Verder daten of stoppen vanwege het uiterlijk?

23-08-2014 11:00 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch met haar daten zonder direct een vaste relatie aan te gaan en kijken waar het heen gaat. Zo ontdek je vanzelf of het positieve de grootste factor is of niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stoppen, met de mededeling dat het toch niet klikt. Wel zo eerlijk t.o.v. haar en jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Blijven ademen en je realiseren dat garanties niet bestaan. In je hoofd wil je dat het allemaal klopt, maar je hoofd neemt je in de maling. Ga je voor haar, dan mis je het lekkere lijf en ga je niet voor haar dan mis je misschien de liefde van je leven (dat is wat je gedachten je nu vertellen). Beide zijn onzin dus stap uit je hoofd en go with the flow.
De vlag erover en gaan voor het vaderland.
quote:dirkcc schreef op 23 augustus 2014 @ 11:00:

kwam er achter dat ze over heel veel dingen hetzelfde denkt als ik en zoiets kom je niet makkelijk tegen denk ik.



Onzin. Met 6 miljard mensen op aarde is dat niet zo'n probleem hoor.



Laat haar gaan, als je nu al weet dat je haar gaat kwetsen. Je zal nog heel veel meiden tegenkomen op wie je het kan, maar die net zo weinig trek in een relatie hebben als jij.
Alle reacties Link kopieren
Laat haar gaan idd.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heeft zij alle ingredienten die jij leuk vindt. Een vrouw met 100% match op uiterlijk bestaat niet. Ga ervoor.
of je kunt haar een vette hap voeren zodat ze minder slank is en zelf hakken gaan dragen.



probleem opgelost.



en nu voor het echie..



jij ziet haar dus wel zitten, je voelt chemie, jullie voelen elkaar aan.

maar je bent eigenlijk een beetje bang voor wat de buitenwereld van jullie gaat vinden begrijp ik zo?



niet doen. gewoon doen wat goed voelt voor jezelf als je bij haar bent...



leg je nog niet teveel vast.... dan kun je het een tijdje aanzien.



je kunt het altijd nog uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Grof gezegd; ze is leuk voor binnenshuis, maar buiten wil je er niet mee gezien worden. Of is het zo ook niet helemaal?

In een kroeg of op straat val je eerst op uiterlijk en dan moet innerlijk nog maar blijken.

Nu is het een keer andersom; leuk innerlijk , maar in een kroeg had je haar waarschijnlijk op het eerste oog geen drankje aangeboden.

Staat haar uiterlijk je tegen of is het alleen zo dat ze niet jouw ideale uiterlijk heeft als je fantaseert over een vrouw aan je arm en in bed?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire schreef op 23 augustus 2014 @ 11:08:

of je kunt haar een vette hap voeren zodat ze minder slank is en zelf hakken gaan dragen.



probleem opgelost.



en nu voor het echie..



jij ziet haar dus wel zitten, je voelt chemie, jullie voelen elkaar aan.

maar je bent eigenlijk een beetje bang voor wat de buitenwereld van jullie gaat vinden begrijp ik zo?



niet doen. gewoon doen wat goed voelt voor jezelf als je bij haar bent...



leg je nog niet teveel vast.... dan kun je het een tijdje aanzien.



je kunt het altijd nog uitmaken.Bedankt voor je reactie, maar wil er ff bij vermelden dat het mij niet gaat om wat anderen van haar denken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou stoppen. Iemand aantrekkelijk vinden vind ik wel een eis.
Alle reacties Link kopieren
Vind je haar aardig? Zou je het vervelend vinden om haar over een jaar te moeten vertellen dat je haar nooit aantrekkelijk (genoeg) hebt gevonden (in het geval je doorgaat met een relatie)?

Dit is doorgaans een kwetsende mededeling, dus wees je bewust van wat je haar aan gaat doen in de toekomst. Of je moet geen relatie met haar beginnen totdat de lichamelijke aantrekkingskracht er ook is.
Heel verhaal en toen kwam: ik ben al 3 jaar vrijgezel.



Toen wist ik genoeg. Je hebt haar voor de neuk, maar verder wil je geen toekomst met haar. Wees daarin eerlijk, geef haar geen valse hoop en dan is het aan haar of zij met je verder wil op die manier of niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je ook nog met haar lachen? Ook niet onbelangrijk!

Ze denkt over veel hetzelfde, houdt dat ook in dat jullie samen naar dezelfde muziek luisteren en dezelfde films leuk vinden en zo, of bedoel je dan alleen normen en waarden en politieke overtuiging etc. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eens met Nemesis.

Je kunt iemand best heel leuk, fijn, interessant vinden en over veel dingen hetzelfde denken. Maar als je eigenlijk niet geil van haar wordt dan kom je toch uit op een goede vriendschap en niet op een relatie.

Onlangs zei iemand tegen mij "wil je desnoods met je tanden zijn kleren uitrukken" toen ik twijfelde of ik voor een man moest gaan. Mijn antwoord was nee. Het is ook niets geworden ondanks een duidelijke klik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 23 augustus 2014 @ 11:15:

Heel verhaal en toen kwam: ik ben al 3 jaar vrijgezel.



Toen wist ik genoeg. Je hebt haar voor de neuk, maar verder wil je geen toekomst met haar. Zo'n persoon ben ik niet, ik denk ook niet dat ik hier een topic over zou plaatsen als dit het geval zou zijn. Zo kortzichtig ben ik juist totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Tsja. Ik heb de ervaring dat alle mannen die ik daadwerkelijk leuk gevonden hebben (inclusief de huidige) totaal niet voldoen aan mn ideaalbeeld van een zwoele latino met donkere ogen en een fantastisch lichaam etc ben overigens wel van mening dat er wel iets in het uiterlijk moet zijn dat je aanspreekt, wat niet hetzelfde is als dat iemand knap moet zijn. Anders geloof ik idd niet dat het kan werken
Je zoent graag met haar, er is chemie en het klikt tussen jullie. Een tijdje blijven daten en dan blijkt vanzelf wel of het een relatie kan worden tussen jullie. Ik zou het niet gelijk afkappen.



Wees wel eerlijk tegen haar dat je nog even wil blijven daten, zodat zij niet denkt dat jullie al een relatie hebben.
quote:dirkcc schreef op 23 augustus 2014 @ 11:00:

Hey ik ben een man van 28jaar en zit met een probleem!



Een paar weken terug heb ik iemand leren kennen in privesfeer.

Op het eerste gezicht leek ze mij een leuke meid, maar niet meer dan dat. De tweede keer dat ik haar zag vond ik haar leuker en was mijn interesse gewekt ondanks dat ze niet het standaard uiterlijk had waar ik normaal op val. Te groot en te slank.



[...]



Te groot te slank? Bedoel je soms te lang en te slank? Ziet zij er uit als een Victoria's Secret model?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die een partner hebben zoals ze zich dat gedroomd hadden, qua uiterlijk.

Maar het mooie is, dat de meesten hun partner wel erg aantrekkelijk vinden vanwege hun prachtige ogen, aanstekelijke lach, oid.

Iemand moet wel " iets " hebben waardoor je de ander aan wilt raken. En dat is eerder een combinatie van " geestelijke klik " en een klein beetje fysiek, dan enorm lekker om te zien en een ieniemienie match op ander niveau.

Dan heb ik het niet over een avontuurtje in de kroeg, maar over relaties.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat zoenen en chemie is volgens mij gewoon geilheid hoor. Bij iemand écht leuk vinden is geen plaats voor 'ik stoor me soms aan haar'.
Alle reacties Link kopieren
Doe haar een lol en laat haar gaan.....
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 11:11:

Grof gezegd; ze is leuk voor binnenshuis, maar buiten wil je er niet mee gezien worden. Of is het zo ook niet helemaal?

In een kroeg of op straat val je eerst op uiterlijk en dan moet innerlijk nog maar blijken.

Nu is het een keer andersom; leuk innerlijk , maar in een kroeg had je haar waarschijnlijk op het eerste oog geen drankje aangeboden.

Staat haar uiterlijk je tegen of is het alleen zo dat ze niet jouw ideale uiterlijk heeft als je fantaseert over een vrouw aan je arm en in bed?



Kun je ook nog met haar lachen? Ook niet onbelangrijk!

Ze denkt over veel hetzelfde, houdt dat ook in dat jullie samen naar dezelfde muziek luisteren en dezelfde films leuk vinden en zo, of bedoel je dan alleen normen en waarden en politieke overtuiging etc. ?





Ik geef niets om wat de buitenwereld denkt.

Haar uiterlijk staat mij niet direct tegen, maar het is inderdaad wat je zegt niet het ideale uiterlijk waarover ik fantaseer. Ik denk dat dit wel erg wordt versterkt door de kleding die zij draagt.



We kunnen erg met elkaar lachen, maar hebben wel een andere film en muziek smaak. Ik ken gewoon weinig vrouwen die zo'n innerlijk hebben als haar. Ik knap normaal juist al heel snel af op kleine dingen die mij storen aan iemands innerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maar is het verbazing dat je je zo goed voelt bij haar of iets anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven