Wat te doen?

20-08-2014 14:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ben 'nieuw' hier op het forum (wel veel meegelezen maar verder niets). Maar nu heb ik toch een dingetje, en ben benieuwd hoe jullie erover denken.



Heb gister een date gehad. Best gezellig, wat gegeten en gedronken. Bij het betalen bood ik aan om de helft te betalen maar zijn woorden waren nee, niet nodig. Drie zoenen op het eind. Vandaag krijg ik een appje met daarin 'Maak even het geld over'. Met daarbij zijn rekeningnummer en het bedrag.



Vond dit wel een afknapper, de manier waarop hij het vroeg. Maar zouden jullie het geld nog overmaken?

Ben benieuwd wat jullie ervan zeggen



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Raar! Ik zou terug sturen "ik heb je gister aangeboden de helft te betalen, maar dat wilde je niet... Waarom nu wel"





Ik vind het ook een afknapper.
Ik zou hem ook een bericht terugsturen met daarin de boodschap dat dit jouw laatste contact met hem is! Wat een giga afknapper zeg!
Alle reacties Link kopieren
Mwah hij vond de date waarschijnlijk ook een afknapper.... daarom probeert hij nog wat geld terug te krijgen.
Als je het ziet zitten met deze dude zou ik sturen: Zal ik ons volgende etentje betalen? Wanneer kun je?



En als je er klaar mee bent, tjah. Overmaken en laten gaan.



Vind het ook een afknapper omdat je er nog specifiek naar hebt gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Hele rare manier van doen zeg.



Ik ga er van uit dat er geen vervolg komt van jullie serie ontmoetingen.



Ik zou niets overmaken. Berichtje sturen dat je al had aangeboden om een deel te betalen en dat dat toen niet hoefde.

Daarmee is de kous af en hoeft hij niet terug te komen op reeds gemaakte afspraken.

Zet dat er maar bij.
Wow. Ik zou niets overmaken en ook niets meer van me laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat doe je toch niet?!?

Ik zou de eer aan mezelf houden, geld overmaken en erbij vermelden dat eventuele vervolgafspraken niet op prijs gesteld worden.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
heel vreemd.

ik zou het geld niet overmaken en ook niks meer laten horen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ik vond hem wel een leuke gast, en hij zei zelf ook dat ie het erg leuk vond gister.. Maar wie weet gelul en vond hij het inderdaad niks



Maar de manier waarop hij het vanmorgen stuurde vond ik wel erg bot, dat ik dacht, laat maar gaan. Ben er in elk geval klaar mee. Zal uit goed fatsoen in elk geval wel het geld overmaken
quote:Doperwt schreef op 20 augustus 2014 @ 15:05:

Als je het ziet zitten met deze dude zou ik sturen: Zal ik ons volgende etentje betalen? Wanneer kun je?



En als je er klaar mee bent, tjah. Overmaken en laten gaan.



Vind het ook een afknapper omdat je er nog specifiek naar hebt gevraagd?Ik zou dus echt niks overmaken! En daarnaast, al had ik nog zo graag een nieuwe date gehad, dan zou dit voor mij dé afknapper zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
ik zou niet willen dat hij mijn rekening nr wist na zo,n rare actie.

straks gaat hij iets bestellen met een eenmalige machtiging van jouw rek. nr.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het geld niet overmaken

Dat heb je gister aangeboden, nu vind ikhet een gevalletje van jammer joh
Alle reacties Link kopieren
nee niets overmaken, wat een botte ongemanierdheid!



enige wat je m nog kunt laten weten is dat je het idd gister al hebt aangeboden en dat het toen niet hoefde. Punt.



en door naar de volgende date
Alle reacties Link kopieren
Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers.



Je had het toch aangeboden en toen hoefde het niet. En nu ineens wel. Ik vind het een rare manier van doen.

Stond er verder in de app niets over hoe hij de date vond, alleen of je het geld wilde overmaken?
Alle reacties Link kopieren
Niet reageren en alles blokkeren (telefoon, app, facebook), ..etc.



Niet op in gaan. Hij heeft namelijk ook jou gegevens wanneer je betaald zoals je rekeningnummer. Hoe minder hij van je heeft hoe beter en contact wil je toch niet meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
NEE NIET OVERMAKEN!



Hij toont geen fatsoen dus jij ook niet. Hij heeft een doel met deze actie, doe er niet aan mee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Weet wel als je het geld overmaakt dat je jou IBAN nummer aan hem kenbaar maakt he.

Daarbij weet hij ook de overige gegevens zoals naam adres e.d.

Daarmee kan een relatief vreemde voor jou vervelende dingen doen.



Ik draaf misschien door. Maar ik zou NOOIT aan een relatief vreemd persoon al mijn gegevens inclusief IBAN nummer geven.



En juist als je zegt: Het was zo'n leuke knul......

Dat zijn vaak de ergste (oplichters / loverboys en ga maar door)



Hij had het contant kunnen krijgen. Maar wilde het de volgende dag liever overgemaakt krijgen.



HALLO, KOEKKOEK, WAKKER WORDEN SWITCH88 ! ! !
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af wat er in die gast zijn hoofd omgaat. Misschien wel zo'n type die hier dan een klaagtopic komt openen, waarom het maar niet wil lukken met het daten en de vrouwtjes hem niet willen, want er is toch niets mis met hem?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet overmaken.



Wel zou ik vragen waarom hij nu ineens wel geld wil terwijl het gisteren niet nodig was.



Heel raar!
Alle reacties Link kopieren
Wat Viva Amber en Rob uit Zeist schrijven had ik nog niet eens aan gedacht.

Niet overmaken dus!
Alle reacties Link kopieren
Nope, stond verder niks in de app. Alleen 'Maak even het geld over naar... '. Nog geen hallo of niks!



Hmm ik zit net hetzelfde te bedenken, dat ik eigenlijk niet wil dat ie dat soort gegevens van me heeft. Ik denk dat ik hem inderdaad gewoon blokkeer en verwijder. Heb hem gelukkig niet op facebook enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet vragen...wat maakt de reden nog uit. Reageren leidt alleen tot discussie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat is gewoon niet normaal, freaky!
NIETS OVERMAKEN



Je hebt aangeboden, hij zei laat maar hangen. En dan zo'n berichtje er achteraan sturen.



Niets meer van je laten horen, blokkeren, wissen en verwijderen. Geen tweede date, op naar de volgende. Is ie nu helemaal betoeterd?! Zo ga je niet met mensen om!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven