Vriend gaat met vrienden op vakantie.

18-08-2014 19:06 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend vertrekt binnenkort met een groepje vrienden naar Brazilië. Brazilië staat natuurlijk bekend om de vrouwelijke schoonheden met een killer body en een perfecte kont. Zijn vriendenkring bestaat onder andere ook uit vrijgezellen mannen. Ik vind het idee dan ook niet zo fijn. Gezien het feit dat er vrouwelijk gezelschap bij komt kijken voor de vrijgezellen vrienden.



Dit heb ik uiteraard bespreekbaar gemaakt met mijn vriend. Hij zegt het te begrijpen. Wat vinden de dames hier op het forum?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 21:16:

[...]



En dan?

Dan probeert een vrouw dat?

Dan is er toch niets aan de hand?

Of snap ik het nou niet?

Als een een of andere dame zich wulps om mijn vriend heen slingert, dan pakt hij haar bij kop en kont en zet hij haar aan de kant...Geloof je het zelf
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 21:22:

[...]





Zou het? Ook met vrijgezelle vrienden er bij? Wat niet weet wat niet deert

Dan vertrouw je je partner dus niet als je dat denkt

Dus ja, ik ga ervan uit da mijn vriend dat niet zo doen

Waarom zou hij ook, de leukste zit thuis..

En waarom dat op het spel zetten voor een snelle neuk?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 21:20:

[...]



Alles wat single en tieten heeft worden per omgaande snolletjes als ze bij vriendjes in de buurt komen, je weet toch?Nog nooit in braziel geweest? ze staan op elke hoek..
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 21:25:

[...]



Dan vertrouw je je partner dus niet als je dat denkt

Dus ja, ik ga ervan uit da mijn vriend dat niet zo doen

Waarom zou hij ook, de leukste zit thuis..

En waarom dat op het spel zetten voor een snelle neuk?Hoe kom je er achter?
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 21:25:

[...]





Nog nooit in braziel geweest? ze staan op elke hoek..

Paar keer al

Maar voor wat vrouwelijke aandacht hoeft vriend niet naar de andere kant van de wereld te reizen hoor

Dat krijgt hij hier wel van zijn studenten/leerlingen/medesporters
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 21:26:

[...]





Hoe kom je er achter?

Kwestie van vertrouwen.

Heel gek, maar zo is onze relatie opgebouwd, uit vertrouwen

Als ik mijn vriend nergens toe zou kunnen laten gaan zonder mij erbij zou ik geen leven hebben, en zou ik dood ongelukkig worden



Het is maar net waar je voor kiest

Ik kies vertrouwen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 21:20:

[...]





Waarom heb jij altijd blauwe lettertype ? omdat ik dat leuk vind, past mooi bij mijn ogen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem niet laten gaan, het is nl maar een mens en een gezonde man. Niet de kat op het spek idd. Dan maar bezitterig. Mijn man laat me ook niet alleen gaan naar een land vol hitsige aantrekkelijke mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 21:20:

[...]



Alles wat single en tieten heeft worden per omgaande snolletjes als ze bij vriendjes in de buurt komen, je weet toch? oh ja, klopt, dom van mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook uit van vertrouwen. Dat mijn partner en ik alleen samen op vakantie gaan, is omdat we geen zin hebben om zonder elkaar te gaan. Wij vinden vakanties zonder elkaar nu eenmaal minder leuk. En willen zoveel mogelijk tijd samen doorbrengen. Maar ik vertrouw hem wel. En vreemdgaan kun je inderdaad ook in Nederland doen, gewoon heel cliché in het kopieerhok van je werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het lastig vind om het niet onder controle te hebben en het lastig vind hem hierin los te laten. Als hij echt van je houdt en jullie relatie is sterk, dan gaat hij niet vreemd. En je kan wel zeggen dat hij dat dan misschien wel doet, maar in theorie gaan vrouwen nog het meeste vreemd. Kortom: niet zo druk maken en gewoon er vanuit gaan dat hij daar niks raars doet. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 18 augustus 2014 @ 21:23:

Braziliaanse vrouwen zijn idd erg aantrekkelijk. Ik denk dat als je vriend de kans gaat hij er gewoon voor gaat. Jij zal er niet achter komen en hij is een mens en van nature niet monogaam. Hoor vaker dat als de gelegenheid zich voor doet en pak kans klein is alle mannen vreemd gaan. ( ook veel vrouwen overigens)Dit dus!
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_zilver schreef op 18 augustus 2014 @ 21:31:

Ik ga ook uit van vertrouwen. Dat mijn partner en ik alleen samen op vakantie gaan, is omdat we geen zin hebben om zonder elkaar te gaan. Wij vinden vakanties zonder elkaar nu eenmaal minder leuk. En willen zoveel mogelijk tijd samen doorbrengen. Maar ik vertrouw hem wel. En vreemdgaan kun je inderdaad ook in Nederland doen, gewoon heel cliché in het kopieerhok van je werk.

Daar is ook helemaal niets mis mee hoor

Als je dat beide samen graag doet dan is er geen probleem

Het wordt een probleem als de een het wel wil, en de ander niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan gaat ie effe lekker van bil, wat erg zeg! Gewoon zeggen, veel plezier schat en mocht er wat gebeuren wel met condoom!
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 21:32:

[...]





Dit dus!

Dus je vertrouwt je vriend niet

Want hij is nog altijd degene die zijn lul in de dame moet hangen

Die prakt ze er echt niet zelf met een vork ik hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2014 @ 21:32:

[...]



Daar is ook helemaal niets mis mee hoor

Als je dat beide samen graag doet dan is er geen probleem

Het wordt een probleem als de een het wel wil, en de ander niet Eens. Het is gewoon een kwestie van als partners bij elkaar passen op dit vlak.
Man en ik gaan elk jaar wel een keer apart op vakantie en vertrouwen elkaar daarin anders zou onze hele relatie geen zin hebben.



Ter info, zo mooi zijn de vrouwen daar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_zilver schreef op 18 augustus 2014 @ 21:34:

[...]





Eens. Het is gewoon een kwestie van als partners bij elkaar passen op dit vlak.





En ik neem toch aan dat de vriend van TO niet op een donderdag boven de piepers en de andijvie mededeelde dat hij op vakantie ging zonder dat er daar ooit over gesproken is.



Anders is het wel een tikkie lullig

Aan de andere kant, hier gaat zoiets ook onder het mom van, we overleggen

Maar waar het eigenlijk op neer komt is het mededelen

Voor ons werkt dat (gelukkig) naar twee kanten



Ik ga volgend jaar met een vriendin naar Griekenland

Ook omdat ik mijn vriend geen plezier doe met een week lang luieren en niets doen, en ook gewoon omdat we15 jaar vriendschap willen vieren

Ging ook ongeveer zo:

Schat, vind je het ok dat ik volgend jaar met die en die een weekje weg ga?

Tuurlijk, heb het leuk vrouw!



(het is een mededeling, eigenlijk verpakt als vraag want ik denk dat ik mijn kin van de grond had kunnen rapen als hij had gezegd, nee hoor dat wil ik niet hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 18 augustus 2014 @ 21:30:

Mijn man laat me ook niet alleen gaan naar een land vol hitsige aantrekkelijke mannen.Dus jij zou in een land waar je alleen op vakantie bent op zeker even lekker van bil gaan. Dit komt omdat jouw man jou op het buitenlandse hapje heeft gebonden doordat hij jou toestemming heeft gegeven om daar te zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 18 augustus 2014 @ 21:14:

Ho ho... Ik zou mijn partner volledig vertrouwen. Maar wat al een paar keer genoemd is de vrouwen daar.. Mijn partner zou niet vreemd gaan. Maar het idee dat een snolletje het zou gaan proberen. Die kans is 90% met vrijgezellen op vakantie.Ach.. mijn man is in Nederland ook al benaderd. Daar vertelde hij thuis lachend over. Moet ik hem nu niet meer alleen op stap laten gaan? (kan hij dus niet meer weg, want ik trek stappen niet meer.. )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jij bent best een onbetrouwbaar typje dan...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 18 augustus 2014 @ 21:30:

Ik zou hem niet laten gaan, het is nl maar een mens en een gezonde man. Niet de kat op het spek idd. Dan maar bezitterig. Mijn man laat me ook niet alleen gaan naar een land vol hitsige aantrekkelijke mannen.



Als het maar een ogenblik in mij op zou komen, dat ik mijn man in die situatie niet kan vertrouwen, dan ga ik NU bij hem weg.



Zelfde als Summerdance.. een relatie bouw je op vertrouwen. Als ik hem niet op het spek kan binden in Brazilië, kan ik hem ook niet laten werken met die leuke stagiaire van vorig jaar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 18 augustus 2014 @ 21:42:

[...]





Als het maar een ogenblik in mij op zou komen, dat ik mijn man in die situatie niet kan vertrouwen, dan ga ik NU bij hem weg.



Dit!

En meer kan ik er ook niet van maken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:maartje18 schreef op 18 augustus 2014 @ 21:31:

Ik denk dat je het lastig vind om het niet onder controle te hebben en het lastig vind hem hierin los te laten. Als hij echt van je houdt en jullie relatie is sterk, dan gaat hij niet vreemd. En je kan wel zeggen dat hij dat dan misschien wel doet, maar in theorie gaan vrouwen nog het meeste vreemd. Kortom: niet zo druk maken en gewoon er vanuit gaan dat hij daar niks raars doet. ;)



Maar wij gaan ook zéker met elkaar op vakantie en onze weken alleen weg staan dat niet in de weg. Als er geen geld voor zou zijn, voor én én.., of niet genoeg vrije dagen, dan gaat onze gezamenlijke vakantie voor.



edit: verkeerde quote, moest die van Silver hebben, geloof ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden de vrouwen uit Brazilië zo opgehemeld? Dat valt toch hartstikke mee allemaal? Maar goed: leuk toch dat hij op vakantie gaat? Mijn vriend gaat morgen ook op vakantie met vrienden, maar ik vind het alleen vervelend dat ik hem moet missen. Meer niet. Ik denk dat je niet zo moet nadenken over wat er fout kan gaan, want ook in Nederland zullen er wel vrouwen zijn die proberen met hem te flirten, enzo, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven