Valentijnsdag en single

06-02-2013 18:28 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er nog meer single op valentijnsdag en wat gaan jullie doen?

krijg je veel valentijnskaarten

ben je anti valentijn of juist heel blij er mee en waarom ?

Hebben jullie valentijn ooit gevierd ?

Zelf vergeet ik het vaak op de dag zelf totdat ik mensen met rozen zie
Ik ben single met Valentijnsdag, afgelopen kerst, afgelopen Oud en Nieuw, 23 juni,, 6 september enz enz.

En ik voel me er prima bij!
Ik. En ik ga naar m'n werk op valentijnsdag. Er staat niets bijzonders op het programma, dus gewoon een dag op kantoor. 's Avonds ga ik waarschijnlijk even boodschappen doen en ik maak het niet te laat, want de volgende dag is ook een werkdag.
Opluchting? Omdat je geen deel hoeft te nemen aan een commercieel uitgemolken concept?
quote:Nastik schreef op 06 februari 2013 @ 18:31:

Opluchting? Omdat je geen deel hoeft te nemen aan een commercieel uitgemolken concept?Nou dat hoeft ook niet als je een relatie hebt...Ik vind het maar een stom iets,net als moederdag en vaderdag etc etc...
Echt???

Heb jij daar een gevoel bij?

Voelt dat dan anders als bijvoorbeeld single met Pasen, of single met IJsheiligen en zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vier geen valentijnsdag maar de trouwdag van mijn ouders.

Ik ga dus de dag ervoor cupcakejes bakken met als decoratie fondanthartjes en het getal van het aantal jaar dat ze getrouwd zijn.

En verder vind ik het een mooie dag om eens lekker een relaxdag te houden, dus 's avonds lekker film en pizza bijv.

En overdag gewoon werken .

Mijn ouders zeggen vaak dat ze geen bos bloemen willen omdat de prijs dan die dag net hoger is, soms krijgen ze toch een bos bloemen en nu dan cupcakejes omdat mijn moeder ze nu niet zelf kan maken op het moment.
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2013 @ 18:33:

Echt???

Heb jij daar een gevoel bij?

Voelt dat dan anders als bijvoorbeeld single met Pasen, of single met IJsheiligen en zo?ja,dan word ik er extra aan herinnerd en velen met mij denk ik zo
Ik heb niets met Valentijnsdag, of ik nu single of niet ben. Ik snap die poespas dan ook niet zo en ik vind het ook helemaal niet romantisch. Dan liever iets liefs op een willekeurige werkdag, gewoon zomaar spontaan.
quote:ragweed schreef op 06 februari 2013 @ 18:37:

[...]

ja,dan word ik er extra aan herinnerd en velen met mij denk ik zoIk denk dat dat wel meevalt
Dat denk je ja
quote:Amand schreef op 06 februari 2013 @ 18:31:

Ik. En ik ga naar m'n werk op valentijnsdag. Er staat niets bijzonders op het programma, dus gewoon een dag op kantoor. 's Avonds ga ik waarschijnlijk even boodschappen doen en ik maak het niet te laat, want de volgende dag is ook een werkdag. Zo ziet mijn dag er ook uit! Ook als ik wel een relatie zou hebben.
Ach, die commerciële hypocriete onzin.

Kan ook midden in de zomer een cadeautje of iets 'romantisch' doen met mijn vriend.

En toen ik alleen was had ik er ook al een hekel aan. Het is gewoon onzin.
Laat maar....
quote:ragweed schreef op 06 februari 2013 @ 18:41:

Dat denk je ja

Nou ja, misschien ken ik alleen maar mensen die er geen issue van maken.

Hier zie ik ze ook al niet verschijnen, dus ja...ik denk dat het wel meevalt
Iris
Ik ga de bezorger van alle kaarten - aan mij - natuurlijk helpen met het uitladen van de vrachtwagen.
Ik.. Boeiend..
Als ik de winkels mag geloven is Valentijnsdag een big deal en ik denk ook dat veel mensen er aan doen, al dan niet omdat ze bang zijn omdat de partner anders alleen een cadeautje geeft of teleurgesteld is, dus ik denk zeker wel dat het leeft in Nederland.
Ik heb nog nooooooooit een valentijnskaart gehad

Ik voel nu een psychose aankomen
Heerlijk juist. Ik ken maar weinig mannen die van bloemen, bonbons, potpourri en romantische films houden. Dus die lopen met Valentijn eigenlijk alleen maar in de weg.

Daarbij kun je dan zonder gedoe een anonieme kaart naar die leuke collega of buurman of sturen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Is dat nieuw dat wij ookineens iets aan valentijnsdag moeten gaan doen. Is toch net als St Patricksday, typisch amerikaans(oke ook iers), zou het gewoon vergeten. Heb er een hekel aan als er weer een nieuwe feestdag door me strot wordt geduwt.
quote:Amand schreef op 06 februari 2013 @ 18:44:

Iris Hé Amand
Valentijnsdag is commerciele onzin.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het hele oorspronkelijke idee van valentijn is weg. Het is juist voor de singles, die dan in de zenuwen moeten zitten of ze van een (nog) onbekende aanbidder bloemen krijgen. Tegenwoordig zou je iedereen iets moeten geven die dag, tot de buurvrouw en de juf op school toe
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven