Wat moeten we nou?

20-10-2014 17:55 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuwe profiel aangemaakt, want ik wil absoluut niet herkent worden. Ik schaam me en ik weet dat ook jullie geen blad voor de mond nemen. Wel wil ik jullie vragen om niet bevoordeeld te reageren. Laten we het wel netjes houden aub.



Ik ben smoorverliefd op een vent van 30. Ikzelf ben bijna 20. Allemaal leuk en aardig. Nu komt het: hij heeft momenteel nog een vriendin en een dochtertje. Dat wist ik pas later. Ondertussen spreken we elkaar elke dag en zien we elkaar regelmatig (een paar keer in de week). Hij geeft aan verliefd op mij te zijn en met mij verder te willen en hij zit in een lastige situatie nu. Hij wil namelijk graag weg bij zijn vriendin. Hij is al een hele lange tijd niet meer gelukkig met haar. Ze zijn eerder uit elkaar geweest, in relatietherapie geweest enz, maar de koek is gewoon op.



Het erge is nu: hij weet niet hoe hij dat moet doen met zijn dochter. Zijn dochter staat op nummer 1 en voor mij geldt vanzelfsprekend hetzelfde, ondanks dat het niet mijn kind is. Als zijn vriendin merkt dat hij bij haar weg wil, zal zij zijn dochter van hem afnemen en zal hij haar een lange tijd niet mogen zien. Kortom: hij zit vast. Zij heeft financieel niet veel te bieden aan hun dochter. Hij is bang dat ze iets tekort zal komen als hij niet meer daar woont. Ik heb gewezen op een omgangsregeling, maar hij was ervan overtuigd dat zijn vriendin dat niet gaat doen. Ik ben van mening dat een kind absoluut nooit de dupe mag worden en ik snap niet waar zij het lef vandaan haalt om een kindje haar vader af te nemen en andersom. Dat doe je gewoon niet... Ik snap dat ze ervan zou balen dat hij weggaat bij haar, maar die kleine meid mag je niet gebruiken om iemand bij je te houden.



Ja, ik weet dat we fout bezig zijn naar zijn vriendin (en ook dochter) toe. Absoluut en daar ben ik me volledig van bewust. Scheld me maar uit, noem me wat je wilt. Ik weet het allemaal.



Ik wilde het denk ik gewoon even uiten, omdat ik er natuurlijk met niemand over kan praten.

Heeft iemand hier ervaring mee en heeft misschien iemand een advies qua zijn dochter? We willen samen verder en natuurlijk wel met zijn dochter.
Trouwens, zolang jij het 'jong zijn in getalletjes'

noemt, ben je echt nog jong.
Alle reacties Link kopieren
En ondertussen zit die vriendin met haar kind op de bank, te bedenken hoe gelukkig ze wel niet is...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Hij maakt zich ook helemaal niet druk om zijn kind. Al die tijd die hij in jullie 'oh zo vele' contact/ jou stopt, had hij ook in zijn kind kunnen stoppen is het niet? Je weet wel, zoals dat hoort.... In plaats daarvan brengt hij elke minuut dat hij weg kan komen met jou door ipv zijn gezin en kind. Zo begaan is hij niet met dat kindje hoor.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 17:55:

Ik heb maar even een nieuwe profiel aangemaakt, want ik wil absoluut niet herkent worden. Ik schaam me en ik weet dat ook jullie geen blad voor de mond nemen. Wel wil ik jullie vragen om niet bevoordeeld te reageren. Laten we het wel netjes houden aub.



Ik ben smoorverliefd op een vent van 30. Ikzelf ben bijna 20. Allemaal leuk en aardig. Nu komt het: hij heeft momenteel nog een vriendin en een dochtertje. Dat wist ik pas later. Ondertussen spreken we elkaar elke dag en zien we elkaar regelmatig (een paar keer in de week). Hij geeft aan verliefd op mij te zijn en met mij verder te willen en hij zit in een lastige situatie nu. Hij wil namelijk graag weg bij zijn vriendin. Hij is al een hele lange tijd niet meer gelukkig met haar. Ze zijn eerder uit elkaar geweest, in relatietherapie geweest enz, maar de koek is gewoon op.



Het erge is nu: hij weet niet hoe hij dat moet doen met zijn dochter. Zijn dochter staat op nummer 1 en voor mij geldt vanzelfsprekend hetzelfde, ondanks dat het niet mijn kind is. Als zijn vriendin merkt dat hij bij haar weg wil, zal zij zijn dochter van hem afnemen en zal hij haar een lange tijd niet mogen zien. Kortom: hij zit vast. Zij heeft financieel niet veel te bieden aan hun dochter. Hij is bang dat ze iets tekort zal komen als hij niet meer daar woont. Ik heb gewezen op een omgangsregeling, maar hij was ervan overtuigd dat zijn vriendin dat niet gaat doen. Ik ben van mening dat een kind absoluut nooit de dupe mag worden en ik snap niet waar zij het lef vandaan haalt om een kindje haar vader af te nemen en andersom. Dat doe je gewoon niet... Ik snap dat ze ervan zou balen dat hij weggaat bij haar, maar die kleine meid mag je niet gebruiken om iemand bij je te houden.



Ja, ik weet dat we fout bezig zijn naar zijn vriendin (en ook dochter) toe. Absoluut en daar ben ik me volledig van bewust. Scheld me maar uit, noem me wat je wilt. Ik weet het allemaal.



Ik wilde het denk ik gewoon even uiten, omdat ik er natuurlijk met niemand over kan praten.

Heeft iemand hier ervaring mee en heeft misschien iemand een advies qua zijn dochter? We willen samen verder en natuurlijk wel met zijn dochter.Jij snapt niet waar zij het lef vandaan haalt om een kind bij zijn vader weg te houden? Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het leven van datzelfde kind overhoop te halen!
De meest gebruikte smoes, serieus, dat je daar nog intrapt
Alle reacties Link kopieren
quote:madredefamilia schreef op 20 oktober 2014 @ 18:35:

[...]





Jij snapt niet waar zij het lef vandaan haalt om een kind bij zijn vader weg te houden? Ik snap niet waar je het lef vandaan haalt om het leven van datzelfde kind overhoop te halen!En daar hebben we de koe bij de horens!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Jij vraagt je af hoe zijn vriendin het lef heeft om hun kind bij vader weg te houden voordat de vriendin hier een mening over heeft kunnen vormen. Zij weet nog niet eens dat hij vreemd gaat, hoe kan zij dan al dreigen met het kind weghouden? Hij vertelt verhaaltjes. Vraag hem maar eens hoe dat gesprek verliep anders. Hij zei: vriendin, ik heb de liefde van mijn leven ontmoet, ze is ook lekker in bed dus nu ga ik bij je weg. En toen zei zij: nou dan mag je je kind niet meer zien. En toen zei hij: ok, in dat geval blijf ik wel.
Alle reacties Link kopieren
Je zit wel te stoken in de relatie. Je bent toch met hem bezig? Wees eerlijk.

En verder: wat een slappe hap, dat hij zn kind niet meer mag zien (wie zegt dat??) en dat zijn vrouw het kind financieel niet veel te bieden heeft (wie zegt dat?? En daar is alimentatie voor) is ronduit denigrerend.

Walk away.
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 17:55:

Ik ben van mening dat een kind absoluut nooit de dupe mag worden en ik snap niet waar zij het lef vandaan haalt om een kindje haar vader af te nemen en andersom. Dat doe je gewoon niet... TO, geef dat kind haar vader terug als je werkelijk zo bezorgd om haar bent. En stook niet verder in die relatie als 'de andere vrouw'. Dan doe je pas echt wat goeds voor het kind, want op dit moment maak jij dat kind de dupe. Net als die halfgare vader van haar. Niet haar moeder.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je dat je hem alle tijd geeft

Sorry hoor maar jij bent een dom wicht en hij een oetlul.



Geloof jij nou echt dat jullie een toekomst hebben?



Hahaha
Ja en?
Hopelijk wordt dit over tien jaar een gevalletje: "later lach je erom"... ipv dat je dat kind zijn/haar basis afneemt...
Alle reacties Link kopieren
quote:valentina82 schreef op 20 oktober 2014 @ 18:42:

Je zit wel te stoken in de relatie. Je bent toch met hem bezig? Wees eerlijk.

En verder: wat een slappe hap, dat hij zn kind niet meer mag zien (wie zegt dat??) en dat zijn vrouw het kind financieel niet veel te bieden heeft (wie zegt dat?? En daar is alimentatie voor) is ronduit denigrerend.

Walk away.Exact dit. Volgens mij neem je alles wat die gast zegt voor waar aan, nog voordat die vrouw op de hoogte is van wat er speelt. Zo'n slappe zak zou ik nog niet moeten al zat er een strikje om zijn tampeloeris.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
To had wel door dat er geen blad voor de mond wordt genomen Binnen een uur volledig de vloer mee aangeveegd.



De smoezenlijst is goed. Vriendin had wat met iemand die nog getrouwd was. Veel staat in de smoezenlijst. Hij sliep op de bank, zij spoorde niet, zij werd werkeloos, uiteindelijk is hij nog getrouwd, want financieel kon de scheiding niet... Wel was ie in voor van alles en nog wat op het gebied van seks.



Ik zou geen man willen die vreemdgaat. Verliefdheid gaat over. Wat zou je tegen je beste vriendin zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wanneer de; " jullie bent allemaal verzuurde wijven zonder eigen leven" opmerking komt....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 20 oktober 2014 @ 18:34:

Hij maakt zich ook helemaal niet druk om zijn kind. Al die tijd die hij in jullie 'oh zo vele' contact/ jou stopt, had hij ook in zijn kind kunnen stoppen is het niet? Je weet wel, zoals dat hoort.... In plaats daarvan brengt hij elke minuut dat hij weg kan komen met jou door ipv zijn gezin en kind. Zo begaan is hij niet met dat kindje hoor.





Ook helemaal mee eens. Ik zie het al helemaal voor mij. Al zijn gestolen uurtjes bij TO op de bank met dezelfde lulverhalen over 'moeilijk, moeilijk'. Want jij begrijpt hem, de onverwachte soulmate die hij in jou heeft gevonden. Want jij bent natuurlijk zoveel wijzer door de zorg voor broertje...



Dat slap excuus van een man interesseert zich niet voor jouw oude ziel, alleen voor een jong lijf. Gun jezelf wat beters.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Haha, lieve mensen. Ik neem alles ter harte hoor. Ik vind het helemaal niet erg dat jullie zo reageren. Ik zal een goed gesprek met hem voeren en kijken of we het gaan beëindigen of dat hij er voor gaat. Hij is nu in gesprek met zijn moeder erover.. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
^ Ik dacht dat net.



Nou ben ik ook jong, dus ik heb ongetwijfeld geen recht van spreken, maar toch. Ik vind het er best jolig uitzien, zuur zijn.



[img]http://i1118.photobucket.com/albums/k60 ... jes500.jpg[/img]
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
Maar TO blijft slikken. Alles. Voor zoete koek. En ze geeft hem tijd. Wat mooi! TO, niet je adem inhouden hoor in die 'tijd'....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:57:

Haha, lieve mensen. Ik neem alles ter harte hoor. Ik vind het helemaal niet erg dat jullie zo reageren. Ik zal een goed gesprek met hem voeren en kijken of we het gaan beëindigen of dat hij er voor gaat. Hij is nu in gesprek met zijn moeder erover.. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!Echt TO, maak dat je weg komt. Gun jezelf een leuke vent, eentje die alles in orde heeft, geestelijk volgroeid. Echt, zoveel leuker.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:57:

Haha, lieve mensen. Ik neem alles ter harte hoor. Ik vind het helemaal niet erg dat jullie zo reageren. Ik zal een goed gesprek met hem voeren en kijken of we het gaan beëindigen of dat hij er voor gaat. Hij is nu in gesprek met zijn moeder erover.. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!Over 'jou'? Of over het beeindigen van zijn relatie? Dat laatste heel misschien, dat eerste zeker niet. En de kans is heel groot dat hij niks bespreekt met haar. Je bent er niet bij he? Hij kan je alles wijsmaken. En jij weet al dat hij heel heel goed kan liegen. Dus ook tegen jou.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dus niet dat hij z'n moeder gaat vertellen dat hij met een 19jarig meisje bezig is de moeder van zijn kind te belazeren.

Maar misschien ben ik te paranoide. ;)
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
En hij bespreekt dit met zijn moeder? Rennen TO. Heel hard rennen. Een volwassen man HOEFT dit niet met zijn mammie te bespreken. Sterker nog, WIL dat niet eens!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Klopt, hij kan dat inderdaad doen, mij vanalles wijsmaken. Dat weet je nooit zeker, van niemand niet. Ik zal kijken of we tot een besluit kunnen komen vanavond en anders is het voor mij ook einde oefening. Thanks allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:hashtagbrownie schreef op 20 oktober 2014 @ 19:03:

Ik denk dus niet dat hij z'n moeder gaat vertellen dat hij met een 19jarig meisje bezig is de moeder van zijn kind te belazeren.

Maar misschien ben ik te paranoide. ;)Natuurlijk doet hij dat niet. TO bestaat helemaal niet in het gezin van huize vreemdganger
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat zijn jullie allemaal hard zeg... Ok, stel ze is naief, zal ze dan wat hebben aan reacties als 'je bent een dom wicht'? Ik vind het echt niet kunnen dit soort reactie's.



TO, ik heb ook vroeger een relatie gehad met een ouder iemand, en ik was toen ook 'volwassener' dan leeftijdgenoten. Nu kan ik mezelf voor m'n kop slaan dat ik er toendertijd in ben getrapt, en helaas moeten concluderen dat ik inderdaad net zo naief was als die 'kinderachtige leeftijdsgenoten' van mij.



Ik heb geen idee of er een kern van waarheid zit in zijn verhaal. Als het zo is, kan hij toch bij haar weggaan onder de noemer van 'ik hou niet meer van je' en later kijken hoe het tussen jullie gaat? Als hij zijn vrouw echt zo zat is, dan ga je neem ik aan uiteindelijk gewoon weg en kiezen voor je eigen geluk, ongeacht of jij in het spel bent of niet.



Daarnaast, een man met een kind is best een opgave, ik zou het niemand aanraden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven