Verliefd, bezet en moeilijk

29-07-2014 13:38 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Wat ik hier ga neerzetten zal ik vast veel negatieve reacties op krijgen, ik weet ook dat wat ik doe niet netjes is, en ook helemaal niet had mogen gebeuren. Ik ben me ook zeer bewust van het smoezenlijstje ( heb ze echt allemaal gelezen ;) ) maar ik moest het toch even van me af schrijven.. tegen vriendinnen doe ik namelijk alsof het voor mij ook allemaal alleen fun is, maar er komt toch gevoel bij spelen.



Nou goed, het begon via facebook.. we hebben een gemeenschappelijke vriend, ik zag hem en had hem toegevoegd, ik dacht wat een leuke vent! Zo accepteerde hij mij, en ik stuurde het eerste berichtje.. Pas na het eerste berichtje zag ik dat hij al jaren een relatie heeft,.



Direct zei ik toen ook, tja het is dat je een relatie hebt.. dus het flirten moet ik laten zitten. Hij kon er om lachen maar we bleven toch een normaal gesprek houden.



Onbewust deden we dit dagen aan elkaar, praatte over van alles en nog wat. op een gegeven moment werden de berichtjes ook wat "stouter" hij begon enorm met mij te flirten, en ik ging er steeds meer op in..



Ik had het toen al fout moeten zien gaan, maar ik vond het te leuk en zag het als onschuldig berichten, en dat we nooit echt zouden afspreken.



Uiteindelijk moest hij gisteren voor zijn werk een nachtje weg.. hier hadden we het anderhalve week geleden al over, en besloten dat ik gezellig als een vriendin mee zou gaan.



In die anderhalve week werden de berichtjes nog stouter, en we wisten dat die nacht meer zou bevatten dan alleen ik die mee ging naar het werk..maar ik zei tegen mezelf "het is just fun"



We hebben het hotel geregeld, samen carpoolen en reizen en we waren er helemaal klaar voor.. heel vaak aan hem gevraagd of hij dit echt wilde.. er was geen twijfel over mogelijk bij hem..



Gisteren was dus die avond, meteen toen we in het hotel aankwamen hebben we al seks gehad, vervolgens mee naar zijn werk, en erna deden we het nog even over.. zo zijn we samen in slaap gevallen en vannochtend weer naar huis gegaan..



Zijn vriendin werkt bij hem, en eigenlijk zitten ze continu bij elkaar, ze gaat van alles met hem mee en ze wonen samen..



Nu ik thuis zit en het allemaal even op me in laat werken merk ik toch dat ik wat kriebels in mijn buik heb, ook al weet ik dat hij waarschijnlijk zijn vriendin toch niet gaat verlaten, maar ik vind het zo moeilijk om er een punt achter te zetten.. Ik kijk vaak op mijn telefoon of ik een berichtje heb, ik voel me net een guppie..



Ik voel me wel heel erg schuldig naar haar, ik gooi in feite ( als ze erachter komt) haar hele leven overhoop.. maar ik kan mijn gevoel niet wegstoppen, ik wil gewoon bij hem zijn..



We hebben nog contact maar of meer afspreken er in zit weet ik nog niet, ik focus me ook echt niet alleen op hem en doe ook verder me ding, alleen waar is die knop die gevoel uitschakelt?



Ik weet niet waar ik hier naar opzoek ben, misschien een schop onder me kont, "lotgenoten" of tips..maar het feit dat ik dit heb kunnen vertellen voelt al als een opluchting
Dus je gaat mee naar zijn werk terwijl zijn vriendin daar gewoon ook werkt..
Alle reacties Link kopieren
Je wacht gewoon op een berichtje van die bezette man. Foei !
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Je kunt je gevoel prima wegstoppen hoor, kwestie van willen.



Gooi hem van facebook af, neem afscheid, flikker hem uit je telefoon en ban hem uit je leven. Nogmaals, dat lukt allemaal als je maar wilt!!!



Een vreemde man op fb uitnodigen vind ik persoonlijk al not done maar ik zal wel een oude tang zijn.
Alle reacties Link kopieren
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Nou het werk ligt een beetje ingewikkeld, als ik precies uitleg hoe en wat ben ik bang dat het herkent wordt.. laten we zeggen dat ze voor het zelfde bedrijf werken, maar hij moet daarvoor regelmatig door het land, en ik ben dus mee geweest met 1 zo'n tripje..:)
Alle reacties Link kopieren
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
Zo, van je af geschreven.... waarvan akte.



Zielig.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Walgelijk wijf ben je. Hoop dat dit jou ook overkomt als je later een leuke partner hebt waarvan je denkt een geweldige relatie mee te hebben. Hoop echt dat je dan in de schoenen van zijn vriendin nu staat.
Wat denk je wat de toekomst jou/jullie brengt?

Je weet nu dat hij het niet zo nauw neemt met trouw zijn.



Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer af, áls je er al aankomt. Want tja, zal hij zijn nr 1 verlaten voor jou, als zijn nr 2? En als jij de nieuwe nummer 1 bent, hoe lang duurt het eer jij weer bent afgeserveerd?



Kortom, wat denk je hier mee te bereiken? Als je een man wilt om mee samen te wonen, kinderen te krijgen en oud mee te worden, is dit niet de man waar je als guppie op zijn berichtjes moet zitten te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet netjes nee van mezelf.. alleen heb ik in het begin afgehouden tot hij echt door bleef gaan..



Het is al eens bij mij gebeurd, en ja ik weet hoeveel pijn het kan doen zeker weten!, en misschien moet ik inderdaad ook meer willen hem achter me te laten.



Alleen ben ik zelf ook zo iemand, als iemand zo zonder twijfels vreemdgaat, zit er misschien ook niet iets goed in zijn relatie.. Ik zeg niet dat hij bij zijn vriendin of iets weg moet, we praten er ook niet over, maar ik ben van mening dat je niet vreemdgaat als je relatie 100% goed zit
Alle reacties Link kopieren
Hoe stuur je in godsnaam "onbewust" berichtjes aan elkaar via face. Doen je handen dat uit zichzelf?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Je hoopt dus dat hun relatie niet goed is en hij dus wel bij jou terecht komt? Dan is het mar te hopen dat jullie relatie dan goed blijft, want je weet nu hoe hij relatieproblemen 'oplost'.



Het kan ook zijn dat hij dit geintje al zo vaak heeft uitgehaald, dat jij dus affaire nummer 4857 bent en je over een tijdje weer ingeruild wordt voor een nummer 4858.



Waarom stem JIJ er in toe, dat vind ik veel interessanter om te weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:littlekitten schreef op 29 juli 2014 @ 14:00:maar ik ben van mening dat je niet vreemdgaat als je relatie 100% goed zit



Ah ja.... Recht uit de smoezenlijst!! dong!



Geef anders het email adres van zijn partner even door, we zullen haar even voor je inlichten en even vragen of het niet 100% goed zit.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
Nooit je gedrag goedpraten waarin je jezelf hebt gebracht, onder het mom van... wie zich brandt moet op de blaren zitten.



Echter iemand uitmaken voor vies wijf en wacht maar totdat het jou overkomt, daar begin ik niet aan.



Je gaat altijd aan het korste eind trekken in deze situatie meid, meneer heeft het goed bij zijn vriendin.. mist enkel wat spanning. Maar die spanning vind hij toch wel, is het niet bij jou is het wel bij een ander.



Nu je hart verpanden aan een man die het goed heeft bij zijn vriendin, daar ga jij enkel verdriet van hebben.



Mannen verlaten nooit zomaar hun vriendin/vrouw... laat hem los. En ga het leuk hebben met nieuwe andere mannen. Liefst geen bezette uiteraard.



Succes...
Alle reacties Link kopieren
Wauw,lekker stout zeg

Minder lekker als je met pijn achterblijft, wat gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb ik ook aangedacht, stel inderdaad dat hij wel zijn vriendin zou verlaten met mij verder zou gaan...hij gaat ( naar mijn idee) zo gemakkelijk vreemd, ik zou moeite hebben met hem te vertrouwen.



Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik er nu van verwacht en wil.. ik vind hem erg leuk, ik voel kriebels.. dat is mijn gevoel, maar mijn verstand liet de alarmbellen al weken geleden afgaan, dat ik dit niet moet doen, en niet kan doen..



Het is niet onbewust sturen, het is meer dat we zonder het echt in de gaten te hebben we ineens gewoon de hele dag onafgebroken met elkaar spraken, niet zomaar paar berichtjes per dag..
Alle reacties Link kopieren
Hij zit idd fout, hij heeft een relatie.

Maar wat denk je wat hij nu van jou denkt? Alsof hij ooit nog een relatie met je zou willen, al ging het uit met die vriendin.
Alle reacties Link kopieren
quote:littlekitten schreef op 29 juli 2014 @ 14:00:





Alleen ben ik zelf ook zo iemand, als iemand zo zonder twijfels vreemdgaat, zit er misschien ook niet iets goed in zijn relatie.. Ik zeg niet dat hij bij zijn vriendin of iets weg moet, we praten er ook niet over, maar ik ben van mening dat je niet vreemdgaat als je relatie 100% goed zitJij weet helemaal niets van hun relatie, je zegt dit alleen maar om je eigen gedrag goed te praten.
Deze relatie is al bij voorbaat gedoemd te mislukken.



Wees nu sterk: bedank hem voor de leuke tijd, voor de gezelligheid, maar geef aan dat het voor jou hier stopt. Dat je jezelf een man gunt die 100% voor jou gaat en je niet als bijvrouw hebt wanneer hij eenzaam op een hotelkamer zit.



Verwijder hem daarna van FB, WA en blokkeer hem.



Gewoon bewust de keuze maken, dit is niet de weg die ik in wil slaan. Dit is niet de man waar ik gelukkig mee wordt op de lange duur.



Het is nu even zuur, maar minder dan wanneer je na 5 jaar nog steeds op DIT punt zit en je opeens een brandende kinderwens hebt of heel graag zou willen samenwonen om eens iets te noemen. Step away from this man!
Waarom ging je met hem mee 'als vriendin'? Je had toen toch al kunnen voorzien waar het naar zou leiden?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zeg niet dat dat zo bij hem is, ik weet inderdaad niks van zijn relatie, en op dit moment wil ik dat ook even niet.



Maar ik bedoel dit in het algemeen, ook mijn ex ging vreemd, als ik er nu later op terug kijk wisten we ook dat het niet goed zat.. en dat we te lang iets geprobeerd hebben, enz.. Ik ben zelf van mening dat je niet vreemdgaat als je relatie 100% goed is, niet alleen in deze situatie maar alle..



En nog maals, mijn gedrag is niet goed te praten.. ik ben enorm fout en weet dit zelf ook,
quote:ladyveraa schreef op 29 juli 2014 @ 13:54:

Walgelijk wijf ben je. Hoop dat dit jou ook overkomt als je later een leuke partner hebt waarvan je denkt een geweldige relatie mee te hebben. Hoop echt dat je dan in de schoenen van zijn vriendin nu staat.+1000!!
En toch ga je ermee door. Waarom is dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:littlekitten schreef op 29 juli 2014 @ 14:11:

Ja daar heb ik ook aangedacht, stel inderdaad dat hij wel zijn vriendin zou verlaten met mij verder zou gaan...hij gaat ( naar mijn idee) zo gemakkelijk vreemd, ik zou moeite hebben met hem te vertrouwen.



Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik er nu van verwacht en wil.. ik vind hem erg leuk, ik voel kriebels.. dat is mijn gevoel, maar mijn verstand liet de alarmbellen al weken geleden afgaan, dat ik dit niet moet doen, en niet kan doen..



Het is niet onbewust sturen, het is meer dat we zonder het echt in de gaten te hebben we ineens gewoon de hele dag onafgebroken met elkaar spraken, niet zomaar paar berichtjes per dag..Sorry maar dit geloof ik gewoon echt niet. Hoe kun je nou zonder het in de gaten hebben de hele dag met iemand "spreken" en dan ook nog bij hem in bed belanden? Je hebt dit willens en wetens gedaan en je zult nu op de blaren moeten zitten. Als ik jou was zou ik inderdaad bij hem uit de buurt blijven, je wordt vast niet gelukkiger van als je met hem doorgaat (als minnares of als vriendin, alhoewel ik dat laatste ernstig betwijfel).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven