Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:31.
Dit onderwerp heeft 488 reacties, en bestaat uit 20 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 20.
De laatste reactie is geplaatst op 05-12-2010 11:54.
- Ik heb nu dus een paar maanden een vriend.
In het begin ging het super, veel smsen en even snel langs bij hem. (Hij werkt veel, dus ging in de avond laat nog even langs)
Vanaf vorige week zondag is het opeens anders.
We zouden uit gaan in de avond en hij moest eerst nog werken dus hij zou smsen als hij klaar was. Ik kreeg toen een sms in de avond dat hij zich niet lekker voelde en dat we een andere keer zouden gaan.
De volgende dag gesmst of hij zich weer wat beter voelde?
Geen reactie gekregen.. Nog een paar keer gesmst en pas dinsdag kreeg ik wat terug.
Donderdag gevraagd via sms of hij in het weekend bij mij wilde komen en kreeg vrijdagavond pas weer antwoord (nadat ik weer gesmst had). Hij zou het nog laten weten ivm werk.
Zaterdagavond stuurde hij dat hij vroeg naar bed ging, waarop ik vroeg of hij dus zondag wat wilde doen?
Hij zou het me laten weten als hij klaar was met werken.
Geen zin om een en toen smste, en toen smste ik verhaal dus hier de berichten van gisteravond;
hij: Ben nog druk bezig het loopt weer lekker uit.
ik: Kom je me ophalen wanneer je klaar bent dan?
hij: Het wordt weer veel te laat schat.
ik: Ja maar ik heb je al zolang niet gezien. Wanneer zie ik je dan?
hij: Als ik weer tijd heb en dat valt niet mee. Ik sms je wel, heb het echt veel te druk xxx
Hij is een eerlijke man en als hij iets niet wil dan zegt hij dat ook gewoon. Ik weet dat zijn vorige relaties stuk zijn gelopen, omdat hij zoveel werkt. Hij heeft het ook erg druk.
Toch voel ik me afgewezen... Wil zo graag bij hem zijn, ook al is het maar dat ene uurtje laat in de avond.
Ook de zin He is just not that into you, komt vaak bij me op, maar juist omdat hij eerlijk is zou hij dat volgens mij gewoon zeggen. (maar misschien hoop ik dat alleen maar...)
Vind het moeilijk, omdat ik zo mijn best heb gedaan om bij hem te zijn. Er is nogal een leeftijdsverschil tussen ons en daar heb ik aardig wat opmerkingen over gekregen. Ook al moet je je daar eigenlijk niks van aantrekken, toch is het niet leuk..
Geen idee wat ik hier mee wil..Wil gewoon even mijn hart luchten.
Ben ik te ongeduldig? Is he just not that into me? Of wil ik te veel, moet ik hem tijd geven en afwachten tot hij inderdaad smst?
Misschien dat iemand van jullie toch even in haar glazenbol wil kijken..
- Ik vind van wel!
- Dus jullie hebben een relatie. Kijk, je moet helemaal zelf weten wat jij doet in jouw relatie, maar ik vind het persoonlijk niet normaal om seks daarin als machtsmiddel te gebruiken. En als je dan een relatie hebt, is hij dus door jou relatie waardig bevonden.
Toch?Gevoelens zijn beperkt houdbaar. - Ik zie het probleem van die seks niet zo..
We zijn opnieuw begonnen en in het begin doken we ook niet gelijk het bed in.. - Nouja, we denken gewoon anders. Ik wist niet dat het uit was geweest tussen jullie

Hopelijk werkt het, hopelijk vindt hij je deze keer wel belangrijk en leuk genoeg om energie, aandacht en tijd in je te blijven steken.Gevoelens zijn beperkt houdbaar. - We denken nou eenmaal niet allemaal hetzelfde en vinden niet allemaal hetzelfde. Dat hoeft ook niet.
Iedereen mag zijn mening geven, ook al is het niet altijd leuk om te horen.
Ze zeggen niet voor niets dat de waarheid hard is..
- Wat is er mis mee om een sexspeeltje te zijn? (ja, okee, afgezien van het verwerpelijke woord zelf natuurlijk). Als het maar wederzijds is.
Ook een idee: TO neemt er een free lance sexspeeltje bij (keus genoeg op dit forum) for the time being. Komt de "hij van de motorwinkel" naar het ziekenhuis dan is de relatie dus hersteld; die kan dan ter plekke geconsumeerd (we zijn nu toch bezig met lekkere woorden) worden. Er hangen toch altijd van die discrete gordijntjes rondom zo'n bed? Ik zie het probleem niet.... - Als het wederzijds is, dan is het goed.
Alleen ik ben verliefd en op sv's moet je nooit verliefd worden.. - Als hij trouwens nu met een andere vrouw sex zou hebben, dan zegt het genoeg. Dan is het over!
Lijkt me ook als ik het doe.Sorry dat ik het zeg, maar wat een dom idee! - [quote]julia7 schreef op 18 november 2010 @ 01:10:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een dom idee![/quote]
Nee Juul, leuke voorzet maar ik kop hem er niet in.
Ik blijf niet aan de gang, en trouwens, ik ben pas bij de kapper geweest.
Je moet niet voor mij denken. Want je slaat de plank zo ontzettend mis.quote:jufdoortje schreef op 17 november 2010 @ 21:07:
[...]
Oké, dat ben ik voor een groot deel met jou eens.
Ik denk dat Hans iets anders bedoelt? Die vindt, als ik het goed begrijp, dat ze gewoon sex met hem moet hebben...ook al zitten ze in deze situatie....?
Verder helemaal eens met madhe dat scheelt weer wat typen. Enne ik hoop dat je eruit komt julia! Succes- Hans, ben jij toevallig een 53-jarige motorgaragehouder?
Sta je dan met je viskut en je goeie bedoelingen. (Cheerlesscard, 2012) - En retedruk met het geven van tips op het vivaforum om vooral meer seks te hebben.

- quote:hanZie schreef op 18 november 2010 @ 16:29:
En retedruk met het geven van tips op het vivaforum om vooral meer seks te hebben.
Sta je dan met je viskut en je goeie bedoelingen. (Cheerlesscard, 2012) - Pffff gelukkig geen 54 zoals die van mij :D
- quote:hanZie schreef op 18 november 2010 @ 15:08:
[...]
Je moet niet voor mij denken. Want je slaat de plank zo ontzettend mis.
Verder helemaal eens met madhe dat scheelt weer wat typen. Enne ik hoop dat je eruit komt julia! Succes
Nou, nou.....ik voor jou denken???
Waarom denk je dat ik er vraagtekens achter zet????
Tssss....
ik denk gewoon dat jij niet al te snugger bent dat is alles.quote:jufdoortje schreef op 19 november 2010 @ 21:20:
[...]
Nou, nou.....ik voor jou denken???
Waarom denk je dat ik er vraagtekens achter zet????
Tssss....
- quote:hanZie schreef op 19 november 2010 @ 21:24:
[...]
ik denk gewoon dat jij niet al te snugger bent dat is alles.
Als jij daar blij van wordt, moet je dat lekker denken.
hahahaaa - @Julia7
Veel sterkte morgen met je operatie aan je amandelen.
Veel waterijsjes eten! - Dankjewel, gaat helemaal goed komen denk ik...
- Hoi Julia,
Hoe is het nu met je?
Word je vertroeteld door je vriend nu je waarschijnlijk
uit het ziekenhuis mag en ziek op de bank ligt
of zit ie letterlijk en figuurlijk beetje te brommen?
Hoop dat de keelpijn beetje meevalt.
Sterkte en beterschap! - Hey,
nou ik voel me echt beroerd.
Vriend is aan het werk en dat vind ik helemaal niet erg nu.
Ik heb echt zo veel pijn, medicijnen werken niet zo goed, lig heel de week al in bed.
Dat hij deze week geen tijd heeft, maakt me echt niet uit eigenlijk.. Laat mij maar lekker uitzieken alleen. - Hoi Julia
Mijn motto is altijd....als ze geen tijd voor je hebben of wat liefde tonen als je het nodig zou kunnen hebben (ziek,verdriet oid) dan heb je er weinig aan.
Voor het geval je twijfelt...er zijn ook mannen die terwijl ze het heel erg druk hebben en met weinig tijd je het gevoel kunnen geven dat ze aan je denken, er voor je zijn en om je geven.
Ik heb ervaring met beiden....
Geloof me als je in tijden van ziekte niet op iemand kan rekenen is dat veelal een (slecht) voorteken.
Misschien interpreteer ik je laatste berichtje verkeerd maar
Krijg niet het idee dat je liefdevolle aandacht krijgt van vriend (zinnetje:Dat hij deze week geen tijd heeft) Dan maakt ie maar
tijd...Als je oprecht zijn vriendin bent dan ben jij nu prioriteit.
Hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en de keelpijn wat over
is.
Beterschap! - Gezien je andere topic zeg ik: He is not into you.wind mee wordt wind tegen als je de andere kant op wil.
- quote:colalight schreef op 05 december 2010 @ 10:25:
Gezien je andere topic zeg ik: He is not into you.
(neemt niet weg dat het rot voor je is julia)Je best doen werkt - quote:julia7 schreef op 26 november 2010 @ 23:13:
Hey,
nou ik voel me echt beroerd.
Vriend is aan het werk en dat vind ik helemaal niet erg nu.
Ik heb echt zo veel pijn, medicijnen werken niet zo goed, lig heel de week al in bed.
Dat hij deze week geen tijd heeft, maakt me echt niet uit eigenlijk.. Laat mij maar lekker uitzieken alleen.
Dat jij alleen wilt zijn en het jou niet uitmaakt dat hij geen tijd heeft wil niet zeggen dat zijn gedrag OK is. Integendeel, ik vind het nogal schofterig eerlijk gezegd.
Beterschap!
Dit onderwerp heeft 488 reacties, en bestaat uit 20 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 20.
De laatste reactie is geplaatst op 05-12-2010 11:54.