Wat een verdriet

30-09-2014 01:21 28 berichten
Onze relatie gaat al tijden slecht, waar we beide aandeel in hebben.

Een paar weken geleden kwam ik erachter dat hij zich in had geschreven bij een datingsite.(per ongeluk achter gekomen, zijn mail stond nog open op de tablet, had ook geen wantrouwen jegens hem)



Omdat we 3 kinderen hebben en ik onze relatie in het verleden heel erg fijn vond, hebben we besloten om alles te geven om deze relatie te laten werken. Mochten we het zelf niet redden, wilde we ook in relatietherapie.



Maar nu kom ik erachter dat hij sinds juli soms contact heeft met een vrouw, ook nadat we de beslissing namen om aan onze relatie te werken.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn mail nu doelbewust heb nagekeken. Het verdient geen schoonheidsprijs, maar ik ben sinds mijn ontdekking ook erg onzeker geworden over zijn 'waarheíd'.



Maar nu? Ik ben kapot, ik ben op en ik weet niet wat te doen.

Ik (we) heb (ben) ook de verantwoordelijkheid over onze kinderen.



Ik weet niet wat ik wil van jullie, maar ik loop nu al de hele avond met een opgefokt, machteloos, k*t gevoel rond.



Mijn hemel, de kinderen, ik, wat bezielt hem
Wat voor contact heeft hij met die vrouw? Weet je dit uit zijn mail?

Verder kan ik me voorstellen dat je hier van gaat flippen!
En heb je hem hier al over gesproken?
Ik heb hem gesproken. Het enigste wat ik uit hem krijg, is dat hij het niet normaal vind dat ik in zijn mail zit te kijken. En dat hij beseft dat het niet goed is maar het gaat niet goed tussen ons.



De mailtjes gaan verder niet over daten, sex of wat dan ook.

Meer over hoe het gaat enz. maar wel met de medeling dat ze nog bellen, appen enz.
Wat er verder gebeurt en besrpoken wordt , verteld hij niet.



En dat is het enige wat ik nu nog van hem vraag. Ben nu gewoon helemaal eerlijk over wat er spelt.



Ik voel me zo machteloos. Als ik de beslissing maak om uit elkaar te gaan, zijn er ook 3 kleine leventjes die overhoop worden gehaald.



Maar ik kan dit niet accepteren.
Sorry voor de spelfouten, maar het is even een warboel in mijn hoofd
Hij gebruikt nu natuurlijk het feit dat je in zijn mail hebt gekeken. Dat wil ik ook niet goed praten, maar kan ik in deze situatie wel begrijpen. Als hij voor 100% voor jullie relatie wil gaan moet hij geen contacten gaan aanknopen met andere vrouwen. Of dat nou vriendschappelijk is of niet, het geeft geen goed signaal af naar jou. Verder vind ik het sowieso verdacht omdat hij het stiekem doet. Wat zegt hij zelf over die vriendschap/relatie met die andere vrouw?
quote:folder schreef op 30 september 2014 @ 01:41:

Maar ik kan dit niet accepteren.Nee, dat moet je ook niet accepteren. Ik begrijp waarom je er nog voor wil vechten, maar dan moeten jullie allebei eerlijk zijn en open.
Alle reacties Link kopieren
.
Sory voor de botheid maar jezus! groei ff heel snel een ruggengraat!

je vent is je aan het bedriegen en jij komt met hangende pootjes vragen waarom en laat je afpoeieren met je kijkt in me mail, mag niet, tja het gaat niet goed.

Ik had hem denk ik wat aangedaan als dit uit mijn man zn mond was gekomen, hoe durft iemand zo iets sneu om te draaien en het op een privacy argument te gooien.



Had hij maar niet zo dom moeten zijn om een tablet met datingsite open te laten, en nu moet jij op zijn blaren zitten?



Omdat je kinderen hebt betekend niet dat iemand maar moet blijven kosten wat het kost, dat zou wat zijn zeg.

Aan je huwelijk werken werkt alleen maar wanneer beide eerlijk naar elkaar toe zijn en er nog respect voor elkaar is.

Dit getuigd van 0,0 respect naar jou toe en jullie relatie, hij liegt tegen je terwijl jij denkt dat hij er aan wil werken.



leuke vent heb je Nee dit had voor mij niet meer gehoeven.
quote:fabrik schreef op 30 september 2014 @ 02:01:

Hier ongeveer hetzelfde. Relatie loopt al tijden, jaren? Niet lekker. Mijn vriend is ontzettend snel geïrriteerd en schreeuwt dan, gooit met deuren, gaat weg met de auto... Het is al een paar keer flink geëscaleerd. De laatste keer was ik het zat en ben naar mijn ouders vertrokken om na te denken. Helemaal foute boel. Hij is me achterna gekomen met de auto en heeft me geprobeerd klem te rijden met de auto.



Mijn verstand zegt, wegwezen. Maar ook hier 3 kleine kinderen waarvan er al 2 eens een scheiding hebben meegemaakt. Ik wil de kinderen dit niet nog eens aandoen. En mijn jongste? Weer een kind uit een gebroken gezin?



Ik voel me een mislukkeling...



Kan me jouw gevoel heel goed voorstellen.



Mensen roepen wel, die kinderen voelen dat ook, bladiebladiebla, wat hebben ze aan 2 ouders die niet gelukkig zijn.. Maar geloof mij, ik zat al een keer in zon situatie waar ik en de kinderen niet voor hebben gekozen (mijn ex leidde al 10 jaar een dubbelleven waar ik per toeval achter kwam) en de kinderen nog een keer zoiets mee te laten maken...



Ik wens je heel veel sterkte.



Tja en ik vind het niet normaal dat jij je kinderen blootsteld aan zo'n agressieveling

Ik zou zeggen eerst eens aan je kinderen denken, maar dat is nu al te laat, bijkbaar is het beter om in een ziekelijke rare relatie/situatie te zitten.
quote:fabrik schreef op 30 september 2014 @ 02:01:

Hier ongeveer hetzelfde. Relatie loopt al tijden, jaren? Niet lekker. Mijn vriend is ontzettend snel geïrriteerd en schreeuwt dan, gooit met deuren, gaat weg met de auto... Het is al een paar keer flink geëscaleerd. De laatste keer was ik het zat en ben naar mijn ouders vertrokken om na te denken. Helemaal foute boel. Hij is me achterna gekomen met de auto en heeft me geprobeerd klem te rijden met de auto.



Mijn verstand zegt, wegwezen. Maar ook hier 3 kleine kinderen waarvan er al 2 eens een scheiding hebben meegemaakt. Ik wil de kinderen dit niet nog eens aandoen. En mijn jongste? Weer een kind uit een gebroken gezin?



Ik voel me een mislukkeling...



Toen jij na een scheiding in een nieuwe relatie stapte wist je dat de kans aanwezig zou zijn dat dit nog een keer zou kunnen gebeuren.

De kinderen is geen reden om bij elkaar te blijven. Je kunt ook denken 'ik denk nu aan mijn kinderen en niet aan mezelf en zorg voor een rustig leven voor mij en de kinderen en ga alleen met ze wonen'.





Kan me jouw gevoel heel goed voorstellen.



Mensen roepen wel, die kinderen voelen dat ook, bladiebladiebla, wat hebben ze aan 2 ouders die niet gelukkig zijn.. Maar geloof mij, ik zat al een keer in zon situatie waar ik en de kinderen niet voor hebben gekozen (mijn ex leidde al 10 jaar een dubbelleven waar ik per toeval achter kwam) en de kinderen nog een keer zoiets mee te laten maken...



Ik wens je heel veel sterkte.
quote:folder schreef op 30 september 2014 @ 01:21:

Onze relatie gaat al tijden slecht, waar we beide aandeel in hebben.

Een paar weken geleden kwam ik erachter dat hij zich in had geschreven bij een datingsite.(per ongeluk achter gekomen, zijn mail stond nog open op de tablet, had ook geen wantrouwen jegens hem)



Omdat we 3 kinderen hebben en ik onze relatie in het verleden heel erg fijn vond, hebben we besloten om alles te geven om deze relatie te laten werken. Mochten we het zelf niet redden, wilde we ook in relatietherapie.



Maar nu kom ik erachter dat hij sinds juli soms contact heeft met een vrouw, ook nadat we de beslissing namen om aan onze relatie te werken.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn mail nu doelbewust heb nagekeken. Het verdient geen schoonheidsprijs, maar ik ben sinds mijn ontdekking ook erg onzeker geworden over zijn 'waarheíd'.



Maar nu? Ik ben kapot, ik ben op en ik weet niet wat te doen.

Ik (we) heb (ben) ook de verantwoordelijkheid over onze kinderen.



Ik weet niet wat ik wil van jullie, maar ik loop nu al de hele avond met een opgefokt, machteloos, k*t gevoel rond.



Mijn hemel, de kinderen, ik, wat bezielt hem





mooi dat jij je opstelt als barmhartige engel in deze... maar zie het dikgedrukte... dat geldt ook voor hem namelijk en daar heeft hij niet aan gedacht toen hij even vreemd ging..



maakt niet uit in hoeverre hij gevorderd is met die andere dame.. die weet misschien niet eens dat jij en de kinderen er zijn...



wat hem bezielt moet je je ook niet afvragen. als hij had gewild dat jij dat wist, had hij je dat al gewoon verteld. Je kunt je beter afvragen wat jou bezielt.



Ik weet ook niet wat je met dit topic wilt maar ik ben al blij dat je er over praat en lucht geeft aan je zorgen. Je zult ongetwijfeld een paar kuttige reacties krijgen maar ik wil alvast dat je weet dat het niet jouw schuld is... huwelijksproblemen voila... maar hij hoort gewoon zijn sores binnenstents te houden en geen soelaas te zoeken bij vers vlees om het maar even plastisch uit te drukken.



omwille van de kinderen bij elkaar blijven is geen optie als je elkaar niet meer kunt vertrouwen... dat heb ik dan ook maar even gezegd want die gedachte zal ook wel bij je opkomen.



even concreet.... ga het gesprek aan met dit heerschap op een moment dat jij je sterk voelt. geef aan wat er volgens jou wel of niet kan in een relatie en stel eisen.... let op... geen ultimatum... dat is namelijk funest voor je relatie als je die nog wilt redden.

gewoon eisen....dat je openheid wilt.... en communicatie... en dat hij zijn leuter niet in iemand anders laat hangen... dat soort dingen.



bekijk het zakelijk..... hoe vreemd het ook klinkt. emoties maken de boel alleen maar vager en moeilijker te accepteren.

sterke emoties maken ook dat je nog meer van elkaar verwijderd.



schrijf je gevoelens op in plaats daarvan.... en bewaar het als steuntje voor de toekomst.





kuttige situatie..... ik benijd je niet.

je gaat nog een lange en ellendige route moeten lopen... maak dat kruis zo licht mogelijk.... je komt er wel.... echt wel.



heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Idd is hij helemaal van de pot gerukt met zijn " je hebt in mijn mail gekeken" ! Ik zou dat ding in zijn gezicht hebben gegooit! Alsof het een excuus is omdat het slecht gaat....

En op een datingsite ook nog, triest figuur die vent.

Heel veel sterkte, het lijkt me vreselijk moeilijk deze situatie.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Vind ik altijd zo'n slap gelul "verdient geen schoonheidsprijs" dat je zijn mail hebt gelezen.

Onzin.

Jij opent tablet, zijn mail staat open, je ziet wat staan wat je op valt, en leest dat.

Maar dit is niet de issue natuurlijk.



Stel je man de keuze.

Samen aan de relatie werken en alle contacten met andere vrouwen kappen, weg van die datingsite, want een eenzijdige relatie werkt niet.

Wat hij wil.

Wil hij dat niet, wat voor keus heb jij dan nog?

Voor jezelf maar in eerste plaatsvoor je kinderen kiezen, maar niet met zo'n afgedwaalde vader.
Zijn koffers pakken en voor de deur zetten en hij kan over een week terugkomen om de kinderen een week te verzorgen en dan ga jij wel een week weg.



Hij is zich al aan het verheerlijken aan een leven zonder gezeik door te denken dat een andere vrouw veel leuker is. Mannen denken dan dat ze alle vrijheid zullen hebben en alle shit gewoon achter hun kunnen laten.



Dat je een grote bek krijgt over het checken van zijn mail geeft al aan dat hij al half is uitgecheckt uit jullie huwelijk.



Als je je huwelijk echt wil redden dan kun je dat alleen doen door hem keihard te confronteren met de harde werkelijkheid die hem staat te wachten. Co-ouderschap, een hoop geregel, weinig tijd, hoge kosten en een vrouw die duidelijk maakt dat ze zijn gedrag niet pikt.



Je verlegt hier de macht die hij nu in handen denkt te hebben naar je zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:folder schreef op 30 september 2014 @ 01:21:

Onze relatie gaat al tijden slecht, waar we beide aandeel in hebben.

Mochten we het zelf niet redden, wilde we ook in relatietherapie.

Allebei weten jullie dat de relatie al tijden niet goed loopt.

Hetgeen blijkt uit je eigen tekst. Waarschijnlijk liep het (nog) slechter dan je zelf in de gaten had.

Zo slecht dat hij dus al bezig was om, voor zichzelf, een uitweg te zoeken. En te kijken hoe zijn kansen lagen bij een andere vrouw.



Hij was zich op een datingsite al min-of-meer aan het voorbereiden op een leven NA jullie huwelijk. Net zoals Waterplant ook al zei. En had het al opgegeven om er 'echt' voor te gaan.



Allemaal niet netjes van hem en ook superlullig.

Maar wat liep er dan al tijden niet goed in jullie huwelijk? En waarom dan samen daar niet aan gewerkt? Jullie zijn allebei gewoon doorgegaan in de dagelijkse sleur. Met in het achterhoofd: 'Mochten we het zelf niet redden, dan kan relatietherapie altijd nog.'



Maar dat is nu te laat. Jullie hebben gewoon te lang gewacht.

En zijn doorgegaan in de sleur van alle dag.



Jammer. In ieder geval sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 30 september 2014 @ 08:40:

Zijn koffers pakken en voor de deur zetten en hij kan over een week terugkomen om de kinderen een week te verzorgen en dan ga jij wel een week weg.



Hij is zich al aan het verheerlijken aan een leven zonder gezeik door te denken dat een andere vrouw veel leuker is. Mannen denken dan dat ze alle vrijheid zullen hebben en alle shit gewoon achter hun kunnen laten.



Dat je een grote bek krijgt over het checken van zijn mail geeft al aan dat hij al half is uitgecheckt uit jullie huwelijk.



Als je je huwelijk echt wil redden dan kun je dat alleen doen door hem keihard te confronteren met de harde werkelijkheid die hem staat te wachten. Co-ouderschap, een hoop geregel, weinig tijd, hoge kosten en een vrouw die duidelijk maakt dat ze zijn gedrag niet pikt.



Je verlegt hier de macht die hij nu in handen denkt te hebben naar je zelf.Dit is echt een hele goede.... Ik hoop dat dat lukt, mijn ex haalde zijn kind gewoon niet op, en alimentatie betaalt hij ook niet, en hij heeft nog een nihilstelling gekregen ook, ik en de moeder van zijn 2e kind hebben mooi het nakijken...
quote:rob_uit_zeist schreef op 30 september 2014 @ 08:58:

[...]





Allemaal niet netjes van hem en ook superlullig.

Maar wat liep er dan al tijden niet goed in jullie huwelijk? En waarom dan samen daar niet aan gewerkt? Jullie zijn allebei gewoon doorgegaan in de dagelijkse sleur. Met in het achterhoofd: 'Mochten we het zelf niet redden, dan kan relatietherapie altijd nog.'



Ik heb het laatste jaar gevochten voor onze relatie en pakte alles aan om het te laten werken. Hij deed echter niks. Afgelopen zomer heb ik aangegeven dat ik niet meer wist wat te doen om deze relatie te laten werken., ik was op. Toen is hij deze dingen gaan doen. (ik denk tenminste vanaf toen)



Toen ik hier achter ben gekomen, heb ik hem het huis uit gezet voor een week.



Hij is teruggekomen om te praten. We hebben toen besloten om er vol voor te gaan. We hebben gedate, tijd voor elkaar genomen, gepraat, echt goede gesprekken gehad.

Met de afspraak dat, mocht het niet lukken op deze manier, dan zouden we in relatietherapie gaan.



Hadden we dat eerder moeten doen? Zoals ik nu denk wel. Maar aan de andere kant zie ik nu in dat hij inderdaad al half weg was uit deze relatie.



Heb ik geen ruggegraat? Waarschijnlijk de laatste tijd niet en ik vind het verdomd moeilijk om er op dit moment een te kweken.
Dankjewel voor alle berichten. Sommige komen goed binnen,maar dat heb ik op dit moment nodig.



@fabric, heftig zeg. Is hij vaker zo agressief?
Alle reacties Link kopieren
"huwelijksproblemen voila... maar hij hoort gewoon zijn sores binnenstents te houden en geen soelaas te zoeken bij vers vlees om het maar even plastisch uit te drukken"



Sorry hoor.. Ten eerste mailt hij alleen maar met die vriendin en ten tweede worden er helemaal geen seksuele insinuaties gemaakt!!

Heb jij geen vriend of vriendin bij wie je je hart kunt luchten?

Mogen problemen binnen de relatie alleen exclusief met de partner besproken worden? BS

Hoeveel vrouwen hebben het niet over hun relatie met anderen als het niet loopt?

Het feit dat deze vriendin een vrouw zorgt juist wellicht voor verhelderende inzichten bij de man van TO.

Nogmaals nergens blijkt dat de man van TO vreemd gaat hoor, wat een vooroordelen hier zeg...
Alle reacties Link kopieren
Bah wat naar folder! Ik heb verder geen tips voor je, er zijn al veel goede hierboven gegeven. Ik wil je alleen nog sterkte wensen
quote:Anthonius schreef op 30 september 2014 @ 09:43:

"huwelijksproblemen voila... maar hij hoort gewoon zijn sores binnenstents te houden en geen soelaas te zoeken bij vers vlees om het maar even plastisch uit te drukken"



Sorry hoor.. Ten eerste mailt hij alleen maar met die vriendin en ten tweede worden er helemaal geen seksuele insinuaties gemaakt!!

Heb jij geen vriend of vriendin bij wie je je hart kunt luchten?

Mogen problemen binnen de relatie alleen exclusief met de partner besproken worden? BS

Hoeveel vrouwen hebben het niet over hun relatie met anderen als het niet loopt?

Het feit dat deze vriendin een vrouw zorgt juist wellicht voor verhelderende inzichten bij de man van TO.

Nogmaals nergens blijkt dat de man van TO vreemd gaat hoor, wat een vooroordelen hier zeg...



gelul.



als jouw relatie niet goed gaat, zorg je ervoor dat het wel goed gaat... bij voorkeur met degene waarmee je een relatie hebt.



dan ga je niet vreemde vrouwen zoeken op internet om daarmee te praten als een vriend om je hart te luchten.

dat is roddelen... en leidt van kwaad tot erger. ik neem aan dat je zelf wel kunt bedenken waarom.



en als er dan zo nodig met een 'vriend' gesproken moet worden... dan bel je je beste maat en ga je daar een biertje mee drinken.

iemand die beiden kent dus.... om hulp en advies te geven... niet een of andere bimbo die van het internet geplukt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Precies dan ga je niet naar iemand van het andere geslacht waar je ' zo goed mee kunt praten'...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven