Wat moeten we nou?

20-10-2014 17:55 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuwe profiel aangemaakt, want ik wil absoluut niet herkent worden. Ik schaam me en ik weet dat ook jullie geen blad voor de mond nemen. Wel wil ik jullie vragen om niet bevoordeeld te reageren. Laten we het wel netjes houden aub.



Ik ben smoorverliefd op een vent van 30. Ikzelf ben bijna 20. Allemaal leuk en aardig. Nu komt het: hij heeft momenteel nog een vriendin en een dochtertje. Dat wist ik pas later. Ondertussen spreken we elkaar elke dag en zien we elkaar regelmatig (een paar keer in de week). Hij geeft aan verliefd op mij te zijn en met mij verder te willen en hij zit in een lastige situatie nu. Hij wil namelijk graag weg bij zijn vriendin. Hij is al een hele lange tijd niet meer gelukkig met haar. Ze zijn eerder uit elkaar geweest, in relatietherapie geweest enz, maar de koek is gewoon op.



Het erge is nu: hij weet niet hoe hij dat moet doen met zijn dochter. Zijn dochter staat op nummer 1 en voor mij geldt vanzelfsprekend hetzelfde, ondanks dat het niet mijn kind is. Als zijn vriendin merkt dat hij bij haar weg wil, zal zij zijn dochter van hem afnemen en zal hij haar een lange tijd niet mogen zien. Kortom: hij zit vast. Zij heeft financieel niet veel te bieden aan hun dochter. Hij is bang dat ze iets tekort zal komen als hij niet meer daar woont. Ik heb gewezen op een omgangsregeling, maar hij was ervan overtuigd dat zijn vriendin dat niet gaat doen. Ik ben van mening dat een kind absoluut nooit de dupe mag worden en ik snap niet waar zij het lef vandaan haalt om een kindje haar vader af te nemen en andersom. Dat doe je gewoon niet... Ik snap dat ze ervan zou balen dat hij weggaat bij haar, maar die kleine meid mag je niet gebruiken om iemand bij je te houden.



Ja, ik weet dat we fout bezig zijn naar zijn vriendin (en ook dochter) toe. Absoluut en daar ben ik me volledig van bewust. Scheld me maar uit, noem me wat je wilt. Ik weet het allemaal.



Ik wilde het denk ik gewoon even uiten, omdat ik er natuurlijk met niemand over kan praten.

Heeft iemand hier ervaring mee en heeft misschien iemand een advies qua zijn dochter? We willen samen verder en natuurlijk wel met zijn dochter.
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:00:

Smoezenlijst? Ik vraag advies mbt zijn dochter. Heeft niks met smoezen te maken denk ik zo.Die 'smoes'; "ik kan niet weg anders krijg ik mijn dochter niet meer te zijn/ben ik bang dat ze te kort komt" staat op de smoezenlijst en is de meest gebruikte smoes van vreemfgaande mannen om niet weg te gaan bij hun partner en het vriendinnetje naief te laten blijven hangen. Hij gaat niet weg! Het heeft niks met zijn dochter te maken. Echt niet.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy, 5 minuten geleden



OP meltdown in



3... 2... 1...





Hij staat er al best lang hè Evy??
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mening dat een kind absoluut nooit de dupe mag worden en ik snap niet waar zij het lef vandaan haalt om een kindje haar vader af te nemen en andersom. Dat doe je gewoon niet... Ik snap dat ze ervan zou balen dat hij weggaat bij haar, maar die kleine meid mag je niet gebruiken om iemand bij je te houden



Geloof je het zelf? En jij 19 jaar gaat dan wel even de stiefmoeder spelen met je nieuwe vlam de papa. Je krijgt 1 kant van het verhaal te horen. Inderdaad naïef, naïef en nog eens naïef.



ps waar haal jij het lef vandaan om daar over te oordelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:14:

. Hij is niet meer gelukkig met haar en wil bij haar weg. Je gaat niet zomaar je dochter in de steek laten. Vraag me af of jullie dat wel zouden doen. "Eerst weggaan en dan kijken hoe het gaat." Nee. Het gaat hier om een kind, niet om een nieuwe baan.Lees nou ff die smoezenlijst
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb stiekem wel gegrinnikt om die smoezenlijst. Natuurlijk is het eerder dieptriest dan grappig, maar "Ze laat mijn hond afmaken"? For real?



Nee, lieve TO. Deze man schildert zijn vriendin af als heks, maar hoe weet jij nou dat ze niet gewoon vol in zijn grappen trapt, en helemaal niet weet dat hij vreemdgaat? Ben je trouwens de eerste waarmee hij dit flikt? Zo ja, weet je dat heel zeker?
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
Oh god wat ben je nog 19.... En naief.



Heel lief dat jij hier oplossingen komt zoeken voor zijn dochter. Zelf doet ie namelijk niet zoveel aan een oplossing he?
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
De beste smoes!...staat die eral?...is:''ik heb een kind, en die wil ik niet pijn doen, en zij laat dat nooit toe dat ik mijn dochtertje een omgang ga treffen''.

.

Ik vind hem goed.

Slimme meneer.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:14:

Ik snap best dat ik jong ben qua getalletjes ;). Helaas kennen jullie mij niet. Ik voed mijn jongere broertje op, dus ik snap hem volledig.

Daarnaast zit ik niet te stoken in hun relatie, want ik dwing hem nergens toe. Geef hem alle tijd en heb ook gezegd dat ik het begrijp als hij geen contact meer wil met mij. Hij is niet meer gelukkig met haar en wil bij haar weg. Je gaat niet zomaar je dochter in de steek laten. Vraag me af of jullie dat wel zouden doen. "Eerst weggaan en dan kijken hoe het gaat." Nee. Het gaat hier om een kind, niet om een nieuwe baan.Oh gelukkig, je hebt al mama ervaring
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, het is heel simpel op te lossen. Bel haar gewoon op met de mededeling dat hij je al een tijd lang doet. En zeg haar dat ze hem moet laten gaan en haar kind niet bij hem weg moet houden. Oh en dat ze best even mag balen, maar dat jij nu eenmaal zijn grote liefde bent en zijn geluk niet in de weg mag staan. Moet jij eens kijken hoe snel hij niets meer met jou als 'grote liefde' te maken wil hebben
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:14:

Ik snap best dat ik jong ben qua getalletjes ;). Helaas kennen jullie mij niet. Ik voed mijn jongere broertje op, dus ik snap hem volledig.

Daarnaast zit ik niet te stoken in hun relatie, want ik dwing hem nergens toe. Geef hem alle tijd en heb ook gezegd dat ik het begrijp als hij geen contact meer wil met mij. Hij is niet meer gelukkig met haar en wil bij haar weg. Je gaat niet zomaar je dochter in de steek laten. Vraag me af of jullie dat wel zouden doen. "Eerst weggaan en dan kijken hoe het gaat." Nee. Het gaat hier om een kind, niet om een nieuwe baan.



Precies dus blijft hij bij zijn vrouw of gaat hij eerst eens netjes scheiden en regelen wanneer hij zijn kindje gaat zien.

En dan na een paar jaar verkering en een scheiding is het voorstellen van een vriendin wel een keer aan de orde. Tot die tijs heb jij helemaal bij dat kind te zoeken. En ik weet bijna zeker dat over 2 jaar hij helemaal niet gescheiden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:14:

"Eerst weggaan en dan kijken hoe het gaat." Nee. Het gaat hier om een kind, niet om een nieuwe baan.Als hij toch bij haar wil blijven als de relatie met jou niet goed uit pakt dan is zijn relatie blijkbaar zo slecht nog niet. Des te meer reden voor jou om uit zijn buurt te blijven.
Alle reacties Link kopieren
En die kerels hebben maar de dik voor mekaar show!!!

.

Dat vind ik nog het erge,...meest erg.

heel erg.

Shit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Maar gelukkig heb je haar al tot 'de heks' gebombardeerd en zijn jij en je harde plasser heilig
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:elle5460 schreef op 20 oktober 2014 @ 18:20:

De beste smoes!...staat die eral?...is:''ik heb een kind, en die wil ik niet pijn doen, en zij laat dat nooit toe dat ik mijn dochtertje een omgang ga treffen''.

.

Ik vind hem goed.

Slimme meneer.Ik ken er ook zo een, en die is zogenaamd niet meer samen met moeder van kind, al 8 jaar maar hij kan geen relatie in het openbaar aan. dan houd zijn ex zijn kind bij hem weg. En die meid gelooft dit al 8 jaar.
Stop met hem te neuken totdat hij zijn leven weer op orde heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof maar dat ik die mannen aan de hoogste boom ga hangen.

.

Ik trek het niet meer.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Je hebt teveel films gekeken.

Bij The sound of Music was de moeder van de kinderen al overleden, schat.



Je droomt. Wakker worden.

En stoppen met seks met deze meneer.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Dothedance, wat klink je naief. Maar goed, je bent ook pas 19 jaar. Hij belooft je de hemel op aarde en jij tuint er met open ogen in.



Als die relatie met de moeder van zijn kind echt zo slecht was, dan was hij allllaaaaang vrijgezel want voor het kind bij elkaar blijven werkt niet, echt niet. Geloof mij nou maar. Hoe oud is dat kind?
Ik denk eerlijk gezegd ook dat hij niet bij zijn vriendin weggaat. Want als hij serieus was, had hij al een advocaat geraadpleegd en wisten jullie dat zijn vriendin hun dochter helemaal niet zomaar kan weghouden.



Dus dat is tegelijk mijn advies: ga naar een advocaat. Dan zie jij gelijk hoe serieus hij met jou is. Als hij niet gaat meent hij het namelijk niet.



Tenslotte: je bent pas 19. En zelfs met een portie levenservaring is dat nog jong. Je hersenen zijn pas over jaren volgroeid en dan snap je ook dat je nog te jong was (bent) om hier rationeel en realistisch naar te kijken. Hou er rekening mee dat dit niet gaat lopen zoals je wil.
Alle reacties Link kopieren
Weet je TO, in al die jaren op dit forum is dit topic een van de meest voorkomende. Weet je hoeveel van die mannen uiteindelijk bij hun vrouw/vriendin zijn weggegaan om bij de TO te zijn?



0. Als in 'geen een'



En die hadden allemaal iets heel intens en unieks met die man



En als er al eentje weggaat was dat omdat de vrouw/vriendin er achter kwam en ze hem er uit had geschopt. Omdat hij nergens anders heen kon ging hij dan even naar de scharrel. Om binnen een paar maanden terug te verhuizen naar de ex aan wie hij zo'n enorme hekel had.



Die smoezenlijst is niet 'verzonnen in een jolige bui door ons'. Hij wordt elke keer langer. Het zijn de ervaringen van de vrouwen op dit forum die in precies dezelfde situatie als jou hebben gezeten. Stuk voor stuk.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 20 oktober 2014 @ 18:20:

Maar TO, het is heel simpel op te lossen. Bel haargrwoon op met de mededeling dat hij je al een tijd lang doet. En zeg haar dat ze hem moet laten gaan en haar kind niet bij hem weg moet houden. Oh en dat ze best even mag balen, maar dat jij zijn grote liefde bent en zijn geluk niet in de weg mag staab. Moet jij eens kijken hoe snel hij niets meer met jou als 'grote liefde' te maken wil hebben



Dat is best een heel goed advies.

Weet die vrouw meteen met wat voor eikel ze is getrouwd en wordt to ook niet meer aan het lijntje gehouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 20 oktober 2014 @ 18:17:

Oh god wat ben je nog 19.... En naief.



Heel lief dat jij hier oplossingen komt zoeken voor zijn dochter. Zelf doet ie namelijk niet zoveel aan een oplossing he?



Ja wel hoor, namelijk niet bij zijn vrouw weggaan.

Heus, die man heeft geen probleem hoor
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:14:

Ik snap best dat ik jong ben qua getalletjes ;). Helaas kennen jullie mij niet. Ik voed mijn jongere broertje op, dus ik snap hem volledig.

Daarnaast zit ik niet te stoken in hun relatie, want ik dwing hem nergens toe. Geef hem alle tijd en heb ook gezegd dat ik het begrijp als hij geen contact meer wil met mij. Hij is niet meer gelukkig met haar en wil bij haar weg. Je gaat niet zomaar je dochter in de steek laten. Vraag me af of jullie dat wel zouden doen. "Eerst weggaan en dan kijken hoe het gaat." Nee. Het gaat hier om een kind, niet om een nieuwe baan.Nou meid, als je dan niet wilt luisteren naar mensen die ietwat meer levenservaring hebben dan jij amper in je dikke teen hebt zitten dan laat je je toch lekker naaien (letterlijk en figuurlijk) . Succes ermee !
Aandoenlijk hoor TO dat jij je geschikt relatiemateriaal vindt voor deze droeftoeter. En erger nog, jij denkt serieus na over een relatie met hem? Iemand die zijn vriendin bedriegt?

Een dertigjarige die zijn kind minder belangrijk vindt dan een tiener waarmee hij aanklooit?
Een intelligente volwassen vrouw zou het nooit zo ver laten komen. Nog voordat alle elastiek spontaan uit haar/zijn onderbroek zou verdwijnen, zou zij zeggen: kom maar terug als je vrijgezel bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven