Vermoedens dat man weer vreemd gaat.

27-10-2012 22:07 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Een half jaar geleden ben ik erachter gekomen dat mijn man vreemd is gegaan. Een half jaar lang. En dat was niet de eerste keer. Daarvoor 3 jaar geleden is hij ook vreemd gegaan, toen waren we nog niet getrouwd.



Eerst wou ik meteen scheiden maar na lang praten heb ik het hem vergeven en hem terug genomen. Eerste maanden ging alles goed. Vertrouwen van mijn kant was gebroken maar hij deed echt zijn best. Nu de laatste maand gaan dingen weer de oude kant op. Telefoon niet opnemen. Overwerken. En vooral een gevoel wat ik heb. Ik heb vermoedens dat hij weer vreemd gaat. Meerdere keren aan hem gevraagd, hij ontkent, ik zie spoken, hij snapt me wel dat het vertrouwen er nog niet helemaal is. Hij doet nu opeens ook heel lief.



Ik heb echt een sterk gevoel dat er iets is, maar hoe kom ik er achter? Hij ontkent dus dat schiet niet op. Heb soms echt neigingen om hem te achtervolgen. Zijn telefoon checken kan ook niet want die gaat echt overal mee naar toe. Heb hem enkele keren gevraagd of ik er in mocht kijken. Dat mocht, stond niks vreemds in maar goed hij zal het wel wissen. De relatie verbreken terwijl ik het niet 100 procent zeker weet gaat me weer te ver, maar zo door gaan kan ik ook niet. Stel hij gaat vreemd dan ben ik er echt klaar mee.



Wat moet ik hier nou mee? Advies graag.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende situatie zo.



Het enige dat je kunt doen is praten met je man. Praten, praten, praten. Als hij niet vreemdgaat, dan is het nog steeds aan hem om jou te helpen hem weer te vertrouwen. En dat kan alleen maar door te praten. Als hij wel vreemdgaat, tja... dan zal hij vroeg of laat toch door de mand vallen neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
waar rook is, is vuur. Je intuitie is je beste raadgever en zoals ik t nu kan opmaken uit je woorden.. Is het niet best.



En uiteraard staat er niks bijzonders in zijn telefoon, want hij zou wel gek zijn om het niet te wissen..
Alle reacties Link kopieren
je hebt niet voor niets vermoedens... Je hebt al ervaring met zn gedrag.

Ik zou gewoon letterlijk gaan checken of hij daadwerkelijk aan het overwerken is bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Goed, dat je 1 keer vreemdgaan wilt/kunt tolereren kan ik misschien nog enigszins inkomen (al zou dat bij mij al exit zijn), maar ik snap echt niet waarom je het bij de 2e keer weer hebt vergeven..



Verder ben ik het eens met hierboven
Alle reacties Link kopieren
en wat chartreuse zegt, praten praten praten...
Alle reacties Link kopieren
Meis wat doe je jezelf aan. Zo kun je niet fijn leven. Gaat hij niet vreemd krijg je een andere keer weer het vermoeden. Zeker als hij al 2x is vreemdgegaan.

Het vertrouwen is weg en moeilijk terug te krijgen.....

Bedenk wat je wilt, werken aan de relatie dan is therapie samen en individueel. En anders stoppen met het huwelijk en opnieuw proberen het vertrouwen in de mens terug te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Met praten schiet je mijn inziens niet op. Het is al twee keer eerder gebeurd en je moest er toen zelf achter komen, iig de laatste keer zeg je. Denken jullie echt dat hij gaat toegeven?
Alle reacties Link kopieren
Gatver wat een vervelende vent. Ik zou hier echt niet tegen kunnen, die onzekerheid hangt toch als een zwaard boven je relatie?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 27 oktober 2012 @ 22:16:

Met praten schiet je mijn inziens niet op. Het is al twee keer eerder gebeurd en je moest er toen zelf achter komen, iig de laatste keer zeg je. Denken jullie echt dat hij gaat toegeven?Met praten gaat hij niet toegeven, dat ben ik met je eens. Maar of hij nou vreemdgaat of niet, de sfeer in huis bij TO zal momenteel wel om te snijden zijn vermoed ik zo. TO wil de relatie niet "zomaar" verbreken omdat zij vermoedens heeft, en dan blijft praten m.i. toch echt als enige optie over om nog iets van de relatie te maken. Als hij niet vreemd blijkt te gaan, kan met dat praten het vertrouwen eerder hersteld worden. Als hij wel vreemd blijkt te gaan, dan is een breuk wellicht "soepeler" (voor zover mogelijk) als ze nog met elkaar praten dan wanneer ze elkaar doodzwijgen.
Alle reacties Link kopieren
Either way...



Hij gaat vreemd en dan is het over ofwel TO blijft vermoedens hebben van vreemdgaan, wat heb je aan zo'n relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ben je niet in de gelegenheid om naar zijn werk te rijden als hij moet overwerken en jij denkt dat hij ergens anders is?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Praten heeft echt geen zin. In het verleden is hij ook blijven ontkennen tot er echt bewijs was.



Ik denk dat ik het maar ga uitzoeken. Hem achtervolgen en checken op zijn werk.
Als je iemand niet vertrouwt kan je beter de relatie beëindigen.



Tenzij je denkt dat je zelf erg grote issues met vertrouwen hebt, maar meestal kun je ook dan beter de relatie verbreken.



Je kan iemand gaan checken en dan? Soms kom je ergens achter of je komt nergens achter... is het vertrouwen dan terug... Nope.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjamoo schreef op 27 oktober 2012 @ 22:37:

Bedankt voor de reacties. Praten heeft echt geen zin. In het verleden is hij ook blijven ontkennen tot er echt bewijs was.



Ik denk dat ik het maar ga uitzoeken. Hem achtervolgen en checken op zijn werk.Ik denk dat je je die moeite beter kan besparen en beter op zoek kan gaan naar andere woonruimte en jouw zaakjes regelen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Paekzwart, ik denk dat ik t net zo lang zou checken tot dat gevoel óf weg is. Dat kan na 1 keer controleren zijn, maar ook na tien keer. En dan is t of goed, of de emmer loopt over en ik hak de knoop dat ik t zo geen zin meer vind hebben.

Maar op basis van een recent gevoeletje zonder onderzoek de relatie verbreken zou ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjamoo schreef op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 Bedankt voor de reacties. Praten heeft echt geen zin. In het verleden is hij ook blijven ontkennen tot er echt bewijs was.



Ik denk dat ik het maar ga uitzoeken. Hem achtervolgen en checken op zijn werk.

Wat heeft dat voor zin?

Als je niks ontdekt gaat je gevoel toch niet weg ? Bovendien wil je zo in een relatie zitten?



Je vertrouwt hem niet (meer) en of dat wel of niet terecht is doet er niet toe, ( je weet al dat hij niet te vertrouwen is ) je relatie is ten einde of ten dode opgeschreven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker gaan checken. Hij geeft met zn gedrag aanleiding tot wantrouwen. Reden genoeg om dat laatste beetje "bewijs" dan te vergaren voor je de relatie verbreekt. Ik snap best dat je zeker wilt weten dat hij écht vreemdgaat. En als je de komende maanden de neiging blijft houden hem te controleren of het gevoel dat hij vreemdgaat en je kunt hem niet betrappen, dan komt het vertrouwen dus blijkbaar echt niet terug en dat is ook reden genoeg om bij hem weg te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van je eerdere topics en het redpectloze gedrag van ega adviseer ik je weg te gaan. Dit wordt niet meer beter.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Deze relatie verbreken, hoe moeilijk dat ook lijkt.Je komt wel weer een échte vent tegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:mjamoo schreef op 27 oktober 2012 @ 22:37:

Bedankt voor de reacties. Praten heeft echt geen zin. In het verleden is hij ook blijven ontkennen tot er echt bewijs was.



Ik denk dat ik het maar ga uitzoeken. Hem achtervolgen en checken op zijn werk.





Bij vreemdgangers heb je 2 zekerheden:



1) Ze blijven het doen.



2) Ze blijven beloven het niet meer te doen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
.
anoniem_158748 wijzigde dit bericht op 27-10-2012 23:14
Reden: mosterd
% gewijzigd
quote:sunlight schreef op 27 oktober 2012 @ 22:47:

Paekzwart, ik denk dat ik t net zo lang zou checken tot dat gevoel óf weg is. Dat kan na 1 keer controleren zijn, maar ook na tien keer. En dan is t of goed, of de emmer loopt over en ik hak de knoop dat ik t zo geen zin meer vind hebben.

Maar op basis van een recent gevoeletje zonder onderzoek de relatie verbreken zou ik niet doen.



Mwah, recent gevoeletje? Man ging 3 jaar geleden zeker weten vreemd. Daarna betrapte ze hem weer op vreemdgaan, niet zomaar vreemd maar een half jaar lang. En nu neemt hij, ondanks het feit dat ze moeite heeft met vertrouwen, opnieuw de telefoon niet op. Gaat weer overwerken.



Moet ze nu elke dag voor 24 uur hem volgen elke minuut? En als ze hem niet direct betrapt, voor hoe lang tot ze het zeker weet dat hij nu niet vreemd gaat. En over 3 weken, over een maand, een jaar, 5 jaar? Moet ze zijn telefoon hacken, zijn computer hacken, op zijn werk een spionagecamera installeren?



Ze gelooft geeneens dat praten zin heeft. Wat moet je met een man waarmee je geeneens kan praten omdat je weet dat hij dan toch liegt?



Man is dus niet veranderd. Heeft geen inzicht gekregen. Niet het licht gezien.
Aangezien je man zo vaak vreemd is gegaan en misschien nu weer zou ik voor jezelf kiezen, zo heb je toch ook geen leven lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
quote:mjamoo schreef op 27 oktober 2012 @ 22:07:

Stel hij gaat vreemd dan ben ik er echt klaar mee.



Wat moet ik hier nou mee? Advies graag.Er nu al klaar mee zijn.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven