Waarom negeert ze mij? Wat moet ik doen?

21-04-2014 11:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn vriendin was ontzettend kortaf laatste tijd, dus vorige week besloot ik haar te negeren en daarna mijn beklag te doen.

Ze zei dat ze met ongelooflijk veel thuisproblemen zat en druk is met alles, en daarom niet met mij kan praten.



Ik zei: prima, komt goed. Maar ik kon het niet meer hebben en ik bleef haar appen en bellen.



Ik heb toen op mijn WhatsApp profielfoto (wat ook echt gebeurd was) een printscreen van een gesprek met een vriend gedaan waar ik een meisje afwees (in een kledingzaak). Zeg maar om te laten zien dat ik alleen aan haar denk (en dat is ook zo, bovendien was het best grappig).



Ik wenste haar gister goedemorgen, ze was stil. Ik zei toen goedemiddag, ze was stil. Ik was heel boos geworden en besloot haar te irriteren... met wel terechte beschuldigingen, maar het was niet netjes.

Ik heb inmiddels spijt, maar ze bleef mij maar negeren. Ik kan nu niet meer mijn excuses aanbieden, ja ik lijk net een stalker bij mijn eigen vriendin. Dat klopt.



Ik wil haar terug, maar wel op de manier dat ze van mij houdt. Hoe kan ik dat doen? Zal ik haar blokkeren, negeren, uitmaken (en als ze echt van mij houdt komt ze terug, anders is er zeker een ander in het spel), óf alle 3?



Dus eerst uitmaken, dan blokkeren en vervolgens negeren (voor een tijdje... of wellicht als ze iemand anders heeft voor altijd)?
Alle reacties Link kopieren
Als ze slim is blokkeert ze je.

Gewoon, voor altijd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2014 @ 11:10:

Als ze slim is blokkeert ze je.

Gewoon, voor altijd



Waarom?

Ik hou echt veel van haar...
Een meisje afwijzen in een kledingzaak? Je kunt ook bedenken hoe je haar kunt steunen in deze moeilijke periode ipv haar jaloers te maken.



hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 21 april 2014 @ 11:15:

Een meisje afwijzen in een kledingzaak? Je kunt ook bedenken hoe je haar kunt steunen in deze moeilijke periode ipv haar jaloers te maken.



hoe oud zijn jullie?

En te negeren, en te irriteren

Echt ik hoop dat dat meiske ballen heeft om jou een hele grote gooi haar leven uit te geven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo heb je het idee dat jij het nog uit moet maken?



Negeer haar verder maar gewoon, ik denk dat zij daar ook gelukkiger van wordt. En dan over een jaar of tien, tegen de tijd dat je twintig bent, kom je elkaar misschien nog wel eens tegen en ben je zo ver dat je een volwassen gesprekje kunt voeren.

Veel succes he.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 21 april 2014 @ 11:15:

Een meisje afwijzen in een kledingzaak? Je kunt ook bedenken hoe je haar kunt steunen in deze moeilijke periode ipv haar jaloers te maken.



hoe oud zijn jullie?



Ik heb haar al een half jaar gesteund, het is dom inderdaad, maar het blijft hetzelfde.



Ik ben 22 en zij is 25.
Alle reacties Link kopieren
Een printscreen van een gesprek als profielfoto in Whatsapp? Dat kan toch geen hond lezen?



Los daarvan klink je erg kinderachtig en rancuneus, alsof je je vriendin om van alles en nog wat terug wil pakken, door haar te negeren, te irriteren of uit te lokken. Als ik haar was zou ik ook niet meer reageren. Ga eerst maar eens normaal doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 april 2014 @ 11:16:

[...]



En te negeren, en te irriteren

Echt ik hoop dat dat meiske ballen heeft om jou een hele grote gooi haar leven uit te geven



Nja, ik neem het je niet eens kwalijk dit. Je kent het hele verhaal niet.

Ze was al eerder vreemdgegaan, dus ik ben ontzettend bang om haar kwijt te raken, maar soms word ik er ook boos om.



Het is een keer gebeurd okay, maar ze moet wel laten zien dat ze van mij houdt.



Ik vraag naar serieuze oplossingen.... Kritiek mogen jullie in mijn pm geven.
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 11:11:

[...]





Waarom?

Ik hou echt veel van haar...En daarom negeer je en irriteer je haar en probeer je haar jaloers te maken enkel omdat je even geen aandacht van haar krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 21 april 2014 @ 11:20:

[...]





En daarom negeer je en irriteer je haar en probeer je haar jaloers te maken enkel omdat je even geen aandacht van haar krijgt.Okay I got it. Please...
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 11:19:

[...]





Nja, ik neem het je niet eens kwalijk dit. Je kent het hele verhaal niet.

Ze was al eerder vreemdgegaan, dus ik ben ontzettend bang om haar kwijt te raken, maar soms word ik er ook boos om.



Het is een keer gebeurd okay, maar ze moet wel laten zien dat ze van mij houdt.



Ik vraag naar serieuze oplossingen.... Kritiek mogen jullie in mijn pm geven.Van mij kon je de boom in en ik zou je voor eens en voor altijd blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Ze moet laten zien dat ze van je houdt? Ik vind je nu al heel vervelend.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 11:19:

[...]





Nja, ik neem het je niet eens kwalijk dit. Je kent het hele verhaal niet.

Ze was al eerder vreemdgegaan, dus ik ben ontzettend bang om haar kwijt te raken, maar soms word ik er ook boos om.

Weet je, ik ben tegen vreemdgaan, maar in dit geval kan ik me het nog voorstellen ook, wat een kwiebus ben jij zeg



Het is een keer gebeurd okay, maar ze moet wel laten zien dat ze van mij houdt.

Ze moet??

Ze moet helemaal niets!



Ik vraag naar serieuze oplossingen.... Kritiek mogen jullie in mijn pm geven.

In een PM?

Ben jij wel helemaal fris in je hoofd?



En serieuze oplossing krijg je hoor

Laat haar met rust...

Serieuzer krijg je het niet hier vandaag
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je zegt zelf al dat ze thuis problemen heeft en het druk heeft met veel dingen. Ze reageert niet op je berichtjes en vervolgens wordt je boos omdat ze nergens op reageert. Dan is haar boodschap toch wel duidelijk?



Laat haar even met rust voor een paar dagen. Het zal niet aan jou liggen dat ze problemen thuis heeft. Sterker nog, ik denk dat ze je zeur-gedrag op het moment even niet kan hebben. Haar steunen kan je wel doen, mits je natuurlijk haar nu wel even in haar waarde laat. Maar mij lijkt het beste dat je haar even met rust laat. Ze zal veel aan haar hoofd hebben. Betrek het vooral niet op jezelf en trek het je persoonlijk niet aan.
*zucht*
Alle reacties Link kopieren
quote:littlebumblebee schreef op 21 april 2014 @ 11:24:

Je zegt zelf al dat ze thuis problemen heeft en het druk heeft met veel dingen. Ze reageert niet op je berichtjes en vervolgens wordt je boos omdat ze nergens op reageert. Dan is haar boodschap toch wel duidelijk?



Laat haar even met rust voor een paar dagen. Het zal niet aan jou liggen dat ze problemen thuis heeft. Sterker nog, ik denk dat ze je zeur-gedrag op het moment even niet kan hebben. Haar steunen kan je wel doen, mits je natuurlijk haar nu wel even in haar waarde laat. Maar mij lijkt het beste dat je haar even met rust laat. Ze zal veel aan haar hoofd hebben. Betrek het vooral niet op jezelf en trek het je persoonlijk niet aan.



Dankje! Zal ik vandaag even mijn excuses aanbieden (en ja ik weet dat ze mij gaat negeren), en daarna haar nummer verwijderen, zodat ik de neiging niet krijg haar te appen?

Haar nummer zal ik wel ergens apart opschrijven en in de kluis van mijn universiteit stoppen.
Universiteit?!!??!!
Alle reacties Link kopieren
Je bent 22 jaar? Serieus? Je gedrag doet mij meer denken aan iemand van 12. Word volwassen knul.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 april 2014 @ 11:28:

Universiteit?!!??!!Ik verslikte me ook in mijn thee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 21 april 2014 @ 11:28:

Universiteit?!!??!!+ 1000
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ben jij een beetje wous? Tikkie tikkie?
Alle reacties Link kopieren
Okay meiden. Mijn gedrag was als die van een 12 jarige. Ik heb de boodschap begrepen okay?



Jezus zeg, ik vraag niet om medelijden. Ik zit er ontzettend mee, maar wat ik hier alleen maar hoor is gezeur.

Nja, karma ik zeurde ook bij haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 11:30:

Okay meiden. Mijn gedrag was als die van een 12 jarige. Ik heb de boodschap begrepen okay?



Jezus zeg, ik vraag niet om medelijden. Ik zit er ontzettend mee, maar wat ik hier alleen maar hoor is gezeur.

Nja, karma ik zeurde ook bij haar.

Nou das een missie geslaagd dan!

Want dat ga je hier ook zeker niet krijgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven