Vriend haatte mijn cadeau

23-10-2014 11:07 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,



Ik heb even een vraag omdat ik echt niet weet hoe ik me nu moet voelen en wat ik hiermee aan moet.



Mijn vriend en ik zijn een jaar samen en gaven elkaar voor de gelegenheid een cadeau. Ik was erg blij met mijn cadeau, echt leuk.



Hij daarentegen was een beetje apart naar zijn cadeau aan het kijken en liet weten dat hij het echt geen leuk cadeau vond en het niks voor hem is.

Ik heb erg veel tijd en toch wel wat geld in het cadeau geïnvesteerd en voel me dus gekwetst

Ik neem namelijk cadeaus altijd aan vanwege het gebaar dat erachter zit en de moeite. Hoe staan jullie hiertegenover?
Alle reacties Link kopieren
Aha: Loom armbandjes!
Een gehaakte winterhoes voor over de Harley?
Ahh heeft ze een truitje voor m gebreid???



Alle reacties Link kopieren
Hahaha geweldige kado's. Ik wil die lichtschakelaar
quote:newimprovedkitty schreef op 23 oktober 2014 @ 16:01:

Bij niet reageren binnen een bepaalde tijd moet een ban volgen, vind ik





Zeg dat!



Ik vond de eerste gefröbelde kadootjes van bgb echt leuk

Heb ook een keer zoiets gemaakt, zou hij een activiteit mogen kiezen. Nooit gedaan



En ben nu bekend met het verschijnsel tongfur.



Ik vind dit echt onacceptabel. Wat. Was. Het. Nou!
na de suggesties die hier zijn verschenen kan het alleen maar tegenvallen toch? TO moet nu wel met een overdonderend fout cadeau aankomen om nog enige indruk te maken.



Een zelfgekleide impressie van zijn klokkenspel ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Die lichtschakelaar is errug.... Jezus met zn piemel omhoog tussen twee kinderen....oef...
Alle reacties Link kopieren
quote:dramaqueend schreef op 23 oktober 2014 @ 13:50:

@bgb die eerste 2 plaatjes vind ik nog best leuk, waar heb je op gezocht?



Ben ook heel benieuwd wat het nu geweest is!Op " zelf maken kado vriend " , volgens mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kreeg een keer een gedrocht van een gouden ring met ieniemienie diamantje van mijn ex. Ik deed alsof ik er blij mee was, maar vond het toch best stom van hem. Als je mij een beetje kent weet je dat ik nooit sieraden draag, en al helemaaaaaaaaaal geen goud. (Mijn stijl is alternatief punk/rock. Aks ik al wat draag zitten er studs in)

Dus vind het raar dat TO gekwetst is. Ze zou zich moeten schamen.
Alle reacties Link kopieren
Lichtschakelaar? In de Engelse omschrijving is hij nog mooier: the turn on Jezus cover.



Goed. Mochten we nog gaan viva-loodjestrekken dan weet ik in ieder geval vast wat er bij jullie in de smaak valt.



Maar inderdaad ik had niet goed gelezen het was zelfgemaakt. Moet ik weer een rondje googelen naar voorbeelden...
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig hier in een deuk.

Geweldig !!

Ja grumpycat1983,die willywarmer .

Je heb ook van die olifanten strings ,waar zo n slurf aan zit.

Je kan al raden wat erin moet .

raar dat ze niet meer reageer,dan het wel te erg voor woorden zijn !!
Alle reacties Link kopieren
TO is kennelijk niet zo goed in inschatten wat mensen leuk vinden. En kan ook niet goed omgaan wanneer de reacties niet positief zijn.



Volgende topic:

De viva bitches HAATTE mijn topic
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Waaah ik word nieuwsgierig! Ik heb ook weleens met schroom een cadeau afgewezen van een goede vriendin. Toch had zij het gevoel dat ik haar afwees, terwijl ik dacht 'ze is zo'n goede vriendin, ze mag echt wel weten dat ik dat niet leuk vind'. Vond het zonde van haar moeite namelijk. Ze wilde kaartjes voor een pretpark kopen. Ik heb een hekel aan pretparken. Gelukkig had ze de kaartjes nog niet gekocht, maar ik heb nooit iets anders gehad en we hadden een tijd onderhuidse ruzie. Pfffiew volgende keer ga ik misschien wèl mee naar een pretpark.
Zal vast een smulsteen zijn geweest...
Ik wil die wc beker, ik en vriendin hebben echt flauwe wc-humor dus die beker zou ik aan haar willen geven.

En daar samen uren om lachen, echt zo flauw zijn we.
Alle reacties Link kopieren
In de categorie zelfgemaakt en ondergewaardeerd.



Iets voor in huis dat kennelijk niet zijn stijl is



Een zelfgemaakte stuiterbal die ook nog een dubbelfunctie heeft als elastiekjesopberger; hoe handig!



Een koppeltje-kostuum voor je aanstaande halloween party



Een zelfgebakken taart



Een lijstje met een foto die hij niet verwachtte



Een mooie foto van jezelf, naar aanleiding van een voorbeeld op pinterest of



Of een handwerkje of of



Appelwarmers voor zijn winterse lunchpakketjes



Iets leuks voor in de kerstboom



Versiering op zijn lievelingsjeans



Nieuw meubilair van alle lego uit zijn kindertijd die hij bewaard had, want daar is hij nu toch veel te oud voor
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ik bescheur het hier!!



Ik ben wel erg benieuwd wat het cadeau nou was!
Hele topic gelezen, weet ik nog niet wat het cadeau was!
Alle reacties Link kopieren
Maar de tamponspook was het toch waard Istar? ;)
quote:keirin schreef op 23 oktober 2014 @ 18:11:

Maar de tamponspook was het toch waard Istar? ;)

Zeker!

Ik heb ooit eens een werkstuk gemaakt (HBO) van 50 tampons. Vond het een stomme opdracht Had nog een voldoende ook
Alle reacties Link kopieren
Dit topic made my day echt!!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Fantastische cadeaus zie ik hier voorbij komen
Alle reacties Link kopieren
Flauw hoor... niet meer terugkomen om te vertellen wat dan het cadeau was .



Heb nog wel een creatief cadeautje met tampons. Op verjaardag van mannelijke collega kwam de regen met bakken uit de hemel.

Zijn paraplu versiert. Tampons met het uiteindje in de rode ecoline gedoopt en aan de baleintjes van de plu geknoopt. Alle tamponnetjes weer netjes in de plu gevouwen. Was een vrolijk gezicht toen hij buiten zijn paraplu opzette .
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
die jeans...
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 23 oktober 2014 @ 17:22:

Lichtschakelaar? In de Engelse omschrijving is hij nog mooier: the turn on Jezus cover.



Goed. Mochten we nog gaan viva-loodjestrekken dan weet ik in ieder geval vast wat er bij jullie in de smaak valt.



Maar inderdaad ik had niet goed gelezen het was zelfgemaakt. Moet ik weer een rondje googelen naar voorbeelden...Beetje zwaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven