Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:29.
Dit onderwerp heeft 2985 reacties, en bestaat uit 120 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 120.
De laatste reactie is geplaatst op 12-11-2010 21:31.
- Voor alle vrijgezellen!
Ik wist niet goed waar ik hem onder moest zetten en of hij al bestaat maar kon het niet vinden. Dus bij deze een vrijgezellen topic.
Ben 23 jaar en bijna 2 jaar vrijgezel!
Ik zelf vind het soms erg vervelend, ben gewoon echt bang dat ik geen leuke vent tegen kom. Ik weet het ben nog maar 23 jaar maar iedereen om me heen heeft trouwplannen woont samen etc etc.
Nog meer mensen die in het zelfde bootje zitten? Ben benieuwd naar jullie reacties!Het gras aan de overkant is niet groen.
Poll: Hoelang ben jij vrijgezel?
290 stemmen in totaal.
- Van alle mensen die niets te zeggen hebben, verkies ik diegene die dat stilzwijgend doet.
- Ik ben een echte eeuwige vrijgezel.
- De laatste met serieuze relatiepotentie is bij mij al zo'n 10 jaar geleden. Daarna nog 1 keer verliefd geweest 3 jaar geleden, maar dat werd ook niets. Zit overigens 'n stuk beter in m'n vel als ik niet verliefd ben, dus van mij hoeft 't ook allemaal niet zo nodig.Een beter milieu begint bij anti-conceptie!
- Voel me ook veel beter zonder kerel. Heb toch alleen maar zuig-relaties gehad, en daar werd ik erg ongelukkig van.
Sinds ik de focus verlegd heb gaat het stukken beter met me en geniet ik meer.Eigenliefde eerst.
Van mij ook niet. Volgens mij ben ik volslagen a-relationeel. Ik heb 1x een poging gewaagd, maar dat werd helemaal niks. Ik heb me ook weleens afgevraagd of ik niet een probleem heb: ik heb nooit een relatie gehad en wil er ook geen, maar - zat ik me dan af te vragen - wil ik het echt niet, of doe ik maar alsof? Omdat dat de makkelijkste weg is oid. Misschien zou ik bij een psychiater op de sofa moeten gaan liggen om te werken aan een diep onderliggend probleem waardoor ik niet aan relaties begin. Of misschien ben ik wel lichtelijk autistisch, zoals 2 vrienden los van elkaar ooit hebben gesuggereerd. Kan allemaal best, maar zolang ik gelukkig ben in mijn eentje - en dat ben ik - maak ik me er maar niet druk om.quote:elninjoo schreef op 10 april 2010 @ 19:46:
De laatste met serieuze relatiepotentie is bij mij al zo'n 10 jaar geleden. Daarna nog 1 keer verliefd geweest 3 jaar geleden, maar dat werd ook niets. Zit overigens 'n stuk beter in m'n vel als ik niet verliefd ben, dus van mij hoeft 't ook allemaal niet zo nodig.- quote:elninjoo schreef op 10 april 2010 @ 19:46:
Zit overigens 'n stuk beter in m'n vel als ik niet verliefd ben, dus van mij hoeft 't ook allemaal niet zo nodig.
Dit herken ik dus ook bij mezelf..
Ben nu een 6,5 jaar vrijgezel en af en toe komt er een kanshebber langs maar ik hou ze vaak genoeg zelf af.
Bevalt me best single zijn.Ik heb lang moeten wennen aan mezelf, nu kan ik niet meer zonder. - Ik ben - na een relatie van 6 jaar - al weer 4 jaar single en dat bevalt me eerlijk gezegd prima.
Trouwen/een bruiloft past niet bij mij, kinderen wil ik niet en van samenwonen krijg ik het benauwd, dus alleen een LAT-relatie met een hele leuke man wil ik nog wel overwegen, maar als die niet voorbij komt vind ik dat ook goed.
Dus helaas TO herken ik jouw situatie niet. Wel denk ik dat je je mooiste jaren vergooid met al dit piekeren Geniet van de vrijheid en je jeugd, want voor je het weet zit je in een doodsaaie relatie met 3 zeurende kinderen, een zware hypotheek en een zieke hond
It is not easy being me, but it is an interesting ride ;-)
Eigenliefde eerst.- Dus allemaal blije vrijgezellen. Ik vind het met vlagen met leuk maar zou ook wel weer iemand willen hebben om tegen aan te kruipen enzoHet gras aan de overkant is niet groen.
- Ik zou dat ook best wel willen, maar leuke beschikbare mannen bestaan gewoon niet.Eigenliefde eerst.
Tijd dat wij blije vrijen een eigen topic krijgen. Want de bestaande topics voor vrijgezellen gaan toch allemaal over het aan de man geraken.quote:Kampen86 schreef op 10 april 2010 @ 20:50:
Dus allemaal blije vrijgezellen. Ik vind het met vlagen met leuk maar zou ook wel weer iemand willen hebben om tegen aan te kruipen enzo- Nou deze topic gaat niet om als vrijgezel weer aan de man te komen maar gewoon om je te uiten als vrijgezel. Hoe je er tegen over staat of dat nou blij is of soms iets minder blijHet gras aan de overkant is niet groen.
Ik geniet er zeker van haha en ik zit niet te wachten op een saaie relatie zeurende monsters en een zieke hond;)quote:iris1969 schreef op 10 april 2010 @ 20:35:
Ik ben - na een relatie van 6 jaar - al weer 4 jaar single en dat bevalt me eerlijk gezegd prima.
Trouwen/een bruiloft past niet bij mij, kinderen wil ik niet en van samenwonen krijg ik het benauwd, dus alleen een LAT-relatie met een hele leuke man wil ik nog wel overwegen, maar als die niet voorbij komt vind ik dat ook goed.
Dus helaas TO herken ik jouw situatie niet. Wel denk ik dat je je mooiste jaren vergooid met al dit piekeren Geniet van de vrijheid en je jeugd, want voor je het weet zit je in een doodsaaie relatie met 3 zeurende kinderen, een zware hypotheek en een zieke hond
Het gras aan de overkant is niet groen.- Ik herken je situatie wel hoor TO!

Ik ben ook 23, en sinds een jaar vrijgezel, maar heel veel vrienden/kennissen in mijn omgeving zijn nu bezig met samenwonen/trouwen/kinderen..
Achteraf denk ik wel eens, als ik bij mn ex was gebleven, dan hadden we nu waarschijnlijk ook op dat punt gestaan (we hadden ook al trouwplannen), maar goed, het liep allemaal wat anders dan gepland ;)
Ik ben er niet treurig ofzo onder, ik geniet van mn leven, maar het had me ook wel ontzettend leuk geleken om ook in die levensfase te zitten!And sometimes, oh, sometimes change is good. Sometimes change is everything! - Goh, ik kende toen ik 23 was bijna niemand die trouwplannen had of samenwoonde! Al mijn vrienden zaten toen nog in de los-vast relatie / slettenperiode!
De meeste mensen in mijn omgeving zijn daar nu "pas" mee bezig. En ik ben nu 32.Daar heb ik een trucje voor: eerst pel je een uitje.... - Verplaatst naar Relaties.
- HI,
Ben nu ruim drie jaar vrijgezel, en begin het nu pas vervelend te vinden. Leuk al die one night stands en scharrels, maar ben nu wel toe aan een arm om me heen. Maar waar in hemelsnaam bevinden die leuke mannen zich!!!!!!!!!!!!!???????????!!! Heb zowat elke datingsite gehad, speedate-avonden etc. maar niks nada noppes. Ja en dan zeggen ze dat je niet moet zoeken, tja als het zo voelt dan kan ik dat niet uitzetten?
Maar op je 23e Sharra, zou ik je nog niet zo druk maken. Ik zat toen al 8 jaar in een relatie en vele vriendinnen met mij, en nu (ben bijna 31) zijn al die relaties alweer verbroken. Dus geniet maar! - Goed om te lezen dat ik niet alleen in het schuitje zit. En bee79 heeft ook wel gelijk dat je er nu nog van moet genieten, maar bij ons in de vriendengroep allemaal stelletjes voel me er soms echt het 5e wiel aan de wagen.Het gras aan de overkant is niet groen.
- Wat een fijn topic!
Ik ben 25 jaar en nu ongeveer 3 jaar single, waarvan ik het eerste jaar nog erg vast zat aan mijn ex. Ik heb pas sinds vorige zomer ontdekt waarom ik voor een relatie openstond. Ook pas sinds die tijd zie ik weer leuke mannen(en vrouwen). Ik ben niet echt op zoek naar een relatie, maar ik merk wel nu ik geemigreerd ben(naar oostenrijk) meer behoefte heb aan af en toe een arm om me heen. Al mijn vriendschappen hier zijn beginnend en dan is knuffelen nog niet zo normaal. Ik val op ruige outdoortypes en die zijn er hier genoeg! - Kampen 86 ik snap heel goed dat je je het 5e wiel aan de wagen voelt, had dat ook in het begin van mijn vrijgelle bestaan. Maar heb inmiddels naast mijn 'oude' vrienden ook nieuwe mensen gevonden die ook vrijgezel zijn en dan is het een stuk makkelijker vol houden ;)
- Bee79
Ik probeer ook mijn vriendenclubje uit tebreiden en gelukkig heb ik een paar vriendinnen gevonden die ook vrijgezel zijn dus dan is het ook wel gezellig. Alleen de verplichtige verjaardagen enzo is het toch vaak van goh jij nog steeds alleen al wel lang he of niet. Of ze sluiten je buiten en ja weet wat jullie zeggen dat zijn geen vrienden maar de meesten ken ik al sinds ik kan lopen zeg maarHet gras aan de overkant is niet groen. - quote:Kampen86 schreef op 10 april 2010 @ 19:10:
Voor alle vrijgezellen!
Ik wist niet goed waar ik hem onder moest zetten en of hij al bestaat maar kon het niet vinden. Dus bij deze een vrijgezellen topic.
Ben 23 jaar en bijna 2 jaar vrijgezel!
Ik zelf vind het soms erg vervelend, ben gewoon echt bang dat ik geen leuke vent tegen kom. Ik weet het ben nog maar 23 jaar maar iedereen om me heen heeft trouwplannen woont samen etc etc.
Nog meer mensen die in het zelfde bootje zitten? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Hey Kampen85,
Ik herken mijzelf heel duidelijk in wat je zegt. Ik ben 25 jaar jong en ik heb momenteel ook geen relatie. Om mij heen lijkt het alsof iedereen gelukkig is in de liefde, behalve ik. Trouwen, kinderen, etc lijken wel de gespreksonderwerpen te zijn van de dag. Maar goed, het is op dit moment eenmaal zo. Ik denk dat, wanneer je hier constant aan blijft denken, je jezelf iedere keer pijn doet als het onderwerp ter sprake komt. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn;). Er komt vanzelf iemand op jou pad!. Ik woon bij je in de buurt, misschien ben ik het wel;)
Groetjes, Jason - Citaat van Javier Guzman:
Als stelletje los je met z'n tweeën dingen op waar je in je eentje niet eens last van hebt.
Helemaal waar.
Het is dat ik een gouden vent tegen het lijf ben gelopen vóór ik van die uitspraak hoorde... maar anders... - Ik ben al heel lang vrijgezel en ik merk dat het ook wel komt omdat ik erg van mijn vrijheid geniet.
Veel vrouwen van mijn leeftijd hebben of kinderen of een sterke kinderwens En aangezien ik dat zelf dus niet heb is dat dan ook vaak een probleem.Niet verzonden via I-Phone of I-Pad, ik heb een leven!