Waarom doet hij zo?

14-07-2014 16:37 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heeft mijn ex het uitgemaakt. Hij vond mij te jong in mijn doen en laten en vond dat we niet op 1 lijn zaten. Ik was enorm verdrietig en die avond ben ik alsnog naar een etentje van mijn studentenvereniging geweest. Ik wou helemaal nief, maar ik werd gepusht door vriendinnen zodat ik toch een beetje mijn verdriet kon vergeten.



Daar was het toch best gezellig en leerde ik een jongen kennen. Hij is best wel mijn type en herkende mijn gevoelens waardoor we de hele avond gepraat hadden voormamelijk over mijn ex. Hij herkende zich helemaal in mijn verhaal omdat hij ook recentelijk was gedumpt. Ik ben met hem mee gegaan naar zijn huis omdat hij zei dat we daar wat prettiger (zonder harde muziek en mensen om ons heen) verder konden praten.



Dat was ook gewoon leuk en fijn, want ik voelde voor het eerst dat iemand mij echt begreep. Ik ben nog nooit verdrietig geweest om een jongen, maar het doet echt heel erg pijn. Ik was ook voor het eerst in mijn leven verliefd op iemand. Dus ik vond het prettig dat hij mij zo goed begreep, beter dan vriendinnen eigenlijk.



Daarnaast zei hij ook gewoon eerlijk dat hij mij heel mooi vindt, wel leuk, zeker niet kinderachtig en dat het dom is dat mijn ex mij heeft gedumpt. Wilde ik allemaal horen, want ik denk er steeds over na dat ik waarschijnlijk te kinderachtig ben voor mijn leeftijd en soms ben ik onzeker over mijn uiterlijk.



Ik vond hem dus erg betrokken en aardig. Op een bepaald moment werd hij handtastelijk en eigenlijk vond ik dat prettig. Misschien omdat hij gewoon best knap en aantrekkelijk is en ook best populair, volwassen en sociaal. Dat ik tegen hem opkijk. Toen hebben we wat gezoend en gedaan, maar toen het op seks aankwam schrok ik gewoon en heb ik aangegeven niet te willen. Dus dat is niet gebeurd.



Ik bleef slapen en de volgende dag ben ik naar huis gegaan. Hij belde meteen om af te spreken en dat hebben we snel daarna weer gedaan. Iedere dag hadden we wel contact en op de avonden zagen we elkaar meestal. Na een paar dagen hadden we seks en vreemd genoeg vind ik dat best leuk met hem.. Ik had bij hem het gevoel dat het allemaal vanzelf ging en kon me wat meer laten gaan..



Gisteravond ging hij uit en wou hij daarna (dus 's nachts) nog langskomen en ik vond het goed, dus sliep hij hier. Vanochtend heb ik hem eerlijk gezegd dat ik echt verliefd begin te worden op hem en toen barstte hij in lachen uit dat het onmogelijk is binnen 2 weken, dat hij dat niet zo ervaart. Toen hebben we best lullig afscheid genomen want ik was en ben nogal verbaasd en hij nogal laconiek. Hoe kan hij dat zeggen als hij juist heel aardig en romantisch doet? Zegt dat hij me leuk vindt, de mooiste vindt, enzo.



Dus ik was best verdrietig. Toen heb ik hem vanmiddag een app gestuurd met dat ik misschien te hard van stapel loop en te goedgelovig ben, omdat hij blijkbaar toch niet zo gek op mij is. En toen kreeg ik een app terug dat het inderdaad zo is en dat was het dan. Ik begrijp niets van waarom hij zo doet. Hebben jullie hier ervaring mee of enig idee? Voel me nogal dom, weer eens.
Alle reacties Link kopieren
Och meid dat is wel heel lullig van hem! En jij bent niet verantwoordelijk voor zijn gedrag, jij was van goede wil en had goede intenties, je hebt alleen een sukkel getroffen. Niet te lang bij stil staan, dat is hij niet waard!
Alle reacties Link kopieren
Hij zei precies wat je wilde horen en je trapte erin. Zulke eikels zijn er jammer genoeg. Ik zou in ieder geval de deur niet meer voor hem open doen, ook niet als hij weer zo "romantisch en begripvol" is. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heel suf hoor, maar als ik heel verdrietig ben om een verbroken relatie dan staat mijn hoofd helemaal niet naar seks met een ander!

Ook niet als hij heel knap is en zo...



Ik denk dat hij ju vooral leuk en lekker vond

Dat is natuurlijk ook zijn goed recht.

Dat lachen van hem is niet zo aardig, maar misschien had ik dat ook wel gedaan als iemand na 2 weken meldt dat hij verliefd op me is.

Ik zou daar ook heel erg van schrikken



Ik denk dart hij dacht dat hij jouw rebound was, net als dat jij de zijne was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je bent best wel naief.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een beetje een player.

Ach, gewoon verdergaan met je eigen leven...

Als je gevoelens voor hem hebt en het blijkt niet wederzijds dan kan je hem best niet meer zien.

Jullie hebben blijkbaar verschillende verwachtingen van elkaar.

Zie het als een levenslesje, hoe vervelend het ook kan zijn
Alle reacties Link kopieren
Nee mijn hoofd stond ook niet naar seks hoor! Ik vind seks zelfs eng en heb het maar weinig gedaan en voordat ik deze jongen kende, maar met 1 persoon. Maar later ging het gewoon vanzelf. Het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik geloof iemand gewoon als hij zegt dat hij mij heel leuk vindt en zich zo gedraagt. Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand daarover liegt, ben er echt erg verbaasd over.



Ik denk ook gewoon dat ik echt verliefd ben. Ik vond zelfs seks met hem prettig en bij mijn vorige en eerste vriendje had ik er veel meer moeite mee. Bij deze jongen ging het echt allemaal vanzelf zonder te denken. En ik vind seks nogal wat, dus daarom dacht ik ook dat hij ook een beetje verliefd op mij was uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren
App je vriendinnen of er vanavond weer een feestje is.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 16:37:



Daar was het toch best gezellig en leerde ik een jongen kennen. Hij is best wel mijn type en herkende mijn gevoelens waardoor we de hele avond gepraat hadden voormamelijk over mijn ex. Hij herkende zich helemaal in mijn verhaal omdat hij ook recentelijk was gedumpt. Ik ben met hem mee gegaan naar zijn huis omdat hij zei dat we daar wat prettiger (zonder harde muziek en mensen om ons heen) verder konden praten.



Hier hadden er al alarmbellen meten rinkelen, geen enkele mannelijke student zit te wachten op verhalen over jou ex.....



Er zijn helaas bepaalde types die graag gebruik maken van meisjes met een gebroken hart en jij was duidelijk een gemakkelijk slachtoffer.

Hij heeft hier precies op weten in te spelen en heeft er helaas gebruik van gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Jouw vriend vond jou te jong in je doen en laten. Je verhaal gelezen hebbende kan ik hem alleen maar gelijk geven.



Je komt ontzettend naief over. Je gaat gelijk met een jongen mee die je één keer gezien hebt. Die wordt handtastelijk, maar dat vind je eigenlijk wel leuk (egotripje?), maar je wilt geen seks. Vervolgens blijf je wel slapen bij die jongen. Niet erg verstandig vind ik.



Vervolgens ga je lekker met hem rondneuken en heb je heel wat verwachtingen zonder dat die uitgesproken zijn en ben je verbaasd en teleurgesteld dat die jongen alleen maar seks wil.



Je komt over als een heel makkelijk, niet al te snugger meisje. Op deze manier ga je echt geen respect afdwingen en iets serieus loop je ook niet snel op op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal je ook echt wel leuk vinden hoor

Leuk voor de seks, en leuk voor af en toe

Kan je daar niet tegen, en dat snap ik best, dan zal je toch echt zelf je slipje aan moeten houden

Want zo eng vond je het blijkbaar ook niet om na een paar dagen uit de kleren te gaan.



Ik vind het daarom ook geen player als ik eerlijk ben

Jij gaat zelf mee in het geile spelletje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je was kwetsbaar en op dat punt ontmoeten vrouwen wel vaker nét die ene "lieve" man. Je was tijdelijk ontoerekeningsvatbaar (naïef) en zocht een warme haven om even je wonden te helen en bij te komen. Die haven was helaas een wespennest en in plaats van je wonden te helen, heb je er een paar bij.



Les: zorg dat je liefdesverdriet op een andere manier verwerkt dan je in te laten met de eerste de beste man die langskomt. Wees je bewust dat je kwetsbaar (en dus beïnvloedbaar) bent en zoek uitsluitend gezelschap van veilige mensen (familie, vrienden etc.) die daar geen misbruik van zullen maken.
Alle reacties Link kopieren
Je ex heeft gelijk, ben ik bang. Je bent erg jong in je doen en laten. In ieder geval behoorlijk naïef.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 17:07:

Nee mijn hoofd stond ook niet naar seks hoor! Ik vind seks zelfs eng en heb het maar weinig gedaan en voordat ik deze jongen kende, maar met 1 persoon. Maar later ging het gewoon vanzelf. Het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik geloof iemand gewoon als hij zegt dat hij mij heel leuk vindt en zich zo gedraagt. Ik begrijp nog steeds niet waarom iemand daarover liegt, ben er echt erg verbaasd over.



Ik denk ook gewoon dat ik echt verliefd ben. Ik vond zelfs seks met hem prettig en bij mijn vorige en eerste vriendje had ik er veel meer moeite mee. Bij deze jongen ging het echt allemaal vanzelf zonder te denken. En ik vind seks nogal wat, dus daarom dacht ik ook dat hij ook een beetje verliefd op mij was uiteindelijk.

Hij vind /vond je ook leuk. Voor in bed. Dat is geen leugen. Ik vind je leuk is niet: ik hou van jou. Je maakt er zelf veel meer van dan er was.

Jij vind seks heel wat en nam dus maar aan dat dat ook voor hem gold. Hoezo? Waarom zou seks heel wat voor hem betekenen? Hij probeerde op de eerste avond al seks met je te hebben, blijkbaar is hij daar nogal makkelijk in. Jij trouwens niet veel moeilijker, maak jezelf maar niks wijs.
Ik zou maar een tijdje de mannen met rust laten. Je bent vreselijk naief en valt van het één in 't ander. Je verward verliefdheid met aandacht. Zolang jij maar aandacht krijgt van een man voel je je gevleid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2014 @ 16:46:

Misschien heel suf hoor, maar als ik heel verdrietig ben om een verbroken relatie dan staat mijn hoofd helemaal niet naar seks met een ander!

Ook niet als hij heel knap is en zo...



Ik denk dat hij ju vooral leuk en lekker vond

Dat is natuurlijk ook zijn goed recht.

Dat lachen van hem is niet zo aardig, maar misschien had ik dat ook wel gedaan als iemand na 2 weken meldt dat hij verliefd op me is.

Ik zou daar ook heel erg van schrikken



Ik denk dart hij dacht dat hij jouw rebound was, net als dat jij de zijne was



Rebound van elkaar.



vraagt zich ook oprecht af hoe diep jouw verdriet zat, als je binnen no-time ''alles'' met een ander doet.

En binnen dat gegeven vind ik je ook kinderachtig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Maar ik zie dus niet in wat er makkelijk is aan met iemand mee naar huis gaan als je iemand net kent. Het praat gewoon losser en makkelijker dan op een feestje en ik vond hem best aardig. Echt, ik zie het negatieve er niet in. Ik stond dus echt niet stil bij seks.



Misschien zitten jongens inderdaad niet te wachten op gepraat over mijn ex, maar ik zat ermee en hij vroeg er zelf heel erg over door. Daar had ik niet bij stilgestaan juist omdat hij heel betrokken reageerde..



Nou ik vind ècht dat als je zo met elkaar omgaat zoals wij deden (veel contact, lief voor elkaar en seks hebben) dat de verwachtingen wel duidelijk zijn. Dat je elkaar dus leuk vindt. Maar ik begin wel te denken dat ik alleen ben die er zo over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 14 juli 2014 @ 17:14:

[...]



Hij vind /vond je ook leuk. Voor in bed. Dat is geen leugen. Ik vidn je leuk is niet: ik hou van jou. Je maakt er zelf veel emer van dan er was.

Jij vind seks heel wat en nam dus maar aan dat dat ook voor hem gold. Hoezo? Waarom zou seks heel wat voor hem betekenen? Hij probeerde op de eerste avond al seks met je te hebben, blijkbaar is hij daar nogal makkelijk in. Jij trouwens niet veel moeilijker, maak jezelf maar niks wijs.+1
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij heeft misbruik gemaakt van de situatie. Ik zou de eer aan mijzelf houden en geen contact meer met hem hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 17:15:





Nou ik vind ècht dat als je zo met elkaar omgaat zoals wij deden (veel contact, lief voor elkaar en seks hebben) dat de verwachtingen wel duidelijk zijn. Dat je elkaar dus leuk vindt. Maar ik begin wel te denken dat ik alleen ben die er zo over denkt.

Nou niet dus

Toen ik nog een verwoed scharrelaarster was deed ik precies hetzelfde

En kapte het ook af als de "serieuze" gesprekken kwamen

Daar zat ik namelijk helemaal niet op te wachten

Ik wilde helemaal geen relatie

En ja, ik ben een vrouw
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 14 juli 2014 @ 17:16:

Hij heeft misbruik gemaakt van de situatie. Ik zou de eer aan mijzelf houden en geen contact meer met hem hebben.

Hij heeft geen misbruik gemaakt van de situatie

Hij wilde seks, zij wilde seks dus ze hebben seks gehad....

Dat was met wederzijds goedvinden



Seks hebben staat NIET gelijk aan een relatie hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 17:15:

Maar ik zie dus niet in wat er makkelijk is aan met iemand mee naar huis gaan als je iemand net kent. Het praat gewoon losser en makkelijker dan op een feestje en ik vond hem best aardig. Echt, ik zie het negatieve er niet in. Ik stond dus echt niet stil bij seks.Echt, nogmaals... je ex heeft gelijk. Als je na een paar uur kletsen met iemand, uitgenodigd wordt om mee naar huis te gaan, gaat het 9 van de 10 keer maar om 1 ding...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 17:15:

Maar ik zie dus niet in wat er makkelijk is aan met iemand mee naar huis gaan als je iemand net kent. Het praat gewoon losser en makkelijker dan op een feestje en ik vond hem best aardig. Echt, ik zie het negatieve er niet in. Ik stond dus echt niet stil bij seks.



Misschien zitten jongens inderdaad niet te wachten op gepraat over mijn ex, maar ik zat ermee en hij vroeg er zelf heel erg over door. Daar had ik niet bij stilgestaan juist omdat hij heel betrokken reageerde..



Nou ik vind ècht dat als je zo met elkaar omgaat zoals wij deden (veel contact, lief voor elkaar en seks hebben) dat de verwachtingen wel duidelijk zijn. Dat je elkaar dus leuk vindt. Maar ik begin wel te denken dat ik alleen ben die er zo over denkt.Dit wordt een beetje huilie huilie verhaal zo. Kom op zeg. Een beetje leuk kletsen en daarna ketsen betekent voor jou gelijk dat je wat serieus hebt? Je hebt echt nog heel wat te leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2014 @ 17:19:

[...]



Hij heeft geen misbruik gemaakt van de situatie

Hij wilde seks, zij wilde seks dus ze hebben seks gehad....

Dat was met wederzijds goedvinden



Seks hebben staat NIET gelijk aan een relatie hebbenIk ben het continue met jou eens vandaag. Dank je wel dat al mijn teksten typt
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 14 juli 2014 @ 17:16:

Hij heeft misbruik gemaakt van de situatie. Ik zou de eer aan mijzelf houden en geen contact meer met hem hebben.Wat een onzin. Tenzij zij veertien is of zwakzinnig is er niks gebeurd dat niet in de haak is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven