Vriend neemt geen

30-09-2014 16:49 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
In maart ben ik 2 jaar samen met mijn vriend. Sinds een tijdje moet alles van mijn kant komen, leuke afspraken enzo. Hij is er aan gewend dat alles wel van mijn kant komt. Ik vind het moeilijk om niks voor te stellen omdat ik hem dan mis. Ik ben het zat dat ik achter zijn kont aan loop.



Hoe kan ik deze vent duidelijk maken dat dit ECHT de laatste kans is?
Doe eens gek en praat met hem.

Hij kan toch niet ruiken wat jou zo dwars zit?
Alle reacties Link kopieren
Door het ook ECHT de laatste kans te laten zijn misschien?
En nou is het afgelopen!
Door te zeggen: het volgende leuke afspraakje regel jij lieverd! Ik wacht op je uitnodiging
Alle reacties Link kopieren
Is je 44 jarige alcoholistische vrouwenverslinder toch niet zo leuk als dat je deed voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit al 1000x gezegd en iedere keer krijg ik te horen dat ik niet zoveel moet zeuren. We deden alleen de eerste maanden iets leuks, nu nooit meer...quote:Lughnasadh schreef op 30 september 2014 @ 16:51:

Doe eens gek en praat met hem.

Hij kan toch niet ruiken wat jou zo dwars zit?
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt toch een veel oudere vriend? Als hij zegt dat je niet moet zeuren, dan zeg jij DOEI en tot nooit meer ziens. Zo leuk klinkt 'ie niet.
Alle reacties Link kopieren
Jij praat er wel lekker makkelijk over. Net of er geen gevoel bij komt kijken...quote:GateKeeper schreef op 30 september 2014 @ 16:52:

Is je 44 jarige alcoholistische vrouwenverslinder toch niet zo leuk als dat je deed voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nbk schreef op 30 september 2014 @ 16:52:

Door het ook ECHT de laatste kans te laten zijn misschien?

+1



Zo klinkt het namelijk helemaal niet TO. Jij bent degene die achter zijn kont aanloopt namelijk. Dus jij bent ook degene die daarmee kan stoppen. Dan mis je hem maar. Dat gaat wel weer over hoor.
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:52:

Ik heb dit al 1000x gezegd en iedere keer krijg ik te horen dat ik niet zoveel moet zeuren. We deden alleen de eerste maanden iets leuks, nu nooit meer...

[...]

Tja, je hebt hem geleerd dat jij wel blaft maar niet bijt....
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij denkt dat je niet kunt leven zonder jouw 44-jarige alcoholistische vrouwenversierder zal hij jouw 'dit is je laatste kans' gesprekken niet serieus nemen omdat je toch altijd met hangende pootjes terug komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:54:

Jij praat er wel lekker makkelijk over. Net of er geen gevoel bij komt kijken...

[...]

Verwar jouw onvermogen om alleen te zijn niet met liefde.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:54:

Jij praat er wel lekker makkelijk over. Net of er geen gevoel bij komt kijken...

[...]

Gevoel gaat over, echt waar. Is je ook al verteld in je andere topic, een nieuw topic openen over dezelfde man zal de reacties niet doen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:58:

Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?Door te loepen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Pagina twee.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Heeft die man nog geen hartaanval gehad?

haha...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
We kunnen je loepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:58:

Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?OMG
Oh jij weer?



Hij drinkt te veel, verslindt vrouwen -ongeacht hun leeftijd blijkbaar- en neemt nooit initiatief om iets leuks met jou te doen, is eraan gewend dat alles van jou komt zonder ooit moeite te doen....

Grappig dat je nog steeds denkt dat je niet zonder hem kunt. Lijkt me echt een geweldige vent inderdaad.
quote:lisahxx schreef op 30 september 2014 @ 16:58:

Hoe zien jullie dat ik hierover een andere topic heb aangemaakt?Omdat niet iedereen hier het geheugen van een goudvis heeft. Bovendien is het op te zoeken door op het loepje te klikken.
quote:goudenmeid schreef op 30 september 2014 @ 17:05:

[...]





OMG Zeg dat wel....
Alle reacties Link kopieren
Meis, stop met die vent en stop met roken. Ga eens met je ouders praten als je je zo rot voelt, die zijn er namelijk voor je, maar jij ziet het niet. En ga iets leuks van je jonge leven maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven