Waarom negeert ze mij? Wat moet ik doen?

21-04-2014 11:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn vriendin was ontzettend kortaf laatste tijd, dus vorige week besloot ik haar te negeren en daarna mijn beklag te doen.

Ze zei dat ze met ongelooflijk veel thuisproblemen zat en druk is met alles, en daarom niet met mij kan praten.



Ik zei: prima, komt goed. Maar ik kon het niet meer hebben en ik bleef haar appen en bellen.



Ik heb toen op mijn WhatsApp profielfoto (wat ook echt gebeurd was) een printscreen van een gesprek met een vriend gedaan waar ik een meisje afwees (in een kledingzaak). Zeg maar om te laten zien dat ik alleen aan haar denk (en dat is ook zo, bovendien was het best grappig).



Ik wenste haar gister goedemorgen, ze was stil. Ik zei toen goedemiddag, ze was stil. Ik was heel boos geworden en besloot haar te irriteren... met wel terechte beschuldigingen, maar het was niet netjes.

Ik heb inmiddels spijt, maar ze bleef mij maar negeren. Ik kan nu niet meer mijn excuses aanbieden, ja ik lijk net een stalker bij mijn eigen vriendin. Dat klopt.



Ik wil haar terug, maar wel op de manier dat ze van mij houdt. Hoe kan ik dat doen? Zal ik haar blokkeren, negeren, uitmaken (en als ze echt van mij houdt komt ze terug, anders is er zeker een ander in het spel), óf alle 3?



Dus eerst uitmaken, dan blokkeren en vervolgens negeren (voor een tijdje... of wellicht als ze iemand anders heeft voor altijd)?
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:38:

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn conclusies getrokken. Ik ben niet goed genoeg voor haar, zal het meenemen in mijn volgende relatie.



Dit topic kan worden gesloten.Doe maar niet. Eerst even een beetje zelfreflectie.
Omg, is dit echt? En je zit op de uni? En je doet echt zo raar tegenover je vriendin?



Wow.
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:38:

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn conclusies getrokken. Ik ben niet goed genoeg voor haar, zal het meenemen in mijn volgende relatie.



Dit topic kan worden gesloten.Doe, in je volgende relatie, iets aan jouw communicatie. Scheelt al de helft.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:38:

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn conclusies getrokken. Ik ben niet goed genoeg voor haar, zal het meenemen in mijn volgende relatie.



Dit topic kan worden gesloten.



Sorry hoor, maar gatver!
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op 21 april 2014 @ 12:41:

[...]



Doe maar niet. Eerst even een beetje zelfreflectie.Natuurlijk zal ik niet binnen korte termijn weer een relatie aangaan, ook bepaal ik dat zelf niet. Ik zie wel wat op mijn pad komt.
Ik zit hier mee te lezen en kon me even niet beheersen.



Jij studeert rechten?!

Weet je dan wel dat wat jij doet bij haar, die berichtjes sturen via Whatsapp dat dat stalking is en dat ze je daarvoor kan aangeven?



Mijn ex was precies hetzelfde als jij: Net zo'n ongelofelijk bord voor z'n kop!

Wat zeg ik: Een plaat beton waarmee geen drilboor doorheen kan komen! Laat haar met rust!

Je maakt alleen maar meer kapot en geloof me dit gaat ze je niet in dank afnemen! Het zal altijd tussen jullie in komen te staan.
Passief-agressief. Met je silent treatment en je "ik ben niet goed genoeg voor haar". Bah.



Die studie lijkt me dan weer niet zo verkeerd. Je wil zeker strafpleiter worden? Passief-agressief en manipulerend, past wel denk ik. Maar neem het vooral NIET mee in je volgende relatie!
Tip: ga de volgende relatie in zonder (macht)spelletjes te spelen. En communicatie is heel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 21 april 2014 @ 12:47:

Tip: ga de volgende relatie in zonder (macht)spelletjes te spelen. En communicatie is heel belangrijk.En ben gewoon aardig voor je partner, gezellig en lief. En als je wat dwarszit dan bespreek je dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:lindybopophelia schreef op 21 april 2014 @ 12:43:

Ik zit hier mee te lezen en kon me even niet beheersen.



Jij studeert rechten?!

Weet je dan wel dat wat jij doet bij haar, die berichtjes sturen via Whatsapp dat dat stalking is en dat ze je daarvoor kan aangeven?



Mijn ex was precies hetzelfde als jij: Net zo'n ongelofelijk bord voor z'n kop!

Wat zeg ik: Een plaat beton waarmee geen drilboor doorheen kan komen! Laat haar met rust!

Je maakt alleen maar meer kapot en geloof me dit gaat ze je niet in dank afnemen! Het zal altijd tussen jullie in komen te staan.Wat niet in dank?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 21 april 2014 @ 12:47:

Tip: ga de volgende relatie in zonder (macht)spelletjes te spelen. En communicatie is heel belangrijk.Dat zeg ik ook, maar ze wil niet communiceren, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:55:

[...]





Wat niet in dank?Je stalkerige gedrag misschien? Heb je nu echt zo'n bord voor je kop?
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:56:

[...]





Dat zeg ik ook, maar ze wil niet communiceren, maar goed.Jij communiceert niet. Je bent te ver gegaan en de kans tot echte communicatie met haar is over.
Laat haar een poosje met rust misschien beter voor jullie beiden en als ze wilt praten komt ze vanzelf wel en anders is het niet zo dan is zij niet de gene met wie je verder moet gaan.
Wat niet in dank?[/quote]



Dat je haar steeds Whatsappt natuurlijk!! En haar dingen zegt, verwijt of beschuldigd!! Als jullie dan weer eens ruzie hebben dan komt dit altijd weer terug! Dan zal ze je zeggen: Ja maar toen ik tegen jou een keer zei: laat me even met rust bleef jij maar Whatsappen!!

Dat vinden vrouwen (en mannen!) niet leuk! Dat geclaim!
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:12:

[...]





Iets van een korte periode schetst niet het beeld van hoe iemand werkelijk is. Mensen laten zich nou eenmaal door emoties leiden, en ja ook volwassenere mensen.



@Iemand



Je vroeg wat ik studeerde. Rechten.Korte periode? Als je wederhelft problemen heeft dan hoor je diegene te steunen. Niet de grond in te trappen. Dus mijn 'kortzichtige kijk op jou' is dat je een enorme droefdoeter bent
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:56:

[...]





Dat zeg ik ook, maar ze wil niet communiceren, maar goed.

In je eventuele volgende relatie. Laat je huidige vriendin met rust, tenzij je iets leuks, liefs of gezelligs te melden hebt.

Jij communiceert via de whats app, zet een rare profielfoto van een bericht erop, je negeert, dramt, zeurt. En dan je afvragen waarom zíj niet wil communiceren.
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:38:

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb mijn conclusies getrokken. Ik ben niet goed genoeg voor haar, zal het meenemen in mijn volgende relatie.



Dit topic kan worden gesloten.









..... Dat is niet wat be...laat maar..... zucht.
fairy1 hij is ook nog erg jong haha vrouw van 25 zit niet meer te wachten hier op kinderachtig gestalk.... Ik zou hem ook afkappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:littlebumblebee schreef op 21 april 2014 @ 13:15:

[...]











..... Dat is niet wat be...laat maar..... zucht.



Haha, komt goed. Ik heb haar verwijderd. Ik wacht wel totdat ze praat en zo niet... heb ik alles verpest.



Ik vind het wel jammer zij was alles wat ik wou. Ontzettend mooi, hoog opgeleid, lief en grappig, alleen die laatste 2 kwam laatst niet meer terug.



Nee ik snap het. Ik ben bang dat ik het verpest heb, nu zal ik op de blaren moeten zitten.



Nee, ik ben niet de knapste jongen, maar zij vond van wel, terwijl zij wel 1 van de knapste meisjes is die ik ken.

Ze vond me ook erg volwassen, maar had zoals de rest, laatst aangegeven dat ik mij kinderachtig gedroeg.



Ik snap het. Klaar. Punt uit. Jij bedankt voor je super reacties! Het heeft me geholpen, en de rest in mindere mate ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:43:

[...]





Natuurlijk zal ik niet binnen korte termijn weer een relatie aangaan, ook bepaal ik dat zelf niet. Ik zie wel wat op mijn pad komt.Dat bepaal je zelf wel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 13:27:

[...]





Haha, komt goed. Ik heb haar verwijderd. Ik wacht wel totdat ze praat en zo niet... heb ik alles verpest.



Ik vind het wel jammer zij was alles wat ik wou. Ontzettend mooi, hoog opgeleid, lief en grappig, alleen die laatste 2 kwam laatst niet meer terug.



Nee ik snap het. Ik ben bang dat ik het verpest heb, nu zal ik op de blaren moeten zitten.



Nee, ik ben niet de knapste jongen, maar zij vond van wel, terwijl zij wel 1 van de knapste meisjes is die ik ken.

Ze vond me ook erg volwassen, maar had zoals de rest, laatst aangegeven dat ik mij kinderachtig gedroeg.



Ik snap het. Klaar. Punt uit. Jij bedankt voor je super reacties! Het heeft me geholpen, en de rest in mindere mate ook.Gelukkig. D'r zijn nog vele andere meiden zijn als haar die knap en hoogopgeleid zijn. Je bent nog jong! Misschien klinkt dat erg cliché, maar het is wel zo. Je kunt haar beter laten gaan, dat is beter voor haar en voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier mee te lezen en kon me even niet beheersen.



Jij studeert rechten?!

Weet je dan dat het hebben van een relatie een gunst is en geen recht.

Het kan dus niet afgedwongen worden.



quote:Je haalt de bloed echt onder mijn nagels vandaan.Weet je trouwens zeker dat je op de universiteit zit ? Wij leerden op de basisschool al dat het HET bloed is i.p.v. DE bloed.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 13:27:

[...]





Haha, komt goed. Ik heb haar verwijderd. Ik wacht wel totdat ze praat en zo niet... heb ik alles verpest.



Ik vind het wel jammer zij was alles wat ik wou. Ontzettend mooi, hoog opgeleid, lief en grappig, alleen die laatste 2 kwam laatst niet meer terug.



Nee ik snap het. Ik ben bang dat ik het verpest heb, nu zal ik op de blaren moeten zitten.



Nee, ik ben niet de knapste jongen, maar zij vond van wel, terwijl zij wel 1 van de knapste meisjes is die ik ken.

Ze vond me ook erg volwassen, maar had zoals de rest, laatst aangegeven dat ik mij kinderachtig gedroeg.



Ik snap het. Klaar. Punt uit. Jij bedankt voor je super reacties! Het heeft me geholpen, en de rest in mindere mate ook.

Je snapt dat je het hebt verknald, ok. En je trekt het boetekleed aan.

Snap je ook waarom hier zo fel gereageerd wordt op jouw gedrag en manier van communiceren? M.a.w. weet je waar het probleem zit?
Alle reacties Link kopieren
quote:littlebumblebee schreef op 21 april 2014 @ 13:37:

[...]





Gelukkig. D'r zijn nog vele andere meiden zijn als haar die knap en hoogopgeleid zijn. Je bent nog jong! Misschien klinkt dat erg cliché, maar het is wel zo. Je kunt haar beter laten gaan, dat is beter voor haar en voor jou.Jaa! Ze zei vrijdag avond dat alles goed zou komen tussen ons, daarna bleef ik doorzeuren. Wat dom van mij haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven