Vriend zit op Tinder (met mannen)

29-07-2014 13:15 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn vriend lag net te slapen na nachtdienst, en ik zag dat zijn mobiel onder hem lag. Ivm oververhitting haalde ik onder hem vandaan en ik unlockte (of hoe dat heet) hem even om te kijken hoe laat het was want hij wil half 2 gewekt worden. Tot mijn verbazing herkende ik het Tinder icoon in zijn mededelingenbalk(?). Ik heb zelf wel eens Tinder geïnstalleerd voor de grap, maar dat hebben we toen samen gedaan en gelachen om alle foto's die voorbij kwamen. Maar ik zag dus dat hij echt een match had, en ik kon het niet laten om die balk naar beneden te trekken (ja hoe heet dat zeg, iemand met Android weet wat ik bedoel), en ik zag tot mijn schrik dat hij meerdere marches heeft met mannen. Ik wil verder niet in zijn tel kijken ofzo, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik vind het ook kut om te vertellen dat ik in zij tel heb gekeken. Bah. Wat moet ik doen en hiervan denken.
Alle reacties Link kopieren
Vertellen dat je in zijn telefoon gekeken hebt en vragen wat het te betekenen heeft. Lijkt me eerlijk gezegd wel duidelijk, toch?
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik toch echt over vragen, daar kun je toch niet stil over blijven?
Alle reacties Link kopieren
Niets mee doen. Jij hebt immers een grens overschreden toen je het balkje naar beneden trok (heb android, maar geen idee hoe je dit anders moet omschrijven) en bent gaan neuzen in zijn mobieltje.



Laat het rusten, mocht het 'gesprek Tinder' ooit weer ter sprake komen dan kun je het aankaarten. Ik hoop voor jouw gemoedsrust dat dat heel erg snel is!



Sterkte in ieder geval!
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
Oké, slechte vriendin die ik ben, ik heb zijn chats bekeken. Hij blijkt zich dus uit te geven als een meisje, Annebel;

, en heeft een foto van een niet onkap meisje als profielfoto. Hij chat dus met mannen en doet alsof hij een meisje van 18 is. What de hel. Echt. Dit is zo raar. Waarom zou je in vredesnaam zo iets doen!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Tja tenzij je het je eeuwig wilt blijven afvragen, of andere raadseltjes wilt bedenken om een antwoord te krijgen, zou ik hem maar gewoon confronteren.
Alle reacties Link kopieren
In het meest gunstige geval, als grap???????
Alle reacties Link kopieren
@dutchess1978 ja je hebt gelijk. Ik weet dus inmiddels dat hij geen afspraken maakt (lijkt me), en dus niet vreemd gaat.
Alle reacties Link kopieren
@elfje26 ja maar wat voor grap is dat!
Alle reacties Link kopieren
quote:emmacatharina schreef op 29 juli 2014 @ 13:24:

@dutchess1978 ja je hebt gelijk. Ik weet dus inmiddels dat hij geen afspraken maakt (lijkt me), en dus niet vreemd gaat.Nee, maar daar staat wel tegenover dat als het echt aan je gaat vreten (aan jouw geweten en ook binnen de relatie) het misschien wel zo verstandig is om het aan te kaarten en om open kaart te spelen... maar dan wel op een hele rustige, niet verwijtende manier.
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
Dutchess, grens overschreden of niet. Je hebt een hetero relatie met een man en komt erachter dat hij matches op Tinder heeft met andere mannen en dan moet je je mond maar houden? Ik zou er nog geen 5 minuten mijn mond over kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmacatharina schreef op 29 juli 2014 @ 13:25:

@elfje26 ja maar wat voor grap is dat!Misschien om te 'peilen' hoe ver andere dudes voor een afspraak/ date/ etc. gaan?
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem zo wakker maken.
Alle reacties Link kopieren
Niet eens met dutchess.

Maar goed ik snap dan ook nooit zo goed waarom mobieltjes verboden terrein zijn. Man en ik zitten constant in elkaars telefoon, als die ene dichterbij ligt, of bij de ander de batterij op is ofzo.

Ik heb 1 ex gehad waarvan ik niet aan zijn telefoon mocht komen en die ging vreemd bij het leven. Uiteraard geld dat niet voor iedereen. Maar voor MIJ is het het verborgen houden van je telefoons een no go. En ik zit absoluut niet te zoeken in mijn mans telefoon, maar het gaat mij om het principe. Naar MIJN mening boeit het je niet wat je partner doet met je mobiel, want je hebt niks te verbergen. En je partner weet toch alles al. En zo niet, dan vraag ik me af wat ik niet mag weten.

Maar goed, slechte ervaring gehad dus....
Alle reacties Link kopieren
Mijn god wat een kansloze is jouw vriend zeg. Sorry maar dit is te kinderachtig voor woorden en ik zou vragen of hij wel helemaal lekker in zijn bovenkamer is.
Alle reacties Link kopieren
@boerderijgeit028 als je het niet erg vind doe ik het iets genuanceerder
Alle reacties Link kopieren
quote:emmacatharina schreef op 29 juli 2014 @ 13:35:

@boerderijgeit028 als je het niet erg vind doe ik het iets genuanceerderhaha mag ook, tact is niet mijn sterkste kant, maar mijn man is het inmiddels wel gewend.
Alle reacties Link kopieren
:-)
Misschien is hij schrijver en doet hij onderzoek?



Succes met het gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind privacy qua telefoon ook vaak overdreven. Ik kijk ook geregeld even in mijn vriends telefoon. Hij ook in mijn telefoon. Ik zou het persoonlijk heel raar vinden als mijn vriend boos wordt omdat ik in zijn telefoon heb gekeken
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 29 juli 2014 @ 13:30:

Niet eens met dutchess.

Maar goed ik snap dan ook nooit zo goed waarom mobieltjes verboden terrein zijn. Man en ik zitten constant in elkaars telefoon, als die ene dichterbij ligt, of bij de ander de batterij op is ofzo.

Ik heb 1 ex gehad waarvan ik niet aan zijn telefoon mocht komen en die ging vreemd bij het leven. Uiteraard geld dat niet voor iedereen. Maar voor MIJ is het het verborgen houden van je telefoons een no go. En ik zit absoluut niet te zoeken in mijn mans telefoon, maar het gaat mij om het principe. Naar MIJN mening boeit het je niet wat je partner doet met je mobiel, want je hebt niks te verbergen. En je partner weet toch alles al. En zo niet, dan vraag ik me af wat ik niet mag weten.

Maar goed, slechte ervaring gehad dus....



Laten we heel duidelijk zijn. Bij ons thuis zijn gsm's of laptops/ ed. ook niet 'off limits'- hij mag in die van mij en ik in die van hem. Ik zou mij alleen bekeken voelen als hij in bepaalde apps ging zitten wroeten van mij en ik zou er zeker geen fijn gevoel bij hebben als ik in zijn appjes ga zitten rond neusen.

Ik vertrouw hem en hoef echt niet te weten met wie hij privé berichtjes stuurt op facebook of met welke andere dames hij whatsapp berichtjes verstuurd. Ik ga er vanuit dat als hij mij wat te vertellen heeft dat ook echt daadwerkelijk doet- andersom geldt hetzelfde. Punt uit.

Ik ben meer van het 'alles weten maakt niet gelukkig', zeg maar en durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik zijn 'one and only' ben.
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 29 juli 2014 @ 13:30:

Niet eens met dutchess.

Maar goed ik snap dan ook nooit zo goed waarom mobieltjes verboden terrein zijn. Man en ik zitten constant in elkaars telefoon, als die ene dichterbij ligt, of bij de ander de batterij op is ofzo.

Ik heb 1 ex gehad waarvan ik niet aan zijn telefoon mocht komen en die ging vreemd bij het leven. Uiteraard geld dat niet voor iedereen. Maar voor MIJ is het het verborgen houden van je telefoons een no go. En ik zit absoluut niet te zoeken in mijn mans telefoon, maar het gaat mij om het principe. Naar MIJN mening boeit het je niet wat je partner doet met je mobiel, want je hebt niks te verbergen. En je partner weet toch alles al. En zo niet, dan vraag ik me af wat ik niet mag weten.

Maar goed, slechte ervaring gehad dus....hier precies hetzelfde. niets is op slot, iedereen mag alles van elkaar zien, maar waarom zouden we?
Alle reacties Link kopieren
@dutchess1978 ik zit ook niet in zijn whatsapp/Facebook. Normaal zit ik helemaal niet in zijn telefoon, maar ik vind Tinder wel een ander verhaal omdat het een dating app is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook niet naar mans berichtjes, maar Tinder is wel een andere categorie hoor.
Alle reacties Link kopieren
Of hij is gewoon aan het catfishen
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven