Trouwen in 2013/2014 deel IX

14-11-2013 11:36 1989 berichten
Alle reacties Link kopieren




Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!







Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, kom lekker binnenvallen en vertel ons je aanzoek verhaal!



wil je in de tabel erbij, eruit of klopt er iets niet laat het even weten via pb of shout out, sorry als ik je nog niet toegevoegd heb, tis niets persoonlijks





naam datum budget Miriammm15 november 2013 Moniekkdecember 2013 Slappekletspraat 14 februari 2014 Elko half april 2014 Prulletje 2 mei 2014 filesofeetje 9 mei 2014 Marloes85 24 mei 2014 Doedel juni 2014 Raggedydoll juni 2014 Mssfiddler juni 2014 Bambam38 22 juni 2014 Lotte_joy 7 juli 2014 missmystique 11juli 2014 Missrabbit juli 2014 Spicy1958 begin juli 2014 Celine* juli 2014 Kippelingetje 1 augustus 2014 ¤4000,-/5000,- Lena91 augustus 2014 Musha augustus 2014 ¤15.000 Wished- 4 september 2014 AnnBritt 5 september 2014 ovb ¤10.000 Rosekapje 5 september 2014 ¤10.000,- EssientialBliss 12 september 2014 < ¤7000,- Zobella 12 september 2014 ± ¤10.000,- LaVerie Oktober 2014 ¤15.000 Groenogig_monster oktober 2014 HelgaC najaar 2014¤5.000,-Lisboa2015¤7.000,- missm83 mei 2015 voetjesinhetzand mei 2015 ¤6000,-/ ¤7000,- Pirel 13 mei 2015 Abigail8315 mei 2015¤10.000,- Sonietsjka 5 juni 2015 ¤20.000,-
Alle reacties Link kopieren
AnnBritt, misschien dat je hier wat inspiratie vindt voor de dochter van je vriend! http://apracticalwedding. ... mboy-flower-girl-outfits/



Rosekapje, wat vervelend dat het allemaal niet lekker loopt... Eigenlijk heb je nu dus geen locatie, geen duidelijk plan voor de dag zelf, en niet genoeg hulp om het te laten werken? Wat rot... Misschien is het toch beter om een minder intensief soort bruiloft te plannen? Dus op een 'normale' locatie waar ze al toiletten en tafels en alles hebben? Niet wat je wilde, ik weet het, maar misschien wel een hoop minder stress!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!



Hoe is het hier?

Elko heeft het er alweer paar dagen op zitten ben heel benieuwd hoe ze het hebben gehad, en voor iedereen hier komt het ook weer steeds stukje dichterbij.. Hier staat het regelen beetje op laag pitje nu, puur omdat ik gewoon ook niet zo goed weet hoe ik het ingedeeld wil hebben. Grrr, er zijn zoveel leuke keuzes haha.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
ladouche, hier helaas geen tips voor je openingsdans-iets. Wij trouwen 2 mei en hebben ook nog niks en gaan 26 april, dus 6 dagen van tevoren, pas naar een dansschool om iets in elkaar te flansen, als dat uberhaupt nog lukt haha. Wij hebben ook lang zitten twijfelen wat we nou wilden. Wel of geen dans, maar ja wat dan als je geen dans doet, enz. Dus we zien het de 26e wel...



annbritt, wat heb jij je jurk al vroeg in huis dan? Ik ga de mijne pas 4 dagen van tevoren ophalen.



magnolia, wij hebben expres een buffet gedaan, omdat we geen vaste tafels wilden met vaste plekken daarom. Mijn schoonzusje had afgelopen jaar wel een diner met haar bruiloft. Was heel chique en heel lekker, maar zij zaten met hun ouders aan een andere tafel dan wij en we hebben ze eigenlijk niet echt gezien of gesproken met het diner. Vond ik wel jammer. Dus ik vind het wel slim van jullie om dan na elke gang te wisselen.



@muziek, wij hebben

- binnenkomst: wonderwall - oasis

- ja-woord/tekenen: love story - taylor swift

- einde ceremonie: accidentaly in love - counting crows

- openingsdans: (waarschijnlijk) you're the one that I want - grease



Heel divers dus eigenlijk, was best lastig.



@kousenband: ik had er een, maar ik vind dat zo gek staan en ook bij mijn stay-up kousen is dat een beetje gek volgens mij. Weet dus niet of ik het doe. Weet ook niet hoe het hoort?



rosekapje, bah wat een tegenslagen inderdaad . Betekent het veel voor jullie om voor de kerk te trouwen? En de locatie is ook jammer zeg. In welke regio zoeken jullie iets? Want locaties zijn er vaak wel veel. Een kerk is inderdaad wat anders als het echt jullie kerk is. Maar het regelen van alles komt vast wel goed. Wij doen ook bijna alles zelf en dat gaat hier ook, dus dat lukt jullie vast ook!



hier: oh wat gaat de tijd toch snel! Ik ben de volgende hier dus...

Bijna alles nu wel geregeld. Nog wat dingetjes kopen, zoals vaasjes voor de bloemen tijdens de lunch, snoep en schalen voor ons snoepbuffet, aanstekers voor de wensballonnen, fotolijstjes om bordjes van te maken (waarop dan bijv. iets staat van dat mensen een bedankje mogen pakken of dat er een fotohokje is ofzo), dat soort dingen. Doe ik gewoon een keer op een dag in het weekend of in de week voor de bruiloft (dan heb ik al vrij). Dus die laatste dingen zijn in 1 dag wel klaar.

Broodjes voor de ontvangst hier thuis zijn ook besteld en worden die dag gebracht, hoeven we die 's ochtends ook niet te smeren. Ouders en schoonouders versieren ons huis als het goed is. Openingsdans gaan we de 26e dus iets voor verzinnen en dat was het dan ongeveer denk ik wel een beetje. Gek zeg dat het nu bijna voorbij is alweer.
Alle reacties Link kopieren
Ah rosekapje, wat stom dat alles zo tegen zit! Hadden jullie nog een optie b voor de locatie?
Alle reacties Link kopieren
Prulletje, wat spannend! Alleen nig maar de puntjes op de i zetten en dan ben jij aan de beurt! Weet je al wat voor weer er verwacht wordt ;)?



Kousenband wil ik! Haha, ik ben heel erg van de tradities dus deze wil ik er zeker bij!



Wij doen 1 lange tafel waarbij wij in het midden zitten. Wr hadden ook de mogelijkheid om ronde tafels te doen en dan te switchen tussen de gangen maar dat vindt mij vriendin niet zo leuk..



Sorry voor de tikfouten, reageer vanaf mijn mobiel
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Wij willen in 2015 trouwen, datum is nog niet bekend omdat we nog willen sparen en omdat ik nog beter moet worden.



Vriend komt uit samengesteld gezin (oma, opa, 2x vader, 2x moeder, 3x zusje 1x broer , moeder van zusje- en ik uit een normaal gezin van 5) dus wij zouden als "naaste familie / daggast" al een kluif hebben. Daarnaast beide een vriendengroep met aanhang en in tegenstelling tot familie kun je niet de een wel en de ander niet uitnodigen. Ik zou mijn vriendinnen dat niet aan kunnen doen. Daarnaast komen er een handjevol neven/nichten en wat ooms en tantes. Aangezien het gezelschap wat we eigenlijk dus overdag willen zo groot is .. Waarom niet gewoon iedereen uitnodigen (rond de 100 pers..)



Is dat slim en überhaupt mogelijk? Eten met de familie (evt avond ervoor met getuigen), daarna iedereen uitnodigen en dan de ceremonie rond 20.00 savonds. Foto's zijn dan al gemaakt van ons.



De locatie die we mooi vinden heeft dit wel als mogelijkheid. Tevens drank afkopen en ook hebben mensen nu de mogelijkheid om niet bij de ceremonie te zijn of juist wel en daarna vertrekken als ze niet bij het feest savonds kunnen zijn (de oudjes). Iedereen van de vrienden heeft kinderen en wat mij betreft zijn die ook welkom bij de ceremonie.



Nu nog tactisch communiceren haha
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Mrsnem, welkom! Hoe is het aanzoek bij jullie gegaan?

Wij wilden dit eerst ook, maar hebben er toch niet voor gekozen omdat de bruiloft daardoor verkort zou worden.. je hebt dan alleen de avond. Nu gaa we eerst foto's maken, dan om 15.00 de ceremonie waar iedereen mag komen (150) dan prosecco, taart, diner met de daggasten (gezinnen plus getuigen 25) en dan een groot feest (150).
Welkom mrsnem! ik ben erg benieuwd naar je aanzoek!



Wij doen de ceremonie, taart en diner alleen met een select gezelschap (naaste familie en gezamenlijke vriendengroep). We staanbeide niet graag in de spotlight en op deze manier kunnen we ditbeleven op onze manier zonder al te veel drukte. Gaan voor het diner lekker barbecuen, dus geen tafelschikking.



openingsdans doen we maar heel kort, dus gaan denk ik niet oefenen.



@rosekapje wat een tegenslagen zeg. Niet leuk op deze manier. Wij wilden eerst een festival bruiloft maar zijn er vanaf gestapt omdat we het toch wel veel werk vonden. We hebben wel wat kleine dingen meegenomen in onze nieuwe planning. Maar ik moet zeggen dat het ook wel lekker is dat de locatie alles verder regelt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik lees ook mee! Wij gaan trouwen in augustus 2014 en heb er vannacht voor het eerst van gedroomd!

Hij vergat m'n boeket .. Zal ik nu dan toch langzaamaan gaan veranderen in bridezilla?



Hebben jullie er al (veel) last van?



Wij houden het intiem met 40 gasten en hebben alles op 1 locatie
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Welkom mrsnem en roan2013!

Wij hebben geen onderscheid daggasten/avondgasten, want ik woon in de VS en daar is dat niet gebruikelijk. Wij nodigen dus iedereen uit voor ceremonie -> cocktailuurtje -> eten -> feest.

Wij doen dit wel overdag (dus eten = lunch, feest is 's middags) maar iedereen is dus voor het geheel welkom. En allemaal op 1 locatie. Hoeven we lekker weinig beslissingen te nemen :D
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!



Het mooiste hotel van Gent, hele dag met rolstoel over keitjes gesjouwd, een geweldig 5- gangen diner maar die kerel van mij..... Die moest naar de wc. En nog een keer.. En de 3e keer bleef hij wel heeeeel lang weg.

(Bleek hij thuis kaarsjes en rozen in de auto hebben gegooid en onder het diner dus een kilometer rennen naar de auto- en ik dacht hij is écht ziek).. Ondertussen kreeg hij nog de nodige aandacht van de serveersters die hem herkenden. En toen ging de deur van de hotelkamer open en lagen er kaarsjes, rozenblaadjes, een ring uit de diamantenbuurt .. En een hele zenuwachtige man.



Fleur: Gaan je daggasten dineren en wat gaan je overige gasten doen? Bij ons zou dat groepje al 40 man zijn, en ik zou dat onderscheid niet durven maken. Bepaalde tantes (van vriend, van mij) hoef ik niet de hele dag om me heen en dan geef ik ze liever die keuze. Bovendien is onze locatie midden in een bos en geen snackbar te vinden
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief aanzoek mrsnem.



Roan, onze dag is ook met ongeveer 40 mensen. Ik ben nog een beetje aan het stoeien met de dagindeling. Hoe gaan jullie het doen?
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Dagindeling hebben wij voor het grootste deel.

Rond 9:30 komen ze voor haar en make up. Uur later komt de fotograaf. Rond 11:30 komt dan eindelijk mijn vriend en ongeveer 15mim later vertrekken we met klein gezelschap naar de locatie. Wij doen dan tot 14u de foto's. Gasten die in een hotel slapen gaan daar heen. Gasten worden vanaf 14:30 op de locatie verwacht. Dan hebben wij dus tijd voor foto's en even half uur om te relaxen voor de ceremonie begint om 15u. Dan groepsfoto en vervolgens taart en cava. Borrel begint dan ook tot half 6. Dan trekken wij ons terug en gaan de mensen (10) die niet mee eten weg. Diner start ongeveer om 18. En gaay dan door tot 22u. Geen feest
Alle reacties Link kopieren
Oh ja wij hebben totaal rond de 30 gasten, waarvan 20 daggasten.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 18 daggasten en savonds komen nog zon 45/50 mensen voor het avond feest.



@ Essential mijn tip is vooral overal goed tijd voor over te laten.. Zodat je alles rustig aan kunt doen, ik ken wel mensen die op hun bruiloft hun toetje echt naar binnen moesten duwen omdat de avondgasten voor de deur stonden. Dat is jammer

Wij rekken voor bijv bruidstaart ook ruim tijd uit.. Tijd over is niet erg , tijdnood wel.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
sorry monster post:



Hi AnnBritt, leuk toch dat je zo af en toe komt binnen vallen, klinkt inderdaad allemaal erg druk! je hebt je jurk! super! ik wil ook zooooo graag gebeld worden dattie binnen is...

ik moet zeggen ik heb nu ook erg veel tijd om het allemaal te doen, maar ik kan nou ook niet zeggen dat ik het zoooooo vreselijk veel werk vind, je moet wel veel regelen maar het kan allemaal redelijk gemakkelijk vind ik.. @dochter van je vriend, misschien is zo'n leuke jumpsuit iets voor haar? ( 1, 2, 3.)

ik wil je datum graag aanpassen maar is het nou 29 of 9 augustus?



welkom ladoucefrance! ik had al gereageerd op je andere topic, maar misschien is het een idee om langs een plaatstelijke dansschool/streetdancegroep te gaan en kijken of je hun kunt charteren ofzo? (dus niet zelf iets instuderen)



@bieno, ik heb een kousenband gekregen van een vriendin nog voor ik gevraagd werd, omdat ik de bruiloftkriebels had,ook met iets blauws, maar nu ik deze reacties lees vraag ik me af inderdaad of dat het je het ziet onder mijn jurk, anders doe ik het wel, grappige traditie, maar hij gaat er pas in de hotel kamer vanaf hoor! niet dat amerikaanse :P



@rosekapje, wat vervelend dat het even tegen zit! Ik wil je kerk verder niet afvallen want ik heb daar enorm veel respect voor, maar zou het wel erggg flauw vinden als ze je om die reden niet willen trouwen, ik zou dat ook tegen ze zeggen als ze moeilijk doen, het lijkt mij dat eerlijkheid hoger in het vaandel moet staan, zonder je vrienden erbij te lappen zou ik wel zeggen dat als je er over gelogen had ze het wel zouden doen maar dat dat het doel van het geloof voorbij streeft... @ je locatie, ik herken het wel, heb ook zo'n soort locatie dip gehad.. maar je komt er echt wel uit hoor, misschien kan je eens op de blog van mon et mine kijken, hier zijn wel wat mensen die getrouwd zijn in boomgaarden enzo en de credits staan er vaak wel bij. het is dan misschien geen 'onafhankelijk' weiland maar het scheelt je misschien in stress...

oh en als je bij arnhemsmeisje kijkt, kunnen ze ook een oproep voor je doen op fb.. @mannen participatie, dat zit volgens mij gewoon niet in ze heb ik in ieder geval gemerkt, wat bij mij werkt is zeggen: welke van deze 3? (oid)



@prulletje! ahh spannend! aftellen voor jullie nu! jullie hebben echt leuke muziekjes btw



@magnolia, mag ik vragen waarom die 10 mensen niet mee gaan naar het diner? verder is jullie dag indeling precies als die van ons, behalve dat wij korter dineren en nog wel gaan feesten.. vind het wel lekker wat later in de middag trouwen, heb echt geen zin om 6 uur op te moeten staan!



@mrsnem welkom! wat een lief aanzoek, schattig he die zenuwachtige mannen :P jullie hebben een flinke club inderdaad qua familie, ik vind het best romantisch s'avonds trouwen! denk dat er best veel mogelijk is, maar het is niet standaard dus zal het wat meer uitzoeken zijn, maar als jullie dat toch willen, gewoon voor gaan!



@roan2013 ook welkom! ik heb aan t begin wel nachtmerries gehad over naar het toilet moeten met jurk en dat iedereen me zag zitten haha, terwijl ik me daar niet in het echt druk over maak.



ego eigenlijk weinig toe te voegen, vriend gaat vrijdag voor pak, ik heb via een website stropdassen op zicht gehad zodat we kunnen kijken of we ze voor de dag gasten willen bestellen, en dan zijn ze maar 16,- pst. super netjes geregeld tot nu toe! en morgen afspraak voor de taart jeej!
Alle reacties Link kopieren
quote:musha schreef op 16 april 2014 @ 11:04:



@magnolia, mag ik vragen waarom die 10 mensen niet mee gaan naar het diner? verder is jullie dag indeling precies als die van ons, behalve dat wij korter dineren en nog wel gaan feesten.. vind het wel lekker wat later in de middag trouwen, heb echt geen zin om 6 uur op te moeten staan!

Ja hoor mag je vragen. Die 10 mensen zijn ooms/tantes van mijn vriend. Mensen die we wel bij ceremonie willen, maar niet genoeg band mee hebben om ook mee te laten eten. Nu eten vooral goede vrienden mee en naaste familie. Mensen die wij dus ook regelmatig zien/spreken en die ons in een wat moeilijkere tijd hebben gesteund en dat waren niet die ooms en tantes.
Alle reacties Link kopieren
kon mn nieuwsgierigheid niet bedwingen, maar snap t helemaal!

tip die wij van vrienden meekregen was dat ze achteraf wilde wat minder mensen op het feest te hebben uitgenodigd zodat ze meer tijd hadden om met de belangrijkste te vieren.. dat nemen wij ook zeker mee!
Alle reacties Link kopieren
Magnolia; heb je voor die ooms / tantes wel iets geregeld?



Musha: Dankje! We zijn de eerste die trouwen van beide vriendengroepen dus ik voel me tot niks verplicht. (ja echt! Allemaal eerst kinderen behalve wij dus haha) trouwens, als mijn ooms en tantes erbij zouden moeten zijn zou dat uitkomen op 22 personen extra. No way. Niemand nodigd de hele familie uit. Heb wel wat tantes die me wat meer dierbaar zijn en dan zou ik het wel leuk vinden als ze komen.





Hoe doen jullie dat op de uitnodiging?

- Gasten die diner, ceremonie, borrel & feest meemaken

- Gasten die cermonie + borrel meemaken



Kan dat? Ik vind iemand niet uitnodigen voor een feest heel anders als iemand uitsluiten voor het diner. Dat zou gelijk het oom/tante probleem oplossen en het fossielgehalte op het feest drastisch naar beneden brengen..
Geniet van elke dag!
@Sonietsjka, bizar dat verschil tussen de Amerikaanse en de Hollandse manier met de tijden. Ik heb een half jaartje op Aruba gezeten en daar kregen we wel eens de vraag "wil je op de amerikaanse of de arubaanse manier dineren?" De amerikanen aten echt drie keer zo snel en als je voorgerecht bijna op was kreeg je al een hoofdgerecht..... Echt een cultuurverschil!



@Wished, vervelend dat je dezelfde ervaring in Boxmeer hebt. Ik herken het ook helemaal dat ze het vervelend vinden als je vraagt naar de prijs van de accesoires. Het gaat om de jurk en die is prachtig maar baal er wel van als ze zo met je om gaan...



@Spicy, lastig he om goede nummers voor de ceremonie uit te kiezen! Wij zijn ook niet van de zoetsappige nummers maar er moet wel een beetje passende tekst bij zitten. Met pasen gaan we er nog eens goed voor zitten...



@Annbritt, wat vervelend dat je schoonzus na 15 jaar huwelijk weer uit elkaar is. Hopelijk drukt dat geen grote stempel op jullie voorbereidingen. Bah!



@Rosekapje, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Hoe is het nu een dagje later? Misschien handig om even een weekje niets met de bruiloft te doen en dan een week later met vernieuwde goede moed alles op een rijtje zetten.



@eten, wij doen een bbq en hebben geen strak tijdschema hiervoor, denk dat we er wel een uur of drie mee bezig zijn. We hebben lange tafels en statafels, iedereen kan gewoon gaan zitten waar hij/zij wilt.



@musha, leuk die matching stropdassen, en echt niet duur inderdaad!



@drukte met regelen, het is maar net hoe gek je het maakt. Wij hebben wel heel veel gedaan en moeten nog best veel doen maar dat komt omdat we heel veel dingen zelf doen en ook wat meer details uitwerken. Daarnaast is het niet om de hoek dus voor een proefkapsel ben ik alweer een halve dag kwijt.



@hier, we moeten nog heel veel kleine dingen regelen, recepten voor de salades uitschrijven die onze "hulp" in het weekend gaat maken, boodschappenlijst maken, kamerindeling maken, extra hotelkamer voor zus boeken, chutneys wecken voor bij de kaastaart, pollaroid toestel kopen, etc. etc. Zo zijn er nog wel tientallen kleine dingen en we hebben nog maar 4,5week te gaan dus we moeten er nog wel even tegenaan!



Welkom aan alle nieuwe meiden trouwens!!
@mrsnem, Ik vind dat dat wel kan. Gewoon heel duidelijk op de uitnodiging de tijden noemen. Is het diner voor de ceremonie? Anders hebben de gasten wel een gat om te overbruggen, daar moet je wel iets mee doen vind ik persoonlijk.



Grappig dat jullie de eersten in de vriendengroep zijn trouwens. Nu ik er over nadenk, bij ons zijn er ook maar twee eerder geweest, zijn er ook niet echt veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op woensdag 16 april 2014 13:34 @mrsnem, Ik vind dat dat wel kan. Gewoon heel duidelijk op de uitnodiging de tijden noemen. Is het diner voor de ceremonie? Anders hebben de gasten wel een gat om te overbruggen, daar moet je wel iets mee doen vind ik persoonlijk.



Grappig dat jullie de eersten in de vriendengroep zijn trouwens. Nu ik er over nadenk, bij ons zijn er ook maar twee eerder geweest, zijn er ook niet echt veel.



Jep!

Foto's maken - dineren - trouwen - borrel - feestje



Zoiets
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
@rosekapje

ik kan het niet laten nog even wat dingen te delen, geeft niets als je het niets vind natuurlijk, ik gooi het er gewoon uit:

deze shoot is geschoten op landgoed lugtenburg



soort natuurcamping

een rozen tuin met schuur

prachtig veld

gewoon mooi

ook tof



ok ik stop..
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsnem schreef op 16 april 2014 @ 13:26:

Magnolia; heb je voor die ooms / tantes wel iets geregeld?





Hoe doen jullie dat op de uitnodiging?

- Gasten die diner, ceremonie, borrel & feest meemaken

- Gasten die cermonie + borrel meemaken



Kan dat? Ik vind iemand niet uitnodigen voor een feest heel anders als iemand uitsluiten voor het diner. Dat zou gelijk het oom/tante probleem oplossen en het fossielgehalte op het feest drastisch naar beneden brengen..



Hoe bedoel je? Wij geven geen feest dus de ooms en tantes gaan dan rond 17:30 naar huis en komen dus ook niet meer terug.



Wij hebben een klein gezelschap dus waarschijnlijk 2 kaarten 1 voor de mensen die blijven eten en voor de mensen die niet mee eten. Daarnaast komt er ook een brief bij van de ceremoniemeester met praktische zaken
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!



@ essentialbliss, wij hebben het nog niet helemaal rond maar zoals de planning er nu uitziet:



Rond 11.00-12.00 haar en make up en aankleden, ligt er aan hoelang ze bezig is, moet nog de proef doen

Dan om 15.00 opgehaald door aanstaande met auto en de fotograaf die volgt

Om 16.00 ceremonie gevolgd door receptie en borrel , waarna we met 25 gasten om 18.30 gaan dineren tot een uur of 22.00.

Wij hebben geen feest erachteraan omdat je dan vaak de mensen uitnodigt die je er overdag niet bij wilt hebben.

(Dat is onze mening hoor )

We zijn er nog niet over uit wat we daarna gaan doen mbt overnachting

En jullie?



@musha, haha oh neeeee! Daar heb ik nog niet eens over nagedacht

Dan moet iemand de jurk omhoog houden als je moet nr 1-en tenminste, laat dat het zijn, anders word het wel heel genant

Ik zou op voorhand al de slappe lach krijgen...
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven