Waarom toch nog steeds die bezorgdheden

02-09-2014 19:40 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb hier al eens eerder een post over geopend. Maar ik heb er weer last van. Sinds kort heb ik een lieve vriend. We hebben het zo fijn. Nu zag ik mijn ex afgelopen weekend weer. Ik zie hem knokken. Hij doet zo blij maar na 8 jaar zie ik wel dat het niet allemaal echt is. Ik voel mij na 2 jaar gescheiden te zijn nu nog zo vaak schuldig. Schuldig doordat hij zich nu alleen voelt en ik niet bij hem bleef. Maar we waren echt als broer en zus. Hij heeft heel weinig sex appeal en daarom ben ik ook bang dat hij niemand vindt. Dan denk ik mag ik nu wel zo genieten. voelt echt rot omdat ik hem ook zo graag happy zie met een vrouw . Wie herkent zich in mij? Hoe kan ik hier toch mee omgaan. 😢
Stop de gedachte dat jij verantwoordelijk bent voor het (on)geluk van een ander.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Dat weet ik wel. Maar ik geef wel om hem. Wil ook dat hij happy is
Alle reacties Link kopieren
Is die nieuwe vriend de vriend waar je al -tig topics over hebt geopend; geen kinderwens, introvert, etc. ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je ex is zelf verantwoordelijk voor zijn sexappels.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik herken het wel dat het rot is om een ex ongelukkig te zien, maar dat zit mijn geluk niet de weg. Ik kan zelf ook wel ongelukkig zitten te zijn, maar daarmee verandert zijn situatie niks natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen bezorgdheid. Het is je eigen twijfel. Je kan bij je huidige vriend niet krijgen wat je wil, en die relatie is heel onstabiel en zal het ook nooit worden, en daarom focus je je nog steeds op je ex. Want 'heel gelukkig' ben je helemaal niet gezien je topics. Zelfs nog een van een paar weken geleden.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ben jij niet blij omdat je eigen leven niet loopt zoals jij het graag zou willen zien, of ben je niet blij omdat je ex niet blij is ?

Je ex is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, en jij bent verantwoordelijk voor jouw eige geluk.



Ga op zoek naar je eigen geluk, blijf niet hangen tussen hoop en schuldgevoelens.



Ik wens je veel kracht.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:dropje1979 schreef op 02 september 2014 @ 19:40:

Hoe kan ik hier toch mee omgaan. 😢Door op te houden topics te openen over je ex. Blijkbaar helpen de antwoorden je niet, want je opent steeds weer een nieuw topic met dezelfde vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dit helemaal niet.

Het zal me echt een rotzorg zijn hoe mijn ex zich voelt.

Het is niet voor niets mijn EX....exit!!
Alle reacties Link kopieren
Oke. Ik hou er wel over op. Ik zoek alleen herkenning. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
...want? Wat zou je met die herkenning opschieten?

Probeer je probleem aan te pakken en dat kan alleen als je ophoudt je zorgen te maken over je ex.
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer ben je hartstikke gelukkig? Pas geleden was je nog hartstikke verdrietig omdat jouw vriend geen kinderwens heeft en jij het had uitgemaakt.



Klinkt niet heel happy...
Volgens mij ben jij helemaal niet zo gelukkig en ben je je eigen ongelukkig zijn op hem aan het projecteren.

Wie zegt dat hij ongelukkig is omdat hij geen vriendin heeft?

Best mogelijk dat hij op dit moment helemaal geen zin in een relatie heeft,
Alle reacties Link kopieren
En waarom kan hij alleen gelukkig zijn in een relatie? Omdat jij denkt dat je alleen gelukkig bent in een relatie? Of je nu bij die partner past of niet (in je huidige gebal het laatste)?



Ik heb ook heel lang geleden gehoopt dat mijn ex weer een vrouw zou vinden nadat ee na 9 jaar uit elkaar gingen. We zijn nu dik 10 jaar verder en dat is nooit gebeurd. Hij is nog steeds single. Een vriendin zei;"oh wat moooooooi! Je was en bent dus de enige vrouw voor hem!"

Niets is minder waar, want we gaan nog steeds veel met elkaar om. Hij is zo afgekicked op het hele fenomeen relaties dat hij nooit meer een relatie wil. Hij moet er niet aan denken. En (TO, deze gaat pijn doen hoor bij je) ex is een stuk gelukkiger nu dan hij was in die relatie. Hatseflats Dora, in your face!



Maak jezelf niet zo 'belangrijk' door die 'bezorgdheid' en denken te weten wat goed is voor hem en wat hij wil. Geef jezelf een schop onder je komt en focus jij je nou maar op datgeen wat in je huidige relatie allemaal niet snor zit. Daar heb je ook een hele kluif aan voorlopig.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Misschien keek hij wel ongelukkig, omdat hij een eksteroog had en dus veel pijn.
quote:dropje1979 schreef op 02 september 2014 @ 22:59:

Oke. Ik hou er wel over op. Ik zoek alleen herkenning. Meer niet.

Het is niet lullig bedoeld, maar je blijft erin hangen.

Dit zijn je keuzes:

1. Naar hem terug (als hij je nog wil) en samen naar de seksuoloog

2. Niet naar hem terug en accepteren dat zijn leven op geen enkele manier meer jouw zaak is.



Ik denk dat je je ergens nog steeds een kreng voelt dat je het uitgemaakt hebt. Je zult moeten accepteren dat iedereen af en toe een kreng is, jij ook. Je moet het beeld van jezelf bijstellen. Je kunt niet door het leven zonder mensen te kwetsen. Dat gebeurt nou eenmaal. Zielig vinden helpt daar niks aan, het is zelfs vernederend voor degene die je gekwetst hebt. Alsof die niet sterk genoeg is om te incasseren.



Het probleem is niet hoe je ex zich voelt.

Het probleem is hoe jij je voelt. Daar zou je je mee bezig moeten houden. Maar dat ga je uit de weg door steeds over ex te denken.
Alle reacties Link kopieren
Zit je nog op milf.nl eigenlijk?



Of ben je er al vanaf...
Alle reacties Link kopieren
Heel lief dat je nog steeds me hem begaan bent en natuurlijk is het niet fijn iemand te moeten kwetsen. Maar je schrijft zelf dat het goed was om weg te gaan en voor eigen geluk te kiezen, hetgeen niemand jou kwalijk kan nemen.



Hij is verantwoordelijk voor zijn geluk en de manier waarop hij met de scheiding omgaat. Dit kun jij niet oplossen hoe graag je dat wellicht ook zou willen. Het is dus iets waar je mee moet leren leven.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt jezelf te belangrijk.



Hij heeft zijn leven, jij het jouwe.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Als ik mij rot voel ga ik deze reacties terug lezen. Het zit idd bij mijzelf. Ik moet niet gaan invullen voor hem. Ik vergeet te genieten. En milf ben ik vanaf haha
Alle reacties Link kopieren
TOP!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven