Wilt hij alleen seks?

21-10-2014 12:36 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Even een nieuwe nick aangemaakt in verband met herkenning.



Er is een man in mijn leven en ik ben hopeloos verliefd geworden op hem! hij is alles wat ik wil in een man ( lief, zacht, gaat zeer respectvol met mij om,gezellig, niet saai, doorzettingsvermogen, heeft ambitie, harde werker, kan zeer goed luisteren en ook nog aantrekkelijk)



kennen elkaar al jaren ( soort on and off vriendschap) nu weet ik alleen niet wat ik met hem aan moet!



We vinden elkaar leuk, en hebben seks gehad maar nu twijfel ik of het hem alleen om de seks te doen is? Dit omdat we alleen bij elkaar thuis afspreken, nooit op date gaan en omdat hij soms langere periodes ( weken) niks van hem laat horen.



Hij heeft uitgesproken dat hij me leuk vindt ( in welk opzicht weet ik niet) maar zijn daden blijken anders



Ik heb hem meerdere keren laten weten dat hij eerlijk moet zijn, maar hij blijft ontkennen en laat weten dat het niet alleen om de seks gaat.

verder lijkt het me stug dat hij jaren in mn leven blijft dwarrelen en altijd wel weer daar is als het alleen om seks te doen is. Dan zou hij toch allang afgehaakt zijn? Misschien maakt liefde blind en heb ik een enorme plaat voor mn kop



Ik weet dat hij op dit moment niet op zoek is naar een relatie, en ik ben er op dit moment ook niet echt klaar voor. Maar ergens hoop ik dat ik met hem in een relatie zal eindigen want ik kan me niemand anders voorstellen die beter bij me past.



In het verleden heb ik hem geconfronteerd en liet hij weten dat hij ooit wel een relatie zou willen, maar pas als hij me door en door zou kennen.



Pff ik weet het niet meer....verdoe ik mn tijd? Moet ik uitspreken dat ik hem leuk vindt? Stoppen met de seks? Help



We komen beide uit limburg en zien elkaar dit weekend weer, dan blijft hij bij me slapen.
-1
Alle reacties Link kopieren
Edit: het is: wil hij alleen seks. ( sorry)
-1
Alle reacties Link kopieren
Mm. Nooit wat leuks doen. Ik zou er klaar mee zijn. Ben geen seks op afroep pop.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 21 oktober 2014 @ 12:38:

Mm. Nooit wat leuks doen. Ik zou er klaar mee zijn. Ben geen seks op afroep pop.Dit dus..
Nou ja.. dat dus..
Als je weet dat hij op dit moment niet op een relatie uit is wat wil je dan verder nog weten?
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je goed genoeg voor seks, en niet voor de relatie. Of je daar genoegen mee neemt, is aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt overigens van Fame twee adviezen.. zie haar motto..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met alleen seks als dat voor jullie allebei opgaat.

Als hij jou al die tijd aan het lijntje houdt dat het meer zou kunnen worden, dan schijnt er hier ergens een smoezenlijst te zijn die met wat aanpassingen denk ik wel op jouw situatie toepasbaar zou kunnen zijn.

Ben jij niet happy met alleen seks en wil je meer, dan denk ik dat het niet gaat gebeuren en kun je er beter een streep onder zetten, makkelijk gezegd, i know!

Succes !
Alle reacties Link kopieren
Als hij je leuk genoeg had gevonden voor een relatie had hij daar allang werk van gemaakt, dus ik denk niet dat hij op die manier geinteresseerd in je is. Als hij morgen iemand tegen komt waar hij helemaal gek op is, en wel een relatie mee wil, dan hoeft hij haar ineens echt niet meer eerst 'door en door' te kennen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, maar dat weet die zelf denk ik ook niet.

Tot dat er opeens iemand anders langs komt waar die volledig verliefd op wordt en jou vergeet of je gaat vertellen over AL die geweldige leuke dingen die hij met haar doet.



Ik zou zeggen kappen hier mee tenzij je bovenstaande zonder problemen kan accepteren :-)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie is zo begonnen. Alleen seks. Geen etentjes, bioscoop, avondjes op café wat dan ook... Nou, wel avondjes op café, want we zaten in dezelfde vriendengroep, maar niet samen. Nu zijn we zestien jaar en twee kinderen verder.

Alleen: bij ons had geen van beiden daar in het begin een probleem mee. Was echt wat we toen allebei het liefst hadden. Die relatie is er uiteindelijk heel natuurlijk uit gegroeid.

In dit geval is de zaak niet evenwichtig. Maar dat hij je sowieso niet leuk genoeg vindt voor een relatie hoeft dus helemaal niet het geval te zijn. Alleen moet jij je er wel goed bij blijven voelen en dat is duidelijk niet het geval. Nog maar eens het gesprek aangaan, dus.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!



ik begrijp dat jullie dit denken en het zal ook wel zo zijn. Maar.....er is meer aan de hand! Wil niet alles laten weten ivm herkenning



Wil dit weekend een goed gesprek met hem hebben. Maar om hem te confronteren is ook een beetje raar. Dan komt het over alsof ik
-1
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem eens.
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste vind ik wel hopeloos en ergens ook manipuleren... Maar misschien geeft een helder gesprek wel duidelijkheid..



Sex om iets te bereiken zou ik mee stoppen, daar is sex niet voor..



Suc6!
Nou ja.. dat dus..
Door seks zullen dingen niet veranderen.

Je zegt in je OP dat hij niet op zoek is naar een relatie dus hoeveel duidelijker wil je het nog hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:sassy2223 schreef op 21 oktober 2014 @ 12:36:



Ik weet dat hij op dit moment niet op zoek is naar een relatie, en ik ben er op dit moment ook niet echt klaar voor.



Wat is het probleem dan eigenlijk? Dan willen jullie dus beiden geen relatie. Of zit t toch anders?



Jullie zijn vrienden en batsen af en toe met elkaar. Jij gaat je naar aanleiding daarvan aan hem hechten en hoopt op meer (doen veel vrouwen) en hij vindt het zo wel relaxt en laat soms weken niks van zich horen (doen sommige mannen). Dat is niet goed of fout, maar daar blijkt wel een verschil uit in hoe belangrijk het voor jullie is.



Kan je niet proberen met hem te gaan daten? Ipv thuis afspreken eens uit eten gaan bijvoorbeeld. Kleren aan houden.. Als hij dat niet wil dan weet je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Neem van mij aan: het gaat hem alleen om de seks. Ik heb diverse minnaars gehad met vrouwen die veel knapper waren dan ik. Dat gaf me steeds in het begin een boost in mijn zelfvertrouwen, maar de afknapper als ze na de ontdekking weer naar hun vrouw teruggaan zonder je daarna ooit nog een blik waardig te vinden is des te groter.

Stop ermee want het zit je nu al niet lekker. Het word alleen maar moeilijker anders.
Niemand weet...
Alle reacties Link kopieren
Zijn daden en woorden zijn eerlijk. Hij wil je af en toe zien voor seks en hij wil geen relatie nu.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
laat hij soms weken niks horen?
tja.... je biedt de melk al gratis aan.... dus waarom zou hij de koe kopen?



om maar even een lullig gezegde te gebruiken.



maar het is wel waar..... jij bent veel te makkelijk voor zijn gerief.

hij hoeft toch geen moeite voor je te doen?



dus ja.... hij wil alleen seks met je hebben.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar verhaal (loep me maar eens). Hoeft niet altijd slecht uit te pakken



Mijn advies: Praat.met.hem



Als hij iets anders wil dan jij, dan kun je erover nadenken of je blijft aanrommelen of toch voor jezelf kiest.
Hij wil geen relatie en je ziet hem alleen tijdens de seks. Laat soms weken niets horen.

Dan kun je zelf toch antwoord geven op je eigen vraag?
Lijkt mij ook niet zo moeilijk hij wil alleen seks

Daar is op zich niets mis mee maar dat moet dan wel van beide kanten komen.

Als een van de partijen meer wil dan de ander is stoppen beter.

Heb je er ook geen problemen mee dan lekker genieten zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Geloof je zelf dat je nu niet klaar bent voor een relatie of wil je dat graag geloven omdat hij geen relatie met jou wil? Deze man heeft genoeg kansen gehad om er een serieuze relatie van te maken en heeft daar niets mee gedaan. Alleen woorden, maar geen daden zeggen mij genoeg: je bent leuk voor de gezelschap en seks, maar een relatie met deze man zal er niet inzitten. Het is afwachten tot hij jou aan de kant zet wanneer hij een vrouw tegenkomt met wie hij wel een relatie wil.
Alle reacties Link kopieren
jep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven