Trouwen in 2015 deel 2

28-09-2014 20:06 1231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oorspronkelijke OP door Matroesjka:



Het 'Trouwen in 2013/2014' topic is een beetje ingekakt. De meesten zijn ondertussen getrouwd of schrijven weinig.



Zijn er nog dames (of heren natuurlijk) die volgend jaar gaan trouwen en daar over willen kletsen, tips uitwisselen etc?



Hier schrijven we dus verder over trouwen in 2015! Tips, tricks en vooral gezelligheid.

Dit keer mét tabel



NicknameLeeftijdTrouwdatumBudgetBijzonderhedenRubra286 maart< ¤ 10.000-Marels2815 mei< ¤ 5000-Wiewatwaarenhoe2822 mei¤ 8500-Matroesjka_257 augustus¤ 6000-miss_musica2629 augustus¤ 12.000-Chantilly212527 november¤ 10.000-O.L.L.A3323 december 2016¤ 5.500woont in buitenland
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook in de tabel! Ik ben 28, trouwdatum 6 maart 2015 en budget is
Alle reacties Link kopieren
hmmm.. Halve post via mobiel..



Budget is
Alle reacties Link kopieren
Budget is geheim blijkbaar
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jeetje was is het druk geweest hier dit weekend. Leuk dat er een tabel is, ik doe graag mee:



Leeftijd: 28, Trouwdatum: 22 mei 2015, Budget 8500.



Ik denk dat ik niet alle vragen/onderwerpen van dit weekend kan bijschrijven. Maar vorige keer dat ik er was hadden we het over de locatie. Ik heb ook nog over een bbq nagedacht, maar de locatie die wij beschikbaar hebben heeft buiten heel veel ruimte, maar binnen niet. Uiteindelijk vonden we het toch te riskant met het weer in mei en te veel geregel om zelf alles te organiseren.

Uiteindelijk vind ik het nu ook veel geregel om een restaurant te vinden



Volgens mij vroeg Marels ook wie er al een trouwjurk heeft: ik...

Ik zal een link plakken naar een plaatje, maar denk dat ik hem morgen weer weg haal. Ben wel heel herkenbaar met alle details over de bruiloft en wil toch dat de jurk een verrassing blijft...

Ik heb er extra kant bij besteld, waarmee ze nog een ' vlinder' gaan maken: Niet een echte vlinder, maar soort van schouderbandjes, die je er ook af kan halen.



@Matroesjka Mooie jurk, ik hou van die stijl!

@Marels, had je in dit topic al een plaatje van je jurk gezet? Ik zou je haar laten groeien. Als je het uiteindelijk toch kort wil, kan dat altijd nog Of inderdaad overleggen met je kapper. Die kan dan misschien al wat voorstellen doen over wat leuk zou staan.



@Miss-Musica: Gefeliciteerd. Volgens mij genoeg geld hoor, maar je zal nog steeds wel op je budget moeten letten. Uiteindelijk kan je het zo gek maken als je zelf wil...
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker dit



Budget is dus < 10.000



En qua haar, ik zou t laten groeien, als t niks is kan t er altijd nog af! Maar ik heb nu eindelijk lang haar wat opgestoken kan worden wat ik heel leuk vind...

Zit zelf te denken aan een birdcage veil haaraccessoire.
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik heb ook een Maggie Sottero!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik 26/hij 28, troudatum 29-8-2015, budget 10/12 duizend
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk wiewatwaar! Die heb ik uit een bruidsmagazine gescheurd als 'voorbeeldjurk'



Ik ben redelijk nerveus voor die jurkenafspraak, heb geen maat 36 en bij de outlet hier in de buurt waar ik van t weekend ff binnen ben gelopen om te kijken hadden ze 5 stomme jurken in mijn maat...
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk iig wwwh!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Rubra, uit welke regio kom je? Ik heb wel wat dikke bruiden tips



Maar morgen dus, zit nu mobiel.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja die 5 jurken vond ik 'dikke bruiden' jurken maar dan in de negatieve zin



Ik woon in regio Den Haag.
Alle reacties Link kopieren
Ja prachtige jurk wwwh! Ik ben ook helemaal verliefd op kanten bruidsjurken. Had ik nooit gedacht van mezelf.



Merken waar ik fan van ben zijn pronovias, la sposa, white one en San patrick. Ik durf gewoon niet te gaan shoppen omdat ik de prijzen niet onder ogen wil zien. Gelukkig een paar second hand sites gevonden, maar weet nog niet of ik dat wel aandurf. Eerst maar eens wat gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Ik ben er zelf ook heel blij mee. Heb zelf ook echt geen maatje 36, dus ik was ook wel wat nerveus voor het passen. Maar ik ben gewoon bij een normale bruidszaak geweest, waar ik in alle jurken paste (bij sommige staat de rug dan open, maar dat maakt niet uit om te zien hoe de voorkant staat). En ik merkte al snel welk model mij goed stond en welke niet. Dit model zorgt er bij mij echt voor dat ik een stuk slanker leek, omdat hij geleidelijk wijder uitloopt (dus niet opeens 'breekt' in een boven en onder stuk) en ik goed ingesnoerd wordt aan de achterkant.



@Marels, weet je welk model van Maggie Sottero jij hebt gekocht? Dan kan ik hem googlen
Alle reacties Link kopieren
Ik doe morgen de link naar mijn jurk wel. Hier is aanpassen moeilijk, dus doe ik morgen als ik de laptop aan heb.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hier maat 48 trouwens
668, the neighbour of the Beast
Oh ik ben ook helemaal gek van Pronovias hou van kant, maar ook van een wijd uiteenlopende rok, met strakke bovenkant en mouwen. Past precies bij het seizoen waarin we trouwen ;) Prijskaartje is alleen minder prettig.. Maar om een jurk maak ik me nu nog niet zo druk, in het nieuwe jaar wordt dat mijn project
Chantilly ik vind je pinterestjurken echt prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Jurken moeten vroeg he. Zes tot acht maanden van tevoren is normaal.
668, the neighbour of the Beast
Dank je Mat! Ik kan alleen niet kiezen :p vind er zooveeeel mooi!
Als ik in februari/ maart ga kijken ben ik denk ik nog wel op tijd.. Trouw eind november, moet goed komen!
Ja dat snap ik ik heb hetzelfde probleem hoor. Heb nu zo'n 30 jurken in mijn favotietenmap. Maar ben wel het meest weg van die ene die ik gepost heb. Ik twijfel alleen of ik niet toch iets met een mouwtje wil.
Ik ga in januari serieus zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga begin november kijken. Wil in elk geval twee winkels bezoeken, ook om te kunnen vergelijken. Heb op de love and marriage beurs een aantal kortingsbonnen meegekregen, dus redelijke kans dat ik ook die winkels bezoek. Ik woon in regio Utrecht, er zijn hier wel wat grotere zaken in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 28 september 2014 @ 22:33:

Ja dat snap ik ik heb hetzelfde probleem hoor. Heb nu zo'n 30 jurken in mijn favotietenmap. Maar ben wel het meest weg van die ene die ik gepost heb. Ik twijfel alleen of ik niet toch iets met een mouwtje wil.Hmmm... De meeste jurken die ik mooi vind zijn strapless. Laat vriend dat nou niks vinden. En schoonmoeder gaat mee uitzoeken. Beetje preuts helaas. Ze is bang voor een xxx show op de bruiloft. Kan haar 1000 keer vertellen dat ze bruidsjurken heel goed passend maken, maar ze kan niet overtuigd worden. Dat gaat nog wat worden tijdens het passen...
miss_musica wijzigde dit bericht op 28-09-2014 22:44
Reden: Typefoutjes...
% gewijzigd
Doe je fashiontape onder je jurk ter schoonmoeders geruststelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven