Twee liefdes vervolg

13-10-2006 14:01 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ff een nieuwe geopend :) Brokenheart ik denk dat je het jezelf op deze manier heel erg moeilijk maakt. Ze kiest niet voor je en zal dat waarschijnlijk ook niet doen. Jij kan zo geen toekomst opbouwen als je hierin blijft hangen. Ook ik heb geproneerd (en probeer ik nu nog) om de situatie te accepteren zoals hij is. Maar dat gaat zo tegen je gevoel in. Soms heb ik dagen dat het prima gaat maar meestal voel ik me er gewoon ellendig onder. Stoppen is de enige optie maar ja het isssss zoooo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat up and down, goede en slechte dagen herken ik heel erg goed... maar toch, ik kan haar (op dit moment) gewoon nog niet missen uit mijn leven. En ik weet hoe 'slap' dat dat klinkt, maar mijn leven is een storm op dit moment en haar 'aandacht' houd mij nu nog een beetje overeind. Ook al weet ik dat ik toch op eigen pootjes moet gaan staan, ik moet wel reeel zijn, en dat is volledig afkappen nu (nog) niet...



Maar fijn is anders...
Alle reacties Link kopieren
Ze zal ook niet voor mij kiezen, dat is duidelijk... maar dat wil niet zeggen dat ik haar niet als vriend(in) in mijn leven wil houden... maar ik maak het mezelf niet makkelijk nee :)
Alle reacties Link kopieren
Hebben we ook een tijdje geprobeerd, gewoon als vrienden. Mijn ervaring is dat het niet werkt. Ben nu weer terug bij af. Als je gevoelens voor iemand hebt lijkt het mij onmogelijk om als vrienden met elkaar om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
"dat" gevoel zal moeten slijten en dat is het nu ook, bij mij in ieder geval, maar ja of het kan ik weet het niet, maar niet proberen zou mezelf en mijn gevoel verloochenen zijn...
Alle reacties Link kopieren
waarom heb je een nieuwe geopend? Is dit het vervolg of moeten wij op die andere blijven kletsen.



Wel leeuk een dagje pretpark. wij wilden niet liegen (hoe hypocriet, haha) omdat wij van mening zijn dat dat altijd een keer uitkomt. Wij deden het in de pauze, of als mijn Nr2 wist dat mijn Nr1 moest voetballen en Nr2 toch toevallig een vergadering had en later thuis kwam dan normaal, die extra tijd viel dan toch niet op. Of ik ging in mijn pauze alvast boodschappen doen, liet ze in mijn auto en ging dan 's-avonds nog een keer "boodschappen" doen
Alle reacties Link kopieren
Die vorige zat op slot???? Kon igg niets plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
aha, ik begrijp het.



Heb je al wat gehoord van Nr2? Wat ga je nu voor smoes verzinnen als het niet doorgaat? Ben jij overigens nooit bang dat die betreffende vriendin die jij als smoes gebruikt, jou belt als je er niet bent? Of weet ze ervan......



sorrie hoor, ben nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmiddag zelf maar weer ff gebeld. Arggggggg ik leer het ook nooit. Hij hing natuurlijk weer de vermoorde onschuld uit. Desbetreffende vriendin weet er van. Maakt het iets makkelijker. Maar het blijft natuurlijk een rotsituatie.

Hoe lang is het bij jou al aan de gang?
Alle reacties Link kopieren
Bijna misgelopen smoesjes hebben mij al op het matje bij mn baas laten belanden... ook niet zo fijn...
Alle reacties Link kopieren
met ons is het nu zo'n 5 maanden gaande en ik vind het echt verslavend. We zijn half september gestopt omdat we elkaars Nr1 heel goed kennen, zijn Nr1 is een van mijn beste vriendinnen wat het allemaal heel erg maakt natuurlijk. Dat is ook de voornaamste reden om te stoppen voor mij. Maar ik heb wel gemerkt dat wij nooit meer met elkaar op 1 kamer kunnen zijn. Het (hij vooral) blijft aantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
Vond onderstaande tekst heel toepasselijk bij twee liefde's, Schrijf hier zelf nooit maar lees altijd mee. Maar wilde deze toch voor jullie plaatsen.Brian May... To much love will kill you.I'm just the pieces of the man I used to beToo many bitter tears are raining down on meI'm far away from homeAnd I've been facing this alone for much too longOh, I feel like no-one ever told the truth to meAbout growing up and what a struggle it would beIn my tangled state of mindI've been looking back to find where I went wrongToo much love will kill youIf you can't make up your mindTorn between the lover and the love you leave behindYou're headed for disaster 'cos you never read the signsToo much love will kill you every timeI'm just the shadow of the man I used to beAnd it seems like there's no way out of this for meI used to bring you sunshineNow all I ever do is bring you down, ooohHow would it be if you were standing in my shoesCan't you see that it's impossible to chooseNo there's no making sense of itEvery way I go I'm bound to lose, oh yeahToo much love will kill youJust as sure as none at allIt'll drain the power that's in youMake you plead and scream and crawlAnd the pain will make you crazyYou're the victim of your crimeToo much love will kill you every timeYeah too much love will kill youIt'll make your life a lieYes too much love will kill youAnd you won't understand whyYou'd give your life you'd sell your soulBut here it comes againToo much love will kill youIn the end - In the end
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is dit nu meer toepasselijk:



Against all odds – Phil Collins

How can i just let you walk away, just let you leave without a trace

When i stand here taking every breath with you, ooh

You're the only one who really knew me at all

How can you just walk away from me,

When all i can do is watch you leave

Cos we've shared the laughter and the pain and even shared the tears

You're the only one who really knew me at all

So take a look at me now, oh there's just an empty space

And there's nothing left here to remind me,

Just the memory of your face

Ooh take a look at me now, well there's just an empty space

And you coming back to me is against all odds and that's what i've got to face

I wish i could just make you turn around,

Turn around and see me cry

There's so much i need to say to you,

So many reasons why

You're the only one who really knew me at all

So take a look at me now, well there's just an empty space

And there's nothing left here to remind me, just the memory of your face

Now take a look at me now, cos there's just an empty space

But to wait for you, is all i can do and that's what i've got to face

Take a good look at me now, cos i'll still be standing here

And you coming back to me is against all odds

It's the chance i've gotta take

Take a look at me now
Alle reacties Link kopieren
ik heb de leeuweriken gevraagd

mij hun lied te fluiten

met de klank van jouw lach



en de nachtegalen

om te zingen in de kleur

van jouw stem...



ik heb de laatste zonnestraal gevraagd

om in jouw hart te gaan wonen



en de vlinders om jouw

dagen sprookjesachtig mooi te maken...



ik heb de wind gevraagd

mijn huid zacht te strelen

alsof het jouw tedere aanraking is



de regen om mijn tranen

te huilen



de nevel om mijn gemis

te verbergen...



ik heb de wolken gevraagd

mijn liefde te verpakken

in hun witte wollige zachtheid

en ze mee te geven met de wind

die ze jou dan toe kan waaien



ik heb de nacht gevraagd

om met zijn

fluweelzwarte sterrendeken

mijn verlangen toe te dekken



en de ochtenddauw

om mijn dromen te bewaren

tot aan elke nieuwe dageraad...

ik heb de eerste ster gevraagd

of ze voor mij wou vallen

en zo mijn

onmogelijke droom

te laten uitkomen...
Alle reacties Link kopieren
Hoi, waar is iedereen??:)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er hoor, maar als die songteksten, daar heb ik niets aan.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag nummer twee weer gezien. Onwijs leuke dag gehad maar zoals verwacht zijn de dagen erna weer een stuk minder. Het blijft moeilijk om te moeten liegen. Verder lijkt het ook wel hoe meer ik nummer 2 zie des te meer ik hem mis. Wordt wel tijd denk ik om eerdaags knopen te hakken want dit kan nooit lang goed gaan. Het liefst zou ik proberen om er met nummer 2 iets van te maken maar hij heeft al meerdere malen aan gegeven niets te willen.
Alle reacties Link kopieren
tampie waarom ga je dan ermee door,als hij verder niets wil,en jij duidelijk meer gevoelens voor hem hebt?? denk je dat je hem kunt overtuigen meer voor jou te gaan voellen??

groet daisy
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik inderdaad de hoop blijf houden dat het ooit nog anders wordt. Is mezelf voor de gek houden, ik weet het. Maar wat ik bij nummer 1 zo mis vind ik bij hem wel. Dat maakt het denk ik zo moeilijk om er mee te stoppen. Zo als ik het nu zie zal de enige oplossing zijn om met beide te stoppen. In mijn huwelijk mis ik intimiteit, kunnen lachen en praten met elkaar. Dat kan ik met nr. twee des te meer. Nu ik heb ondervonden hoe het ook kan zijn heeft mijn relatie met nr 1 ook geen kans van slagen meer denk ik. Kortom moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik inderdaad de hoop blijf houden dat het ooit nog anders wordt. Is mezelf voor de gek houden, ik weet het. Maar wat ik bij nummer 1 zo mis vind ik bij hem wel. Dat maakt het denk ik zo moeilijk om er mee te stoppen. Zo als ik het nu zie zal de enige oplossing zijn om met beide te stoppen. In mijn huwelijk mis ik intimiteit, kunnen lachen en praten met elkaar. Dat kan ik met nr. twee des te meer. Nu ik heb ondervonden hoe het ook kan zijn heeft mijn relatie met nr 1 ook geen kans van slagen meer denk ik. Kortom moeilijk.




Aan jou ook de vraag: Waarom blijf je bij een man waar je niet echt gelukkig mee bent, omdat je intimiteit mist enz. Wat houd je tegen? Heb je misschien kinderen, is het een financiele kwestie, wil je liever niet alleen komen te staan? Ik begrijp het niet.

Als ik niet gelukkig zou zijn in mijn relatie, zou ik liever alleen willen zijn.

Je stelt jezelf zo afhankelijk op zo? Leg het eens uit.
Alle reacties Link kopieren
Ja die vraag stel ik mezelf ook steeds. Moeilijk uit te leggen maar ik ga het proberen. Ten eerste zijn we al 15 jaar bij elkaar, hebben samen veel meegemaakt. Ten tweede hebben we samen een dochtertje en een eigen zaak. Verder worstel ik heel erg met mijn eigen gevoel. Ik weet gewoon niet of het aan mij ligt en of ik teveel van onze realtie verwacht of dat het vechten tegen beter weten in is. Mijn man is totaal geen prater. Jarenlang heb ik geprobeerd om dit te veranderen. Hij stelt zich ten opzichte van mij best wel afhankelijk op en de meeste beslissingen worden ook door mij gemaakt. Op een gegeven moment heb je er gewoon de energie niet meer voor en ben je totaal leeg. Als je dan iemand tegen komt waar het wel mee klikt dan ga je dus gewoon voor de bijl. Ik weet wel op dat moment heb je de keus om het niet te doen maar zo sterk was ik dus niet. Alles wat ik bij mijn man miste vond ik bij hem wel. Alleen ik voel dus meer voor hem dan hij voor mij. Categorie foute man zeg maar. Alleen heb ik nu wel voor ogen hoe het ook kan zijn met iemand maar diegene gebruikt me dus gewoon. Waarom dan wel dat goede gevoel bij mij? En is het reeel dat ik hetzelfde verwacht in de relatie met mijn man? Ik weet het gewoon niet. Ik hoop dat het een beetje te snappen is.
Alle reacties Link kopieren
Ja die vraag stel ik mezelf ook steeds. Moeilijk uit te leggen maar ik ga het proberen. Ten eerste zijn we al 15 jaar bij elkaar, hebben samen veel meegemaakt. Ten tweede hebben we samen een dochtertje en een eigen zaak. Verder worstel ik heel erg met mijn eigen gevoel. Ik weet gewoon niet of het aan mij ligt en of ik teveel van onze realtie verwacht of dat het vechten tegen beter weten in is. Mijn man is totaal geen prater. Jarenlang heb ik geprobeerd om dit te veranderen. Hij stelt zich ten opzichte van mij best wel afhankelijk op en de meeste beslissingen worden ook door mij gemaakt. Op een gegeven moment heb je er gewoon de energie niet meer voor en ben je totaal leeg. Als je dan iemand tegen komt waar het wel mee klikt dan ga je dus gewoon voor de bijl. Ik weet wel op dat moment heb je de keus om het niet te doen maar zo sterk was ik dus niet. Alles wat ik bij mijn man miste vond ik bij hem wel. Alleen ik voel dus meer voor hem dan hij voor mij. Categorie foute man zeg maar. Alleen heb ik nu wel voor ogen hoe het ook kan zijn met iemand maar diegene gebruikt me dus gewoon. Waarom dan wel dat goede gevoel bij mij? En is het reeel dat ik hetzelfde verwacht in de relatie met mijn man? Ik weet het gewoon niet. Ik hoop dat het een beetje te snappen is.
Ja, ik begrijp het heel goed als ik het zo lees. Wat ik wel moet opmerken is dat je de relatie met een minnaar, met al die nieuwe gevoelens, nooit kan vergelijken met je relatie met je eigen man. Tuurlijk zijn die gevoelens anders. Het stiekeme maakt het namelijk veel spannender. Je kunt er van op aan dat als jullie samen verder zouden gaan, er wel degelijk iets verandert. Die vlinders zullen uiteindelijk verdwijnen en je zult met hem ook af en toe een sleur beleven. Je gaat naar het stadium houden van. Ik zie veel om me heen, dat mensen die uiteindelik kiezen voor hun minaar of minares, bedrogen uitkomen. Ze leren hun minaar pas echt kennen als ze samen een echte openlijke relatie gaan beginnen. Vaak hebben ze dan spijt als haren op hun hoofd, omdat de man die ze hebben verlaten toch ook wel zijn goede kanten had. Ik wens je veel wijsheid toe en sterkte met je keuze!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel met het gevoel niet zo zeer de spanning. Spanning is niet de reden dat ik een realtie met hem ben begonnen. Het is meer het gevoel begrepen te worden, intimiteit en me veilig voelen bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Sorry als de songtekst teveel van het goede was...



Ik zit te worstelen of ik toch niet alles helemaal moet afbreken, o verdomme het doet zo'n pijn maar ik wil haar niet kwijt...

Mijn hoofd voelt alsof het ontploft...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik lees nog steeds mee hoor! Kan op het moment alleen niet zo goed over mijn eigen situatie schrijven.

Geitje, Meisjemuts, Snoepje.....hoe gaat het?



Brokenheart, ik vind het wel mooi hoor die teksten.



Sterkte allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven