Wat is het sneuste wat jij hebt gedaan voor wat aandacht?

17-08-2014 17:23 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Las vanmorgen een topic over een meisje die haar dat uit gekwetstheid wel "even de waarheid had verteld" over de whatsapp. Ik dacht: nou zeg, laat jezelf niet zo kennen (of zoiets) maar goed, ben zelf eerlijk gezegd ook niet helemaal van onbesproken gedrag.



Ik trap af: jaaaaaren geleden, ik was zo verliefd, en deze man gebruikte mij naar hartelust. Hij was altijd vrij op vrijdag, en ik had een baan waarbij ik veel buiten de deur was. Af en toe stuurde hij op vrijdag een sms of ik langs wilde komen. Af en toe lukte dat ook. Maar iedere vrijdag was ik s morgens al zenuwachtig.. Zou hij...? Dat is op zich al sneu genoeg natuurlijk. Maar op een mooie vrijdag had ik een plan de campagne bedacht om aandacht te krijgen. Ik stuurde hem (en hem alleen) via Hyves (geloof ik) een berichtje met iets als: Hoi allemaal, mijn telefoon is gecrashed. Willen jullie mij je nummer smsen want ik ben echt alles kwijt



Hij stuurde inderdaad iets later een sms, hoera, gelukt! Maar achteraf... *schaamsmiley*



Please vertel me dat ik niet de enige ben met zulke sneue acties :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 17 augustus 2014 @ 18:51:

[...]





Ik ben echt supertriest geweest....ik deed dit met I Will Survive van Gloria Gaynor in een triest clubje op Kreta en dan zo dansen en playbacken alsof mijn leven er vanaf hing. Waar ging het mis? +1
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2014 @ 18:46:

[...]



Dat deed ik op Meatloaf, doe joe luv me, doe joe luve me 4 ever.... ja dat is minstens zo erg
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en ik heb een opleiding gedaan op de laboratorium school, puur om door mijn omgeving slim en interessant gevonden te worden. Het werkte ook weleens. Ik kreeg altijd leuke opmerkingen erover.

Ik werk overigens al lang niet meer op een lab
Proberen mijn arm te breken bij gym in groep 2. Meisje uit mijn klas had dat ook en ik was zooooo jaloers. Iedereen mocht wat op het gips zetten en ze kreeg heel veel aandacht. Man, dat wilde ik ook! Is (gelukkig) niet gelukt. Zat wel onder de blauwe plekken:)
Alle reacties Link kopieren
"Per ongeluk" een bericht "voor vriendin" naar hem sturen...



Anoniem bellen en dan ophangen.



Als een puberella achter hem aanlopen en om álles lachen..



Hele schriften vol krabbelen..



Oh bah wat sneu allemaal!
god, wat ben ik blij dat ik in mijn puberteit nog geen Hyves, FB, Whatsapp etc had. Wat een ramp zou dat geweest zijn.....

Ik kwam pas op internet toen ik al rond de 20 was....ook nog niet heel wijs, maar het echte gênante pubergedrag al voorbij.



Nav het stationverhaal moet ik ineens weer denken aan een actie die ik verdrongen had....Ik was 14-15 en had een krantenwijk. Ik zag dan altijd een man bij een bedrijf aankomen in een nogal opvallende auto. Ik vond hem wel leuk dus hoopte ik altijd dat ik hem 's ochtends zag. Nou is dat allemaal niet zo erg, maar ik zag een keer die auto dus staan in een straat vlakbij waar ik woonde....HIJ woonde vlakbij!!

Toen heb ik dus honderden keren 'nonchalant' langs zijn huis gefietst. Ik ben zelfs zover gegaan dat ik het hele telefoonboek doorgespit had op zoek naar zijn nummer. Ik wist geen naam, maar wel een adres dus......en in het pre-internettijdperk kon je niet op adres zoeken.

edit: godzijdank niet dus, want ik heb zijn nummer nooit gevonden en ik weet niet wat ik gedaan zou hebben als ik het gevonden had (ws bellen en ophangen, maar toch.....)
Iemand 'per ongeluk' een smsje sturen, die eigenlijk voor iemand anders bedoeld zou zijn geweest. Maar dat niet echt was natuurlijk. En ja, daar komt dan reactie op en hopla, een gesprek(je).
Toen ik een jaar of 17 was was ik zooo verliefd op een jongen die al verloofd was. Tegen mij vertelde hij dat hij niet van haar hield en wel van mij maar dat hij van zijn familie moest trouwen.

En ik geloofde hem ook nog ook. Tranen met tuiten heb ik gehuild in zijn bijzijn. Ik was erg verdrietig en hoopte dat hij alsnog voor mij zou kiezen.

Toen het tot me doordrong dat hij me voor de gek hield voelde ik me zo vernederd.
quote:Sensy12 schreef op 17 augustus 2014 @ 18:40:

Wat me ineens te binnen schiet door jullie verhalen: met afgeschermd nummer 30x een crush bellen en als ik 'm dan eindelijk te pakken had, reageren met:"Eh...ik jou 30x gebeld? Doe even normaal man, ik bel je nu pas voor het eerst. Maar eh...hoe gaat het met je?"
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was ik bevriend met een meisje wat mij op een gegeven moment in de steek liet voor meiden die populairder waren. Ik voelde me bedrogen!

Heb haar nog maanden thuis opgebeld (er bestonden nog geen mobieltjes) en hing steeds op als ze opnamen. Op een gegeven moment zei ze: "Jaaahaaa Minnimouse, ik weet wel dat jij het bent!!" en toen zei ik: "Nee hoor, ik ben Anna, je hebt me je nummer gegeven, weet je dat niet meer?"



Echt triest.
Alle reacties Link kopieren
In een wanhopige poging een ex te pleasen zat ik iedere zondagavond klaar met zijn lievelingseten in de hoop dat hij na zijn werk langs zou komen. (Dit had hij namelijk een aantal keren spontaan gedaan)



Heel sneu, want ik zag hem vervolgens gewoon mijn huisje voorbij rijden.... zich nergens van bewust...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Op de middelbareschool (werd ook nog niet echt gebruik gemaakt van internet en mobieltjes). Ik was verliefd op een jongen uit een klas lager.

Zijn fiets stond altijd naast mijn fiets, daar stond een postcode ingegraveerd. Op basis van die postcode en zijn achternaam heb ik het hele telefoonboek doorgespit .



Bleek hij ergens in the middle of nowhere te wonen. Maar enfin, ik was verliefd. Ik op de fiets "nonchalant" en "toevallig" naast zijn huis fietsen. Paar keer op en neer maar niemand te zien. Heb dat nog een paar keer herhaald, totdat ik er achter kwam dat hij daar helemaal niet woonde
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of 14 jaar was hadden een vriendin en ik een mega crush op jongen van school. Totaal onbereikbaar; hij was "al" 17 en had al een hele tijd een vriendin, maar dat mocht de pret niet drukken.



Toen zijn we wel eens met de bus langs zijn huis gereden in de hoop dat hij ons zou zien en spontaan verliefd op ons zou worden . Hij woonde ook nog eens in een heel ander dorp, zaten we dus gewoon bijna een uur voor in de bus.

En daarna natuurlijk heel teleurgesteld dat hij nog steeds niet verliefd op eens van ons was geworden .
Hoe meer ik hierover nadat ik meer ik inzie hoe triest ik was...



Vriendinnen crush laten bellen dat ze mij niet te pakken kregen en ze zich zorgen maakten zodat hij mij zou gaan bellen.



Ook wel eens het slachtoffer geworden van een kansloze actie: Werd aangebeld door een vriend van mij dat hij zonder benzine stond ( jaja precies bij mij voor de deur) en dat hij zolang moest lopen naar de pomp ( niet eens 5 minuutjes) of hij bij mij mocht wachten tot zijn moeder hem benzine kwam brengen. Moeders was alleen nog op haar werk dus moest hij de hele dag met mij doorbrengen.
Leuk topic!



Ik ben een keer met mijn gekwetste zieltje (ik was 20 ofzo) zo boos geworden op een exvriendje die zo liep te pochen met zijn nieuwe liefde (hij had mij aan de kant gezet voor haar) dat ik uiteindelijk tijdens een SMS sessie met hem, over spullen die nog bij mij lagen "per ongeluk" het verkeerde smsje naar hem stuurde wat eigenlijk voor mijn "nieuwe" vriendje bedoeld was. Echt iets in de trant van : Hi knapperd! zeker zie ik jou vanavond! Hoelaat kom je me ophalen? (altijd leuk een denkbeeldig vriendje) de sukkel trapte er wel in en werd eigenlijk best boos, na een maand was t uit met zijn nieuwe liefde en zocht hij weer contact met mij.... Beetje jammer voor hem dat mijn denkbeeldig vriendje inmiddels tastbaar was geworden.
Alle reacties Link kopieren
O ja en dan valt me nog iets in...

Vroegah was ik mega verliefd op Marti Pellow (Wet Wet Wet). Ik heb toen eens via de Hitkrant oid meegedaan aan een wedstrijd waarmee je een meet en greet kon winnen. Ik was er toen echt van overtuigd dat als ik dat zou winnen en ik hem zou ontmoeten, hij dan ook wel verliefd op mij zou worden en we een relatie zouden krijgen. (For the record; ik was geloof ik 15 en hij toen 30 of iets). En nee, ik heb toen niet gewonnen .
Puberliefdes zijn leuk, zo had ik ook een vriendje die ik helemaal gek maakte, ik kon dat toen, haha, ik ging met ouders op vakantie en kon niet zonder hem, dacht ik.

Huilen én smeken dat ik hem 6 weken niet zag.



De stumpert in kwestie ging al liftend en met de trein naar Belgie

Toen ik hem zag was de verliefdheid over, ineens.

Ik vertelde dat hij kon gaan

Oh Isis wat gemeen van je zeg! Ik heb zulke rot acties ook gedaan.. ik schaam mij er soms echt voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:zivadavid schreef op 17 augustus 2014 @ 19:40:

O ja en dan valt me nog iets in...

Vroegah was ik mega verliefd op Marti Pellow (Wet Wet Wet). Ik heb toen eens via de Hitkrant oid meegedaan aan een wedstrijd waarmee je een meet en greet kon winnen. Ik was er toen echt van overtuigd dat als ik dat zou winnen en ik hem zou ontmoeten, hij dan ook wel verliefd op mij zou worden en we een relatie zouden krijgen. (For the record; ik was geloof ik 15 en hij toen 30 of iets). En nee, ik heb toen niet gewonnen .

Geeft niets, had ik met George Michael.

Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat hij tijdens een concert mij echt wel zag zitten op de tribune en op slag verliefd was geworden

Ik zag mezelf ook al helemaal in de Hitkrant, "Ware liefde voor George, wordt dit zijn zomerbruid??"



(ik was 14)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:zivadavid schreef op 17 augustus 2014 @ 19:36:

Toen ik een jaar of 14 jaar was hadden een vriendin en ik een mega crush op jongen van school. Totaal onbereikbaar; hij was "al" 17 en had al een hele tijd een vriendin, maar dat mocht de pret niet drukken.



Toen zijn we wel eens met de bus langs zijn huis gereden in de hoop dat hij ons zou zien en spontaan verliefd op ons zou worden . Hij woonde ook nog eens in een heel ander dorp, zaten we dus gewoon bijna een uur voor in de bus.

En daarna natuurlijk heel teleurgesteld dat hij nog steeds niet verliefd op eens van ons was geworden .
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 17 augustus 2014 @ 19:31:

In een wanhopige poging een ex te pleasen zat ik iedere zondagavond klaar met zijn lievelingseten in de hoop dat hij na zijn werk langs zou komen. (Dit had hij namelijk een aantal keren spontaan gedaan)



Heel sneu, want ik zag hem vervolgens gewoon mijn huisje voorbij rijden.... zich nergens van bewust...



Ah gossie.



Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. En ook niet of ik mijn bizarre acties hier uberhaupt wel neer wil zetten.
.
Alle reacties Link kopieren
Eerste wat in me opkomt is de actie van een man die gek was op mij... Niet helemaal t topic maar wil t jullie niet onthouden.



Ik was 18, hij begin 30 met kind.

Hij had mijn adres via de sportschool waar we beide kwamen. Met Valentijn krijg ik wel 30 kaarten van hem met allemaal verschillende teksten. Op zich lief maar ik vond hem echt heel oud.

Hij dacht dat hij wel indruk zou maken op mij met zijn zoontje. Kwam toen met zoontje in supermarkt waar ik werkte langs. Hij heeft 2 woorden met me gewisseld want toen plaste zoontje de hele vloer onder en heb ik collega opdracht gegeven het op te dweilen..

Ik was echt nog niet bezig met kinderen toen hoor...
toen ik nog op de middelbare school zat zag ik een leuke jongen patat eten bij het raam in een of andere patatzaak. Ik liep langs met een vriendin. Hij lachte naar me, ik lachte terug. Ik ben met die vriendin toen nog een keer of 5 teruggelopen alleen maar om te zwaaien en hij zwaaide terug. Pubers
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2014 @ 18:46:

[...]



Dat deed ik op Meatloaf, doe joe luv me, doe joe luve me 4 ever.... Ik ook. Samen met mijn beste vriendin in het midden van de dansvloer.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2014 @ 19:47:

[...]



Geeft niets, had ik met George Michael.

Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat hij tijdens een concert mij echt wel zag zitten op de tribune en op slag verliefd was geworden

Ik zag mezelf ook al helemaal in de Hitkrant, "Ware liefde voor George, wordt dit zijn zomerbruid??"



(ik was 14)Om deze ga ik écht stuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven