Vriend appt met collega

20-10-2014 09:53 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai.



Ik zit een beetje met het volgende in mijn maag. Mijn vriend appt al een tijd heel veel met een vrouwelijke collega van hem. Zij is wel 15 jaar ouder.



En telkens word er geappt als ik er niet bij ben en als het dan een keer gebeurd en ik vraag wie is het? Ohhhh dat is b. en dan is het natuurlijk weer erg grappig. Want t gaat natuurlijk altijd over werk. Maar ondertussen staan er overal hartjes in de appjes van haar uit. Maarja zo is zij want dat doet ze naar iedereen



Nu zijn wij zaterdag naar een pretpark geweest waar zijn collega ook was. Zouden we elkaar ontmoeten dodat ik kon zien wie zij is. Dat is dus niet gebeurd he.



Ik word er een beetje gestoord van of ligt dit aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft haar helemaal niet te zien. Als je er een probleem mee hebt moet je dat met hem oplossen. Ik app nooit hartjes naar collega's en vindt het een beetje infantiel overkomen eigenlijk.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Tja, mijn vriend zou het niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me dan afvraag....hoe zie jij wat hij en zij naar elkaar appen?

Ik heb werkelijk geen idee wat mijn liefje de hele dag door appt met wie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 20 oktober 2014 @ 09:59:

Wat ik me dan afvraag....hoe zie jij wat hij en zij naar elkaar appen?

Ik heb werkelijk geen idee wat mijn liefje de hele dag door appt met wie De 'mijnes' die heeft niet eens WhatsApp op zijn telefoon geinstalleerd. Ik heb het helemaal makkelijk
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Hartjes nog wel?

Als het voor jou niet ok voelt dan is het niet ok...
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik wel eens meekijk maar de teksr niet goed kan lezen maar t icoontje duidelijk kan zien.



Hij word boos als hij merkt dat ik mee kijk
Alle reacties Link kopieren
ik snap je gevoel een beetje.

Mijn ex appte ook met een meisje, en dat ging ook nergens over. Altijd als ik vroeg was ik een zeuren jaloers ..

als je ergens mee zit moet je daarover kunnen praten met elkaar. en als je dit niet fijn vind, geef dat aan.



Dingen moeten bespreekbaar zijn als je een relatie hebt en zeker als je je er niet goed bij voelt.

Zou t op een rustig moment doen, niet als hij weer hartjes krijgt toegestuurd of als er een moment is dat hij een appje krijgt.



Succes iig.
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf ;)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon z'n telefoon vragen, in een normale relatie mag je dat. Als hij het niet geeft en in paniek raakt of boos word weet je genoeg.. Dan is het niet in de haak
Ik wilde verontwaardigd doen maar app ook hartjes en kusjes naar collega's van minimaal 15 jaar jonger. Ik ben zo'n oud lijk dat ik dacht dat dat wel onschuldig kon. Maar...wel in de groepsapp.

Ik kreeg gister ook van een oud collega van 14 jaar jonger een app met hartjes en een kusmondje.

Mijn vriend doet het hoegenaamd niks, liet het zien en hij reageerde alleen op de inhoud van de app.

Bah. Ik voel me nu een ouwe viespeuk ipv een lollig oud mens naar wie je onschuldig hartjes kunt sturen. Bedankt hè.
Ik krijg tegenwoordig plaatsvervangend de zenuwen als ik dit soort topics lees.

Maar het zal wel projectie zijn.

Hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur ook wel 's hartjes naar mensen waar ik geen relatie mee heb, meestal gaat het dan over mijn hond of iets anders waar ik heel veel passie voor heb. Die hartjes hoeven natuurlijk niet te betekenen dat ze van hém houd oid. Maar ik vind dat je vriend dat dan wel mag uitleggen en/of laten zien...
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Ehmm.. Lijkt me wel wat ongepast. Als je een keer wat stuurt bij een felicitatie ofzo. Als je gevoel Zegt dat het niet klopt, klopt het 9 vd 10x ook niet.
quote:rosanino schreef op 20 oktober 2014 @ 10:05:

Hij word boos als hij merkt dat ik mee kijk



Dat is wel een klein alarmbelletje.



Als er niets aan de hand was zou hij er niet zoveel problemen mee hebben als je het leest.
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 20 oktober 2014 @ 10:09:

Ik wilde verontwaardigd doen maar app ook hartjes en kusjes naar collega's van minimaal 15 jaar jonger. Ik ben zo'n oud lijk dat ik dacht dat dat wel onschuldig kon. Maar...wel in de groepsapp.

Ik kreeg gister ook van een oud collega van 14 jaar jonger een app met hartjes en een kusmondje.

Mijn vriend doet het hoegenaamd niks, liet het zien en hij reageerde alleen op de inhoud van de app.

Bah. Ik voel me nu een ouwe viespeuk ipv een lollig oud mens naar wie je onschuldig hartjes kunt sturen. Bedankt hè.
Alle reacties Link kopieren
Dat doet ie niet want ik moet jem maar vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
Dan moet hij maar even laten zien dat hij te vertrouwen is.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Hartjes zijn voor mijn man en beste vriendinnen.

Ik zou het niet op prijs stellen als man hartjes naar collega's stuurt.

Maarja, je hebt ook mensen die iedereen op de mond kussen....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet over dat stiekeme gedoe kunnen.

Appjes niet willen laten lezen en steeds die onderonsjes en dan giebelen als een verliefde puber.

Ik zou daar echt niet over kunnen hoor!!

Dan maar jaloers.

Maar je moet naar mijn idee alles open kunnen bespreken vind ik.

En als je hier mee zit moet je het kunnen bespreken.
Alle reacties Link kopieren
Waar rook is, is vaak vuur!

Als jij je twijfels erbij hebt en je er niet prettig bij voelt zou ik zeker het gesprek met hem aangaan
An apple a day keeps the doctor away
Alle reacties Link kopieren
quote:Weekend schreef op 20 oktober 2014 @ 10:08:

Gewoon z'n telefoon vragen, in een normale relatie mag je dat. Als hij het niet geeft en in paniek raakt of boos word weet je genoeg.. Dan is het niet in de haakDat vind ik echt onzin! Ik haat vreemdgaan en alles wat ermee te maken heeft en ik heb het nog nooit gedaan, en ik heb niets te verbergen, maar ik heb toch zeker wel recht op mijn privacy en mijn vriend heeft niets in mijn telefoon te zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Niemand kan jou hier vertellen of jij je wel of niet terecht zorgen maakt. Feitelijk heb je een paar opties:

1. je vriend gaat jou die appjes niet laten lezen, dus probeer zijn telefoon te bemachtigen en check het voor jezelf.

2. als je dat vervelend vind, probeer het dan uit je hoofd te zetten. Als jij er toch niet achter gaat komen wat er in die gesprekken gezegd wordt, win je er niets mee door je steeds op te fokken.



Of 3. als nummer 1 en 2 beide geen optie zijn: ga het gesprek aan. Zeg gewoon eerlijk dat jij je zorgen maakt over die appjes met zijn collega. Vraag hem waarom hij ze niet wil laten zien (maar probeer een beschuldigende toon achterwege te laten, dat werkt niet in zo'n gesprek). Kan het zijn dat jij snel jaloers bent en dat hij zich daardoor in het nauw gedreven voelt terwijl er niet zoveel aan de hand is? Luister open naar wat hij je te vertellen heeft en kijk of dat wat oplevert.
pluk de nacht
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nu afvraag is......

Als je dus thuis bent (vrij bent). Ga je het dan elke keer met een vrouwelijke collega over het werkt hebben? Nemen ze de lopende zaken dan nog even door of zo?

Betaald de baas dat dan ook gewoon door.......?



Daar geloof ik geen bal van. Ze vinden het allebei gewoon spannend om elkaar leuke berichtjes met kusjes, hartjes e.d. te sturen. Het z.g.n. werk is alleen maar een alibi. Een soort smoes om het recht te praten.



Ach ze zullen het allebei wel leuk vinden. En ik denk ook niet dat er verder dingen gebeuren of zo. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het voor jou niet prettig overkomt.

In zijn vrije tijd zoveel onzin tijd verdoen met slap geklets met een collega. Die tijd kunnen jullie beter samen besteden.



Ik zou er over praten en hem zeggen hoe jij het voelt en ervaart.

Dit kost alleen maar tijd en voor jou een extra portie irritatie.
Misschien moet je hem ook eens de hele dag door hartjes appen. En dan zeggen 'o, dat doe ik bij iedereen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 20 oktober 2014 @ 10:11:

Ik krijg tegenwoordig plaatsvervangend de zenuwen als ik dit soort topics lees.

Maar het zal wel projectie zijn.

Hoop ik.Je onderbuikgevoel bedriegt je meestal niet. Maar mijn projectie zegt ook dat dit niet in de haak is. Hij wordt boos als ze meeleest. En haakje, sorry, maar ik zou dingen als hartjes nooit naar een collega of een platonische vriend sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven