Wachten op hem of doorgaan zonder hem?

02-10-2014 13:07 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb al een tijd contact met een jongen. Nu ben ik er na een maand achter gekomen dat hij een vriendin heeft. Ik heb hem hiermee geconfronteert en kreeg te horen dat hij het niet kon uitmaken omdat zij in de problemen zit met alles. Hij geeft aan dat die mij meer dan leuk vind en wil al te graag maar iets met me beginnen, alleen houd het gedoe met zn vriendin hem tegen. Hij weet dat die het uit wil maken, maar wil nu wachten. Hij wil een weekend met dr weg over 3 maanden en als die daarna nogsteeds geen gevoelens meer voor haar heeft, wil die het uitmaken. Alleen ben ik erg bang dat die het niet gaat doen omdat er dan weer iets aan de hand is. Ik wil niet 3 maanden lang wachten maar ik wil hem eigenlijk ook niet kwijt. Ik weet niet wat ik moet doen en ik hoop dat iemand advies hiervoor heeft.
Alle reacties Link kopieren
En jij valt op dit soort mannen?



Als je zelf ooit zo behandeld wil worden, zoals hij met zijn vriendin om gaat moet je zeker op hem wachten. Vooral heel lang.
Alle reacties Link kopieren
quote:priscilx schreef op 02 oktober 2014 @ 13:07:

Ik wil niet 3 maanden lang wachten maar ik wil hem eigenlijk ook niet kwijt. Ik weet niet wat ik moet doen en ik hoop dat iemand advies hiervoor heeft.



Wat je niet hebt kun je ook niet kwijtraken.



Gewoon doorgaan met je leven dus, zonder hem. Er zijn genoeg leuke jongens zonder vriendin, die wel helemaal voor jou willen gaan.



Waarom zou je genoegen nemen met minder?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de dag lijkt het er flink op dat steeds meer mannen complete harems willen gaan beginnen....!!

Of er nog een achter de hand wensen te houden...

.

Gauw stoppen meid, dit is toch compleet waardeloos dit, hopelijk besef je je dat ook snel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sneu voor je dat je hem leuk vindt.. Bekijk het als een buitenstaander; het is toch niet normaal dat hij zoiets doet achter de rug van zijn vriendin om!?



Dit zal hij uiteindelijk ook met jou doen als het zo uitkomt.. Een jongen zonder ruggengraat. Onbetrouwbaar. Hij heeft tenslotte dus eerst verborgen gehouden dat hij een vriendin heeft, bah.



Zoek iemand die er voor jóu is, en niet soort van een deel voor jou en een deel voor zn al bestaande vriendin. Wat een egoïst..
Alle reacties Link kopieren
Dikke doei voor die gast.



No offense, maar dat je er serieus nog over nadenkt om op hem te wachten snap ik echt niet.Je bent jezelf verschuldigd toch minstens voor iemand te kiezen die ook 100% voor jou gaat.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn mening mag geven! Als hij over 3 maanden zegt: Ik hou toch van mijn vriendin dan wil dat zeggen dat jij 3 maanden voor niets hebt gewacht!! Kijk je kan niet alles plannen in je leven, maar dit soort dingen moet je heel snel voorbij laten gaan, en LEEF en geniet van de mensen die 100% voor jou gaan!!



Liefde komt van 2 kanten............ als het nu al zo begint hoe zal hij jou behandelen?



Ik vind het sneu voor jou, en je mag je neus stoten in het leven, maar dit soort dingen kan je echt voorkomen!!!



en vergeet niet, er lopen veel leukere jongens rond!!
Alle reacties Link kopieren
Dus jij vindt het prima dat hij bedhopt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Smoezenlijst iemand??
Trap daar niet in!



Speciaal voor jou, de smoezenlijst:

Lijst met smoezen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die gewoon lekker laten gaat koken. In zijn eigen sop.
Alle reacties Link kopieren
if you are not a priority, don't be an option ....x
Alle reacties Link kopieren
Je bent knettergestoord en hebt geen greintje zelfrespect als je op die knurft gaat zitten/liggen wachten.



Ik vind het al een therapietje waard dat je je ueberhaupt afvraagt wat je nu moet doen met deze situatie. Hij bedriegt zijn vriendin met jou, en bedroog jou met zijn vriendin, daarmee ligt zijn marktwaarde direct op ¤ 0,00.
Nou ja, jij bent al net zo maf als hij! Hoezo vraag je je dit nog af?
Of hij zijn vriendin wel of niet verlaat boeit niet, het is een hufter eerste klas. Zo'n geval moet je laten lopen.

Je weet zijn karakter en gedrag en dat is niet best.
Niet op wachten, want hij heeft een vriendin, dat is al genoeg om niet met zo'n vent te willen,

Hij heeft dus al laten zien dat hij in staat is om t met anderen aan te leggen terwijl hij in een relatie zit, das een hele slechte basis om iemand te gaan vertrouwen, en wie zegt, dat als hij jou zat is dat ie niet t zelfde met jou doet?
Alle reacties Link kopieren
Zo als je er aan komt zo kom je er ook weer vanaf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: Wachten. mar ga n die wachttijd wel in een nonnenklooster zitten ergens, want hij kan het je over 3 maanden wel eens heel erg kwalijk nemen als je per ongeluk een keer teveel oogcontact hebt gehad met een leuke jongen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Heb wat meer zelfwaardering! Je gaat toch niet zitten wachten op een jongen? Hij wilt je wel of niet. In dit geval duidelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg altijd maar zo:''gewoon lekker zwaaien''!

haha

Niet wachten maar zwaaien moet je.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
mijn advies



NOOIT wachten op iemand die dat van je vraagt als hij of zij zelf gebonden is.



het is de grootste lulsmoes die ooit is uitgevonden.



hij is er voor je of hij is er niet. Basta!
Alle reacties Link kopieren
Nooit wachten! Jij bent meer waard dan een plek op het reservebankje! Trouwens als hij zo achter de rug om van zijn vriendin al een veilige tweede honk aan het zoeken is, zal hij dat bij zijn volgende vriendin ook doen. Relatiehopper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven