Zou ze zwanger zijn of ben ik een beetje para?

18-04-2014 00:12 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begin maart een leuke meid (Dacht ik) ontmoet.

Alles leuk en aardig.

We hebben 1 keer onveilig gevreeën dat was op 1 april jl (nee is geen grapje). Ze was een week ervoor ongesteld geweest (ongeveer zei ze.. ze had het waarschijnlijk niet goed bij gehouden..snap niet dat je zoiets niet weet maar goed). Een week later was ze opeens heel erg in de war, moe, misselijk emotioneel, ze rook vreemde dingen en ze was heel emotioneel en zag alles negatief in. Dag erna deed ze gelukkig weer normaal. Maar nog eens 3 dagen later ging ze opeens ruzie schoppen.. En vertelde opeens dat ze ongesteld was geworden. 2 dagen daarna maakte ze de relatie uit. Toen niet zo over nagedacht verder.. ik vond het niet leuk natuurlijk.

Nu sprak ik haar eergisteren en vroeg er toch nog na(ook al was het uit en wilde ze niet meer dat ik haar zou bellen) Ze vertelde dat ze niet erg ongesteld was geweest en dat het eigenlijk zo over was. Ze wilde eigenlijk een test gaan doen. En zei dat ze erg moe en gestressed was. Ik zei dat dat echter nog te vroeg was om te testen (iets van 4 weken moet je aanhouden of zo?).

Nu zit het toch wel erg in mn hoofd dat ze misschien wel zwanger is. Maar ze wel me niet terug, ik weet natuurlijk niet hoe ze er over denk dat ze bijv wel zwanger zou zijn.



Ik schrijf dit berichtje omdat ik het even van me af moet schrijven, ik heb het er verder met niemand over gehad omdat het allemaal een beetje pijnlijk ligt. Weet dat ik het gewoon moet afwachten, maar ik hoop wel dat ze mij op de hoogte houdt ook al wil ze geen contact..

Ik kan er al een paar dagen slecht van slapen met de gedachte...
Alle reacties Link kopieren
Hessel, met spelletje bedoel ik dat ze je erin heeft geluisd. Moeder wil worden en een zaaddonor zocht. Ik snap ze niet, maar ze bestaan, die vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 18 april 2014 @ 11:11:

Hessel, met spelletje bedoel ik dat ze je erin heeft geluisd. Moeder wil worden en een zaaddonor zocht. Ik snap ze niet, maar ze bestaan, die vrouwen.



Nee ze wil geen kind(eren) Als je dat op je 30ste nog steevast volhoudt dan ben je er denk ik wel aardig zeker van.

Daarom ben ik aan de andere kant bang dat ze het wel is en het dan weg laat halen, dat gaat tegen mn gevoel in. Maar goed zij is baas over haar eigen lichaam.

Goed ik zal het afwachten, wilde het alleen met iemand delen omdat ik dit niet zomaar met bekende bespreek.
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 11:30:

[...]





Nee ze wil geen kind(eren) Als je dat op je 30ste nog steevast volhoudt dan ben je er denk ik wel aardig zeker van.

Daar zou ik maar niet te zeker van zijn. Er zijn hordes vrouwen die zich halverwege de 30 opeens nog bedenken en opeens de drang naar 'n kind krijgen. Als je er echt niet ingeluisd wil kunnen worden, zorg je er voor dat je je laat steriliseren. Kom je ook niet voor vervelende verrassingen te staan als zo'n vrouw die zich laat bezwangeren je opeens voor de rechter sleept omdat ze kinderalimentatie van je wil.
Alle reacties Link kopieren
Het houdt het leven wel spannend om 2 van de 3x een condoom te gebruiken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:hesselv schreef op 18 april 2014 @ 11:30:

[...]





Nee ze wil geen kind(eren) Als je dat op je 30ste nog steevast volhoudt dan ben je er denk ik wel aardig zeker van.

Daarom ben ik aan de andere kant bang dat ze het wel is en het dan weg laat halen, dat gaat tegen mn gevoel in. Maar goed zij is baas over haar eigen lichaam.

Goed ik zal het afwachten, wilde het alleen met iemand delen omdat ik dit niet zomaar met bekende bespreek.



Jij denkt serieus dat een vrouw die kinderen wil en je er in wil luizen gaat zeggen hoor eens Hessel ik wil een kind dus we doen het nu zonder condoom want ik ben op mijn vruchtbaarst. Die weet ook wel dat jij dan niet wil.



Nee zo'n vrouw zegt dat ze eigenlijk met condoom wil vanwege de veiligheid en dat het heel jammer is dat ze die nu net in huis heeft maar dat ze zeker weten niet in haar vruchtbare periode zit en dat ze zelf ook absoluut geen kinderen wil.
Alle reacties Link kopieren
Oke lekker dan.. Maar hopen dat het met een sisser afloopt...
Alle reacties Link kopieren
Ze is wel zwanger .. heb test strip gezien..(gisteren getest). maar vandaag zeer waarschijnlijk vroege miskraam gehad.. Dus nu kan er een punt achter gezet worden. En er een les uit trekken..
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent para??
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:modepop- schreef op 19 april 2014 @ 18:13:

Wat betekent para??Paranoïde
Je bent zelf een theepot
Zeer waarschijnlijk is niet zeker. Dus tot het tegendeel bewezen is moet je er toch vanuit gaan dat ze nog zwanger is.
Alle reacties Link kopieren
quote:hesselv schreef op 19 april 2014 @ 18:11:

Ze is wel zwanger .. heb test strip gezien..(gisteren getest). maar vandaag zeer waarschijnlijk vroege miskraam gehad.. Dus nu kan er een punt achter gezet worden. En er een les uit trekken..





Nou , dat lijkt me ook.

Broek uit condoom aan
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:theedoekje schreef op 19 april 2014 @ 18:20:

Zeer waarschijnlijk is niet zeker. Dus tot het tegendeel bewezen is moet je er toch vanuit gaan dat ze nog zwanger is.Hevigbloed verlies, krampen, misselijk etc.. Dat lijkt me toch echt een miskraam.. of moet ik me nog steeds zorgen gaan maken
Hopelijk zit de schrik er zo in bij je dat je zelf je eigen maatregelen gaat nemen om te zorgen dat je niemand meer kunt bezwangeren.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou me zorgen maken tot de eerste negatieve test. Bloedverlies kan voorkomen, hoewel ik van niemand hoor dat ze hevig bloeden en zwanger bleven. Maar krampen en misselijkheid, dat had ik echt gewoon wel bij mijn voldragen zwangerschappen, niet anders dan bij mijn miskraam.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:viva-amber schreef op 18 april 2014 @ 11:39:

Het houdt het leven wel spannend om 2 van de 3x een condoom te gebruiken.



Dit houdt in dat je 1 op de 3X geen condoom gebruikt.



Stel...... 1 op de drie vliegtuigen stort neer............... stap je dan nog in een vliegtuig???



Je bent dus onverantwoord bezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:hesselv schreef op zaterdag 19 april 2014 18:11 Ze is wel zwanger .. heb test strip gezien..(gisteren getest). maar vandaag zeer waarschijnlijk vroege miskraam gehad.. Dus nu kan er een punt achter gezet worden. En er een les uit trekken..VAst
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:hesselv schreef op 19 april 2014 @ 18:32:

[...]





Hevigbloed verlies, krampen, misselijk etc.. Dat lijkt me toch echt een miskraam.. of moet ik me nog steeds zorgen gaan maken



Zegt ze. Ze zei ook eerst dat ze ongesteld was en daarna was ze ineens niet ongesteld.



Tikkeltje minder naief doen joh.
quote:hesselv schreef op 19 april 2014 @ 18:11:

Ze is wel zwanger .. heb test strip gezien..(gisteren getest). maar vandaag zeer waarschijnlijk vroege miskraam gehad.. Dus nu kan er een punt achter gezet worden. En er een les uit trekken..Goh, wat toevallig! Toen ze er achter kwam dat jij, echt echt echt heel zeker weten geen kind wilde, kreeg ze vroege miskraam. Het kan waar zijn, maar ook een heel vies spelletje. Met een test van iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:theedoekje schreef op 19 april 2014 @ 19:02:

[...]





Zegt ze. Ze zei ook eerst dat ze ongesteld was en daarna was ze ineens niet ongesteld.



Tikkeltje minder naief doen joh.



Dat dacht ze, achteraf gezien innesteling. Ze is nog nooit eerder zwanger geweest. Dus dat geloof ik wel.

Maar tis idd wel erg verdacht dat het nu ook zo plotsklap weer voorbij is..
Alle reacties Link kopieren
quote:waffeltje schreef op 19 april 2014 @ 18:44:

[...]





Dit houdt in dat je 1 op de 3X geen condoom gebruikt.



Stel...... 1 op de drie vliegtuigen stort neer............... stap je dan nog in een vliegtuig???



Je bent dus onverantwoord bezig.



Ik ben niet iemand die met elke meid maar het bed in stapt. Altijd veilig gedaan, behalve bij lange relaties waarin de dame dan aan de pil zat.



Overigens hebben we beide geen soas , voordien laten testen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemd topic
Alle reacties Link kopieren
Was op 1 april niet de meest geappte foto gie van een positieve test?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Was geen foto heb het zelf gezien.. Zelf de 2e test waar ik bij was gaf positief aan..nou ja ze ging met een "lege" test naar de wc.. etc.. daarna beide gekeken totdat er een plusje kwam..

Eenmaal thuis belde ze me dat het helemaal mis was.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik dus niet geloven... Dat het helemaal mis is.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Ja en nee.. Wat heeft ze er aan om er over te liegen. Ze had toch al gezegd dat als ze zwanger zou zijn dat ze het kindje dan zonder mij zou opvoeden, ze wil me niet (meer)in haar leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven