Wie is er hier nou de egoist?

29-08-2014 23:26 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Knallende ruzie vanavond: morgen zijn er grote feesten in het dorp waar mijn vriend vandaan komt en we vlakbij wonen. Paar wkn geleden heb ik al oppas geregeld, hij wist nog niet zeker of hij wel wilde gaan.. Nu is ie vanavond gaan borrelen en nu is hij helemaal om "het hele dorp komt" en "het wordt het feest van de eeuw" en nu wil ie ineens vanaf 17h al gaan.. Mr we hebben een verjaardag van mijn neefje op 2u rijden en oppas vanaf 20h. Nu wil hij dus niet meer mee want dit is belangrijker. Ik heb aangegeven diep teleurgesteld te zijn omdat:

Het niet de eerste keer is en hij altijd op het laatste moment met wilde plannen komt en mij alles met de twee kinderen laat regelen

Mijn neefje onwijs teleurgesteld gaat zijn, die is idolaat van zijn oom en ziet m al zo weinig

Hij geen 20 meer is en ik het echt onzin vind dat als wij daar om half 9 zijn en hij tot het bittere einde door kan feesten en we zondagmiddag nog met de kinderen gaan dit ook prima zou moeten zijn..



Maar ik vraag me wel af of ik nou zo moeilijk doe of dat hij zon egoist is??

Graag jullie meningen.. Ga zo trouwens wel proberen te slapen, dus als ik niet meer reageer komt dat morgen.. Ik ga zeker alles teruglezen, dus take it away..
Alle reacties Link kopieren
Open dan morgen dit topic. Niks irritanter dan een TO die niet mee post.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij is een eikel.
Alle reacties Link kopieren
Compromis sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Een topic zonder meepostende TO is stom
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog!
Alle reacties Link kopieren
Laat hem gaan feesten, hij is volwassen genoeg en je heft niet alles samen te doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb al geregeld dat we eerder op feestje mogen komen zodat we op tijd terug zijn en dat ik oppas wel nr huis breng, wat zou nog een compromis kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Omkopen met seks of bvo'tjes en dat jij dan terugrijdt van de verjaardag, kan hij alvast in de stemming komen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Stop een slaappil in zijn thee, knevel hem en neem hem mee naar je neefje. Iets anders weet ik ook niet.
Huh? Hij kan toch gewoon om 20:10 samen met jou aansluiten bij dat feest?
Laat hem lekker zelf oppas regelen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het plots zo belangrijk voor hem? Als hij zo laconiek deed over dit festijn en plots sinds vanavond heel graag hier heen wil moet daar toch een verklaring voor zijn? Trouwens ik ga ook liever een terras pakken dan naar een kinderverjaardag. Je kan toch middelen? van 14.00 uur tot 16.00 uur naar je neefje , dan kan hij om 18.30 uur op het feest zijn en kom jij wel na 20.00 uur? Maak er niet een toestand van en zoek naar een compromis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oninteressante post (zeurende, ruziënde vrouw tegen man die zijn eigen gang wil gaan) zeker als je geen toelichting geeft.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 augustus 2014 @ 23:37:

Stop een slaappil in zijn thee, knevel hem en neem hem mee naar je neefje. Iets anders weet ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch oppas? Laat m lekker gaan
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Je gaat toch niet naar 'n kinderverjaardag op 2 uur rijden? Kan me voorstellen dat je vriend daar niet mee naartoe gaat, het is zijn familie tenslotte niet. Dat jij kinderverjaardagen in je familie afloopt moet je zelf weten, maar beetje raar dat je hem wil verplichten mee te doen aan die onzin.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 29 augustus 2014 @ 23:39:

Je hebt toch oppas? Laat m lekker gaanNja dat dus
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kan hij niet al gaan feesten, terwijl jij eerst naar de verjaardag van jouw neefje gaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:flojan schreef op 29 augustus 2014 @ 23:36:

Heb al geregeld dat we eerder op feestje mogen komen zodat we op tijd terug zijn en dat ik oppas wel nr huis breng, wat zou nog een compromis kunnen zijn?Ok, klaar dus?
Je bent zelf een theepot
Het is jammer dat die verjaardag van je neefje ervoor zit. Ik had anders de oppas afgezegd en zelf gegaan, blijft ie maar lekker thuis met de kinderen.

Wat een droeftoeter.



Ik zou gewoon zeggen niks ervan, we gaan gewoon na die verjaardag samen als de oppas er is.

Klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:flojan schreef op 29 augustus 2014 @ 23:36:

Heb al geregeld dat we eerder op feestje mogen komen zodat we op tijd terug zijn en dat ik oppas wel nr huis breng, wat zou nog een compromis kunnen zijn?Waarom open je dan dit topic?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:elninjoo schreef op 29 augustus 2014 @ 23:39:

Je gaat toch niet naar 'n kinderverjaardag op 2 uur rijden? Kan me voorstellen dat je vriend daar niet mee naartoe gaat, het is zijn familie tenslotte niet. Dat jij kinderverjaardagen in je familie afloopt moet je zelf weten, maar beetje raar dat je hem wil verplichten mee te doen aan die onzin.Koekkoek. En hij zou al meegaan hoor. Beetje raar om je niet aan je afspraken te houden zeker omdat ie eerst helemaal niet naar dorpsfeest wilde.
quote:flojan schreef op 29 augustus 2014 @ 23:36:

Heb al geregeld dat we eerder op feestje mogen komen zodat we op tijd terug zijn en dat ik oppas wel nr huis breng, wat zou nog een compromis kunnen zijn?Niet, grote mensen kan je best aan hun afspraken houden, zeker als ie eerst niet eens wil en jij al je best hebt gedaan.
Waarom moet hij mee dan? Neemt TO het kind mee naar die verjaardag? Dan doet het er toch niet toe dat de oppas pas komt als TO weer terug is? Vind het echt te belachelijk voor woorden om verjaardagen af te lopen die op 2 uur rijden zijn en al helemaal als het 'n kinderverjaardag is. Als ik je vriend was kon je de boom in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven