Vriend gaat met vrienden op vakantie.

18-08-2014 19:06 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend vertrekt binnenkort met een groepje vrienden naar Brazilië. Brazilië staat natuurlijk bekend om de vrouwelijke schoonheden met een killer body en een perfecte kont. Zijn vriendenkring bestaat onder andere ook uit vrijgezellen mannen. Ik vind het idee dan ook niet zo fijn. Gezien het feit dat er vrouwelijk gezelschap bij komt kijken voor de vrijgezellen vrienden.



Dit heb ik uiteraard bespreekbaar gemaakt met mijn vriend. Hij zegt het te begrijpen. Wat vinden de dames hier op het forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 augustus 2014 @ 20:10:

[...]





Mijn man gaat dan ook nog regelmatig weekenden naar toernooien. Echt niet dat ik dan meega. Zó saai!



En ik moet zeggen.. ik zou het ook niet aantrekkelijk vinden in een partner, dat ik niet alleen weg zou mogen vanwege wantrouwen.



Vooral dat 'mogen'

En je kunt ooit wat overleggen hierin, maar je kunt op een gegeven moment een interesse krijgen, of bepaalde vrienden, en dan liever eens zonder partner weggaan.

Ik herken het.

Vriend belde mij de laatste dag van de Tour de France op

Euh schatje, ik moet je wat vertellen, en ik weet zeker dat je het niet leuk gaat vinden/

Oh, wat dan?

Nou ik ben door de ploeg gevraagd of ik ook meega naar de wielerronde van Spanje

Oh, leuk, wanneer is dat?

Nou over 3 weken

Goh...en als ik nou nee zeg?

Nou ja, dan ga ik niet, maar als ik nou beloof om je de drie weken dat ik thuis ben je helemaal in de watten leg en je echt helemaal niets hoeft te doen?

Helemaal niets schat?

Helemaal niets!

Dan is het goed
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Brasillllllll lal la la la la la la la la la la la la
Wat zijn trouwens 'uitjes zoals deze'? Mag man ook de kroeg niet meer in?
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 20:10:

[...]



Het erge is, hij zit nu is Spanje!

En DAAR zitten pas lekkere wijven, en mannen!!

Maar neeeeeeeeeeeee...........het vrouwtje is weer thuis aan het werk en ziet buiten, de zeikregen!



*mental note to self: toch een hartig woordje met vriend praten als hij over 3 weken weer terug isUitmaken via de app. Wát een bokkelul.
Mijn man is laatst ook een week in Brazilië geweest. De vrouwen worpen zich aan zijn voeten. Trouwe hond als hij is genoot hij van de aandacht maar daar bleef het bij! Zijn vrijgezelle vriend heeft het er errug leuk gehad!



Ik zou me geen zorgen maken, gun je vriend een fijne vakantie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 18 augustus 2014 @ 20:13:

[...]





Uitmaken via de app. Wát een bokkelul.

Toch hè....

Ik wist het wel!

Zo fijn, zo'n forum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou je vriend verbieden te gaan en dan snel z'n ticket jatten en zelf gaan.
Alle reacties Link kopieren
In de kroeg zijn makkelijke sletten, Star. Natuurlijk vertrouw ik mijn mannetje wel, alleen die wijven niet. Hij drinkt maar een (alcoholvrij) biertje bij mij op de bank.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 augustus 2014 @ 20:10:

[...]





Mijn man gaat dan ook nog regelmatig weekenden naar toernooien. Echt niet dat ik dan meega. Zó saai!



En ik moet zeggen.. ik zou het ook niet aantrekkelijk vinden in een partner, dat ik niet alleen weg zou mogen vanwege wantrouwen.



Vooral dat 'mogen'

En je kunt ooit wat overleggen hierin, maar je kunt op een gegeven moment een interesse krijgen, of bepaalde vrienden, en dan liever eens zonder partner weggaan.Oh, dat is misschien wel goed om er bij te zeggen: mijn partner en ik gaan nooit zonder elkaar op reis (wel samen met vriendengroep), maar dat is niet uit wantrouwen of omdat het niet zou mogen. Bij ons is het meer omdat we niet de behoefte voelen om zonder elkaar te reizen. Net zoals we eigenlijk nooit zonder elkaar uit eten gaan. Terwijl we wel heel leuke vrienden hebben! Maar zodra we ergens gaan eten of slapen, feesten, ergens geld aan uitgeven, dan willen we meteen dat de ander er ook bij is. Meer op die manier. Wij hebben heel sterk het gevoel dat meerdere dagen zonder elkaar "zonde" is, in een leven dat toch al zo kort is. Terwijl mijn hobby's en vrienden echt leuk zijn, daar ligt het niet aan. Maar een middagje of avondje hobby en vrienden is genoeg. De rest willen we dan weer samen. Zo werkt het bij ons.
quote:EssentialBliss schreef op 18 augustus 2014 @ 20:15:

In de kroeg zijn makkelijke sletten, Star. Natuurlijk vertrouw ik mijn mannetje wel, alleen die wijven niet. Hij drinkt maar een (alcoholvrij) biertje bij mij op de bank.Je hebt gelijk. Kaboutertjes redden het niet tegen kroegsletten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 20:12:

[...]



Ik herken het.

Vriend belde mij de laatste dag van de Tour de France op

Euh schatje, ik moet je wat vertellen, en ik weet zeker dat je het niet leuk gaat vinden/

Oh, wat dan?

Nou ik ben door de ploeg gevraagd of ik ook meega naar de wielerronde van Spanje

Oh, leuk, wanneer is dat?

Nou over 3 weken

Goh...en als ik nou nee zeg?

Nou ja, dan ga ik niet, maar als ik nou beloof om je de drie weken dat ik thuis ben je helemaal in de watten leg en je echt helemaal niets hoeft te doen?

Helemaal niets schat?

Helemaal niets!

Dan is het goed







Hebben jullie kinderen? want dan lijkt me dat wel zwaar. Net als inderdaad een zeeman of militair.



En zo romantisch vond mijn vader het trouwens niet, dat zijn 9 maanden oude dochter (ik) hem niet herkende, toen hij terugkwam van een te lange zeereis. (iets met oorlogsgebied in 1967)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kroegsletten zijn bijna net zo erg als Copacabana-sletten.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:femke_leest schreef op 18 augustus 2014 @ 20:16:

[...]





Oh, dat is misschien wel goed om er bij te zeggen: mijn partner en ik gaan nooit zonder elkaar op reis (wel samen met vriendengroep), maar dat is niet uit wantrouwen of omdat het niet zou mogen. Bij ons is het meer omdat we niet de behoefte voelen om zonder elkaar te reizen. Net zoals we eigenlijk nooit zonder elkaar uit eten gaan. Terwijl we wel heel leuke vrienden hebben! Maar zodra we ergens gaan eten of slapen, feesten, ergens geld aan uitgeven, dan willen we meteen dat de ander er ook bij is. Meer op die manier. Wij hebben heel sterk het gevoel dat meerdere dagen zonder elkaar "zonde" is, in een leven dat toch al zo kort is. Terwijl mijn hobby's en vrienden echt leuk zijn, daar ligt het niet aan. Maar een middagje of avondje hobby en vrienden is genoeg. De rest willen we dan weer samen. Zo werkt het bij ons.Dat snapte ik bij jullie op zich wel, maar ik zou dat erg benauwend gaan vinden. Altijd alles samen. Wij genieten juist van elkaar, maar ook apart. En ik zou er niet aan moeten denken mijn vriendinnenweekenden te moeten missen. Ik zou er oók niet aan moeten denken, met zijn sportevenementen mee te moeten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 augustus 2014 @ 20:18:

[...]









Hebben jullie kinderen? want dan lijkt me dat wel zwaar. Net als inderdaad een zeeman of militair.



En zo romantisch vond mijn vader het trouwens niet, dat zijn 9 maanden oude dochter (ik) hem niet herkende, toen hij terugkwam van een te lange zeereis. (iets met oorlogsgebied in 1967)

Nee we hebben geen kinderen.

We zijn wat dat betreft nogal gehecht aan onze vrijheid

En daarnaast....ik zou een hele stomme moeder zijn



Oef ja, dat is wel zwaar.

Daarom zei ik ook al, het lijkt me romantisch, want het is natuurlijk helemaal niet romantisch, maar ik denk wel dat het een manier van leven is

Net zoiets als internationaal buschauffeur of zo.

Dat moet je kunnen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hier
Iedereen is mooi
Mogen is natuurlijk met een knipoog avondje uit prima, met vrienden een dagje motorrijden/vissen/weet ik veel.....prima.....maar met vrijgezelle vrienden een hele vakantie zon zee zuipen? Allebei geen behoefte aan maar nogmaals......ieder zn mening. TO...heb je iets aan alle ideeën ?
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 20:21:

Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hierDan ben ik blijkbaar geen vrouw, want ik zou er echt niet mee zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als ik jou hier altijd zo lees, zou je volgens mij best een leuke moeder zijn. Maar hee.. dan niet.



Femke.. ik vraag me in gevallen als jouw relatie ook af: Wat als één van de 2 'ineens' een keer wél zonder de ander weg wil. Niet nu, maar je kunt niet zeggen hoe je over 10 jaar denkt. Is de relatie dan over? Of blijf je je conformeren naar wat je nu 'afgesproken' hebt.
Later is nu
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 20:21:

Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hierJa allemaal hoerah in Brazilië
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 20:21:

Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hier



Maar waarom is Brazilië in jouw ogen dan anders dan Kroatië of Spanje? Beide landen is mijn man al een week zonder mij heengeweest. Hij zou ook wel verder willen, maar dan komen de financiën erbij kijken en dat is voor ons de grens. We moeten wel samen op vakantie kunnen blijven gaan.



En het énige waar ik problemen mee had, was dat HIJ warm weer had en IK regen, koud. Ik had ook de zorg voor de 2 kinderen. Maar dat heeft hij ook, als ik een weekend weg ben. Ik heb nooit echt een reden tot een week gehad, tot dit jaar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 20:21:

Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hierIk heb denk ik een verborgen piemel.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 augustus 2014 @ 20:24:





Maar waarom is Brazilië in jouw ogen dan anders dan Kroatië of Spanje? Beide landen is mijn man al een week zonder mij heengeweest.

Niet!

Net zo erg hoor, die Kroatische en Spaanse wieven!

Onbetrouwbaar volk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 20:21:

Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hier

Dus als je je parner vertrouwt ben je geen vrouw? Als je zeker bent van je relatie ben je geen vrouw?



Ik vond het elke keer heel leuk als mijn vriend naar het buitenland ging zonder mij. Ik was blij voor hem, en ik had het huis voor mij alleen en was ook blij voor mij. Maar ja, blijkbaar ben ik geen vrouw omdat ik mijn vriend gewoon vertrouw. Ook als hij tussen de hoeren en sletten gaat zitten.
Alle reacties Link kopieren
Het is al eerder gezegd, maar: vreemdgaan zit in de persoon, niet in de locatie waar hij of zij zich bevindt.



Wens hem veel plezier en gun hem dit!
Smell the flowers while you can....
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op maandag 18 augustus 2014 20:21 Ik zou het ook niet leuk vinden, en de vrouwen die nu zeggen dat je je aanstelt. Die zouden het ook niet leuk vinden! We blijven vrouwen. Ook al vertrouw je diegene, de mannen hadden met het WK al een voorproefje achter de buis en in Brazilië lopen meer hoeren en sletjes dan hierWat fijn dat jij in mijn hoofd kan kijken en kan bepalen wat ik van dit onderwerp vind -_-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven