Valentijnsdag en single
woensdag 6 februari 2013 om 18:28

woensdag 6 februari 2013 om 18:33
woensdag 6 februari 2013 om 18:37
Ik vier geen valentijnsdag maar de trouwdag van mijn ouders.
Ik ga dus de dag ervoor cupcakejes bakken met als decoratie fondanthartjes en het getal van het aantal jaar dat ze getrouwd zijn.
En verder vind ik het een mooie dag om eens lekker een relaxdag te houden, dus 's avonds lekker film en pizza bijv.
En overdag gewoon werken .
Mijn ouders zeggen vaak dat ze geen bos bloemen willen omdat de prijs dan die dag net hoger is, soms krijgen ze toch een bos bloemen en nu dan cupcakejes omdat mijn moeder ze nu niet zelf kan maken op het moment.
Ik ga dus de dag ervoor cupcakejes bakken met als decoratie fondanthartjes en het getal van het aantal jaar dat ze getrouwd zijn.
En verder vind ik het een mooie dag om eens lekker een relaxdag te houden, dus 's avonds lekker film en pizza bijv.
En overdag gewoon werken .
Mijn ouders zeggen vaak dat ze geen bos bloemen willen omdat de prijs dan die dag net hoger is, soms krijgen ze toch een bos bloemen en nu dan cupcakejes omdat mijn moeder ze nu niet zelf kan maken op het moment.
woensdag 6 februari 2013 om 18:37

woensdag 6 februari 2013 om 18:41
quote:Amand schreef op 06 februari 2013 @ 18:31:
Ik. En ik ga naar m'n werk op valentijnsdag. Er staat niets bijzonders op het programma, dus gewoon een dag op kantoor. 's Avonds ga ik waarschijnlijk even boodschappen doen en ik maak het niet te laat, want de volgende dag is ook een werkdag. Zo ziet mijn dag er ook uit! Ook als ik wel een relatie zou hebben.
Ik. En ik ga naar m'n werk op valentijnsdag. Er staat niets bijzonders op het programma, dus gewoon een dag op kantoor. 's Avonds ga ik waarschijnlijk even boodschappen doen en ik maak het niet te laat, want de volgende dag is ook een werkdag. Zo ziet mijn dag er ook uit! Ook als ik wel een relatie zou hebben.
woensdag 6 februari 2013 om 18:44

woensdag 6 februari 2013 om 18:46
Heerlijk juist. Ik ken maar weinig mannen die van bloemen, bonbons, potpourri en romantische films houden. Dus die lopen met Valentijn eigenlijk alleen maar in de weg.
Daarbij kun je dan zonder gedoe een anonieme kaart naar die leuke collega of buurman of sturen.
Daarbij kun je dan zonder gedoe een anonieme kaart naar die leuke collega of buurman of sturen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

woensdag 6 februari 2013 om 18:48
Het hele oorspronkelijke idee van valentijn is weg. Het is juist voor de singles, die dan in de zenuwen moeten zitten of ze van een (nog) onbekende aanbidder bloemen krijgen. Tegenwoordig zou je iedereen iets moeten geven die dag, tot de buurvrouw en de juf op school toe
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert