Welk gerecht kook jij speciaal voor je man/vrouw/verkering?

26-07-2014 18:44 59 berichten
--
Als ik hem echt wil verassen dan neem ik hem mee naar McDonalds. Daar is hij dol op. Ik ben niet zo goed in saaie aardappelgerechten en hij is geen pasta eter, waar ik juist weer in uitblink.



Mijn zelfgemaakte verse gebakken aardappels met salade en voor hem een biefstuk vind hij ook top.
Alle reacties Link kopieren
Er is een bepaalde pasta die mijn vriend heel erg lekker vindt. Die maak ik dan. Of ik neem hem mee om ergens Spareribs te gaan eten .



Maar voor bijvoorbeeld Valentijn maak ik altijd een voorgerechtje, hoofdgerecht en een lekker toetje. Dan is het niet zo zeer een speciaal gerecht, maar speciaal vanwege het voorgerecht en dessert.
Ondanks dat mijn man geen kaas lust vindt hij mijn lasagna echt heel erg lekker. Ik maak dan 2 schalen waarvan een zonder kaas. Heerlijk met een salade en een gepast wijntje.
Stoofvlees met bruin bier
Alle reacties Link kopieren
Is dat moeilijk Riannerianne? Het klinkt als iets dat mijn man heerlijk vindt. Overigens bak ik weleens een cake voor hem, speciaal voor hem alleen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend houdt van alles wat ik voor hem kook.

Maar toch eet hij liefst taco's.

Is ook makkelijk te maken!
Spinazie met een bal gehakt of mie met garnalen. Daar doe ik hem veel plezier mee. Of natuurlijk pannenkoeken
Mijn vriend vindt broccoli niet zo lekker en verder lust hij alles. Een keer per jaar maak ik rode kool met appeltjes voor hem. Dat vind ik zelf niet lekker, maar hij vindt het geweldig (vooral als ik het kook). De kippenlevertjes die ik erbij maak laat ik staan
Alle reacties Link kopieren
Fijn topic, ik ga het volgen, dan weet ik aan wie van jullie ik verkering moet vragen.
Alle reacties Link kopieren
Risotto met biefstuk en een salade (en nu ik bevallen ben kan ik dat ook weer eens klaarmaken voor hem)

Zelfgemaakte lasagne



van de meer dagelijkse kost: kip kerrie
Alle reacties Link kopieren
Andijviestamppot, daar is hij dol op. Of lasagne.
Gebakken aardappeltjes, echt goede biefstuk en een salade



Of door de McDrive gaan
Alle reacties Link kopieren
Niets. Mijn man vindt niets lekker wat ik maak, dus hij kookt bijna altijd. Als ik hem wil verrassen reserveer ik een tafeltje in zijn favoriete restaurant.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mijn wederhelft vindt alles lekker op snijbonen na. Nou kan ik een héél aardig potje koken, dat scheelt. Zijn ex was meer van de prakjes, agv met een kledder jus, ik niet.
verba volant, scripta manent.
Mijn vriend lust gelukkig alles, behalve de dierenmishandelings-shit van de Mc Donalds
Alle reacties Link kopieren
Preischotel, ik vind het zelf vies maar de glimlach op het gezicht van mijn vriend is onbetaalbaar op dat moment!



Zelf maakt hij voor mij macaroni, iets wat hijzelf niet lekker vindt!

Meestal komt dit 1x in de week voor, dan eet ik kant en klare pannekoeken of een pizza en voor hem geldt hetzelfde.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Mosselen met stokbrood en sausjes. Ik hou er zelf niet van maar het is makkelijk om te maken. Zelf eet ik dan salade met geitenkaas in spek , daar houdt hij weer niet van.
Alle reacties Link kopieren
tagliatelle met spekjes boursin en spinazie. Hij zegt dan altijd "als je dit gerecht maakt hou ik nog meer van je".
quote:mater_matuta schreef op 26 juli 2014 @ 18:56:

Is dat moeilijk Riannerianne? Het klinkt als iets dat mijn man heerlijk vindt. Overigens bak ik weleens een cake voor hem, speciaal voor hem alleen.Niet moeilijk hoor. Sudderlappen (peper en zout erop!) aanbraden in boter, gesneden uien en wat knoflook erbij, afblussen met bruin bier en wat runderbouillon, blaadje laurier erbij en laten sudderen tot het vlees uit elkaar valt.
Mijn man vind alles wat ik maak heerlijk, volgens hem kan ik uitstekend koken.

Als ik hem echt wil verrassen maak ik verse erwtensoep voor hem. Misschien vreemd, maar hij vind dat heerlijk en ik vind het zelf echt niet te eten, dus ik maak het dan echt speciaal voor hem!
Mijn vriend is met alles blij. Als ik aan hem vraag wat hij wil eten is het standaard antwoord: iets gezonds en lekkers.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet koken, dus nooit.
Ik kook best aardig, maar mijn vriend wordt het gelukkigst van chinees. En dan ook nog het liefst afhaal/thuisbrengchinees.
Alle reacties Link kopieren
Aardappelen, witlofsalade en een gehaktbal met uitjes. Af en toe is hij zo makkelijk met eten. Oh, en mijn hachee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven