Uit de hand gelopen ruzie met schoonbroer

28-07-2014 18:27 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Wat een kinderachtige tokkie-toestanden
Wat maakt het in vredesnaam uit wie er als eerste gaat trouwen?? Kom eens uit de zandbak en grow up zeg.
Alle reacties Link kopieren
Witruimte ? Geloof niet dat ik hier aan wil beginnen :s
Niet geschoten is altijd mis
Begrijp ik het nou goed als de ruzie gaat om wie het eerste zal trouwen?
En een schoonbroer heet een zwager
Alle reacties Link kopieren
wat maakt het uit wie als eerste gaat trouwen?? Het is geen wedstrijd!

Je gaat trouwen omdat je dat graag wil, niet om de eerste te zijn van de familie. En dan ook pas over 2 jaar trouwen en dan nog de eerste willen zijn.



Ik snap jouw schoonbroer wel, niet zijn reactie want die zijn verkeerd maar wel dat hij er geen rekening mee gaat houden omdat jullie perse de eersten willen zijn.



Ga leven voor jezelf, en niet voor de buitenwereld, want die maakt het namelijk geen drol uit wie als eerste trouwt, huis koop, kinderen krijgt of de wasmachine stuk heeft.



En ja, je bent wel een beetje manipulatief door te gaan huilen.
never a failure, always a lesson
Dit is een grapje. Toch? Toch?
Waar je al geen ruzie over kan maken zeg...
Ik ben gestopt met lezen na regel 10 ofzo. Doe effe normaal zeg, je hebt geen alleenrecht op trouwen en ik had ook mijn eventuele trouwplannen niet aangepast op jullie plannen.



Klinkt kinderachtig dit.. ze gaan voor hun beurt. Bah heb zo'n hekel aan jouw soort mensen.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat echt nergens over.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Who gives a fuck wie er eerder gaat trouwen. Kom op hoor. Waar gaat dit over.



Prik voor jullie zelf gewoon een datum en heb schijt aan zijn broer.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heftige situatie op in mijn ogen over een onbelangrijk onderwerp. Heb geen advies voor je hoe ik de ruzie zou oplossen ( zelf nooit meegemaakt). Ik zou wel er over nadenken waarom het zo belangrijk is voor je om als eerst te willen trouwen. Trouwen moet iets moois zijn waar je samen voor kiest. Dan maakt het toch niet uit of je dat als eerste of als laatste doet? Het moet jullie dag worden
Alle reacties Link kopieren
OMG. Wat een kinderachtig gedoe. En het maakte jou niet meer uit, maar toch wel... Wat een zielige en trieste bedoeling. En wat heb jij jezelf voor joker gezet. Echt alles moet om jou draaien! Niet dus! Echt hilarisch eigenlijk. Wat een muts ben je als je je zo gedraagt.
quote:redhothead schreef op 28 juli 2014 @ 18:33:

Begrijp ik het nou goed als de ruzie gaat om wie het eerste zal trouwen?



Ja.



Het leek TO zo leuk om als eerste te trouwen maar toen wilde schoonbroer ook als eerste trouwen en toen ging ze huilen en toen ging schoonbroer schreeuwen en TO voor hoer of zoiets uitmaken en toen werd het een hele toestand. Om wie er als eerste mocht trouwen dus.



Gotsamme.
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 28-07-2014 18:39
Reden: schoonbRoer, geen schoonboer. Tssss.
% gewijzigd
Ow het word nog erger na regel 10.. tja tokkiesgedrag inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een kinderachtig gezeik!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 28 juli 2014 @ 18:34:

En een schoonbroer heet een zwagerIn Belgie niet
Alle reacties Link kopieren
Hier helpt alleen 'het familiediner' nog ben ik bang.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2014 @ 18:37:

[...]





Ja.



Het leek TO zo leuk om als eerste te trouwen maar toen wilde schoonboer ook als eerste trouwen en toen ging ze huilen en toen ging schoonbroer schreeuwen en TO voor hoer of zoiets uitmaken en toen werd het een hele toestand. Om wie er als eerste mocht trouwen dus.



Gotsamme.



Wat een toestand.



Alle reacties Link kopieren
Apart dat je op het einde zegt dat het je niet uitmaakt wie er als eerste trouwt. Het hele stuk daarboven is namelijk 1 drama om wie er als eerste gaat trouwen.



Belachelijk overigens. Als jullie als eerste willen trouwen, dan moet je op korte termijn trouwen en dat niet in 2016 doen. Ik vind het nog raarder omdat maar eerder te trouwen en het niet te kunnen doen zoals jullie eigenlijk willen, omdat jullie dan de eerste zijn.



En ik snap je zwager: zij willen niet delen wanneer ze gaan trouwen. Vraag er dan opknipt om! En maak er helemaal geen ruzie om.



Jij bent degene die hier moeilijk doet. Beetje raar om 2 jaar Vantevoren af te gaan spreken dat jullie als eerste moeten trouwen.
Wat ben jij een dramaqueen zeg. Waarom zou iemand op jullie huwelijk wachten alleen omdat jullie als eerste willen? Waarom is dat als eerste trouwen zo belangrijks dat je je droombruiloft ervoor op zou geven?



En het ging je er niet om dat ze niet eerder mochten trouwen maar toen hij zei dat hij misschien wel eerder wilde trouwen ging je huilen. Je schoonbroer heeft zich ook niet netjes gedragen maar door jou is heel dit gedoe begonnen.



Als je zo graag als eerste wil trouwen ga dan volgende week in spijkerbroek naar het stadhuis.
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 juli 2014 @ 18:38:

[...]



In Belgie nietAch so
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 juli 2014 @ 18:38:

[...]



In Belgie nietEn in het zuiden van Nederland ook niet. Het is gewoon ABN
Ruzie omdat jullie als eerste willen trouwen, over twee jaar, serieus?!?!? Dus twee jaar lang mag er niemand in jouw omgeving trouwen, waarom denk je daar recht op te hebben?

En pas nu er ruzie is, maakt het je niet meer uit? Dat zeg je tenminste, maar ik geloof er niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven