Uit de hand gelopen ruzie met schoonbroer

28-07-2014 18:27 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:EssentialBliss schreef op 28 juli 2014 @ 18:54:

Ginger, ik weet het niet zeker maar dacht dat je voor het quoten van de volledige OP een ban kan krijgen.



Dat weet ik, en dat interesseert me geen klap.

Ik heb het weggehaald omdat ik daarna TO's berichtje zag over herkenning, en dacht, laat ik het kind haar leven nog niet zwaarder dan maken dan ze denkt dat het al is.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag me geloof ik gelukkig prijzen dat ik de OP gelezen heb want hij is inmiddels weg...



Jeetje wat enorm kinderachtig.

Het maakt je niks uit wie er als eerste trouwt maar intussen willen jullie wel het budget verlagen en een jaar eerder trouwen om maar de eerste te zijn. Maar o wee als schoonbroer dan toch eerder trouwt want dan is het voor niets geweest.



Ik kan er met mijn hoofd niet bij, wat een gedoe om niks. Pffffftt.
quote:Captain_Obvious schreef op 28 juli 2014 @ 18:58:

[...]



Laat me nou in de waan Jeetje, wat heb je dat goed voorspeld!
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:57:

Ik zou het fijn vinden als mensen die het bericht hebben gekopieerd het willen verwijderen, ik wil het namelijk echt goed gaan maken en zou het jammer vinden als mensen het lezen. Verder wil ik jullie nog een keer bedanken voor de reacties, want nou snap ik inderdaad ook hoe het op andere mensen over kan komen.





Hoe had jij gedacht dat het over zou komen, dan?

Dat mensen je " een lekkere gekke meid " zouden vinden doordat jij hihihi toch als eerste een feest had te vieren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zeg TO. Wat vind je van de reacties. Kan je daar iets mee?
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe jij dacht dat het overkwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:57:

Ik zou het fijn vinden als mensen die het bericht hebben gekopieerd het willen verwijderen, ik wil het namelijk echt goed gaan maken en zou het jammer vinden als mensen het lezen. Verder wil ik jullie nog een keer bedanken voor de reacties, want nou snap ik inderdaad ook hoe het op andere mensen over kan komen.Je komt op mij in ieder geval over alsof de hele wereld inclusief die van jouw schoonbroer en zijn vriendin om JOU moeten draaien. Daarom barst je in huilen uit als het niet gaat zoals jij dat wilt. En wat BGB zegt: doe wat aan dat dichtklappen en huilen van je. Ik zou me werkelijk doodschamen als ik de oorzaak zou zijn van een ruzie tussen andermans familieleden.
Alle reacties Link kopieren
Als ik die zwager was geweest had ik als de sodemieter een kind op stapel gezet

Gewoon....omdat het kan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:*Ginger* schreef op 28 juli 2014 @ 18:58:

[...]





Dat weet ik, en dat interesseert me geen klap.

Ik heb het weggehaald omdat ik daarna TO's berichtje zag over herkenning, en dacht, laat ik het kind haar leven nog niet zwaarder dan maken dan ze denkt dat het al is.
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 18:57:

Ik zou het fijn vinden als mensen die het bericht hebben gekopieerd het willen verwijderen, ik wil het namelijk echt goed gaan maken en zou het jammer vinden als mensen het lezen. Verder wil ik jullie nog een keer bedanken voor de reacties, want nou snap ik inderdaad ook hoe het op andere mensen over kan komen.



Wat je op internet zet, verdwijnt niet.



En je hebt er niks van gesnapt. Het is niet zozeer hoe het op anderen overkomt, maar dat het feit an sich, dat het als eerste trouwen zo idioot belangrijk gemaakt wordt door je. Belangrijker dan familie. Ikke ikke ikke.
Het was natuurlijk niet netjes van je zwager om zo te gaan schreeuwen en schelden naar jou toe maar jeetje wat een vreemde reden om ruzie te hebben, om te huilen, om een bruiloft een jaar te vervroegen enz.



Goed dat je zelf inziet dat je echt hebt overdreven en ga een rustig gesprek aan met zwager en vriend waarbij ik me van kan stellen dat je erg blij zal zijn met een excuus van zwager nadat jij jouw excuus hebt aangeboden.
Alle reacties Link kopieren
@ ginger ik bedoelde hoe het op andere mensen.. van de familie dus over is gekomen hoe ik me gedragen heb en dat dat niet netjes is. en @ lady voldemort zou je dat alsjeblieft weg kunnen halen, zou ik echt heel erg op prijs stellen!
Ow trouwens mijn zus en ik wilde bijna tegelijk trouwen bleek bij toeval. Leek ons niet handig dus ben ik een jaar later getrouwd. Maakt ons dat uit nou konden we 2 jaar ons richting op ieders bruiloft. Wij wilde trouwen omdat we van elkaar hielden en officieel samen een toekomst wilde bouwen en dat gevoel gaat niet weg als je een bruiloft ff uitstelt omdat dat beter uitkomt (en omdat oom en tante geen 2 trouwjurken in 1 jaar konden betalen )
quote:Istar_ schreef op 28 juli 2014 @ 18:58:

[...]



Jeetje, wat heb je dat goed voorspeld!Goed he?
Nou eerlijk gezegd iets soortgelijks meegemaakt

Man en ik wilde na 8 jaar samenwonen trouwen was mijn schoonzus het niet mee eens zij en mijn (oudere) broer moesten eerst en zijn een maand voor ons getrouwd . Ze waren een jaar bij elkaar nou heb er geen minder leuke dag door gehad hoor was fantastisch zelfs !



Wij zijn twintig jaar later nog bij elkaar zij al 16 jaar gescheiden dus hey maak je niet druk
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 19:02:

@ ginger ik bedoelde hoe het op andere mensen.. van de familie dus over is gekomen hoe ik me gedragen heb en dat dat niet netjes is. en @ lady voldemort zou je dat alsjeblieft weg kunnen halen, zou ik echt heel erg op prijs stellen!



Nou op de meeste van ons kwam het over als







Kan mij heel goed voorstellen dat het op de andere mensen van de familie ook zo overkwam.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Captain_Obvious schreef op 28 juli 2014 @ 19:06:

[...]



Goed he? Ik ben zo trots op je!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel aan iedereen die het heeft weggehaald ondertussen!
Alle reacties Link kopieren
Google heeft het nog bewaard, zie ik.
Het komt op de familie vast negatief over.

Je komt over als een aandachttrekker, die trouwt voor de buitenwereld, niet uit liefde.
Alle reacties Link kopieren
Om even misschien nog wat verdere uitleg te geven, ik denk dat mijn enthousiasme gewoon een beetje uit de hand was gelopen omdat ik druk bezig ben mijn leven weer op te bouwen maar ik nog niet heel veel omhanden heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 28 juli 2014 @ 19:09:

Google heeft het nog bewaard, zie ik.Tsja, die google cache die weet wat geheimen zo ondertussen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:meaki schreef op 28 juli 2014 @ 19:09:

Google heeft het nog bewaard, zie ik.Google bewaart alles
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2014 @ 19:12:

[...]



Tsja, die google cache die weet wat geheimen zo ondertussen



En anders mijn geheime bestand met meltdowngevoelige OP's wel .



Edit: geintje hoor . Hoewel ik het soms wel serieus overweeg om er eentje op te richten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2014 @ 19:14:

[...]





En anders mijn geheime bestand met meltdowngevoelige OP's wel .



Edit: geintje hoor . Hoewel ik het soms wel serieus overweeg om er eentje op te richten.Oh, waar kan ik doneren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven