Voor alle vrouwen

23-10-2014 23:36 133 berichten
De lijst der ongewilligheid: for all the strong and smart ladies!!



“A wise girl kisses but doesn’t love, listens but doesn’t believe and leaves before she is left.”



1. Als je eindigt met een bericht, begin nooit de volgende. Niet op dezelfde dag, niet de avond eindigen en de volgende dag beginnen, al zit er een jaar tussen, wij jagen niet.

2. Begin nooit 2x achterelkaar met een bericht. Hiermee wordt dus bedoelt wie er op een dag begint, het liefst begin je nooit, maar helaas mannen hebben ook een beetje aandacht nodig.

3. Stuur nooit sneller dan hij een bericht. Als hij jou 3 uur laat wachten, dan laat je hem MINIMAAL 3 uur wachten, duurt het drie dagen; dan duurt het voor hem ook drie dagen.

4. Stuur geen overtreffende emotions dan hij. Bijvoorbeeld stuurt hij een x als kus, stuur geen hartje.

5. Op smilies wordt niet gereageerd! Enkel met een smilie, als je dan toch zo nodig moet reageren.

6. Als je niet per se hoeft te reageren op een bericht en moet je te lang nadenken wat je zal zeggen? Stuur niks.

7. Bel of bericht niet als je dronken of in andere hogere sferen bent! Dit wordt te erg gezien als "she likes me". Al helemaal niet over jullie en wat je allemaal zo leuk vindt.

8. Always look absolutely fabulous, dat wil zeggen: slank, geschoren, geëpileerd, leuke kleren, passende make-up, onweerstaanbare geur. Dit doen we overigens voor onszelf, niet voor de mf’s.

9. Als ze een rotopmerking maken, maak je meteen een rotopmerking terug, wij denken niet meer als vrouwen, we denken als mannen.

10. Trap niet in hun enthousiasme, reageer cool en niet meteen óók verliefd, bij hun duurt het namelijk tot de sex, bij ons begint het dan juist vaak pas.

11. Praat niet over gevoelens als je niet weet wat je voelt. Dan hoef je het later namelijk niet te ontkrachten en krijg je minder akward situaties.

12. Praat niet over de verre toekomst, we hebben geen glazen bol. Maak het niet beknellend. Dus geen kinderpraatjes, trouwplannen, hoe noemen we onze huisdieren, waar gaan we wonen enzovoorts.

13. Praat niet over doelen die je nog moet waarmaken, vertel over doelen die bereikt zijn of waar je verschrikkelijk serieus mee bezig bent op het moment -die je zeker gaat halen dus-.

14. Kom altijd te laat, zo voorkom je dat je moet wachten.

15. Als je wordt afgezegd, maak je geen zorgen, je zegt hem daarna 2x af.

16. Kook niet als er niet voor je wordt gekookt/of als hij je niet mee uit eten neemt.

17. Stuur geen naaktfoto's van jezelf, vooral niet als zij dit niet eerst hebben gedaan.

18. Begin nooit met zoenen, strelen of sex, we verleiden ze met onze ogen.

19. Mannen zijn baby's, ga het niet meteen voor ze oplossen, dit kunnen ze best zelf.

20. Geef ze niet te veel complimenten, zij moeten ons complimenten geven, wij nemen ze aan.

21. Praat niet over je gevoelens als zij dat niet doen, het is niet nodig open te zijn om daarna onzeker te worden.

22. Praat niet over exen, vraag niet over exen, behalve natuurlijk als zij met een of ander "leuk" verhaal over een ex aankomen, dan vertel je een "leuker" verhaal.

23. Vraag niet naar hun persoonlijke situatie als zij dit niet bij jou doen.

24. Nodig jezelf niet uit, laat je uitnodigen.

25. Masseer niet als je niet gemasseerd wordt.

26. Pijp niet als je niet gelikt wordt.



Er gelden uiteraard altijd uitzonderingen, maar geen uitzonderingen uit zwakte!! Een uitzondering kan bijvoorbeeld zijn: je verveelt je de tyfus, hij heeft jou al 5x uitgenodigd en je bent zo geil dat je je door een zwerver wilt laten neuken. Dan kan je bijvoorbeeld uit jezelf een bericht sturen.



Let op!! Natuurlijk zijn we niet in 1x perfect en foutjes zijn menselijk. Daarom de volgende sanctie: Als je 4x een regel hebt overschreden binnen 1 maand dan geldt er een wachtperiode van 1 week. Dit betekent totaal geen contact!!! Bij eenmaal in de fout en een afkeurende, afwijzende of geen reactie: 1 week geen contact!!! Bij 2x een fout en 2x een foute reactie: 2 weken geen contact!!!! Enzovoorts..



“Getting no message is also a message.”

“Find someone who knows that you’re not perfect, but treats you as if you are.”

“Physical attractions are common, but a mental connection is rare.”

“Surround yourself with people who are only going to lift you higher.”

“The MF asking “Can we fuck” is not the one playing games. The MF calling you beautiful, texting u good morning and taking u out just to fuck is.”

“It’s easy to find someone to chill with, but it’s hard to find someone to build with.”

“One day you’ll be a memory to some people. Do your best to be a good one.”

“Stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right.”

“What comes easy won’t last, what lasts won’t come easy.”

“Just remember that sometimes, the way you think about a person isn’t the way they actually are.”

“Falling in love is not a choice, to stay in love is.”

“Follow your brain, your heart is stupid as shit.”

“A girl should be like a butterfly. Pretty to see, hard to catch.”

“Don’t believe everything you think.”

"Forgive yourself for the blindness that put you in the path of those who betrayed you. Sometimes a good heart doesn't see the bad."

"Waiting hurts. Forgetting hurts. But not knowing which decision to take is the worst of suffering."

"It's amazing how stupid you can be when you're in love."

"The karma of fucking over a good girl, is the bitch you end up with."

"Pain makes you stronger. Tears make you braver. A broken heart makes you wiser."

"It's hard to wait for something you know might never happen, but it's even harder to give up when you know it's everything you want."

"Don't get me wrong, you still mean the world to me, you're just not worth the fight anymore."

"I'm not the girl that got away, but the girl you failed to keep."

"It's amazing how someone can break your heart and you still love them with every broken piece of it."

"Never be ashamed of a scar. It simply means you were stronger than whatever tried to hurt you."

"If someone wants to be a part of your life, they'll make an effort to be in it. So don't bother reserving a space in your heart for someone who doesn't make an effort to stay."

"Men: even the ones who seem great have a little bit of "I suck" in them. In their defense though, they are just men."

"My friends gave me more warnings about him than a drug commercial".

"I don't miss you, I miss the person that you pretended to be, so don't get it twisted".

"Sometimes things have to go very wrong before they can be right."

"Be careful who you open up to, only a few care. The rest are just curious".

"Maintain your dignity"
Alle reacties Link kopieren
WTF?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En nu?
Alle reacties Link kopieren
Uh ok
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stom gekut gedoe.

Je bent zeker nog single?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is dat uit een handboek van de jaren 50?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En hierdoor openen er zoveel vrouwen en mannen(!) Topic over moeizame relaties. Door al die "regeltjes ellende"
8. Always look absolutely fabulous, dat wil zeggen: slank, geschoren, geëpileerd, leuke kleren, passende make-up, onweerstaanbare geur. Dit doen we overigens voor onszelf, niet voor de mf’s.





Nou laat maar dan, ik ben niet slank.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je hiermee bereiken??
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Wat een dommigheid zeg
.
nee joh is een lach dingetje van mijn beste vriendinnetje en mij omdat we klaar waren met hoe mannen met ons omgaan. Onze eigen schuld we know, is gewoon het resultaat van eindeloze beste vriendinnen gesprekken
Alle reacties Link kopieren
quote:mel.nl schreef op 23 oktober 2014 @ 23:40:

Wat wil je hiermee bereiken??Eindelijk verlost worden van haar single status. natuurlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je je aan die regeltjes houden? Het leven, de liefde en de mens gaat zijn eigen gang. Hoeveel regeltjes je ook maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:41:

nee joh is een lach dingetje van mijn beste vriendinnetje en mij



O.





Nou, vooruit dan maar :





ha





ha





ha.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je tips hebt en geeft, doe dat dan zonder schrijf- en grammaticafouten.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stom geneuzel.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest nergens om lachen, vond het nogal kansloos en puberaal eigenlijk
.
Alle reacties Link kopieren
Als jij 26 bent en je praat over " vriendinNETJE " dan begrijp ik wel waarom je nog single bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 23 oktober 2014 @ 23:41:

nee joh is een lach dingetje van mijn beste vriendinnetje en mij omdat we klaar waren met hoe mannen met ons omgaan. Onze eigen schuld we know, is gewoon het resultaat van eindeloze beste vriendinnen gesprekkenOw...... Ga er anders wat aan doen i.p.v. erover praten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hè! Zal t snel vergeten deze "regeltjes"
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Mijn god wat ben ik blij dat ik een relatie had voordat ik er zó diep over na moest denken.
Kijk met dit, deze regels nemen wij onszelf juist in de zeik, wij als vrouwen. Het is te belachelijk voor woorden allemaal. Alleen al dat wij bij deze punten stil stonden, wij hebben deze regels opgesteld omdat we onszelf zo vreselijk uitlachte dat we over deze punten na dachten...
Alle reacties Link kopieren
Iemand een teiltje? Ik moet even over mijn nek.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zal m'n vriend even vertellen dat ik niet meer zal beginnen met appen.
kom op hé al deze regeltjes zijn toch één grote grap, het is alles waar je niet over na moet denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven