Wat moet ik doen??

17-09-2014 11:27 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een date gehad met een getrouwde man. We hebben wat gekletst en wat gedronken. Ivm zijn werk is hij heel vaak druk en komt ie ook weinig op de App. Ik zou de dag erna weer met hem afspreken, maar hij kon toen helaas niet komen. Heb hem toen nog een app gestuurd van wanneer dan wel? Waarop hij zei volgende week. Daarna nog 1x een app gehad. Heb hem eergisteren nog een app gestuurd.. Maar helaas niks ontvangen. Hij is overigens wel online geweest. Ik ben nooit iemand die gelijk terug appt en raak ook niet snel attached aan een man. Maar dit voelt wel anders dan normaal. Krijg hem niet uit mijn gedachte.. Pfff

Wil graag tips van jullie. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
HIJ IS GETROUWD!
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Hem vergeten en een leuke vent zoeken.



Getrouwde mannen die daten met anderen dan hun eigen echtgenoot/echtgenote zijn per definitie niet leuk (genoeg)!
Leuk he, iets hebben met een onbereikbare man.

Maar serieus: kap het af.
Alle reacties Link kopieren
Hem met rust laten, wat denk je wel niet!! Hij is getrouwd, dus van een andere vrouw. Los van dat je dit niet kunt maken, wil je toch ook geen tweede viool spelen? Vind je zelf genoeg waard om op de eerste plaats te staan. Zoek gewoon een vrijgezelle vent en blijf van getrouwde mannen af.
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen? Wennen aan hoe het de komende jaren zal gaan, want jij zal nooit op de eerste plaats staan. Wat is zijn excuus om het buiten de deur te zoeken? De kinderen? De hypotheek?
Alle reacties Link kopieren
Gutteguttegut,...nou met een getrouwde man dus he?

Zo!..doe jij het even goed!!

.

.

Hij ook trouwens.

Welkom in de wereld van je zelfvernietigende hart.

Doei.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Lekker wachten...

Zullen jou twee toverwoorden worden.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Er mee doorgaan natuurlijk en dan hier weer een topic openen zodat wij kunnen genieten van jouw zelf toegebrachte leed!
Alle reacties Link kopieren
Ik makkelijker gezegd dan gedaan. Hij zegt dat z'n vrouw m veel vrijheid geeft.. Maar goed.. Zal hem uit mijn hoofd moeten zetten..
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat n klootzak is hij en wat n onvoorstelbaar dom wicht ben jij.



Ga lekker op tinder chatten ofzo maar vergeet hem.
Been there, done that, got the T-shirt.
Na de eerste zin al klaar met lezen.

Wat begrijp je niet aan GETROUWD?
Alle reacties Link kopieren
Ojee laat dit nou net mijn probleem zijn, denk namelijk dat men vriend vreemdgaat.

Gewoon een leuke single man zoeken en als je zogenaamde problemen zijn van de baan...
Alle reacties Link kopieren
quote:diamondz schreef op 17 september 2014 @ 11:34:

Ik makkelijker gezegd dan gedaan. Hij zegt dat z'n vrouw m veel vrijheid geeft.. Maar goed.. Zal hem uit mijn hoofd moeten zetten..

Hahahahaha.......





Hoe dom kun je zijn!

Maar goed, ik denk dat je voor het ootje gehouden wordt....
Alle reacties Link kopieren
Hij is getrouwd!!!



Wat jij moet doen, is helemaal niks dus.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me eigenlijk wel even af..wat jij eigenlijk zelf van zo,n man vind.

Wat vind jij er nou eigenlijk zelf van??...of werken je hersens even niet meer ofzo?

Dat is toch lief?, dat hij getrouwd is, jou erbij neemt, vreemdgaat, liegt, bedriegt, neukt, valse beloftes ect..het kan niet op he?

.

Een schatje, dat is het!

een man naar mijn hart...spuug er alleen wel op.

dat wel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En jij dacht, ondanks dat hij getrouwd is, dat dit wel relatiemateriaal is? En zijn vrouw laat hem vrij? Dus ze weet van jullie af? Jij bent een bijkomstigheid en je staat heel laag op het prioriteitenlijstje. Dus hou de eer aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niets doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem gewoon een leuke man.. Hij is alleen een paar jaar ouder. Verliefd ben ik niet.. Ik zal er idd mee moeten kappen. Gaat moeilijk worden.. Maar het MOET!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt 1 date gehad..wat is hier moeilijk aan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Omdat iemand getrouwd is, onbereikbaar is, het eigenlijk niet mag, voel jij je natuurlijk extra vereerd en bijzonder, omdat hij speciaal voor jou zo'n puinhoop maakt van z'n huwelijk...

Ik zou helemaal niets willen met zo'n vent, en trouwens, je hoort alleen zijn kant van t verhaal, misschien kletst hij wel uit z'n nek, als hij zegt dat z'n vrouw hem vrijlaat...

Bespaar jezelf de toekomstige drama, want ook dit hoort bij de 98% van de "belazer-relaties" die gedoemd zijn te mislukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 17 september 2014 @ 11:43:

En jij dacht, ondanks dat hij getrouwd is, dat dit wel relatiemateriaal is? En zijn vrouw laat hem vrij? Dus ze weet van jullie af? Jij bent een bijkomstigheid en je staat heel laag op het prioriteitenlijstje. Dus hou de eer aan jezelf.Zij weet van niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamondz schreef op 17 september 2014 @ 11:44:

Ik vind hem gewoon een leuke man.. Hij is alleen een paar jaar ouder. Verliefd ben ik niet.. Ik zal er idd mee moeten kappen. Gaat moeilijk worden.. Maar het MOET!

Je v ergeet het woord getrouwd....man man man , aan jou hart geloof ik werkelijk dat de wereld echt wel kapot moet zijn....wat weinig kracht.

Poe,...ben er slap van.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:lucianne schreef op 17 september 2014 @ 11:45:

Omdat iemand getrouwd is, onbereikbaar is, het eigenlijk niet mag, voel jij je natuurlijk extra vereerd en bijzonder, omdat hij speciaal voor jou zo'n puinhoop maakt van z'n huwelijk...

Ik zou helemaal niets willen met zo'n vent, en trouwens, je hoort alleen zijn kant van t verhaal, misschien kletst hij wel uit z'n nek, als hij zegt dat z'n vrouw hem vrijlaat...

Bespaar jezelf de toekomstige drama, want ook dit hoort bij de 98% van de "belazer-relaties" die gedoemd zijn te mislukken.Ik wil ook geen getrouwde man. Maar krijg m op 1 of ander manier niet uit mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamondz schreef op 17 september 2014 @ 11:49:

[...]





Ik wil ook geen getrouwde man. Maar krijg m op 1 of ander manier niet uit mijn hoofd.Goh, wat zielig voor jou zeg, ik ga..want de moed zakt me hier zover naar beneden, dat ik nog nauwelijks op kan staan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven