Trouwlocatie omg Zwolle, tips?

18-09-2014 19:10 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hulp gezocht!!:)



We zijn op zoek naar een trouwlocatie voor een feest in Zwolle en omgeving. Liefst willen we gewoon iets afhuren waar je zelf voor de catering mag zorgen. Het mooiste zou zijn als het een tuin (of een buiten) heeft. We zoeken niet zoiets standaards als een scoutinggebouw of een suf zaaltje, maar iets bijzonders. Liefst ook weer niet te duur want we proberen het een beetje low-budget te houden.



Heeft iemand tips? Heb al heel wat gegoogled maar kom er niet uit.



Alle hulp is welkom!
Alle reacties Link kopieren
Een paar vragen:

Wat versta je onder low budget? In euro's

Hoeveel km/hoe lang rijden mag het van Zwolle af zijn?

Hoeveel gasten heb je?
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Nooterhof?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
misschien vindt je hier wel wat leuke ideeën!
Alle reacties Link kopieren
Nooterhof inderdaad, of Agnietenberg?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips!! Agnietenberg is inderdaad zoiets als we zoeken. Weet iemand ook of je daar zelf kan cateren?



Hoe veel gasten weten we nog niet precies. We hebben nog geen concreet plan maar zijn ons alvast aan het oriënteren.

Budget voor locatie ook nog niet exact vastgelegd. Maar we hebben geen zin om duizenden euro's uit te geven.



Jet liefst wel in Zwolle, anders max in straal van 20 km.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe bierton?
Alle reacties Link kopieren
De oude school in hattem is ook leuk, of aan het water bij vadesto
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
http://www.cultureclubdehaere.nl/home/trouwen/

Iets zuidelijker
Bij de Agnietenberg kan je niet zelf cateren, verder geen input maar ik lees geïnteresseerd mee
Alle reacties Link kopieren
Sassenpoort?



Kasteel Heerde bij Ommen?
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden het feest bij Onder Ons in Dalfsen. Prachtige locatie, klein en knus. Mooie tuin met overdekte veranda. Goed bereikbaar vanaf Zwolle.



Agnietenberg is een hele mooie locatie, maar voor Zwolse begrippen misschien wat afgezaagd. Das misschien niet juiste woord, maar ik heb er meerdere feestjes per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Villa Suikerberg is ook erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor al jullie reacties! Leuke tips!



Villa Suikerberg vind ik ook een erg leuke locatie, alleen heb ik er een keer een vreselijke high wine gehad, en nu durf ik niet meer :D



Weten iemand ook leuke locaties waar je zelf kan cateren? Of is iets leuks in die categorie niet echt haalbaar?
Alle reacties Link kopieren
Molecaten (herberg, niet vakantiepark) in Hattem is ook de moeite waard. Geen idee alleen of je daar zelf kan cateren, zal wel niet. Maar wie doen dat eigenlijk wel in NL, zelf cateren? Ik heb er geen verstand van hoor maar mij lijkt het dat die locaties vaak ook het eten zelf doen.



Oh en eens met Teddy, Agnietenberg is echt wel een mooie locatie maar wel heel gebruikelijk in Zwolle. Als je veel Zwolenaren hebt, zullen die waarschijnlijk zo goed als allemaal je locatie kennen en er al eens zijn geweest. Mij zou zoiets niet uitmaken, maar misschien vinden jullie dat wel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
strandhuis Millingerplas misschien?
quote:juliaaana schreef op 18 september 2014 @ 21:24:

Sassenpoort?



Kasteel Heerde bij Ommen?

Kasteel Eerde zit een Internationale school in.



Sassenpoort idd gaaf (alleen max 40 pers. )
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 18 september 2014 @ 23:55:

[...]



Kasteel Eerde zit een Internationale school in.



Sassenpoort idd gaaf (alleen max 40 pers. )



Klok, klepel, ik zeg ook maar wat



Is er een ander kasteel waar wel getrouwd kan worden dan? Die school zit er toch al heel lang, maar er wordt daar ergens ook nog getrouwd en conferenties en netwerkmeetingen georganiseerd.



Sassenpoort aantal keer geweest, heel knus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy82 schreef op donderdag 18 september 2014 21:48 Wij hadden het feest bij Onder Ons in Dalfsen. Prachtige locatie, klein en knus. Mooie tuin met overdekte veranda. Goed bereikbaar vanaf Zwolle.



Agnietenberg is een hele mooie locatie, maar voor Zwolse begrippen misschien wat afgezaagd. Das misschien niet juiste woord, maar ik heb er meerdere feestjes per jaar. Idd aanrader. Laatst ook geweest was super daar!
quote:juliaaana schreef op 19 september 2014 @ 00:11:

[...]





Klok, klepel, ik zeg ook maar wat



Is er een ander kasteel waar wel getrouwd kan worden dan? Die school zit er toch al heel lang, maar er wordt daar ergens ook nog getrouwd en conferenties en netwerkmeetingen georganiseerd.



Sassenpoort aantal keer geweest, heel knus!www.laer.nl



Die bedoel je vast



Is niet bepaald low budget maar wel mooi
Ik zou toch eerst nadenken over gastenaantal en budget. Een zaal huren voor 250 man en er vervolgens met 80 gaan staan is vaak niet zo'n succes ;)
En ik zou toch even gaan rekenen. Soms is laten cateren onder de streep toch goedkoper dan zelf cateren omdat je er dan opeens vanalles bij krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Huize Den Berg in dalfsen, pracht locatie !
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op onze trouwdag foto's gemaakt bij huizen den berg in dalfsen (vlak achter het oude station). Je kan er trouwen en je feest geven. Wij vonden het echt een pracht locatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven