Uit de hand gelopen ruzie met schoonbroer

28-07-2014 18:27 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Het ging ons er ook niet per se om dat we als eerste wilden gaan trouwen, het was meer gewoon dat het idee ons wel leuk leek. En dat ik schrok van de reactie die ik kreeg..Van de manier waarop het gebracht werd zeg maar. Ik heb er alle begrip voor dat mensen niet willen wachten, tuurlijk niet als je plannen hebt dan heb je plannen toch! Het gaat mij ook niet om dat, maar meer om hoe alles uit de hand is gelopen. Schrok daar heel erg van. Heb ook naderhand mijn excuses aangeboden aan de buren.
Werkelijk, wat een kinderachtig gedoe.
OP meltdown in 3...2...1....?
Alle reacties Link kopieren
Dus jij neemt het je schoonbroer kwalijk dat hij niet wilde wachten tot na jullie bruiloft in 2016 ? En daarom heb je het een jaar vervroegd en nu blijkt dat je het waarschijnlijk toch niet vroeg genoeg gepland hebt?



Je kon van mij ook de boom in, met dat eerste willen zijn. Ik zou trouwen in het jaar van mijn keuze.

Ik zou het je vreselijk kwalijk nemen als je steeds van datum veranderde om maar uniek te kunnen zijn, of welke rare reden je ook hebt.

Je wil zelf afstappen van je ideale trouwdag en met minder geld een eerder feestje bouwen? Kolder !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat wie-trouwt-er-het-eerst-gedoe zou mij ook mijn strot

uitkomen. En al helemaal omdat je pas over twee jaar !!! trouwt.



Je schoonfam. lijkt nogal trashy, nogal erg zelfs. Heb je daar zelf nog wel zin in?
Kort samen gevat: Jij en je vriend willen als eerste in de familie trouwen omdat jullie dat op 1 of andere manier leuk vinden om de eerste te zijn. Nu ben je er dus achter gekomen dat jullie misschien toch niet de eersten zijn en dat vind je niet leuk en daar moest je om huilen. Ik zie het probleem niet?
Alle reacties Link kopieren
Serieus een budget aanpassen om 'als eerste' te trouwen?!

Daar ook nog over gaan huilen?



Ik vind het allemaal erg kinderachtig hoor. De eerste willen zijn, trouwdatum ontfutselen, budget aanpassen, huilen, vechten, ruzie. En waarvoor? Als mijn aanstaande schoonzus zich zo zou gedragen was ik niet meer bijgekomen van het lachen geloof ik. Wat een onzin.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Kan nu al bijna niet wachten op je topic hoe jullie trouwdag is verlopen..... Man man ruzie om wie er als eerste gaat trouwen
Alle reacties Link kopieren
HAHA, wat een extreem kinderachtig gedoe dit zeg. Volgens mij is niemand van jullie al volwassen genoeg om te trouwen.
Nou ja, ze hebben in ieder geval wel meteen iets leuks voor het Stukje.
Alle reacties Link kopieren
Je schoonbroer heeft groot gelijk, dat je dan maar lekker morgenochtend in je spijkerbroek naar het gemeentehuis moet gaan als je de eerste wil zijn! Klein kind, wie ben jij om mensen te dwingen te vertellen wanneer ze trouwen zodat jij eerder kan? Is dit een grapje ofzo? Ik had je echt keihard uitgelachen.
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:40:

Het ging ons er ook niet per se om dat we als eerste wilden gaan trouwen, het was meer gewoon dat het idee ons wel leuk leek. En dat ik schrok van de reactie die ik kreeg..Van de manier waarop het gebracht werd zeg maar. Ik heb er alle begrip voor dat mensen niet willen wachten, tuurlijk niet als je plannen hebt dan heb je plannen toch! Het gaat mij ook niet om dat, maar meer om hoe alles uit de hand is gelopen. Schrok daar heel erg van. Heb ook naderhand mijn excuses aangeboden aan de buren.quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:27:

Hoi iedereen van het viva forum,





. Mijn schoonbroer stond erbij en zei op een gegeven moment, maar mijn vriendin en ik gaan toch als eerste trouwen. Ik reageerde hier natuurlijk heel verbaasd op want ik wist niet dat zij al serieuze plannen hadden. Toen ik ernaar vroeg was zijn antwoord 'maar als jullie het me hadden gevraagd hadden we alsnog niet gewacht'. Ik was die dag erg moe van het verhuizen en de voorbereidingen van het feestje ( vriend werkt gewoon, dus bijna alles alleen gedaan ). en ik was ook nog eens ongesteld. Ik werd emotioneel en moest dus huilen, ik heb toen mijn vriend even apart genomen, we hebben het erover gehad en vriend gaf toen aan ook wel in 2015 te willen trouwen zodat we alsnog de eerste zouden zijn. Nee, het ging jullie helemaal niet om het als eerste trouwen.
hahahaha, over 2 jaar willen trouwen en dan ook nog gaan huilen dat je niet de eerste bent, doe ff normaal zeg.. en dan ook nog je trouwplannen willen wijzigen zodat jullie alsnog de eerste zijn, hoe kinderachtig.. alsof het uberhaupt belangrijk wie er als eerste trouwt...dus nee, ik snap niet dat een discussie hierover zo uit de hand kan lopen..
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:27:

Mijn vriend en ik gaan over twee jaar trouwen en ik had het stomme idee in mijn hoofd gehaald dat het wel leuk zou zijn als wij de eerste waren.



De eerste? Jaarlijks trouwen er ongeveer 65.000 mensen in Nederland. Jullie zijn dus niet het eerste stel dat trouwt.



Verder kun je niet een periode van 2 jaar claimen. Omdat jullie over 2 jaar willen gaan trouwen mag er in je (schoon)familie in die periode niemand trouwen? Dat kun je toch niet serieus menen?
je schoonbroer heeft wel gelijk dat je manipulatief bent door te gaan janken...word ik ook boos om.



maar verder denk ik niet dat ik begrijp waar dit allemaal nou om gaat, ik snap zulke dingen gewoon niet, zo als ik ook die idiote rituelen met grote naalden door wangen en haken in lichamen niet snap, ik bedoel ik zie het wel, en ik kan er dan over lezen maar echt snappen nee niet echt.
Wauw. Ik ga in 2020 trouwen, en ik ga ontzettend boos worden op íedereen die het wáágt om eerder te trouwen. Het is namelijk wél een wedstrijd en ik wil wél de eerste zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel ... Wat een prinses op de erwt.

Hoop dat mijn zoons niet met zo'n exemplaar thuis komen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou jij het eerste recht hebben om te mogen trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt het dus voor elkaar dat de hele familie ruzie heeft met elkaar. Gezellig feest zal dat worden, jullie huwelijk.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het leuk om als eerst te willen trouwen? Ik snap dat niet helemaal. En wat een non probleem zeg.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Thordis schreef op 28 juli 2014 @ 18:44:

Wauw. Ik ga in 2020 trouwen, en ik ga ontzettend boos worden op íedereen die het wáágt om eerder te trouwen. Het is namelijk wél een wedstrijd en ik wil wél de eerste zijn.Dan kom ik wel ff ruzie met je maken want jij bent al getrouwd! Huil jij of ik?
Alle reacties Link kopieren
Trouwen is overrated.

De meeste stranden na een jaartje of drie.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Maak vanavond een baby. Ben je de eerste.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ging niet per se huilen om dat maar om hoe het gebracht werd, zo heftig zeg maar. Hij werd er bijna meteen al boos om. Mijn vriend kwam er overigens mee om dan de datum dan maar te veranderen omdat hij het echt wel een heel leuk idee vond.
quote:Zusenzoo schreef op 28 juli 2014 @ 18:44:

Mijn hemel ... Wat een prinses op de erwt.

Hoop dat mijn zoons niet met zo'n exemplaar thuis komen zeg.

Nou, dat zeg.



Ik denk dat ik dan wel heel hard zou moeten huilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven