn dat ik er anders altijd spijt van blijf houden als ik later naar mijn trouwfoto's kijk.
Alle reacties Link kopieren
Jaa! Ik heb het topic ook gevonden!



Wil je mij ook in de lijst zetten? We gaan trouwen op 15-05-2015 en ons budget is ¤10.000.



Het duurt inderdaadnog een hele tijd, maar lees regelmatig hier mee en post heel af en toe.
Alle reacties Link kopieren
Yes ook ik heb hem gevonden!!!! Wil je mij er ook bij zetten? Wij trouwen in juli 2014



Budget? ong. 5000 euro.
Praten zonder denken is als schieten zonder richten
Alle reacties Link kopieren
zo tabel alweer geupdate, dat word al lekker gezellig daar boven!

Happy new topic!!!



@musha, zou je mij weer uit de tabel willen halen? Ik sta er liever niet in, vandaar dat ik ook niet in het vorig topic er in stond. Alvast bedankt!



@Bambi en Miriammm, jullie zijn de eerste uit het nieuwe topic die gaan trouwen!!!

Heel veel plezier, hopelijk hebben jullie een liefdevolle dag, En natuurlijk een heel gelukkig en lang huwelijk.



@jurk, thanks voor jullie opbeurende woorden, nog 1 nachtje slapen en dan ben ik er vanaf. Dan is het uit mijn handen en hoef ik alleen nog te wachten tot ik de jurk kan ophalen. Overigens wat ik bedacht heb wat mij wel leuk lijkt is iets wat zij niet op de site heeft staan, geen idee of ze het kan maken en ook geen idee of het mij zal staan... Ik laat van het weekend wel even weten hoe het gegaan is.
Alle reacties Link kopieren
je bent er weer uit smart! sorry bout that...
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!!





Update vanaf hier: Ben vanochtend terug geweest om de jurk nog één keer te passen. En ik had hem aan, en ja hoor dat was hem gewoon weer meteen! Er kan geen andere jurk tegen op boksen. Alles erop en eraan, precies wat ik wil. Dus ik toch besloten dat het deze jurk word, hij is dus in bestelling! Ik ben gewoon geslaagd voor MIJN droomjurk! Ongeveer 6 maanden levertijd.



Ik kreeg wel een leuk nieuwtje te horen onderweg na de bruidswinkel, mijn moeder wilde het verschil wat buiten ons budget was dus bijleggen als Huwelijkscadeau. Echt helemaal top natuurlijk! Ben ik ontzettend blij mee. Want met accessoires en noem het maar op, ben je ook zo weer wat honderden euro's verder.



Liefs
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Wished! Altijd fijn dat soort onverwachte cadeautjes!



Dat maakt me wel nieuwsgierig...wat krijgen jullie allemaal gesponsord van (schoon)ouders?

Mijn ouders betalen een derde van mijn jurk, 3 hotelkamers (wij wilden de kamers voor onze hele familie betalen) en ze betalen de huwelijksreis.

Ik ben de laatste van 4 kinderen die gaat trouwen, dus het is de laatste keer dat mijn moeder zich kan uitleven. Dat ze de huwelijksreis zouden betalen wist ik wel, de jurk en de hotelkamers waren een verrassing.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Bambam!!



Ben er ook zo blij mee! Hele tijd eraan denken, hihi vind hem echt geweldig en ik kan niet wachten tot ik hem mag showen op DE dag!



Vriend krijgt zijn pak van zijn ouders. En verder weet ik nog niet wat we krijgen van de rest..



Leuk dat jullie op huwelijksreis gaan! Wij helaas niet , zit er niet meer aan haha
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Hee Wished wat super lief van je ouders! you must be over the moon met je jurk.



@ bambam ik had er niet opgerekend maar krijg mijn jurk van mijn ouders, en mijn vriend zijn pak van zijn ouders, dat wisten we wel al van te voren, zijn broer had zijn pak nl ook gekregen.



nu vraag ik me gelijk af waar iedereen heen gaat op huwelijksreis, als dat gaat gebeuren. wij denken aan Italie maar nog niets geboekt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Lief he musha! Beter cadeau kan ik me niet wensen, en inderdaad ik ben in de hemel met mijn jurk! Wauw. Heb alles erop en eraan gezien met sieraden, sluier enzo. Wauw wat was ik mooi! ( al zeg ik het zelf hihi)





Leuk dat jullie nog op huwelijksreis gaan, konden wij dat ook maar haha. Doen we een jaar later dan maar '' verlate huwelijksreis''



Liefs
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
@huwelijksreis: ook wij weten het nog niet. Het is voor mij wel een grote stap, omdat ik echt niet van zon en warmte houd en behoorlijk fobisch kan reageren op 'beestjes'. Daarnaast heb ik vreselijke last van heimwee, dus langer dan 8 dagen gaan we sowieso niet.

Mijn grote droom is afgelopen jaar uitgekomen; huwelijksaanzoek op de Noordpool. Dus ik gun mijn vriend zijn zonvakantie. Hij heeft één eis en dat is dat hij met mijn zoon wil snorkelen. Op dit moment gaan de keuzes nog een beetje alle kanten op van Griekenland tot Bonaire (ik denk dat het Griekenland wordt).
Alle reacties Link kopieren
Leuk bambam! Griekenland is heel mooi. kent veeel mooie eilanden! Heerlijk. Leuk zeg.

Sorry als het al ergens stond, maar wanneer trouw jij ?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Oh Bambi en Miriam trouwen beide vandaag zie ik nu. Ze zullen het wel niet meer lezen, maar beide een top dag gewenst! Niet teveel nadenken en lekker genieten!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Zoooo wat hebben die Bambi en Miriam geweldig weer zeg!



@huwelijksreis, wij gaan er direct na onze trouwdag ook geen enorme bak geld aan uitgeven, ik heb last van vliegangst en we willen ook wel een keer een verre reis maken, maar dat gaan we dan wat later doen anders ga ik me al druk maken op de dag zelf dat ik moet gaan vliegen, slecht idee . Maar we houden van italie, en daar lekker een week of 2 tot rust komen en genieten lijkt me heerlijk, moet zeggen dat we wel al met warpspeed door ons budget heen gaan, dus misschien gaan we het nog wel wat aanpassen...
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 15 november 2013 @ 09:59:

Sorry als het al ergens stond, maar wanneer trouw jij ?22 juni 2014! En jij? je staat nog niet in het overzicht!
@ego; Het is gelukt Ik heb een jurk!!!

Vandaag op pad geweest en het ging eigenlijk vrij snel. Ik had een paar plaatjes van internet meegenomen die ik mooi vind en dat hebben we bij elkaar gehusseld en nu wordt er een jurk van gemaakt.

Geen idee hoe het eindresultaat daadwerkelijk zal zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Ze had de rok zoals ik deze gevonden had nog nooit gezien, laat staan gemaakt, dus het is voor haar ook een verrassing hoe het resultaat zal zijn. Over 4 weken kan ik de jurk ophalen, dan nog een week of 2 en dan mag ik hem aan. Ik ben zoooo opgelucht en de jurkenjury ook

De jurk is uniek, spectaculair en heeft een dramatische rok. I love it!



@Musha, geeft niet hoor dat je mij in de lijst had staan. Je had ook wel heel ver terug moeten lezen om dat te vinden.



@Wished, gefeliciteerd met je jurk! Fijn dat je het juiste gevoel hebt. En natuurlijk nog mooier dat je geen budget hoeft te overschrijden. Lang leve de ouders!



@huwelijksreis, wij gaan een midweekje weg. Lekker naar een vakantiepark in ons oosterbuurland. Ivm smarttje wilden we niet ver weggaan, dus onze daadwerkelijke huwelijksreis stellen we nog een jaar (of misschien zelfs wel 2) uit. Hebben we wat om naar uit te kijken, niet waar?
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeeeee!!!! ik voel helemaal met je mee smart! ben ook wel onwijs benieuwd wat het resultaat word!



en wat betreft uitstellen van de huwelijksreis... best slim want hierna vallen we natuurlijk allemaal in een zwart gat
Alle reacties Link kopieren
Ha dames!



Zoooo leuk, ben benieuwd hoe Miriam en Bambi het hebben nu.

Ik kan niet wachten tot onze dag.





We wilden eerst een week eerder trouwen. Maar het is toch 5 september geworden Bambam
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Smart! Lijkt me erg bijzonder om je eigen jurk te ontwerpen en te laten maken!!



Wij gaan overigens aansluitend aan de bruiloft met z'n tweeën een paar daagjes weg in Nederland. In de schoolvakantie nemen we onze zoon mee op huwelijksreis.



Mijn vriend heeft vandaag zijn pak uitgezocht!! Het is een maatwerk pak waarbij hij zoveel keuzes kreeg (welke stof, welke kleur garen, wat voor stiksel, wat voor zakken, welke revers...enz) en als mijn vriend ergens een hekel aan heeft zijn het wel keuzes, maar het is gelukt!

Ik heb hem hartelijk uitgelachen, want zijn pak is duurder dan mijn jurk, dus hij is bij deze benoemd tot big spender.

Hij heeft nog een paar meter extra stof besteld voor een pak voor zoon. Helaas kon deze winkel dat niet, want zij maken geen kinderpakken. Nu dus op zoek naar een kleermaker die het aandurft! Als iemand nog suggesties heeft, hoor ik het graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven