Wanneer kregen jullie een relatie?

22-09-2014 10:50 58 berichten
Wijziging
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer is het allemaal zo ingewikkeld geworden
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
In maart was ons eerste date in juni hadden we officeel een relatie. Nu vijf jaar verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1988 schreef op 22 september 2014 @ 10:50:



Moet zeggen dat ik het soms wat vermoeiend vind het daten/scharrelen/hard-to-get spelen omdat mannen ook willen jagen.. Laatst kwam me ook nog ter ore dat je bijvoorbeeld eerst een scharrel bent, dan een kwarrel, dan heb je een pre-la en dan pas een rela..

Hier heb ik echt nog nooit aan meegedaan

Spelletjes spelen doe ik op vrijdagavond met vrienden met een fles wijn en Franse kaasjes

In mijn liefdesleven speel ik geen spelletje

Als ik iemand leuk vind dan zeg ik dat, dan ga ik geen ingewikkelde toeren lopen uithalen

De laatste keer dat ik heb uitgesproken dat we vanaf dat moment een relatie hadden was ik geloof ik ...16

De rest loopt gewoon, of niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is...hij zal je daar netjes om vragen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Heeft bij ons ook wel even geduurd. In december eerste date en in maart officieel relatie.
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken na de eerste date denk ik..

Maar we hebben nooit aan elkaar gevraagd "wil je verkering met mij?"

Dus technisch is het nog altijd niet officieel

Vanavond toch maar eens "de" vraag stellen na 5 jaar!
Alle reacties Link kopieren
Date 1 was geweldig, date twee ook. Eind van de avond op date twee vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn. Hij had (ook) geen zin in spelletjes
Alle reacties Link kopieren
Dat is verschillend. Bij ex kan ik het me net meer herinneren. Bij een andere ex kwam juist na een paar maanden naar voren dat we niet meer gingen worden dan stappen en seks. Bij huidige man hebben we na zo'n 2 tot 3 weken besloten dat we er helemaal voor gingen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Twee weken na onze ontmoeting, nu 18 jaar geleden. Bij zijn voorgangers is ook altijd heel snel duidelijk geweest wat we hadden. Eigenlijk zonder dat expliciet uit te spreken.



Maar ik ging dan ook nooit daten met iemand waarvoor ik niet al vlinders in mijn buik had.
Eerste date hadden we halverwege mei. Eind september hadden we 'officieel' een relatie.



Nu 4 jaar verder
Alle reacties Link kopieren
Toen ik mijn man ontmoette vond ik het meteen een irritant druk mannetje, met een veel te grote bek. Ongeveer een jaar later waren we vrienden en nog twee jaar later was het aan.

De regels waren toen wel duidelijker (15 jaar terug), als je uitgebreid zoent en je bent niet dronken, dan is daarmee "aan"
*
Kwarrel?
*
Alle reacties Link kopieren
Ik leerde mijn vriend kennen toen ik 16 was. Twee maanden later hadden we al heel wat afspraakjes erop zitten, toen heb ik maar gewoon gevraagd wat we nou precies zijn samen en daarna wat onze 'jubileumdatum' is. We hebben toen een beetje berekend vanaf we ongeveer serieus werden en dat is toen 1 oktober geworden. Volgende week woensdag zijn we dus alweer 7 jaar samen.
Kwarrel? Pre la? WTF?



Hard to get spelen heb ik nooit gedaan. Daten ook niet trouwens, tenminste, niet dat ik weet. Bij mijn ex zat er 1,5 maand tussen het leren kennen en een relatie, bij mijn huidige partner 3 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Hier vijf weken.. Vind ik nog snel klinken, maar we hebben elkaar wel elke dag gezien. Hij wilde eigenlijk al wel eerder, maar ik moest echt nog even 'wennen' en weer verliefd durven zijn. Sinds gisteren is het aan



Bij ex was het trouwens na twee weken al raak, maar dat was sowieso een soort bliksemrelatie. Begon heel snel en eindigde nog abrupter.
Jeetje dat lijkt me inderdaad heel vermoeiend. Ik zag mijn vriend en viel van mijn stoel, als een blok, subiet voor hem, ging met hem praten en voor hem voelde dat 'alsof hij thuis kwam'.
Hm bij ons ging het echt snel: na de eerste date vroeg hij of ik zijn meisje wilde zijn, want hij vond me echt leuk en wist graag waar hij aan toe was. Ik vond hem ook echt leuk, en wil op dit gebied ook graag weten waar ik aan toe ben, dus ik zei ja.



Een paar weken later kwam hij heel dapper op de verjaardag van mijn moeder, een half jaar later gingen we samenwonen, ruim een half jaar geleden zijn we getrouwd, en nu zijn we bezig met kindjes maken. Ik ben nog steeds heel blij met hem, al hebben we niet lang gedate van tevoren.
Alle reacties Link kopieren
We kenden elkaar al langer, maar waren beiden getrouwd.

Op een gegeven moment is hij gescheiden en hoorde hij dat ik aan het scheiden was. Stuurde me een mailtje en zo veranderde ons contact. Na een paar weken wisten we van elkaar wel wat we wilden. Sterker nog, toen ben ik bij hem ingetrokken

Dit is bijna 11 jaar geleden. Ruim 5 jaar getrouwd ook inmiddels.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Eh 1 dag haha. Ik was al zo knalverliefd, zij vond dat blijkbaar ook geweldig en wilde meteen zorgen dat ik niet te snel weer weg rende.

Na de eerste zoen op de dag bleef ik 's avonds slapen, en ze vroeg me of dit betekende dat ik nu haar vriendinnetje was?



We waren wel 22 en 23 hahaha.
Tjee...wat ingewikkeld! Mijn nu man op dinsdag ontmoet, donderdags de officiele eerste date en vrijdag spraken we naar elkaar uit dat we smoor verliefd waren, vanaf dat moment was het aan, dus 3 dagen na de ontmoeting. Inmiddels 14 jaar samen, 8 jaar getrouwd en 3 prachtige kinderen
Alle reacties Link kopieren
Heeft wel een paar maand geduurd, maar dat kwam meer door zenuwen van weerskanten terwijl we beiden vanaf onze ontmoeting smoorverliefd waren.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Duurde hier wel even. Eerst een jaar of 10 hele goede vrienden. Toen veranderde er van alles in ons beide levens. En toen werd er gezoend. Erg verwarrend allemaal, maar wel meteen smoor- en smoorverliefd. Zo'n 4 weken na de eerste zoen waren er geen mitsen en maren meer en was het dik aan.



Inmiddels weer behoorlijk wat jaren, een koophuis en 3 kinderen verder. Volgend jaar gaan we trouwen:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven