Vriend gaat met vrienden op vakantie.

18-08-2014 19:06 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend vertrekt binnenkort met een groepje vrienden naar Brazilië. Brazilië staat natuurlijk bekend om de vrouwelijke schoonheden met een killer body en een perfecte kont. Zijn vriendenkring bestaat onder andere ook uit vrijgezellen mannen. Ik vind het idee dan ook niet zo fijn. Gezien het feit dat er vrouwelijk gezelschap bij komt kijken voor de vrijgezellen vrienden.



Dit heb ik uiteraard bespreekbaar gemaakt met mijn vriend. Hij zegt het te begrijpen. Wat vinden de dames hier op het forum?
Hem gewoon een fijne vakantie wensen en niet zo aanstellen.
Alle reacties Link kopieren
Nederland staat ook bekend om wiet en hoeren (om het maar even plat te zeggen). Als hij zich hier normaal gedraagt kan hij dat daar toch ook?



Hij zegt het te begrijpen maar zegt hij ook: 'ik begrijp je zorgen maar ze zijn onnodig' o.i.d.?
Vreemdgaan zit 'm niet in de mogelijkheid daartoe, maar in het karakter. Vreemdgaan kan overal, daar hoeft je vriend niet voor naar Brazilië.
Dus je vriend begrijpt het maar hij gaat wel? Of is hij zo'n weggewaaid dakraam dat ie nu niet gaat?
Alle reacties Link kopieren
Nee hij zegt idd dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat hij voor de gezelligheid en het vakantie gevoel gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja en?

Hij heeft jou toch?

Dan gaat het principe kijken kijken niet kopen toch op?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Vind er weinig van. Lijkt me een leuke vakantie, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Ehm.. Is een relatie niet gebaseerd op vertrouwen? Blijkbaar vertrouw je hem niet... En btw, vreemdgaan kan in theorie ook met de buurvrouw. Ik zou me niet druk maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 18 augustus 2014 @ 19:20:

Vind er weinig van. Lijkt me een leuke vakantie, dat wel.En dat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
wat ik vind? Dat je moeilijk doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ok met het risico dat ik iedereen over me heen krijg: natuurlijk kan vreemdgaan altijd en overal. Maar lekker aan de boemel met vrijgezelle vrienden, ws (veel) drank en welwillende dames...iets met kat en spek? Zoals mijn vriend zegt: ik mag dat wel maar ze heeft het liever niet.........ik begrijp je gevoelens en zou ook niet happy zijn. Wil je eerst jog al deze uitspattingen dan moet je niet settelen. Voor jou gekozen? Prima maar dan geen uitjes als deze
quote:Voor jou gekozen? Prima maar dan geen uitjes als dezeSchei toch uit. De man heeft een relatie, hij is niet dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 18 augustus 2014 @ 19:22:

Ok met het risico dat ik iedereen over me heen krijg: natuurlijk kan vreemdgaan altijd en overal. Maar lekker aan de boemel met vrijgezelle vrienden, ws (veel) drank en welwillende dames...iets met kat en spek? Zoals mijn vriend zegt: ik mag dat wel maar ze heeft het liever niet.........ik begrijp je gevoelens en zou ook niet happy zijn. Wil je eerst jog al deze uitspattingen dan moet je niet settelen. Voor jou gekozen? Prima maar dan geen uitjes als dezeWow..... en wat denk jij hiermee te bereiken dan? Dat hij niet vreemd gaat? Meid dat kan de goede jongen tijdens een wandelingetje 's avonds achter jullie schuurtje ook. Alles kan... echt en daar doet een vakantie met (vrijgezelle) vrienden niets aan af. En het enige dat jij bereikt is dat hij van zijn moeder is overgestapt naar jou. Jouw houding en gedrag t.o.v hem ga je zo net zo goed een keer terug krijgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 18 augustus 2014 @ 19:22:

Ok met het risico dat ik iedereen over me heen krijg: natuurlijk kan vreemdgaan altijd en overal. Maar lekker aan de boemel met vrijgezelle vrienden, ws (veel) drank en welwillende dames...iets met kat en spek? Zoals mijn vriend zegt: ik mag dat wel maar ze heeft het liever niet.........ik begrijp je gevoelens en zou ook niet happy zijn. Wil je eerst jog al deze uitspattingen dan moet je niet settelen. Voor jou gekozen? Prima maar dan geen uitjes als deze

Ik bind mijn kat niet op het spek hoor als hij op vakantie gaat naar een land met mooie vrouwen

Zijn woorden hè, niet de mijne: mijn eigen spekkie is toch echt het lekkerste ;-



Als het hier ter sprake zou komen, zou ik hem een fijne vakantie wensen

Het hele, ik heb het liever niet, komt niet eens in me op geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ga gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
@ TO: ik vind er weinig van. Hij gaat daar feesten en als het goed is hebben jullie afspraken gemaakt toch? Heeft hij al eens eerder zich niet gehouden aan gemaakte afspraken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nederland staat bekend als het land van de makkelijke vrouwen. Ga je hem nu opsluiten in huis?



Ik zou heel blij zijn voor mijn vriend.
Alle reacties Link kopieren
Als je vriend daar met een andere vrouw zou gaan, dan weet je ook genoeg hem. Ik zou me er niet druk om maken. Als hij zou willen vreemdgaan dan kan dat net zo goed bij jullie om de hoek met een collega of id.



Wens hem veel plezier en ga die week zelf lekker alles doen waar je zin in hebt!
If we don't get lost, we'll never find a new route
Leuk, Brazilië! Ik ben een beetje jaloers op je vriend .
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMystique schreef op 18 augustus 2014 @ 19:27:

Ga gezellig mee!Leuk ook tijdens een mannen vakantie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je afgesproken hebt dat jullie monogaam zijn dan geldt dat toch ook op vakantie?



Niet zo moeilijk doen hoor. Gewoon zelf leuke dingen plannen of juist ff genieten van het alleen zijn, ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jaloers, zou ook wel willen! En mijn vriend zou het me van harte gunnen!
Alle reacties Link kopieren
Is het Vlindertje weer weggefladdert?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is het zoveelste topic hierover in de afgelopen week.



Zijn (jonge) vrouwen zo onzeker tegenwoordig?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven