Ze is ziek

30-08-2014 10:13 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze echt griep en gooi jij je glazen in door nu te blèren: 'als je me niet wil dan moet je dat gewoon zeggen'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ze erover liegen? Een mens kan toch gewoon ziek zijn. Je komt hier behoorlijk onzeker over, misschien kun je daar wat aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar beterschap wensen, en het initiatief voor een vervolgdate heel even bij haar laten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:thomas1992 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:13:

Is het verstandig om het meisje voor de date van vandaag voorlopig even te negeren? Ik heb geen idee hoe ik er nou achter moet komen of zij überhaupt nog interesse in mij heeft. Kan ik het bijvoorbeeld maken om te zeggen dat als ze me niet ziet zitten ze beter eerlijk kan zijn?Pff, je draaft onwijs door. Als ze geen interesse heeft, merk je dat de komende weken wel. Niet gelijk dingen invullen of haar gaan lastig vallen met je onzekerheid. Is echt onaantrekkelijk!
Alle reacties Link kopieren
-
Wat een onzekerheid en achterdocht.....

Ze kan toch gewoon ziek zijn?

Als het contact vooral van haar kwam zou ik het echt proberen van me af te zetten.



Laat haar weten dat je het jammer vind, wens haar beterschap en zeg dat je het leuk vind om dan af te spreken als zij zich beter voelt en je dan graag weer van haar hoort.
Alle reacties Link kopieren
Maargoed, er bestaat natuurlijk best een kans dat mensen wél eerlijk zijn, probeer wat vertrouwen te hebben in de ander. En wens haar zoals hier ook al gezegd wordt beterschap en laat het een beetje van haar af hangen, dan merk je het vanzelf. Niet meteen zo weinig vertrouwen in anderen;)
Alle reacties Link kopieren
Het heerst wel dat ik zou haar beterschap wensen , en de afspraak naar volgende week verzetten
Alle reacties Link kopieren
Wat EvyBlissy zegt. Er heerst deze maand een griepgolf, dus ze kan echt ziek zijn. In het goede blijven geloven!
Zo zeg, ik ben zelf ook ziek. Zomaar binnen 12 uur van me prima voelen naar rillerig en koorts. Waarom twijfel je aan haar?



En negeren is zo kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
-
quote:thomas1992 schreef op 30 augustus 2014 @ 10:50:

Heb haar beterschap gewenst etc. maar stiekem blijf ik toch twijfelen. Stel dat zij nu ook niets meer laat horen, dan weet ik dus echt niet meer wat ik altijd fout doe... De tijd zal het leren denk ik!Dit is 1 meisje en 1 mogelijke relatie, maak het niet te groot voor jezelf.
quote:EvyBlissy schreef op 30 augustus 2014 @ 10:17:

Ik zou haar beterschap wensen, en het initiatief voor een vervolgdate heel even bij haar laten.Dit dus!
Ppfff ik zou ook ineens ziek zijn..
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:thomas1992 schreef op 30 augustus 2014 @ 11:24:

[...]



Doe ik ook niet, maar als 2 meisjes op het laatste moment afzeggen ga ik wel twijfelen. En dat binnen een maand.



Jaaa 2 in 1 maand , jee, pfff , oe jee zeg. Het zal je maar overkomen. Ik zou dan zeker op zoek gaan naar een goede psych want dat overleef je niet anders hoor.

quote:thomas1992 schreef op 30 augustus 2014 @ 11:24:

[...]



Doe ik ook niet, maar als 2 meisjes op het laatste moment afzeggen ga ik wel twijfelen. En dat binnen een maand.Houd jezelf niet voor de gek, anders zou je woorden als 'ook' en 'altijd' niet gebruiken want daarmee leg je dus verband tussen deze en eerdere dates. Maar misschien heb je het zelf niet eens door.
Doe niet zo onzeker. Er heerst iets, al mijn vrienden inclusief ik zijn ook hartstikke verkouden. Kan makkelijk dat ze echt ziek is. Als ze echt niets meer laat horen, weet je dat ook weer en ga je door naar de volgende. Klaar. Je bent volwassen, geen 14jarig pubermeisje. Als je ook op deze manier bent naar die meiden toe, snap ik dat ze afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toevallig een slechte ervaring gehad, niet zo negatief.

Maar... als ik een date af zou zeggen omdat ik ziek was ( terwijl ik wel heel graag wilde) zou ik er wel een voorstel voor nieuwe date bij doen.

Vraag nog een keer per app hoe het met haar gaat en of ze zich beter voelt en bij geen of lauwe reactie gewoon zo laten.

Op een dag komt er iemand in je leven waarom je snapt waarom het met al die anderen niet lukte
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook ziek en mn kindje ook
Alle reacties Link kopieren
Misschien hangt ze op dit moment wel boven

Toilet en voelt ze zich verschrikkelijk beroerd.



Je zeurt ga gewoon uit van het goede in de mens en als ze jou idd niet leuk genoeg lijkt te vinden dan merk je het wel.
Alle reacties Link kopieren
Greenmoustache: Jaaa 2 in 1 maand , jee, pfff , oe jee zeg. Het zal je maar overkomen. Ik zou dan zeker op zoek gaan naar een goede psych want dat overleef je niet anders hoor.

:-|[/quote]



haha, ja inderdaad, doe luchtig joh
Alle reacties Link kopieren
Er heerst wel verkoudheid / griep dus zo vreemd klinkt het niet. En een meid die een smoes nodig heeft om onder een date uit te komen, wil je toch niet als vriendin?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Idd. Heb je naar buiten gekeken de afgelopen week? Wees blij dat je zelf niet ziek bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven