Van samenwonen naar latten?

05-02-2014 04:02 547 berichten
.
Aanvulling ( en geheel eens met) Bellatrix



Informeer je naaste familie en vrienden!
Alle belangrijke papieren zitten in mijn tas en/of naar mijn boekhouder gemaild. Mijn rekeningen kan hij niet bij.



Weinig familie en vrienden maar die ik heb zijn op de hoogte.



Alles wat erg waardevol voor mij is en onvervangbaar heb ik gepakt en in mijn auto gezet. Ik neem het zo mee naar mijn werk.



Ik kan zelf niet weg, niet zonder mijn geliefde huisdieren. En niemand zit erop te wachten dat ik ze meeneem, heel begrijpelijk. Maar buiten dat is iig het belangrijkste zometeen weg hier...



Gelukkig moest hij ook werken, ik had maar weinig tijd maar het is gelukt. Hij heeft geen woord tegen me gezegd vandaag.
Heel goed saoto! Tijdelijke opvang van je huisdieren is nu dus het enige wat je tegenhoudt te vertrekken?
Alle reacties Link kopieren
Om wat voor huisdieren gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen de huisdieren niet bijv. tijdelijk even naar een pension?



Veel sterkte! Vind je een sterke vrouw!
Goed gedaan! Heel doortastend! Hoe reageerden je familie en vrienden? Breng je huisdieren dan tijdelijk bij een pension onder.



Waar slaap jij vannacht?
Goed dat je de boel veilig stelt Saoto.

Ik begrijp het van de huisdieren. Destijds wilde ik ook niet weten van wijken ivm de huisdieren, met wetenschap waartoe hij in staat was. Als er echt geen andere mogelijkheid is zal je het moeten uitzitten. Onderschat ajb niet dat dit een gevaarlijke situatie is.



Heel triest dat het zo moet gaan. Ik kan me voorstellen dat hij hiermee nog meer kapot maakt.



Pas goed op jezelf!
Een pension is echt prijzig en ik wil ze gewoon niet missen!



Dus ik ga gewoon naar 'huis' vannacht als ik klaar ben met werken.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meisie en probeer de raad van Bella en Doreia zo snel mogelijk op te volgen
Wil je alsjeblieft iemand in vertrouwen nemen en afspreken dat als het mis gaat, jij die persoon belt en een codewoord of iets dergelijks gebruikt, waarop die persoon actie onderneemt. Langskomt of de politie belt. Je moet een vangnet voor jezelf en je katten maken lieverd.



Ik maak me zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Okee goed gedaan.



Ik ga nu wel iets keihards zeggen maar recht uit mijn hart, dus NIET verder lezen als je het niet wil horen.



Jij bent belangrijker dan je poezen. Zij hebben niks aan jou als je in het ziekenhuis ligt of erger.

Kies nu voor jezelf en die dieren komen later wel.



Je kunt jouw veiligheid níét, echt niét laten afhangen/ belemmeren door je poezen.

Daarvoor is dit al te ver geëscaleerd.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 februari 2014 @ 20:30:

Okee goed gedaan.



Ik ga nu wel iets keihards zeggen maar recht uit mijn hart, dus NIET verder lezen als je het niet wil horen.



Jij bent belangrijker dan je poezen. Zij hebben niks aan jou als je in het ziekenhuis ligt of erger.

Kies nu voor jezelf en die dieren komen later wel.



Je kunt jouw veiligheid níét, echt niét laten afhangen/ belemmeren door je poezen.

Daarvoor is dit al te ver geëscaleerd.Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Bella,



Ik ben bang dat TO haar poezen niet alleen achter kan laten emotioneel gezien
Ik kan echt niet zonder die beestjes, en ik kan niet gaan zonder hun, het is echt geen optie.



Verder doe ik alvast zoveel als ik kan en ben ik veel werken.
Heb je al gevraagd of je de katten mee kan nemen, of neem je aan dat je de katten bij niemand mag plaatsen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand je niet wil helpen omdat je de katten mee wilt nemen...
Ik weet dat ik ze niet mee kan nemen.

Alleen naar 1 vriendin maar die woont veel te ver weg.
Wow, wat eng zeg.



Heb je een logeerkamer waar je kunt gaan slapen? Of ergens waar een luchtbed kan liggen, waarvan de deur op slot kan? Hell no dat ik nog bij zo'n vent in bed ging liggen.. Zou geen oog dicht doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 februari 2014 @ 20:51:

Heb je al gevraagd of je de katten mee kan nemen, of neem je aan dat je de katten bij niemand mag plaatsen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand je niet wil helpen omdat je de katten mee wilt nemen...



Inderdaad, ik neem aan dat genoeg mensen je zouden willen helpen. Ben helaas super allergies voor katten, maar als het honden waren of knaagdieren ofzo had je ze zo bij mij mogen stallen. Kunnen de katten anders niet tijdelijk naar die vriendin zodat jij tijdelijk ergens kan logeren/iets kan huren?



Maar als je dan echt nu nog niet weg wil, hou dan alsjeblieft op met assertief zijn waar het niet hoognodig is totdat je weg bent. Ik snap dat je nu minder bang bent om hem te verliezen en zijn eikelige reacties lekker helpen als bevestiging dat je de juiste keus maakt met weggaan, maar die bevestiging heb je dan bij deze gehad. Ga alsjeblieft niet extra ruzie maken terwijl je bij hem in huis zit.



Waarom lig je nog bij hem in bed? Ga lekker op de bank liggen, lig je niet binnen handbereik en heb je ook geen last van zijn tablet geluiden.
Alle reacties Link kopieren
saoto, 2 uur geleden



Ik kan echt niet zonder die beestjes, en ik kan niet gaan zonder hun, het is echt geen optie. 





Het spijt me. Maar hier kan ik 0,0 begrip voor opbrengen.

Ik hoop dat je geen spijt krijgt van het stellen van je dieren boven jouzelf.

Fyi: ik weet dondersgoed waarover ik spreek.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Bellatrix, ik kan me voorstellen dat je er geen begrip voor op kunt brengen, helaas vanuit eigen ervaring denk ik eruit op te maken, wat erg.... Ik hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen, ik verwacht dat niet, maarja, wat kan ik nog verwachten hè?



Mijn hart breekt al bij het idee alleen. Met de oudste twee heb ik zo'n geschiedenis! En de jongste twee hebben zoveel aandacht, liefde én verzorging nodig! Ik zou zeker spijt krijgen als ik er, al is het niet voor altijd, afstand van zou doen.



Het is gewoon onmogelijk om alle raad, hoe goed en lief ook, op te volgen.



AtobeKeigo, we werken beide onregelmatig dus dat scheelt. Slapen ook nooit tegen elkaar aan, nog geen kleine teen, heeft hij nooit tegen gekund dus het is te doen. Verder echt ongelooflijk superlief wat je had willen doen voor me!!



Doreia, ik heb wel een vangnetje, maar alleen voor mezelf, en als ie 1 vinger naar me uitsteekt zal ik niet aarzelen om te vertrekken én melding te doen bij de politie, dat beloof ik! En ik beloof dat ik blijf updaten tot ik een eigen plek met mijn poezen heb.



Isdatzo, klote dat jij ook in zo'n situatie gezeten hebt, fijn ook te lezen dat er begrip is voor mijn keuze wbt de poezen.
quote:AtobeKeigo schreef op 22 februari 2014 @ 21:17:

[...]





Maar als je dan echt nu nog niet weg wil, hou dan alsjeblieft op met assertief zijn waar het niet hoognodig is totdat je weg bent. Ik snap dat je nu minder bang bent om hem te verliezen en zijn eikelige reacties lekker helpen als bevestiging dat je de juiste keus maakt met weggaan, maar die bevestiging heb je dan bij deze gehad. Ga alsjeblieft niet extra ruzie maken terwijl je bij hem in huis zit.



Dat is zo en is ook wat ik het beste kan doen, ik ga het ook doen.

Heel erg proberen op zijn minst, en echt allemaal erg dankjewel voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Saoto, wat heeft je verhaal een nare wending gekregen joh. Ik hoop van harte dat je heel snel een eigen huis hebt.



Ik duim heel hard voor je dinsdag.
Misschien lees ik er overheen, maar er is toch geen sprake van fysieke mishandeling hier? Het is een rotsituatie, maar doen alsof saoto in levensgevaar verkeert lijkt me niet bevorderlijk voor haar gemoedstoestand.



Overigens snap ik best dat je je katten bij je wil houden. Ik zou de mijne ook voor geen goud achterlaten.



Succes!
Pff, ik was even een paar dagen weg maar ik schrik van wat er gebeurd is. Ik heb geen idee of de situatie potentieel gevaarlijk is maar ik vind het onvoorstelbaar dat deze man zich ondanks alles, ondanks dat hij jou zogenaamd zo graag wil behouden, ondanks zijn zogenaamde poeslieve gedrag, nog zo durft en wil gedragen. Onvoorstelbaar.

Wat moet jij het moeilijk hebben gehad de afgelopen jaren met altijd maar je eigen strubbelingen wegslikken. En op je tenen gelopen, bah.



Fijn dat je hier blijft updaten, ik duim echt zo hard dat je snel een huisje hebt!
Lily, er wordt gedreigd en tegen het hoofdbord geslagen. Waar ie hiervoor begon te schelden. Hij zit in een glijdende schaal, en de mensen die het uit ervaring herkennen, weten dat de volgende stap is dat hij neus aan neus gaat staan dreigen, met dingen naar haar gaat gooien en daarna haar fysiek gaat aanpakken.



Je hoeft niet al geslagen te zijn om in gevaar te zijn, de voorboden zijn daar, het respect ebt weg en hij zal meer wegen bewandelen om zijn controle terug te krijgen.



Saoto: Hoe is het vannacht gegaan? Breng je katten naar je vriendin die ver weg woont. Ga zelf bij de vriendin die dichter bij je werk woont verblijven, totdat je een huis toegewezen hebt gekregen. Dan ben je met iedereen weer herenigd en kun je herstellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven