Vriendin met liefdesverdriet - Wat te doen?

31-08-2014 09:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet helemaal of dit de juiste pijler is, maar wist niet waar dit topic anders onder moest vallen.

Vandaag is dag drie dat mijn beste vriendin is verlaten door haar inmiddels ex. Ze zag het helemaal niet aankomen. Voor mij is dit dus ook dag drie dat ik er voor haar ben. Ik wil haar vandaag mee op sleeptouw nemen. IK had het idee dat ze ook wel iets actiefs wil doen vandaag.

Daar heb ik wat tips bij nodig, ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Hebben jullie een idee van wat ik zou kunnen doen in Leiden en/of omgeving met een superleuke meid van eind twintig?

Normaliter gaan we samen hapje eten, musicals, theater, fototententoonstelling. Maar ik heb voor nu echt geen inspiratie. Iemand een goed idee? Reizen naar een Amsterdam of Utrecht vind ik trouwens ook niet erg:-).
Alle reacties Link kopieren
In het Tropenmuseum in Amsterdam is een expositie van foto's van de national georaphic. Het museum is sowieso erg de moeite waard, niet veel stukken in een glazen kast, maar veel speelser, straten nagebouwd enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Uitmarkt in A'dam? Weet niet of dat leuk is. Wil zelf graag een keer glow in the dark midgetgolf doen. Lijkt me zo lachen. Die lol kan ze ook vast goed gebruiken.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
De kroeg induiken?
Alle reacties Link kopieren
Dagje dierentuin:-)
Alle reacties Link kopieren
Afleiding bieden, er voor haar zijn. Veel luisteren als ze 100x hetzelfde zegt, want daarmee verwerkt ze het. Haar niet te veel alleen laten en opvangen, evt. ook anderen erbij betrekken die haar opvangen. En verder moet ze er gewoon doorheen. Verwerken.
Heeft ze daar al weer zin in om op sleeptouw genomen te worden. Niet iedereen kan zich gelijk weer richten op afleiding. Sommigen hebben 't gewoon nodig even hun wonden te likken onder 'n dekentje op de bank met 'n stuk chocolade en 'n vooral NIET romantische film.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk Het Tropenmuseum. Staat genoteerd. Dat ga ik doen!

Ja idd ze heeft me ook gevraagd om mij op sleeptouw te nemen. Veel praten doet zij. Veel luisteren doe ik. Kroeg in is niet haar ding. Alhoewel ze fantaseert wel over een Rebound die haar uit dit verdriet komt halen (Wishfull thinking).

Thanks voor de tips meiden!
Alle reacties Link kopieren
Strand...lekker wandelen..terrasje, biertje, visje
Alle reacties Link kopieren
Dagje wellness? of is dat niet actief genoeg? Mix tussen lekker bezig zijn en relaxen. Massage erbij. Ik wist het wel.
Alle reacties Link kopieren
wat lief dat je dit voor haar doet!
Alle reacties Link kopieren
In zo'n situatie hou ik van het strand. Uitwaaien, flink lopen, uiteindelijk neerploffen en eten en drinken met een ruwe huid van het zand. Kan je thuis ook weer beter slapen.
Alle reacties Link kopieren
Het is het Tropenmuseum geworden. Ze vond het heerlijk, even gedachten verleggen.

Thanks Frizz voor de tip. Naar het strand gaan we morgenavond na het werk. Want ja...er moet ook gewerkt worden met liefdesverdriet:-).

Als iemand nog een fantastische tip heeft: Graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:moosenkoos, 43 minuten geleden

Het is het Tropenmuseum geworden. Ze vond het heerlijk, even gedachten verleggen.

Thanks Frizz voor de tip.

Graag gedaan hoor



Was de NG expositie leuk?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het wordt mooi weer deze week, ga inderdaad lekker wandelen op strand of fietsen. Lichaamsbeweging is supergoed tegen een gebroken hart. En het zonnetje!

Ga samen shoppen voor een nieuwe garderobe, begin een nieuwe sport, gooi de inrichting van haar (nieuwe) huis om. Plan samen een gezellig weekend weg tijdens de donkere dagen, iets om naar uit te kijken.
Rien du tout, ou out de suite?
Alle reacties Link kopieren
Lieve vriendin ben je TO!
Alle reacties Link kopieren
TO wat een lieve vriendin ben je!! Echt fantastisch om te lezen!

En iones, ook helemaal waar wat jij schrijft. Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die het begrijpen en die voor je klaarstaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven