Wat is het sneuste wat jij hebt gedaan voor wat aandacht?

17-08-2014 17:23 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Las vanmorgen een topic over een meisje die haar dat uit gekwetstheid wel "even de waarheid had verteld" over de whatsapp. Ik dacht: nou zeg, laat jezelf niet zo kennen (of zoiets) maar goed, ben zelf eerlijk gezegd ook niet helemaal van onbesproken gedrag.



Ik trap af: jaaaaaren geleden, ik was zo verliefd, en deze man gebruikte mij naar hartelust. Hij was altijd vrij op vrijdag, en ik had een baan waarbij ik veel buiten de deur was. Af en toe stuurde hij op vrijdag een sms of ik langs wilde komen. Af en toe lukte dat ook. Maar iedere vrijdag was ik s morgens al zenuwachtig.. Zou hij...? Dat is op zich al sneu genoeg natuurlijk. Maar op een mooie vrijdag had ik een plan de campagne bedacht om aandacht te krijgen. Ik stuurde hem (en hem alleen) via Hyves (geloof ik) een berichtje met iets als: Hoi allemaal, mijn telefoon is gecrashed. Willen jullie mij je nummer smsen want ik ben echt alles kwijt



Hij stuurde inderdaad iets later een sms, hoera, gelukt! Maar achteraf... *schaamsmiley*



Please vertel me dat ik niet de enige ben met zulke sneue acties :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh, de eerste zin loopt niet erg lekker zie ik, excuses!
Ik zal vast wel iets gedaan hebben maar dat kan ik niet meer herrineren.
Heb je effe?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor :-) Toch alleen maar tegen buiten.
Ik ben even de top-10 aan het samenstellen hoor. Moment.
Alle reacties Link kopieren
Ik was verliefd op een jongen die bij dezelfde supermarkt werkte als ik en ik zou hem mee vragen naar de bioscoop, dus ik, toen ik zelf vrij was, met een smoes naar de supermarkt om boodschappen te doen. De eerste keer durfde ik niet, dus toen ging ik nog een keer terug, zogenaamd omdat ik iets vergeten was, dat 'iets' was geloof ik een zakje Fisherman's Friends en een Hitkrant, in elk geval niet iets waar je normaal voor terug gaat. Ik ben ongeveer tig keer langs hem gelopen, begon steeds weer een praatje (in de trant van 'Kijk, dit was ik vergeten, daarom ben ik nog even teruggegaan.') maar steeds weer durfde ik niet, uiteindelijk liep ik weg en toen hoorde ik hem en zijn collega echt lachen, zo van 'sjeeeezus, wat een doos'.



Het is dus ook nooit iets geworden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ja en tegen = regen :/
Alle reacties Link kopieren
O ja, en mijn nichtje en ik toen we zestien en zeventien waren tijdens de vakantie op Kreta, er was een bar waar we altijd naartoe gingen waar we allebei iemand leuk vonden die daar werkte, dan zaten we daar al vanaf openingstijd als twee bakvissen aan de bar. Op de laatste vakantiedag was een van die barjongens jarig, daar hebben we toen nog een cadeautje voor gekocht, ook erg desperate. Het cadeau van mijn nichtje was een flesopener in de vorm van een penis.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Leuke nick heb je trouwens, TO. Ik was er van de week nog.
Alle reacties Link kopieren
Mezelf aangeboden aan een gast die ik wel leuk vond ( voor een avondje) maar hij zei letterlijk dat ik te makkelijk was... Nou jaat! Dat was de enige keer dat ik afgewezen werd, knuffelen wilde hij wel, en ik maar zeuren om meer.

SNEU!!!!
Alle reacties Link kopieren
Je bent zeker niet de enige die sneu om aandacht heeft gebedeld. Ik heb spelletjes gespeeld door te doen alsof ik een ontzettend druk persoon was, maar wel steeds met mijn neus op die telefoon en als ik een sms'je kreeg, expres een uur wachten voordat ik reageerde. Heel triest, want ik was obsessief met die vent bezig, maar uit alle macht proberen te doen alsof ik een 'leven' had. Volgens mij had hij dat wel door.



Wat ik ook deed als ik wist dat het object van mijn affectie in de buurt was, zogenaamd met anderen in een Zeer Interessante Discussie verwikkeld zijn. Compleet met lichaamstaal, bijbehorende gezichtsuitdrukkingen en dit met een pijnlijk zelfbewustzijn dat ik aan het faken was. Alles om hem te laten geloven dat ik heel bijzonder was.



Dat van de gecrashde telefoon heb ik ook als smoes gebruikt om een reactie te krijgen. Meerdere malen zelfs.



Het goede nieuws: ik ben aan de beterende hand en kan dit zonder gêne vertellen
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 17 augustus 2014 @ 17:26:

Heb je effe?





Ja hoor

Houd je niet in





Ik ben jong en onbezonnen geweest maar sneu ( mooi woord trouwens), nee, dat niet.

Maar ik begrijp soms prima als iemand dat wel doet
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
@susan: hilarisch, vooral die flesopener in de vorm van een penis! Ook niets geworden zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 17 augustus 2014 @ 17:31:

O ja, en mijn nichtje en ik toen we zestien en zeventien waren tijdens de vakantie op Kreta, er was een bar waar we altijd naartoe gingen waar we allebei iemand leuk vonden die daar werkte, dan zaten we daar al vanaf openingstijd als twee bakvissen aan de bar. Op de laatste vakantiedag was een van die barjongens jarig, daar hebben we toen nog een cadeautje voor gekocht, ook erg desperate. Het cadeau van mijn nichtje was een flesopener in de vorm van een penis.
Zo heb ik tdt voor een paar kwartjes gebedeld, aan een jongen midden in de nacht, bij zijn ouders thuis, tegen het raam steentjes gooiend zodat hij wakker werd, voor het gebruik van de telefoon, die had je toen nog buiten staan om een taxi te bellen.



Die jongen is nu mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid: ik ben nu absoluut ook veel te cool om zoiets ooit nog te doen natuurlijk Maar vertel meer! Vind het nu al heerlijk om te lezen! Moet wel even koken, zal bedenken of ik eventuele andere acties schaamteloos hier neer kan zetten.



@amand dank! En hoe zit het met die top10 van je? :-)
Ik was verliefd (20 jaar) en in plaats van gratis nummerbehoud van een telefoonnummer die ik al jaaaren had, nam ik een nieuw nummer. Zo kon ik hem kon smsen met de tekst: Hoi iedereen , dit is mijn nieuwe nummer...



Oja bij een andere jongen, twee jaar ervoor heb ik een smsje gemaakt voor een vriendin. En die expres naar die jongen gestuurd.

Om het geloofwaardig te maken dat het aan mijn telefoon lag heb ik die sms maar naar heel mijn vriendenlijst gestuurd..



Ik kreeg heel wat smsjes die dag, ook van hem gelukkig



Maar alsnog
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog heel jong was, toen maakten een vriendin en ik een nep-account aan op CU2 en vanaf dat account communiceerden we met ons zelf. Dan deden we net of dat het account van een jongen was die helemaal hotel de botel op 1 van ons was alleen maar om andere jongens "jaloers" te maken

Sneu, als ik het zo terug lees.
Alle reacties Link kopieren
Dat van jullie valt wel mee... ik ben een keer een sloot ingereden met een nepblackout... traumaheli en tv erbij... met spoed naar ziekenhuis gebracht... dit weet niemand trouwens... is ook wel supererg. Lucht wel op om het hier neer te zetten wahah
Ik heb als kind een keer een verwonding gefingeerd, compleet met verband en zo, om wat aandacht te krijgen van mijn klasgenoten. Best wel sneu eigenlijk als ik er nu aan terugdenk, maar ik was toen echt behoorlijk eenzaam.
Alle reacties Link kopieren
Aan een buitenlandse jongen laten zien hoe goed ik een Turks liedje mee kon zingen in de kroeg, later kwam ik erachter dat ie een hekel aan Turken had..Hem laaang aanstaren zodat ie een move zou maken, dacht hij later dat ik boos was op hem?? Uitdagend dansen ( hoe erg!) Ik heb van alles gedaan voor zijn aandacht, op een bepaald moment ( na 10 wodka jus) hem zelf maar gevraagd...Dat hielp, hij is 3 jaar mijn vriendje geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje1988 schreef op 17 augustus 2014 @ 17:44:

Dat van jullie valt wel mee... ik ben een keer een sloot ingereden met een nepblackout... traumaheli en tv erbij... met spoed naar ziekenhuis gebracht... dit weet niemand trouwens... is ook wel supererg. Lucht wel op om het hier neer te zetten wahahWow! Waarom? Das wel extreem zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje1988 schreef op 17 augustus 2014 @ 17:44:

Dat van jullie valt wel mee... ik ben een keer een sloot ingereden met een nepblackout... traumaheli en tv erbij... met spoed naar ziekenhuis gebracht... dit weet niemand trouwens... is ook wel supererg. Lucht wel op om het hier neer te zetten wahahHè? Gewoon expres de sloot in gereden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven