Wat is het sneuste wat jij hebt gedaan voor wat aandacht?

17-08-2014 17:23 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Las vanmorgen een topic over een meisje die haar dat uit gekwetstheid wel "even de waarheid had verteld" over de whatsapp. Ik dacht: nou zeg, laat jezelf niet zo kennen (of zoiets) maar goed, ben zelf eerlijk gezegd ook niet helemaal van onbesproken gedrag.



Ik trap af: jaaaaaren geleden, ik was zo verliefd, en deze man gebruikte mij naar hartelust. Hij was altijd vrij op vrijdag, en ik had een baan waarbij ik veel buiten de deur was. Af en toe stuurde hij op vrijdag een sms of ik langs wilde komen. Af en toe lukte dat ook. Maar iedere vrijdag was ik s morgens al zenuwachtig.. Zou hij...? Dat is op zich al sneu genoeg natuurlijk. Maar op een mooie vrijdag had ik een plan de campagne bedacht om aandacht te krijgen. Ik stuurde hem (en hem alleen) via Hyves (geloof ik) een berichtje met iets als: Hoi allemaal, mijn telefoon is gecrashed. Willen jullie mij je nummer smsen want ik ben echt alles kwijt



Hij stuurde inderdaad iets later een sms, hoera, gelukt! Maar achteraf... *schaamsmiley*



Please vertel me dat ik niet de enige ben met zulke sneue acties :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:dramaqueend schreef op 18 augustus 2014 @ 08:50:

Volgens mij kun je het ook zelf doen ookal komt dat wel minder vaak voor. Hypochondrisch dekt ook de lading niet helemaal.



Munchausen (zonder de 'by proxy') is inderdaad voor jezelf. Het Münchhausen-syndroom is een psychiatrisch syndroom waarbij de cliënt zich herhaaldelijk presenteert bij medische hulpverleners met gefingeerde klachten of zelf toegebrachte verwondingen, om daardoor zorg en aandacht te krijgen. De aandoening wordt ook wel nagebootste stoornis genoemd.

een onderscheid met hypochondrie is dat er geen ziekteverschijnselen zijn. Deze worden op door de cliënt gefingeerd.



On topic;

Ik wilde vroeger heel graag een bril. Ik heb toen op de basisschool net gedaan of ik niet alles kon lezen, zodat ik naar de opticien moest. Maar toen kwam al snel de aap uit de mouw . Vervelende was wel dat toen ik 14 was, ik niet meer goed de dingen op het bord kon lezen op school etc... En ik toen dus toch nog aan een bril moest, maar dat toen helemaal niet meer wilde!
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Alle reacties Link kopieren
Als 10-jarige meerdere malen langs het huis van mijn 'stiekeme grote liefde' fietsen samen met een vriendinnetje. Om vervolgens dan toch het lef te hebben bij hem aan te bellen... en hij open doet met de woorden: 'Durfde je niet aan te bellen? Ik zag je al een tijdje telkens voorbij fietsen'.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Alle reacties Link kopieren
quote:fangbangerr schreef op 17 augustus 2014 @ 18:07:

Op een app kun je zien op welke afstand iemand zich bevindt.. Stond opeens 300m bij een crush, dus ben al refreshend rond gaan rijden om diegene toevallig per ongeluk tegen te komen van 'heuuj jij ook hier?' Oei!
Wat is het meeste genant herkenbaar zeg



Ik had op de middelbare school een beste vriendinnetje die altijd wel iets had.

Altijd wel iets in het verband of met krukken.

Zij alle aandacht en ik vreselijk jaloers.

We gingen op kamp en zij ging weer eens door haar enkel, hop naar de dokter en weer met krukken.

Hoefde ze mooi niet meer mee te doen aan alle stomme activiteiten.

Dat zag ik ook wel zitten.

Ik fakete vreselijk buikpijn. Wij naar de dokter voor onderzoek.

Stopte die vent zijn vinger in mijn reet om te checken of daar iets mis was

Mocht vanaf dat moment niet meer eten omdat ik misschien een blindedarm ontsteking had en geopereerd moest worden.

Natuurlijk heb ik 's avonds wel gesnoept, werd verraden en niet geopereerd natuurlijk.

Was wel even genezen.
Alle reacties Link kopieren
Zelf eigenlijk niets spectaculairs gedaan behalve ziektes aandikken om extra verwend te worden. Had vroeger een bloedhekel aan die meiden die nepflauwvielen. Daar stapte ik gewoon overheen op weg naar de bar/wc, dus trok ik aandacht door dat te negeren (soms zei ik ook iets wat absoluut niet waar was over hen, waardoor zij zich later op de avond verspraken doordat zij dat ineens wel wisten te herinneren midden in de appelflauwte )



Meest sneue assistentactie ooit: een vriendin had een jongen leren kennen in een van die prehistorische chatrooms. Afgesproken in Rotterdam (Baja Beachclub). Ik vond het onverantwoord van haar en ging dus ter bescherming mee (echt lachwekkend). Daar gingen wij, vanuit Limburg naar Rotterdam met de trein. Vriendin zei thuis bij mij te logeren en ik had thuis verteld dat ik bij vriendin bleef slapen. Godsgruwelijk vroeg arriveerden wij in Rotterdam waar wij door de eerste de beste barman (die de toko kwam openmaken) werden 'gesnapt'. Die heeft er een beveiliger bij gehaald en die dwong ons om onze Hi Swing 200 gsm te geven Hij belde onze ouders en bracht ons naar het station. De hele weg heeft die man lopen schelden in een soort Rotterdams dialect dat wij een stel domme geiten waren en als wij zijn dochters waren geweest dat wij een lel voor onze kanis hadden gekregen.

In Eindhoven stond mijn vader al briesend te wachten op het station op zijn pantoffels. Luidkeels te schreeuwen dat het hem echt geen drol kon interesseren of dat nu 'vet voor schut' was na een drie kwartier rijden en gejank van mijn moeder.

Wij waren destijds vijftien
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwiwi schreef op 18 augustus 2014 @ 00:42:

Was denk ik ongeveer 11

Ouders zaten in scheiding, echt hevige periode van 2 jaar geweest. Heftig

Heb mijzelf toen in mijn been gesneden, diepe krassen. En ook zo duidelijk, dat ze zagen ik het zelf gedaan had.( en zeggen , nee van Doorns in park)

In hoop wat aandacht/liefde te krijgen

Dit herken ik



Van die docent trouwens ook. Ik was verliefd op die van tekenen en heb hem toen zo ver gekregen dat hij me bijles ging geven
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 18 augustus 2014 @ 08:43:quote:zelfs zo erg dat ik even bang ben geweest dat ik aan Münchhausen by proxy leed. (Dat hing ik dan weer niet aan de grote klok.. )Is dat niet wat een ouder bij kinderen doet? Bedoel je niet hypochondrisch?Bij jezelf heet het alleen Münchhausen.
Op het vwo was ik verliefd op een jongen die drie klassen hoger zat dan ik. Bij het samenstellen van mijn vakkenpakket heb ik speciaal een vak gekozen dat hij ook deed. Want dat zou ie vast stoer vinden ofzo. Dus toen hij al van school was, zat ik nog drie jaar dat vak te doen
Alle reacties Link kopieren
Lemoos!
Ik hoop echt dat mijn vriend dit nooit gaat lezen want het gaat over hem..



Hij heeft een keer "liefdespoeder" gekocht ( zal wel suiker zijn geweest ofzo) en dat in mijn drankje gedaan zodat ik verliefd op hem zou worden. We waren 15 en ik was allang verliefd op hem alleen weigerde ik dat toe te geven want ik dacht dat hij een playertje was.Best sneu...



Jaren later nadat ik hem weer tegenkwam op een begravenis en we daarna nog een leuke avond hadden gehad wilde ik weer contact met hem. Ik wist dat hij een nieuw huis wilde en een vriendin van mij wilde van haar huis af. Toen heb ik hem gebeld dat hij langs moest komen bij mij om een formulier in te vullen zodat hij haar huis kon krijgen. Hij deed het nog ook..Geen moment heeft hij gedacht dat hij samen met mijn vriendin naar de WBV moest gaan. Het heeft wel gewerkt iig.
Moet wel zeggen dat ik van sommige dingen wel echt schrik die hier zijn beschreven...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om te lezen.



Zit me even te bedenken wat voor sneue acties ik kan opdreunen.



Als puber was ik er goed in om in beeld te komen bij degenen die ik leuk vond. Ik fietste langs zijn huis ofzo.

Het werd helaas nooit beantwoord.



Verder geen heel sneue acties uitgehaald.
Alle reacties Link kopieren
Op de middelbare school bazuinde ik rond dat ik Spaans bloed had. Dat leek me echt rete-cool.

En op de vraag om iets in het Spaans te zeggen complete brabbel nonsens uitslaan
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendje van de middelbare school had het uitgemaakt en ik was echt vreselijk verdrietig. Na een paar dagen besloot ik om hem terug te winnen



De school had een open dag en wij vertegenwoordigden beiden de leerlingenraad of iets dergelijks. Hulpmiddelen waren ouzo (tijdens het diner van de leerlingenraad, Grieks restaurant), een outfit waarvan ik wist dat hij die mooi vond, schaamteloos flirten met een (oudere) stagiare, en toen hij het echt vervelend begon te vinden, haalde ik hem over om bier te gaan drinken in de lerarenkamer, want ik wist waar dat gestald werd. Natuurlijk werden we gesnapt maar met de school vol ouders werd er toen niks tegen gedaan. Toen was het inmiddels weer zo goed als aan



Wel nog ongenadig op m'n flikker gekregen van de conrector, ik was wel zo eerlijk om de schuld op me te nemen, en weet nog goed dat ik de preek onderging maar de deur uitliep met 'het is wel weer aan'.
Alle reacties Link kopieren
Ik en een vriendin waren een jaar of 10 en helemaal hotel de botel op een super lekkerding die bij ons op het plein kwam.. We hadden toen op de muur heel groot zijn naam geschreven met hartjes en toen die dat zag tufte die op de muur.. Waren beide gelijk afgeknapt en als ik hem nu weleens tegen kom schaam ik me nog steeds haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik was/ben een notoire te laat komer. Handig, want na zo vaak te laat komen, moest je extra vroeg op school zijn. En de jongen die ik leuk vond was er ook altijd heel vroeg.

Toen ik daarachter kwam heb ik tijdenlang gefingeerd dat ik mij vroeger moest melden, omdat ik dan met hem kon 'hangen'. Vooral veel samen door de miezer regen gewandeld, want dat vonden we allebei leuk. Weinig te laat gekomen daardoor, vanaf halverwege de brugklas tot ergens in de tweede. Toen kwam er nog een jongen in de klas die met dezelfde buslijn als de zijne kwam, waardoor we niet meer dat momentje samen hadden.



Hij kon er zelf ook wat van, ontmoette hem weer rond mijn 19de toen we een gezamenlijke vriend bleken te hebben. Maar die twee zaten mij steeds midden in de nacht te bellen of ik mee kwam stappen. Ik woonde samen met mijn vriend op een half uur fietsen van de stad. Was niet heel erg gecharmeerd van die acties toen.



Haha, vriend waarmee ik toen samenwoonde. Heb ik er ook een beetje ingeluisd. Vond hem vanaf mijn 14de al leuk. Wel eens mee aangefrot toen we bij elkaar in de klas zaten.

Toen ik 19 was een leuke nacht gehad samen. En vlak daarna kon ik een kamer krijgen, en er was nog een plekje vrij. Heel slapjes bij vriendinnen aangeboden. En vervolgens hem overgehaald daar ook te gaan wonen. Haha... versierde wel makkelijk. ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh de jongen in kwestie was al 16 trouwens ?
Ik heb de bakvisperiode niet gehad, nooit onbereikbare crushes of achter jongens aan lopen.



Ik een maand lang op mijn kniën in de auto gezeten omdat ik wilde dat mensen dachten dat ik al volwassen was. Ik weet niet zo goed waarom, want verder heb ik nooit in mijn leven ouder willen zijn dan ik was, maar op mijn tiende zat ik op mijn knieën achter in de auto omdat ik dacht dat ik door de toegevoegde lengte volwassen over zou komen En ook heel de tijd stil zitten en niet om me heen kijken want alleen kinderen bewegen veel in auto's
Alle reacties Link kopieren
Hier een ras echte drama queen



Voor het meeste schaam ik mij vreselijk!



Heb regelmatig, ook als 16 jarige bij mijn vader staan huilen om dingen. Mijn moeder trapte hier niet in.



Bij mijn eerste tatoeage, mijn moeder heeft een hekel aan tatoeages, had ik gezegd dat het van papa mocht, mijn moeder is mee geweest, heeft een handtekening gezet en heeft betaald. Dacht dat mijn vader, die al meerdere tatoeages had het wel zou begrijpen, hij heeft voor straf dezelfde tatoeage laten zetten. Dacht ik met mijn 16 even vet cool te wezen met mijn adelaar op de ribbenkast, neemt mijn vader dezelfde!



Nu ik zwanger ben, en wij mijn neefje hebben geadopteerd,

is er een soort van Karma. Zeg tegen mijn vriend dat hij onze kinderen niet te veel mag verwennen. Maar er word wel binnen een week(!!) wel even 4 paar jordans & 2 paar Timberlands gekocht. Dan maar te zwijgen over de andere dingen die ze krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 15 was kreeg ik verkering en dat ging uit toen ik 17 was

(hij had een ander) en de laatste keer dat ik hem zag,dat was toen hij het uit maakte heb ik hem smekend en huilend nog om 1x sex gevraagd,ik was zo bang dat ik nooit meer sex zou hebben hahaha



Die sex kreeg ik natuurlijk niet,maar later is dat helemaal goed gekomen
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam laatst mijn dagboek tegen van mijn middelbare schooltijd. Het boek staat bol met met puberhormonen...

Dan was ik weer verliefd op die jongen, maar die zei niet eens hoi, dus dan werd ik weer verliefd op die ander..Volgens mij, ben ik in 1 jaar tijd wel 8 keer verliefd geweest op diverse jongens.

En elke keer dat ik weer verliefd was, was het natuurlijk wel de liefde van mijn leven, pfff vermoeiende tijd was dat.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik was ook áltijd verliefd. En altijd mijn best doen mezelf in de kijker te spelen. En met één jongen was het zo dat als ik op hem was dan was hij niet op mij en andersom. En alleen na een drankje (bessenjenever of apfelcorn, want dat konden we betalen) durfden we elkaar te zoenen. Kolere wat een bibberende benen kreeg ik van hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwiwi schreef op 18 augustus 2014 @ 08:06:

Weleens buikpijn of ziek zijn aangedikt om verzorgd te worden haha

Wie niet?!

Nee nooit. Dat had geen zin bij mij thuis.

Was dus ook weinig ziek. Eén keer echt goed ziek geweest, mijn moeder werken (ouders gescheiden), dus ik mocht overdag bij een thuisblijfmoeder in dezelfde straat bivakkeren (koorts, dus onder de wol in bed). Die verzorgde me heel lief. Toen wist ik voor het eerst dat het ook anders kon.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik doe het eigenlijk nooit, maar ik ben toevallig nu even sneu bezig.



Het is uit met mijn vriend, en hij doet de hele tijd alsof het hem niet kan schelen, wat ik heel erg vind. Dus ik ben ook begonnen met te doen alsof het me geen bal kan schelen, heb gezegd dat ik een sollicitatiegesprek heb in een andere stad lekker ver weg, en gezegd dat ik ook al misschien bij een vriendin die daar woont kan intrekken, zodat hij door heeft dat ik helemaaal over hem heen ben. Maarja het is allebei dus niet waar



En het lukt want nu wil die me zien haha
Aaah joyjoy niet jezelf verlagen voor een man joh. Als hij je echt nog zou willen dan had hij het toch ook niet uitgemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven