Wat is het sneuste wat jij hebt gedaan voor wat aandacht?

17-08-2014 17:23 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Las vanmorgen een topic over een meisje die haar dat uit gekwetstheid wel "even de waarheid had verteld" over de whatsapp. Ik dacht: nou zeg, laat jezelf niet zo kennen (of zoiets) maar goed, ben zelf eerlijk gezegd ook niet helemaal van onbesproken gedrag.



Ik trap af: jaaaaaren geleden, ik was zo verliefd, en deze man gebruikte mij naar hartelust. Hij was altijd vrij op vrijdag, en ik had een baan waarbij ik veel buiten de deur was. Af en toe stuurde hij op vrijdag een sms of ik langs wilde komen. Af en toe lukte dat ook. Maar iedere vrijdag was ik s morgens al zenuwachtig.. Zou hij...? Dat is op zich al sneu genoeg natuurlijk. Maar op een mooie vrijdag had ik een plan de campagne bedacht om aandacht te krijgen. Ik stuurde hem (en hem alleen) via Hyves (geloof ik) een berichtje met iets als: Hoi allemaal, mijn telefoon is gecrashed. Willen jullie mij je nummer smsen want ik ben echt alles kwijt



Hij stuurde inderdaad iets later een sms, hoera, gelukt! Maar achteraf... *schaamsmiley*



Please vertel me dat ik niet de enige ben met zulke sneue acties :-)
Ahum ... Vol bravoure een erotisch verhaal opgestuurd naar de Playboy. Ik kreeg een keurig bericht terug van de hoofdredacteur. Dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op zondag 17 augustus 2014 18:07 Ik heb echt heel veel sneue dingen gedaan..Grappige is wel dat jaren later bleek dat hij ook van die sneue dingen bij mij deed.



Zijn kat was weggelopen en toen belde ik hem dat ik zijn kat had zien lopen, konden we urenlang samen gaan zoeken.



Zeggen dat ik mijn oorbel bij hem was verloren zodat hij zei dat ik langs kon komen zodat we samen konden zoeken.



( heb een aantal jaar bij mijn broer gewoond) zeggen dat ik de huissleutel was vergeten en dat mijn broer niet thuis was en ook zijn telefoon niet opnam zodat ik wel bij hem moest blijven slapen.



Ik was best triest zeg als ik er zo over na denk.

Zijn kat was weggelopen en toen belde ik hem dat ik zijn kat had zien lopen, konden we urenlang samen gaan zoeken.



Deze is eigenlijk gewoon geniaal
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 17 augustus 2014 @ 17:37:

Zo heb ik tdt voor een paar kwartjes gebedeld, aan een jongen midden in de nacht, bij zijn ouders thuis, tegen het raam steentjes gooiend zodat hij wakker werd, voor het gebruik van de telefoon, die had je toen nog buiten staan om een taxi te bellen.



Die jongen is nu mijn man. Wat leuk zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 augustus 2014 @ 17:44:

Ik heb als kind een keer een verwonding gefingeerd, compleet met verband en zo, om wat aandacht te krijgen van mijn klasgenoten. Best wel sneu eigenlijk als ik er nu aan terugdenk, maar ik was toen echt behoorlijk eenzaam.Heb ik ook gedaan dus je bent/was niet alleen toen en voor dat eenzame meisje een dikke
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 17 augustus 2014 @ 18:27:

[...]





Heb ik ook gedaan dus je bent/was niet alleen toen en voor dat eenzame meisje een dikke Ik ook en ook verzonnen dat ik speciale medicijnen had, wat gewoon snoepjes waren natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
@lady-Voldemort in een iets andere situatie dan jij heb ik ooit ook zoiets gedaan, schiet me nu te binnen na jouw reactie. Je bent zeker niet alleen (zoals je al zag)
Een powerpoint-presentatie met daarin subtiel de route naar het koningsmaal voor ons tweeën (compleet met mijn foto van de gedekte tafel) voor een collega gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op zondag 17 augustus 2014 18:21 Ahum ... Vol bravoure een erotisch verhaal opgestuurd naar de Playboy. Ik kreeg een keurig bericht terug van de hoofdredacteur. Dat wel.



Dat vind ik ergens toch wel schattig, is eens wat anders als giebelende pubermeisjes.

Kom maar met meer door Amand
Alle reacties Link kopieren
Ooit tegen mijn leraar Engels verteld dat ik in Engeland geboren was. Grote leugen maar ik wilde stoer overkomen. Ik was een jaar of 13 toen.
Alle reacties Link kopieren
Wat me ineens te binnen schiet door jullie verhalen: met afgeschermd nummer 30x een crush bellen en als ik 'm dan eindelijk te pakken had, reageren met:"Eh...ik jou 30x gebeld? Doe even normaal man, ik bel je nu pas voor het eerst. Maar eh...hoe gaat het met je?"
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes sturen, dat was mijn ding als tiener. Dan zouden ze vast als vanzelf magisch verliefd worden, helemaal met dat mooie gedichtje erin.. en dan ook gewoon naar van die onbereikbare jongens sturen, soms zelfs met een vriendin, daar dacht ik verder niet over na hoor als ik hoteldebotel was, best ernstig. Eentje was heel aardig, die stuurde me een kaartje terug.



Dat ik dingen niet altijd oppikte maakt dat ik mezelf nu wel eens voor mijn kop sla. Was ik zó verliefd op die goede vriend van me en zag ik niet dat het achteraf best wel eens wederzijds geweest kon zijn. De dag dat ik (dat gebeurde toen nog, voel me oud) vier verstandskiezen moest laten trekken stond hij aan de deur. Hij had gespijbeld om me even een ziekenbezoekje te brengen. Gewapend met pakken yoghurt en allerlei andere vloeibare etenswaren terwijl ik probeerde niet als een bakvis te lachen met een mond vol bloed en een opgezwollen hoofd. Nu vind ik het meer "sneu" omdat ik nog stééds niet geloofde dat ie me leuk kon vinden toen.



En dat gips is wel herkenbaar. Ik brak mijn pols met rolschaatsen en was zo verheugd met al die aandacht in de klas



Zal niet zo snel iets faken omdat ik dat gewoon niet kan, maar een smoesje verzinnen om iemand weer te zien wetende dat hij het ook prima doorheeft vind ik vandaag de dag nog steeds leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 17 augustus 2014 @ 18:33:

Ooit tegen mijn leraar Engels verteld dat ik in Engeland geboren was. Grote leugen maar ik wilde stoer overkomen. Ik was een jaar of 13 toen. Hahaha! Stoer!
Alle reacties Link kopieren
sienna, wilde nog even zeggen dat ik dit echt een leuk topic vind!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 17 augustus 2014 @ 18:33:

Ooit tegen mijn leraar Engels verteld dat ik in Engeland geboren was. Grote leugen maar ik wilde stoer overkomen. Ik was een jaar of 13 toen. Je had een vooruitziende blik!!
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 17 augustus 2014 @ 17:59:

Oja....You're the one that I want van Grease overdreven meezingen in de kroeg Dat deed ik op Meatloaf, doe joe luv me, doe joe luve me 4 ever....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op zondag 17 augustus 2014 18:40 Wat me ineens te binnen schiet door jullie verhalen: met afgeschermd nummer 30x een crush bellen en als ik 'm dan eindelijk te pakken had, reageren met:"Eh...ik jou 30x gebeld? Doe even normaal man, ik bel je nu pas voor het eerst. Maar eh...hoe gaat het met je?"Hahaha, geweldig! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 17 augustus 2014 @ 18:44:

[...]





Je had een vooruitziende blik!!Haha, herboren hier, dat zeker hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt aandacht gevraagd, maar hele dagen op het station gewacht, om dan vervolgens die ene toevallig tegen te komen. Voor een simpele hoi. Wat was ik trots opmezelf dat ik me niet verlaagde tot het niveau van een "simpel" meisje door steeds om hem heen te hangen. Hij kreeg namelijk veel aandacht van meisjes.

Hij is nog steeds zo ontzettend knap, dus het was het waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op zondag 17 augustus 2014 18:21 Ahum ... Vol bravoure een erotisch verhaal opgestuurd naar de Playboy. Ik kreeg een keurig bericht terug van de hoofdredacteur. Dat wel.Met welk doel was dat dan? En heb je m nog? Hier plaatsen mag gewoon he? :-)
expres veel drinken om stoer gevonden te worden (en dan half bewusteloos heel stoer voor de bar alles uit kotsen want ik kon helemaal niet veel drinken).



voor al veel net doen als of ik mijn crush niet zag staan (letterlijk), zo als in die clip van Dido (white flag), zo dat ik heel interessante verhalen op net te harde toon tegen vriendinnetjes kon vertellen waar uit moest blijken (terloops...haha) hoe geweldig ik wel niet was.



Maar goed, pubers hebben een excuus...ik herken dat aandacht vragen nu heel erg bij volwassenen en daar gaat mijn bloed van koken dat manipuleren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op zondag 17 augustus 2014 17:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="meisje1988 in "Wat is het sneuste wat jij hebt gedaan v..."" class="messagelink">meisje1988 schreef op 17 augustus 2014 @ 17:44</a>:</b>

Dat van jullie valt wel mee... ik ben een keer een sloot ingereden met een nepblackout... traumaheli en tv erbij... met spoed naar ziekenhuis gebracht... dit weet niemand trouwens... is ook wel supererg. Lucht wel op om het hier neer te zetten wahah</div></blockquote>Hè? Gewoon expres de sloot in gereden? "quote: meisje1988 schreef op 17 augustus 2014 @ 17:44 :

Dat van jullie valt wel mee... ik ben een keer een sloot ingereden met een nepblackout... traumaheli en tv erbij... met spoed naar ziekenhuis gebracht... dit weet niemand trouwens... is ook wel supererg. Lucht wel op om het hier neer te zetten wahah



Wat? Jij hebt gewonnen hoor! :-) Maar hoe liep t af??
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2014 @ 18:46:

[...]



Dat deed ik op Meatloaf, doe joe luv me, doe joe luve me 4 ever.... Ik ben echt supertriest geweest....ik deed dit met I Will Survive van Gloria Gaynor in een triest clubje op Kreta en dan zo dansen en playbacken alsof mijn leven er vanaf hing. Waar ging het mis?
Alle reacties Link kopieren
Vijf jaar van mijn leven weggegooid aan een getrouwde kutjanus.

Ik heb de hele smoezenlijst voorbij zien komen.

Verdomd als 't niet waar is.



En me ooit helemaal bont en blauw uit een "voetbalsupporter" gevecht tevoorschijn gekomen omdat mijn foute vrienden dat stoer vonden.

Wel een jaar huisarrest gekregen van Pa.



Win ik nog wat?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 17 augustus 2014 @ 19:02:

Vijf jaar van mijn leven weggegooid aan een getrouwde kutjanus.

Ik heb de hele smoezenlijst voorbij zien komen.

Verdomd als 't niet waar is.



En me ooit helemaal bont en blauw uit een "voetbalsupporter" gevecht tevoorschijn gekomen omdat mijn foute vrienden dat stoer vonden.

Wel een jaar huisarrest gekregen van Pa.



Win ik nog wat? De eer dat je dit met ons wilde delen
Alle reacties Link kopieren
Thx Sens!



Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven