Zit ik verkeerd of doet hij kinderachtig??

11-03-2013 16:21 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!



Ik lees al een tijdje mee, maar nu toch even een account aangemaakt omdat ik met een vraag zit.... Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven?



Heb 5 jaar een relatie. We wonen nu anderhalf jaar samen. Gaat verder erg leuk. Alleen mijn vriend moet veel in het weekend werken. Soms wel jammer, maar ben er nu wel aan gewend...



Alleen ik hou er wel van om dat regelmatig een keer weg te gaan op visite, of dat een vriendin bij mij komt...

Gistermiddag ook visite gehad. En daarna 's avonds met een andere vriendin nog naar de plaatselijke kroeg gegaan tot 12 uur... Wel een mooie borrel op, maar niets verkeerd gedaan en niet misdragen etc. Normaal gesproken komen mijn vriend en ik altijd samen in die kroeg. 1 keer per week ofzo....



Alleen nu ging mijn vriend later naar bed dan mij. En is op de logeerkamer gaan liggen.... En vandaag heb ik hem een aantal berichtjes gestuurd... Gewoon heel normaal. Maar krijg dus helemaal geen reactie! En dat vind ik zo vervelend!!!!!



Mijn vriend gaat ook af en toe zonder mij een avondje weg.



Maar nu vraag ik mij dus af, had ik niet zonder hem naar de kroeg moeten gaan omdat hij aan het werk was?????

Weet nu even niet of ik verkeerd zat, of dat het kinderachtig van hem is.......



Hoe denk jij er over???

Alvast bedankt!
Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Maar nou weet je nog steeds niet waarom hij zo kinderachtig deed!?
Alle reacties Link kopieren
Noem mij simpel..maar vroeger praatte je gewoon met je vriend dit soort dingen uit zonder gelijk een forum erbij te halen. Ik vind je erg onzeker overkomen, TO, en het is vreselijk dat iedereen jouw vriend kinderachtig noemt. DAT is pas kinderachtig! Ga werken aan je relatie in plaats van anonieme mensen op een forum achter je te willen hebben staan.



En nog wat: door de week tot zo laat de kroeg in en aan de alcohol? Pfff.... wat een leven! Ik zou ook in de verste logeerkamer gaan slapen.



Dit is vast niet wat je wou horen, ik zeg slecht hoe ik erover denk.
haha, Vlasje, dat is inderdaad wat simpel.

Ten eerste is daar een forum soms voor: polsen hoe buitenstaanders tegen je situatie aankijken.

Ten tweede kon TO haar vriend geeneens spreken (hij nam telefoon niet op).

Ten derde; wat is er mis met avondje kroeg?
Alle reacties Link kopieren
*zucht*......
Alle reacties Link kopieren
Gewoon negeren, werkt prima. Hij zal toch een keer weer moeten gaan praten en als je relatie verder goed is houdt hij het echt niet eeuwig vol.



Mijn man heeft er ook een handje van. Vroeger ging ik dan aan hem trekken, blijven proberen te praten, waardoor het nog aantrekkelijker werd om vooral nergens op te reageren. Daarna moest het ook nog uitgepraat worden, vond ik. Zucht.



Tegenwoordig ga ik gewoon iets leuks doen met de kinderen (of alleen). De laatste keer zei hij zelf al: "ja, jij denkt natuurlijk, krijg de pleuris maar, je houdt er vanzelf wel weer een keer mee op". Dat dacht ik inderdaad.



Hij doet het eigenlijk bijna nooit meer, want hij heeft er vooral zelf last van. Hij vindt het namelijk helemaal niet gezellig en als ik het spelletje niet meespeel is het ook niet meer zo leuk.



Iedereen baalt wel eens ergens van, al dan niet terecht. Dat is helemaal niet erg, dat hoef je ook niet uit te praten, daar kom je vanzelf weer overheen. Zo ook jouw vriend blijkbaar.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Ben ondertussen wel erg benieuwd wat TO gedana heeft, heeft misschien wel niks met het stappen te maken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eigenlijk wel een update van TO....



Want ik ben totaal niet nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vriend van TO kinderachtig reageren door op de logeerkamer te gaan slapen, maar TO doet dat zelf bij een ruzie ook, dus zo raar is dat niet.



Verder zie ik niet echt het hele grote negeren. Hij reageert, al vanaf het begin, wel op de apps van TO, alleen veel minder dan zij. En hij geeft geen concreet antwoord op de vraag van TO wat er aan de hand is, maar is de app daar het aangewezen middel voor? Het is door omstandigheden dat ze elkaar niet 'live' zien, dat is verder ook niet de schuld van vriend. Ik vind dit meer een slecht reageren op elkaar, wat, zoals al eerder door iemand gezegd is, al begint met door beide partijen bij een ruzie op de logeerkamer te gaan liggen. Wat kennelijk meerdere keren al is gebeurd in de anderhalf jaar dat ze samenwonen. Dat zegt al iets over de wederzijdse communicatie, waar vriend echt niet alleen de "schuldige" partij is.
quote:Sssenta schreef op 13 maart 2013 @ 10:14:

Ik vind vriend van TO kinderachtig reageren door op de logeerkamer te gaan slapen, maar TO doet dat zelf bij een ruzie ook, dus zo raar is dat niet.



Verder zie ik niet echt het hele grote negeren. Hij reageert, al vanaf het begin, wel op de apps van TO, alleen veel minder dan zij. En hij geeft geen concreet antwoord op de vraag van TO wat er aan de hand is, maar is de app daar het aangewezen middel voor? Het is door omstandigheden dat ze elkaar niet 'live' zien, dat is verder ook niet de schuld van vriend. Ik vind dit meer een slecht reageren op elkaar, wat, zoals al eerder door iemand gezegd is, al begint met door beide partijen bij een ruzie op de logeerkamer te gaan liggen. Wat kennelijk meerdere keren al is gebeurd in de anderhalf jaar dat ze samenwonen. Dat zegt al iets over de wederzijdse communicatie, waar vriend echt niet alleen de "schuldige" partij is.Amen
quote:MilaDila schreef op 13 maart 2013 @ 08:25:

haha, Vlasje, dat is inderdaad wat simpel.

Ten eerste is daar een forum soms voor: polsen hoe buitenstaanders tegen je situatie aankijken.

Ten tweede kon TO haar vriend geeneens spreken (hij nam telefoon niet op).

Ten derde; wat is er mis met avondje kroeg?Ten vierde, is vriend feitelijk welgeteld maar 1 middag afstandelijk geweest, voordat dit topic werd geopend. Maar nu heeft men het al over 2-3 dagen zonder communicatie. De HORK! Het kan verkeren op Viva!
quote:kadanz schreef op 13 maart 2013 @ 11:12:

[...]



Ten vierde, is vriend feitelijk welgeteld maar 1 middag afstandelijk geweest, voordat dit topic werd geopend. Maar nu heeft men het al over 2-3 dagen zonder communicatie. De HORK! Het kan verkeren op Viva!Nee dat klopt niet. Hij heeft inderdaad tussendoor mondjsmaat gereageerd, maar hij weigert uitleg te geven waarom hij zo afstandelijk doet en laat TO dus zeer bewust in onzekerheid.
quote:Sssenta schreef op 13 maart 2013 @ 10:14:

Ik vind vriend van TO kinderachtig reageren door op de logeerkamer te gaan slapen, maar TO doet dat zelf bij een ruzie ook, dus zo raar is dat niet.



Verder zie ik niet echt het hele grote negeren. Hij reageert, al vanaf het begin, wel op de apps van TO, alleen veel minder dan zij. En hij geeft geen concreet antwoord op de vraag van TO wat er aan de hand is, maar is de app daar het aangewezen middel voor? Het is door omstandigheden dat ze elkaar niet 'live' zien, dat is verder ook niet de schuld van vriend. Ik vind dit meer een slecht reageren op elkaar, wat, zoals al eerder door iemand gezegd is, al begint met door beide partijen bij een ruzie op de logeerkamer te gaan liggen. Wat kennelijk meerdere keren al is gebeurd in de anderhalf jaar dat ze samenwonen. Dat zegt al iets over de wederzijdse communicatie, waar vriend echt niet alleen de "schuldige" partij is.Wat is er zo mis aan de logeerkamer? Ze gebruiken het om even af te koelen en de volgende dag wordt het uitgepraat. Deze keer bleef hij echter moeilijk doen en dat is inderdaad zijn schuld, niet die van TO.
Alle reacties Link kopieren
Even een korte update. Vanavond zie ik mijn vriend weer. Zoals ik zei stuurt hij nu wel weer gewone lieve berichtjes.

En ik heb dit topic niet geopend om mijn gelijk te halen. Maar omdat ik mij afvroeg wie er nou verkeerd zat...

En ik ben het er mee eens dat onze communicatie samen niet goed is. Vooral in dit soort situaties.

Dus dat is zeker een punt waar we aan moeten werken.
quote:iris1969 schreef op 13 maart 2013 @ 11:45:

[...]



Nee dat klopt niet. Hij heeft inderdaad tussendoor mondjsmaat gereageerd, maar hij weigert uitleg te geven waarom hij zo afstandelijk doet en laat TO dus zeer bewust in onzekerheid.

Zondagavond ging TO naar de kroeg.

Maandagochtend vroeg kwam vriend thuis en ging slapen in de logeerkamer.

Maandag gedurende de dag is er weinig contact.

Maandagmiddag opent TO al dit topic.



You tell me.





Welgeteld was het maar een middagje en een avond 'crisis'. Maar alles verliep via de AP want vriend en TO moesten beiden op verschillende tijden werken. Dinsdagavond ging het al stukken beter!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kwam zondagavond om 12uur thuis... Ipv maandagmorgen.
quote:iris1969 schreef op 13 maart 2013 @ 11:47:

[...]



Wat is er zo mis aan de logeerkamer? Ze gebruiken het om even af te koelen en de volgende dag wordt het uitgepraat. Deze keer bleef hij echter moeilijk doen en dat is inderdaad zijn schuld, niet die van TO.Wat is er mis met een logeerkamer? Als ik ruzie heb met mijn vriendin dan wil ik het uitpraten, of er aan werken. Zelfs als ik haar de silent treatment zou geven dan is dat in de kinderachtige hoop dat ze uit zichzelf contact opzoekt en zegt dat het haar spijt . Mezelf afzonderen in een logeerkamer? Niet bij mijn vriendin in bed willen liggen? Nee, dat is voor mij zo not done, dat komt neer op een regelrechte afwijzing.
Alle reacties Link kopieren
quote:julia123456789 schreef op 13 maart 2013 @ 11:57:

Mijn vriend kwam zondagavond om 12uur thuis... Ipv maandagmorgen.Verandert niks aan de stelling
Alle reacties Link kopieren
Nou dat ie dus van ochtend tot avond niets liet horen. Wat echt niet gebruikelijk is! En toen 1 reactie stuurde pas 's avonds zonder antwoord op mijn vraag. En daarna gisteravond pas een berichtje stuurde. Maar nogmaals, ik wil mijn vriend hier niet afzeiken ofzo, verder is het een lieverd en hebben wehet super leuk! Het ging puur om de situatie van de afgelopen dagen.
Laat je hem dit topic lezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 13 maart 2013 @ 11:59:

[...]



Wat is er mis met een logeerkamer? Als ik ruzie heb met mijn vriendin dan wil ik het uitpraten, of er aan werken. Zelfs als ik haar de silent treatment zou geven dan is dat in de kinderachtige hoop dat ze uit zichzelf contact opzoekt en zegt dat het haar spijt . Mezelf afzonderen in een logeerkamer? Niet bij mijn vriendin in bed willen liggen? Nee, dat is voor mij zo not done, dat komt neer op een regelrechte afwijzing.



Nou soms lopen emoties zo op dat je behoefte hebt aan afkoeling, praten heeft dan geen enkele zin omdat je er nog te emotioneel bij bent.



Ik zie dus ook totaal niet in wat er mis is aan die logeerkamer, in dit geval kan het nog zo zijn dat ze naar drank stonk of snurkte. We weten nog steeds de reden niet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:julia123456789 schreef op 13 maart 2013 @ 12:09:

Nou dat ie dus van ochtend tot avond niets liet horen. Wat echt niet gebruikelijk is! En toen 1 reactie stuurde pas 's avonds zonder antwoord op mijn vraag. En daarna gisteravond pas een berichtje stuurde. Maar nogmaals, ik wil mijn vriend hier niet afzeiken ofzo, verder is het een lieverd en hebben wehet super leuk! Het ging puur om de situatie van de afgelopen dagen.We en jij weten alleen jouw situatie, we weten niet eens of en welke situatie hij ervaard heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:cortado schreef op 13 maart 2013 @ 12:16:

[...]





We en jij weten alleen jouw situatie, we weten niet eens of en welke situatie hij ervaard heeft.Tja als je niks zegt kan een ander, Julia dus niks weten he.
quote:ronniemitchel schreef op 13 maart 2013 @ 12:19:

[...]





Tja als je niks zegt kan een ander, Julia dus niks weten he.Daar ben ik het dus niet mee eens. Je kent je vriend doorgaans goed na vijf jaar. Je weet wat hem bezig houdt. Je moet een idee kunnen hebben wat hem dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 13 maart 2013 @ 12:20:

[...]



Daar ben ik het dus niet mee eens. Je kent je vriend doorgaans goed na vijf jaar. Je weet wat hem bezig houdt. Je moet een idee kunnen hebben wat hem dwars zit.Dit dus, en als ik constateer dat mijn partner niet lekker in haar vel zit dan ga ik het haar vragen en open niet een topic op vf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven