Vriend haatte mijn cadeau

23-10-2014 11:07 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik heb even een vraag omdat ik echt niet weet hoe ik me nu moet voelen en wat ik hiermee aan moet.



Mijn vriend en ik zijn een jaar samen en gaven elkaar voor de gelegenheid een cadeau. Ik was erg blij met mijn cadeau, echt leuk.



Hij daarentegen was een beetje apart naar zijn cadeau aan het kijken en liet weten dat hij het echt geen leuk cadeau vond en het niks voor hem is.

Ik heb erg veel tijd en toch wel wat geld in het cadeau geïnvesteerd en voel me dus gekwetst

Ik neem namelijk cadeaus altijd aan vanwege het gebaar dat erachter zit en de moeite. Hoe staan jullie hiertegenover?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Bianca, als ik zoiets zou krijgen zou ik heel goed mijn best moeten doen om een spontane lach op mijn gezicht te toveren, wat een verschrikking.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Had je een sjaal voor hem gebreid?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat je het niet leuk vond om te horen dat je vriend het door jouw gemaakt cadeau niet ze leuk vond. Maar haten, nee dat geloof ik niet.



Het is niet leuk om te horen dat hij het niet zo leuk vind, echter wel eerlijk. Hij voelt zich prettig bij jou om dat te zeggen. Hij heeft vast ook wel iets positiefs gezegd over het cadeau.
Alle reacties Link kopieren




Had dan zoiets gedaan
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Geef je om het geven of om een positieve reactie te ontvangen?
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stervensbenieuwd wat het cadeau was.
Alle reacties Link kopieren
Oooooooh Bianca!

Wat een koddige ideetjes. Krijg helemaal fröbelzin
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 23 oktober 2014 @ 11:32:

Oooooooh Bianca!

Wat een koddige ideetjes. Krijg helemaal fröbelzin Hier ook! Gelukkig een vrije dag vandaag!
Ik heb zo'n idee dat TO er een potje van maakt. Anders had ze dat cadeau wel in d'r OP gezet.
Een potje! Misschien wel.



Alle reacties Link kopieren
Leuk is anders natuurlijk.



Ik zou het wel waarderen wanneer iemand eerlijk aangeeft het minder leuk te vinden. Nu kan het in ieder geval nog geruild worden!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed een ketting of armband met een naamplaatje. Echt het gruwelijkste cadeau dat je voor een man kunt bedenken.
verba volant, scripta manent.
Ik zou het onaardiger van hem vinden als hij doet alsof hij er blij mee is en je het cadeau vervolgens bij het vuilnis terugvindt....of op Marktplaats.



Heb je een cadeau gegeven dat hij leuk zou vinden of dat jij leuk vond? Heb je goed nagedacht over zijn wensen?
Kijk, dat zou pas lullig zijn. Je cadeau terugvinden op marktplaats.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2014 @ 11:24:

Had je een sjaal voor hem gebreid?

Hahaha daar zou die van mij dan wel weer heeeeel blij mee zijn. Heb een grote man en de standaard lengtes sjaal uit de winkels zijn hem te kort. Kan ie wel een keer om zijn nek slaan maar heeft dan geen 'flappen aan de zijkanten meer over' om onder zijn jas in te stoppen.

Jammer genoeg voor man, kan ik niet breien.

(Een tante heeft inmiddels toegezegd er één te maken )
Alle reacties Link kopieren
Voor mij maakt het wel verschil in de manier waarop. ''Wat ben je toch een lieverd, maar dit is toch helemaal niks voor mij?''

i.p.v. teleurgesteld naar het cadeau staren en aangeven dat het gewoon echt niet leuk is.

Dat maakt het zo zwaar. Terwijl het helemaal geen probleem hoeft te zijn.
Wat was het kado?
Alle reacties Link kopieren
ik heb ooit het kaartspel gemaakt van blijfgewoonbianca alleen dan iets anders. met 52 dingen waarom ik hem zo leuk vind.

hij vond het geweldig!



kijk eens op pintrest (ik ben verslaafd)

gift ideas men en je hebt zo een ton aan ideeën!
A woman with class is timeless
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk dacht jij je vriend goed te kennen en te weten wat hij leuk zou vinden. En je had het mis. Daar baal je van.



Natuurlijk gaat het om het gebaar. Maar in een goede relatie kan je eerlijk zijn en mag je zeggen dat je een cadeau niet zo leuk vindt. Wees blij dat hij dit zegt, zodat je de volgende keer een beter passend cadeau kan kopen. Anders krijgt hij over 50 jaar weer dat bepaalde luchtje, die hij eigenlijk vreselijk smerig vindt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan sommigen ervan uit dat de man haatte heeft gezegd. Rare context ook en kan me niet voorstellen dat hij dat woord heeft gebruikt en dat TO dat ervan gemaakt heeft.
Pff, wat een cliffhanger, wat was het nou???
Alle reacties Link kopieren
Uhm... Door de titel van dit topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:pluisje26 schreef op 23 oktober 2014 @ 12:12:

Waarom gaan sommigen ervan uit dat de man haatte heeft gezegd. Rare context ook en kan me niet voorstellen dat hij dat woord heeft gebruikt en dat TO dat ervan gemaakt heeft.Zie topic titel...
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het, dat wachten op de cliffhanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven