Uit de hand gelopen ruzie met schoonbroer

28-07-2014 18:27 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:47:

Als het gewoon was gezegd dan had ik er verder geen probleem mee gehad, misschien is dat dan duidelijker. Ik kan alleen niet goed omgaan met mensen die heftig reageren. Dan sla ik vaak helemaal dicht. Vind het overigens helemaal niet erg dat jullie op deze manier reageren want dat geeft mij natuurlijk ook de kans om na te denken over wat ik anders had kunnen doen.



Het ging je helemaal niet om het heftige reageren, het ging je om die datum. Je halve OP (en dat is me een eind lezen hoor) staat bol van de overwegingen om lekker toch als eerste te kunnen trouwen. Even een paar highlights om je geheugen op te frissen:



Mijn vriend en ik gaan over twee jaar trouwen en ik had het stomme idee in mijn hoofd gehaald dat het wel leuk zou zijn als wij de eerste waren.



Ik werd emotioneel en moest dus huilen, ik heb toen mijn vriend even apart genomen, we hebben het erover gehad en vriend gaf toen aan ook wel in 2015 te willen trouwen zodat we alsnog de eerste zouden zijn. .



Maar we zouden het jammer vinden als we het budget van onze bruiloft naar beneden doen zodat we als eersten kunnen trouwen en dat dan blijkt dat we dat tevergeefs hebben gedaan.



Dus.
Jankebal
Alle reacties Link kopieren
Oh...ik kan niet eens de rest meer lezen, is al weg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:46:

vriend kwam er overigens mee om dan de datum dan maar te veranderen omdat hij het echt wel een heel leuk idee vond.Of omdat hij wist hoeveel gedoe hij anders met jou zou krijgen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 juli 2014 @ 18:49:

Je wil.straks ook het eerste kleinkind werpen?

Zou vriendin van schoonbroer al zwanger zijn dat ze volgend jaar al willen trouwen?

Oeioeioei! Ze hebben waarschijnlijk niet eens toestemming gevraagd aan TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 28 juli 2014 @ 18:48:

[...]





Heftig? Kind, hoe oud ben je?



Een vliegtuigramp is heftig, of een ongeneeslijke ziekte, of een huwelijk dat na 30 jaar strandt, of een zieke baby..niet dit!+10000
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zit ik me daarvoor nou suf te knippen en te plakken?
quote:Captain_Obvious schreef op 28 juli 2014 @ 18:40:

OP meltdown in 3...2...1....?Geef mij die Glazen Bol-award maar!
Alle reacties Link kopieren
Ginger, ik weet het niet zeker maar dacht dat je voor het quoten van de volledige OP een ban kan krijgen.
I choose happy!
Weggehaald op verzoek van TO.
quote:charlottew88 schreef op 28 juli 2014 @ 18:53:

[...]





Je hebt gelijk gekregen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2014 @ 18:54:

Zit ik me daarvoor nou suf te knippen en te plakken?Schat, je hebt een deel gesaved voor de eeuwigheid. Daarbij: je kon het weten.

Edit: Ow, alles gesaved voor de eeuwigheid, goed bezig Voldemort.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2014 @ 18:54:

Oh...ik kan niet eens de rest meer lezen, is al weg Niks gemist hoor alleen nog meer dramaqueenachtige tekst.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je gaat pas over twee jaar trouwen.

Weet je hoelang dat nog duurt?

In die tijd kan de hele familie getrouwd zijn, kinderen hebben gekregen en alweer gescheiden zijn.



Absurd om te 'eisen' om als eerste te mogen trouwen.

Kom je aandacht tekort? Als eerste willen trouwen, huilen etc.

Ik snap wel dat er ruzie ontstaat, omdat jij je belachelijk gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
LV heeft een prachtige samenvatting van de OP gemaakt. Alleen ontbreekt het knokpartijtje tussen de 2 broers en de opa die er bovenop sprong om ze uit elkaar te halen of zoiets.
quote:EssentialBliss schreef op 28 juli 2014 @ 18:54:

Ginger, ik weet het niet zeker maar dacht dat je voor het quoten van de volledige OP een ban kan krijgen.De OP is leeg, dus zolang er geen leegte wordt gequote zal er denk ik niks aan de hand zijn.
quote:Captain_Obvious schreef op 28 juli 2014 @ 18:54:

[...]



Geef mij die Glazen Bol-award maar!Dit was wel een hele makkelijke hoor.
Alle reacties Link kopieren
LV, ik lees het al, niets gemist dus

Wat een aanstelleritus zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En je budget omlaag doen omdat je dan eerder kan trouwen daar past maar een smiley bij
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het fijn vinden als mensen die het bericht hebben gekopieerd het willen verwijderen, ik wil het namelijk echt goed gaan maken en zou het jammer vinden als mensen het lezen. Verder wil ik jullie nog een keer bedanken voor de reacties, want nou snap ik inderdaad ook hoe het op andere mensen over kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat je zelf inziet dat je je kinderachtig gedragen hebt TO. Dit zijn echt geen dingen waar familieruzies om zouden mogen ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:53:

Ik heb het bericht gewijzigd omdat ik door jullie reacties wel in zie dat ik overdreven heb en graag wil zorgen dat het goed komt in de familie. !



Dan mag je wel heel diep door het stof.



En dat janken, daar zou ik wat aan doen, als ik jou was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 28 juli 2014 @ 18:53:

Potverdorie tweede op meltdown die ik mee maak vandaag jammer dat je niet de eerste was he ?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
LV hahahahaha! Had je de OP de hele tijd al onder Ctrl-V? You smart wicked witch
quote:Istar_ schreef op 28 juli 2014 @ 18:56:

[...]



Dit was wel een hele makkelijke hoor.Laat me nou in de waan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven