Zou ze zwanger zijn of ben ik een beetje para?

18-04-2014 00:12 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin maart een leuke meid (Dacht ik) ontmoet.

Alles leuk en aardig.

We hebben 1 keer onveilig gevreeën dat was op 1 april jl (nee is geen grapje). Ze was een week ervoor ongesteld geweest (ongeveer zei ze.. ze had het waarschijnlijk niet goed bij gehouden..snap niet dat je zoiets niet weet maar goed). Een week later was ze opeens heel erg in de war, moe, misselijk emotioneel, ze rook vreemde dingen en ze was heel emotioneel en zag alles negatief in. Dag erna deed ze gelukkig weer normaal. Maar nog eens 3 dagen later ging ze opeens ruzie schoppen.. En vertelde opeens dat ze ongesteld was geworden. 2 dagen daarna maakte ze de relatie uit. Toen niet zo over nagedacht verder.. ik vond het niet leuk natuurlijk.

Nu sprak ik haar eergisteren en vroeg er toch nog na(ook al was het uit en wilde ze niet meer dat ik haar zou bellen) Ze vertelde dat ze niet erg ongesteld was geweest en dat het eigenlijk zo over was. Ze wilde eigenlijk een test gaan doen. En zei dat ze erg moe en gestressed was. Ik zei dat dat echter nog te vroeg was om te testen (iets van 4 weken moet je aanhouden of zo?).

Nu zit het toch wel erg in mn hoofd dat ze misschien wel zwanger is. Maar ze wel me niet terug, ik weet natuurlijk niet hoe ze er over denk dat ze bijv wel zwanger zou zijn.



Ik schrijf dit berichtje omdat ik het even van me af moet schrijven, ik heb het er verder met niemand over gehad omdat het allemaal een beetje pijnlijk ligt. Weet dat ik het gewoon moet afwachten, maar ik hoop wel dat ze mij op de hoogte houdt ook al wil ze geen contact..

Ik kan er al een paar dagen slecht van slapen met de gedachte...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte



Laat je niet bang maken. Eerst die test zien, of mee naar de echo. Geef DAARNA aan dat je het moeilijk vind maar wel je verantwoordelijkheid neemt. Als jij het kind erkent ben je vader en kun je afspraken maken over het ouderschap.
Geniet van elke dag!
ineens ruzie maken?



Ja hoor die heeft een buik met benen
Vervelend! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weg lopen voor mn verantwoordelijkheid, zo'n eikel ben ik niet. Maar veel dingen wijzen erop dat ze misschien wel zwanger is (in mijn ogen tenminste). Ik kan nu niet meer met haar praten dus kan ook niet verdere details vragen, maar ik word er wel wat zenuwachtig over. Toen ik haar belde was ze heel kortaf en stil, terwijl ze normaal heel veel en druk praat. Maar ja ze had ook gevraagd dat ik geen contact met haar zou opnemen dus dat kan ook daarvan komen. Vond het toch wel belangrijk om haar hier over te bellen.
Stel dat ze zwanger zou zijn, weet je dan zeker dat jij de vader bent?
Ps. Kun je niet bij haar langsgaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 18 april 2014 @ 00:25:

Stel dat ze zwanger zou zijn, weet je dan zeker dat jij de vader bent?Ik zou zeggen JA. Maar dat kun je natuurlijk nooit zeker zeggen. Zo goed en lang ken ik haar ook niet.
Is dit trouwens de dame van je vorige topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:fleur1988 schreef op 18 april 2014 @ 00:26:

Ps. Kun je niet bij haar langsgaan?Nee ze heeft duidelijk gezegd dat ik haar met rust moet laten omdat ze het al erg genoeg vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 18 april 2014 @ 00:27:

Is dit trouwens de dame van je vorige topic?Nee, die uit de vorige topic ken ik al veel langer. Dat is niets meer geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ze was een week ervoor ongesteld geweest (ongeveer zei ze.. ze had het waarschijnlijk niet goed bij gehouden..snap niet dat je zoiets niet weet maar goed).



Snap ook niet dat je bij zo'n vage berekening niet voor de veilige manier kiest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:29:

[...]





Nee, die uit de vorige topics ken ik al veel langer. Dat is niets meer geworden.Ah, ok. Deze lijkt qua wispelturigheid een beetje op de vorige?
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 18 april 2014 @ 00:29:

Ze was een week ervoor ongesteld geweest (ongeveer zei ze.. ze had het waarschijnlijk niet goed bij gehouden..snap niet dat je zoiets niet weet maar goed).



Snap ook niet dat je bij zo'n vage berekening niet voor de veilige manier kiestJa klinkt misschien cliché, maar we waren dronken..
Alle reacties Link kopieren
quote:scriptum schreef op 18 april 2014 @ 00:30:

[...]





Ah, ok. Deze lijkt qua wispelturigheid een beetje op de vorige?Haha toen je vroeg of het dezelfde dame was van de vorige topic, dacht ik idd daar gelijk aan. Ja net zo wispelturig, maar dat kunnen dan misschien de hormonen zijn als ze bijv wel zwanger is.. Of ik trek "rare" vrouwen aan.
Je ovuleert (ongeveer)twee weken voor je verwachte menstruatie, oftewel de kans dat ze zwanger is, is aanwezig, maar kan ook iets heel anders zijn waarom ze zo doet.



Ik zou haar er rechtstreeks mee confronteren. Misschien ben je je nu druk aan het maken om niets.



Dom wat je hebt gedaan, maar dat weet je zelf ook en we doen allemaal wel eens wat doms. Vooral met wat drankjes op.



Probeer je niet zo druk te maken. Misschien valt het mee en praat met haar. Ook al wil ze dat niet. Leg haar uit waar je mee zit......
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit zwanger geweest, dus correct me if I'm wrong..Maar volgens mij is er nog geen sprake van zoveel hormonen in een vroeg stadium..denk meer dat het bij haar persoonlijkheid hoort..
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Ze is onregelmatig ongesteld.. Dus ovulatie kan ook op een andere dag zijn. Gemiddeld is de ovulatie tusen de 9 en 14 dagen na de eerste dag ongesteldheid. Het kan dus best wel zo zijn. Daarbij kan een folikel ook "blijven hangen" en dus niet mee doet met de ongesteldheid en KAN deze zelfs "springen" als ze ongesteld is of zelfs dagen erna...

Ik heb haar ermee geconfronteerd, maar ze deed heel kortaf. Ik denk dat ik zelf meer stress dan haar.(Ja keb haar niet geconfronteerd met het verhaal wat ik nu typ maar wel dat ze moest gaan testen en dat vond ze zelf ook)
Alle reacties Link kopieren
quote:Joss28 schreef op 18 april 2014 @ 00:39:

Ik ben nooit zwanger geweest, dus correct me if I'm wrong..Maar volgens mij is er nog geen sprake van zoveel hormonen in een vroeg stadium..denk meer dat het bij haar persoonlijkheid hoort..Ben ik het niet helemaal mee eens. Na de innesteling, gaat het HCG hormoon omhoog en dat gaat vrij vlot.
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:28:

[...]





Nee ze heeft duidelijk gezegd dat ik haar met rust moet laten omdat ze het al erg genoeg vind.Wat vind ze al erg genoeg?
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:30:

[...]





Ja klinkt misschien cliché, maar we waren dronken..Nee, klinkt niet cliché, maar gewoon erg dom.
Jeetje, Hessel, wat weet jij er veel van.
Alle reacties Link kopieren
quote:helianthe schreef op 18 april 2014 @ 00:51:

[...]



Wat vind ze al erg genoeg?Dat het uit is.. En waarom maakt ze het dan uit denk je. Ja dat zou ik ook niet weten haha
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:45:

[...]





Ben ik het niet helemaal mee eens. Na de innesteling, gaat het HCG hormoon omhoog en dat gaat vrij vlot.Maar daar ga je geen ruzie van maken. Wel kun je misselijk zijn, sneller vermoeid, etc...

http://www.ikbenzwanger.c ... chapssymptomen-deel-1.php
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 00:53:

[...]





Dat het uit is.. En waarom maakt ze het dan uit denk je. Ja dat zou ik ook niet weten hahaVoor mij klinkt ze niet zwanger, maar emotioneel onstabiel. Gaat ze je trouwens de uitslag van die test nog vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven