Voor mijn liefde

29-01-2014 13:31 573 berichten
Mooi liedje. Niet zo heel lang geleden keek ik in de auto naar links om naar de mooiste man van de wereld te kijken die uit volle borst dit nummer meezong. Ik geloof dat mijn hart net niet barste. Hij zong super vals, maar het is sindsdien het mooiste lied. Ik kraste mee. Niet zo lang geleden zag ik hem mijn haag snoeien. Een mooiere man heeft hier niet bestaan. Bezweet bovenlijf, met takken in zijn haar. Niet zo lang geleden stond hier een man in mijn keuken een lasagne te maken. Het was echt lekker, we hebben toen zo heerlijk gegeten en gedronken , de hele avond gelachen. Niet zo heel gek lang geleden hebben we sneeuwballen naar elkaar gegooid in Brugge, gegokt in Las Vegas, pootje gebaad in Nieuwegein. Niet zo heel lang geleden hebben we gezoend, heeft hij de kliko buiten gezet. We belden nog even om 14 uur. Dat gesprek vergeet ik nooit meer. Het is maar kort geleden, maar staat eeuwig woord voor woord in mijn geheugen. 10 minuten later was hij er niet meer. Maar voor mij wel. Ik hou altijd van hem. Ik ben zo verschrikkelijk dankbaar voor wat hij mij gebracht heeft. Dit nummer om aan te geven dat niemand dat ooit kan wegnemen.

Ik mis mijn man en huil al 2 jaar wat af, maar ik ben ook trots en blij dat ik het geluk heb mogen hebben met hem. Ik had geen haar van hem willen missen.



Ik mis je lieve schat. 2 jaar zonder jou had ik niet kunnen dragen als ik jou niet had gekend. Je hebt me veel gegeven, ik weet dat jij ook zoveel van mij hield. En jouw liefde was heerlijk. Heeft me sterker gemaakt, liever ook.

Mijn schat, er zijn geen tekens genoeg om te zeggen hoe mooi jij bent. Mijn hart was niet groot genoeg, het had mijn hele lijf nodig om jou te bevatten.

En voor iedereen die niet geloofd in liefde op eerste gezicht…. Het bestaat.



Ik hou van je, de liefste, mooiste mens die ik ooit ontmoet heb en waarmee ik jaren mee heb mogen leven.

Ik hoop dat je rust hebt. Dat mijn liefde voor jou je rust geeft.

Voor altijd de jouwe…..Jij bent de mooiste mens die ik ooit ben tegengekomen.



De dood scheidt ons niet, ik blijf bij je.

Wellicht niet voor iedereen een mooi lied, maar voor ons wel. Ik hou van je. Ik hoor je vals zingen. 

http://www.youtube.com/watch?v=NPn_kVPjpeU



Overmorgen werp ik 2 bloemen in het kanaal. Onze laatste twee bloemen bewaar ik. De mooiste bloemen die ik ooit heb gehad. Van jou, mooie diep rode rozen, voor Valentijn. We waren er niet van, maar jongens, hoe mooi vond ik het dat je me een bos met 24 rozen stuurde en hoe zenuwachtig je was. God ik hou van jou. Mijn lief. Voor mijn liefde.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Een hele dikke voor jou....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat een van de mooiste en tegelijktijd meest verdrietige dingen die ik ooit heb gelezen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
De liefde spat van mijn scherm....prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, prachtig.....

En wat moet het zwaar voor je zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat was en is nog steeds een hele mooie liefde. Wat fijn dat jullie dat hebben mogen delen, en wat een verdriet dat hij er nu niet meer is.

Heel veel sterkte en liefs. Je klinkt als een sterke vrouw
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je dit mooi geschreven. Heel ontroerend.

Dikke knuffel voor je
Alle reacties Link kopieren
Slikt een traan weg... Mijn grootste angst, voor jou werkelijkheid geworden..



Wat een ultiem geluk dat jullie dat mochten vinden bij elkaar.. wat een verdriet om dat kwijt te moeten raken..



Geen woorden voor, wens je sterkte en troost toe
Alle reacties Link kopieren
Kippenvel TO



Zo mooi geschreven, het feit dat jij zo vol liefde over jouw man schrijft, zegt ook héél veel over jou!



Namelijk een prachtig mooi persoon!



denkbeeldig doe ik met je mee, heel veel sterkte vrijdag!
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi, wat hartverscheurend, een dikke knuffel voor jou





Alle reacties Link kopieren
Oh, wat pijnlijk mooi...

Sterkte
Tot tranen toe geroerd, wat een mooi verhaal over de liefde en wat een groot verlies. Ik hoop ooit ook zo'n liefde mee te maken, ik mis veel als ik je verhaal lees. Toch sterkte natuurlijk met het gemis, het lijfelijke gemis.
Alle reacties Link kopieren
Oef wat raakt mij dit diep. Mooi geschreven en ook van mij een dikke Heel veel sterkte overmorgen
Alle reacties Link kopieren
wat prachtig beschreven.....

knuffel
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, wat heb je het mooi geschreven..
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 29 januari 2014 @ 13:31:

2 jaar zonder jou had ik niet kunnen dragen als ik jou niet had gekend.



Verdemme, die komt binnen. Mooi, en zo triest. En zo herkenbaar.



Wat lief allemaal. Ik ga nu offline. Ik moet dit aangaan. Echt heel erg bedankt, want nu kan ik dat beter. Ontzettend lief allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Tjemig, als iets liefde beschrijft dan is dit het wel

Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Tranen in mijn ogen. Ik hoop dat ik mijn liede nooit hoef te missen. Mijn hart doet pijn voor jou!
Ik heb niks te zeggen, behalve dat ik vanaf nu duim dat we ooit samen sterven.



Sterkte vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven