Vertrouwen

01-09-2014 12:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Mijn vriend en ik zijn bijna 10 jaar samen en de laatste tijd is dat echt met ups en downs



Nou zit het verhaal zo

Hij is tatoeerder van beroep en vorig jaar heeft hij een vrouw hier gehad die hij op haar billen getatoeëerd heeft. Ze lag daar dus echt in haar blote kont zeg maar. Nou had ik daar in eerste instantie geen problemen mee maar nadat hij een paar keer opmerkingen gemaakt had over een lekker kontje bla bla bla vond ik het al een stuk minder leuk. Nou ben ik van nature niet jaloers aangelegd maar vlak daarvoor is hij in een dronken bui bijna vreemd gegaan. Dat dat uiteindelijk niet gebeurt is heb ik eigenlijk aan de andere vrouw te danken (en omdat hij waarschijnlijk te dronken was) in ieder geval heb ik door deze 2 gevallen best een klap meegekregen.

Nu was hij van de week aan het appen met iemand en ik had het idee dat hij wat stiekem aan het doen was (steeds snel wegklikken enzo) na 2 dagen gevraagd wie het was en dat was dus de vrouw die hij vorig jaar getatoeëerd heeft. Toen ik vroeg waarom hij zo geheimzinnig deed was dat niet zo en ik zag allemaal spoken die er niet waren. Na 2 dagen chagrijnig tegen elkaar doen de hoogste ruzie gekregen en bleek ook nog eens dat hij foto's van de tattoo die ze wil en gedeeltes van het gesprek gewist heeft. Hij zegt om ruzie met mij te voorkomen (de foto van de tattoo is 2 vleugels die beginnen op haar venusheuvel) hij zegt dat zei de vleugels op haar buik of rug wil hebben maar heeftme beloofd dat hij niet op haar venusheuvel gaat tattoeren en dat ze der ondergoed aanhoudt. Nu weet ik alleen niet meer wat ik wel en niet geloven moet of ik echt spoken zie of dat ik terecht boos ben ben iedere keer als hij aan het appen is bang dat zei het is zeg maar. Het liefst zou ik willen dat hij zegt dat ze niet meer komt maar weet ook niet of ik dit kan/mag vragen of dat ik dan te ver ga. Wat ik wil met dit verhaal? Eigenlijk geen idee misschien wil ik het gewoon even kwijt of hoop ik dat iemand me er weer helder naar kan laten kijken
Alle reacties Link kopieren
Hoe ervaar je de rest van jullie relatie?
Alle reacties Link kopieren
Tja.



Hij mag dus van jou kort samengevat zijn werk niet uitoefenen op vrouwen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
10 jaar samen? Sinds jullie 10e?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 01 september 2014 @ 13:01:

Tja.



Hij mag dus van jou kort samengevat zijn werk niet uitoefenen op vrouwen?Nou sorry hoor, maar moest het echt een pure professional zijn gaat hij toch niet een paar keer zeggen wat een lekkere kont een vrouw heeft. Als je vent gynaecoloog is wil je toch ook niet horen over lekkere kutjes...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikjuhh70 schreef op 01 september 2014 @ 12:57:

hij zegt dat zei de vleugels op haar buik of rug wil hebben maar heeftme beloofd dat hij niet op haar venusheuvel gaat tattoeren en dat ze der ondergoed aanhoudt.

prima richtlijn, want zolang een vrouw haar slip maar aanhoudt, gaat een man niet met haar vreemd



eeuh:

wat dacht je van:

je vertrouwt hem (stel je niet aan)

je vertrouwt hem niet (maak relatie maar uit dan)
Poes: als mijn vent voornamelijk armen ziet en als er dan eindelijk eens een mooie kont langs komt en hij dat niet ziet ga ik me pas zorgen maken.

Of mag die gyn van jou geen aandacht schenken aan een mooi paar borsten?
TO: jaloezie is een nare eigenschap. Doe er wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Hij mag wel een man op zijn billen tatoeëren?



Maar wat bedoel je met "Hij is tatoeerder van beroep en vorig jaar heeft hij een vrouw hier gehad die hij op haar billen getatoeëerd heeft." Het lijkt mij erg onprofessioneel dat hij thuis gaat tatoeëren. Of heeft hij een eigen studio aan huis?



Ik ga er vanuit dat het taalgebruik van een gynaecoloog toch echt anders is dan van een tatoeëerder. Geen idee wat "normaal is" Wordt er ook gezegd "wat een mooie borsten/tieten" wanneer er op de borst getatoeëerd wordt? Of mooie armen? Het is en blijft een commerciële bezigheid, en een tatoeëerder zal toch aan klantenbinding moeten doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hij is bijna vreemdgegaan. Zegt genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie zie ik regelmatig vrouwen die een kleine (of grotere) tatoe op een 'geheime' plek hebben zitten. Een stukje 'piept' dan net onder b.v. een string uit.



Iemand met dat beroep zal wel het nodige vrouwelijk schoon zien. Als hij of jij daar niet tegen kan, tja.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven